// ludzie znudzeni dyskusją o grafie mogą ten wpis ominąć ;P
eh
Twierdzenie, że im większy tv tym lepsza grafa jest dla mnie śmieszne. Nie wiem skąd wzięła wam się tak absurdalna teoria, ale ok... nie wiem nawet jak z czymś takim polemizować.
Serio.. widziałem gry na gigantycznych tv i na małych monitorach. Gram od lat już prawie 20, na najrózniejszych platformach, zajmuję się grafiką zawodowo (głównie 3d) i wiem dokładnie co widzę i umiem to ocenić na chłodno.
Ktoś się może nie zgadzać, prosta sprawa, ale kiedy ktoś mi wyjeżdża "ej sorry, nie wiesz co mówisz, masz za mały tv" to sorry, ale pusty śmiech mnie ogarnia.
Iras... źle mnie zrozumiałeś. GT5 wyglądało by tak jak phototravel gdyby nie zabójcza optymalizacja. Silnik graficzny ma obłędne możliwości, auta wyglądają świetnie.. tylko kiedy trzeba to wszystko wyświetlić w 60 fps i 1080p trzeba pójść na daleko idące kompromisy... innymi słowy bronię pracy PD i ich enginu graficznego, ale poprzeczka zawieszona przez możliwości sprzętowe ps3 okazała się dla nich zbyt wysoko powieszona (moim zdaniem).
Porównanie do prologa było tylko wrażeniem. W prologa nie grałem od 1,5 roku chyba, więc nie pamiętam go aż tak dokładnie. By potwierdzić to wrażenie musiał bym odpalić prologa i sprawdzić a tego nie chce mi się teraz robić.
i mała ciekawostka... "filtrowanie" tekstur lepiej wygląd z kamery ze zderzaka jak z "kokpitu". Bardzo wyraźnie widać to na Monzie patrząc po drzewach.
// i to tyle jeśli chodzi o grafę.
Phototravel jest świetny. Co prawda jest tam kilka uproszczeń np. czas naświetlania i przysłona nie mają wpływu na ekspozycję zdjęcia itd. ale możliwości i tak ma ogromne. Bardzo przyjemny dodatek.