Pierwsze dwa filmiki to chyba jakiś żart, glitche większe niż w Gt5P, jedynie na trzecim filmiku wygląda to trochę lepiej niż w Gt5P.
Uznam to za bardzo kiepski żart. Przecież detekcja kolizji jest totalnie przemodelowana względem każdej poprzedniej odsłony. Nie widzisz tego, czy nie chcesz wiedzieć?
Żeby było jasne to nie uważam jej za jakieś cudo rodem z Dirt 2 czy SuperCar Challenge, ale litości ludzie przecież ślepy zauważy ogromną różnicę pomiędzy tymi filmikami a GT5:P.
No właśnie unlimited ma problem z GT5:P bo chyba nigdy nie grał w tą grę i nie widział w niej kolizji. Fizyka zderzeń została caaaałkowicie przebudowana, samochody zawzajem sie spychaja, a i reagują na kontakt z bandami. W GT5:P tego nie było. Pisanie, że kolizje wyglądają trochę lepiej niż w GT5:P jets tylko osmieszaniem się.
Wiadomość scalona: [time]Luty 22, 2010, 10:50:06 am[/time]
Pierwsze dwa filmiki to chyba jakiś żart, glitche większe niż w Gt5P, jedynie na trzecim filmiku wygląda to trochę lepiej niż w Gt5P.
Co jest neidobrego w drugim filmiku? Mi się zawsze wydawało, że jak się przodem pojazdu zepchnie w bok tył pojazdu przed sobą to ten z przodu wpada w poślizg, dokładnie tak jak na tym filmiku. Nwet policja stosuje tą technikę podczas pościgów.
Jasne że ma przebudowane kolizje, tylko że daleko im jeszcze do tych choćby z konkurencji(zaraz pewnie wyskoczy SIEQ który da filmiki które nic nie mają wspólnego z gameplayem w takich sytuacjach u konkurencji ale niech się chłopaczek trochę pojara, dobrze mu to służy widać). To że się spychają to co, jak wygląda to mało realistycznie na tych dwóch pierwszych filmikach(tak jakby była zbyt mała waga pojazdów + przepychanie się kartonów). Na drugim filmiku, zobacz sobie reakcje fury która go spycha(toż to LOL, nagłe odskoczenie od fury spychanej, to chyba jakaś kosmiczna odpychająca siła supermena, a może super samochodu, kto ich tam wie) Dlatego, dla mnie wygląda to tylko trochę lepiej, niż w Gt5P, w którego gram CODZIENNIE na TT.
Jedynie na trzecim filmiku wygląda to w miarę realistycznie.
Kto jak kto, ale Ty Piter_Neo myślałem że zwrócisz na to uwagę, ale jak widać NIE. Szkoda.
A żebyś wiedział, że zwróciłem uwagę. Jednak jak na moje sprawne oko to wygląda nie na błąd fizyki gry, a na lag spowodowany grą po sieci. Tak jak to miało miejsce w GT5:P podczas rozgrywek online, samochody gwałtownie się przemieszczały, to samo zjawisko IMO ma miejsce na tym filmiku (tylko w mniejszym stopniu). Z tego co widze z tych finałów, transmisja pojazdów przeciwników nadal nie jest idealna i zdarza się, że 'rzuca' samochodami rywali przez niedokładność (w forzie jest lepiej)
Ja w wielu aspektach podzielam twoją opinię, ale pisanie, że fizyka kolizji mało się poprawiła jest bezpodstawne. Może to wina tego, że już dawno grałeś w GT5:P, albo już nie pamiętaż jak słabe były tam kolzjie (niestety). W cześniej w ogóle nie było zasady zachowania pędu i energii. Teraz nie jest idealnie, nawet nie jest tak dobrze jak w Forzie ale jest zdecydowanie lepiej niż w GT5:P i ogólnie mozna powiedzieć, że jest dobrze (tylko? czy aż?).