Autor Wątek: Gran Turismo 5  (Przeczytany 1294998 razy)

0 użytkowników i 5 Gości przegląda ten wątek.

Unlimited

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #11440 dnia: Grudnia 09, 2010, 20:24:04 pm »
Lobby otwarte przez 10-15min(czekając na Wszystkich chętnych).

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #11441 dnia: Grudnia 09, 2010, 22:14:31 pm »

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #11442 dnia: Grudnia 10, 2010, 08:38:02 am »
Wczoraj zasiadłem do licencji S - siedem zrobionych na złoto, zostały tylko trzy i biorę się ostro za A-Spec.
Jak ktoś też będzie miał ochotę na 60 złotych licencji, to niech zapamięta: IC-10, IA-10 i S-4. Są "ostre".

punisher85

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 12-01-2008
  • Wiadomości: 1 058
  • Reputacja: 7
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #11443 dnia: Grudnia 10, 2010, 09:03:22 am »
ponoć wyjaśniło się dlaczego nie ma zniszczeń mechanicznych w singlu - nie zdążyli(bądź nie potrafią,bądź ps3 jest za słabe) zaimplementować je w autach sterowanych przez AI. Dodatkowo (jeszcze tego nie sprawdzałem) na gtplanet piszą,że w deszczu auta konsoli też jeżdżą jakby po suchym

Tomasz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2009
  • Wiadomości: 3 106
  • Reputacja: 42
  • TUSKU CHYTRUSKU TY je**ny ZŁODZIEJU!!!!
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #11444 dnia: Grudnia 10, 2010, 09:15:58 am »
Przecież te zdjecia nie sa z gry

Unlimited

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #11445 dnia: Grudnia 10, 2010, 09:25:36 am »
Po tym zdjęciu szczególnie, przecież to wydrukowane wygląda jak real:




 :)

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #11446 dnia: Grudnia 10, 2010, 09:36:28 am »
ponoć wyjaśniło się dlaczego nie ma zniszczeń mechanicznych w singlu - nie zdążyli(bądź nie potrafią,bądź ps3 jest za słabe) zaimplementować je w autach sterowanych przez AI. Dodatkowo (jeszcze tego nie sprawdzałem) na gtplanet piszą,że w deszczu auta konsoli też jeżdżą jakby po suchym

Nie dziwię się. AI na wyższym poziomie dosyć mocno kombinuje, więc pewnie trochę mocy PS3 to zżera. Trudno, może w GT6 będzie już wszystko tak jak powinno. Niech zrobią tą grę w 720p i bez tego obsranego 3D.

pawel_k

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #11447 dnia: Grudnia 10, 2010, 09:44:29 am »
szczerze to czym więcej gram tym bardziej przekonuję się że AI jest totalnie zwalone, nigdy po moim poślizgu nikt mnie nie ominął, zawsze odbijałem się od przeciwnika w bandę a potem kolejni mnie stukali. o waleniu w tyłek już też pisałem, dla mnie AI w tej grze nie zmieniło się ani trochę na lepsze, nie doświadczyłem tego ani na chwilę...
« Ostatnia zmiana: Grudnia 10, 2010, 09:46:22 am wysłana przez pawel_k »

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #11448 dnia: Grudnia 10, 2010, 09:48:41 am »
No to ja miałem mnóstwo sytuacji gdzie po wykręceniu bączka przeciwnicy omijali mnie z obu stron.

punisher85

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 12-01-2008
  • Wiadomości: 1 058
  • Reputacja: 7
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #11449 dnia: Grudnia 10, 2010, 09:49:20 am »
AI próbuje wymijać i walczyć i pod tym względem jest progres. Za to totalnie zwalone jest hamowanie przy zakrętach. Praktycznie zawsze AI wjeżdża centralnie w dupę gdy ja próbuje opóźnić lub przyśpieszyć hamowanie w stosunku do optymalnej linii jazdy. Z racji na świetną fizykę jezdy takie wjechanie w zadek kończy się w wielu przypadkach bączkiem i poboczem

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #11450 dnia: Grudnia 10, 2010, 10:02:17 am »
szczerze to czym więcej gram tym bardziej przekonuję się że AI jest totalnie zwalone, nigdy po moim poślizgu nikt mnie nie ominął, zawsze odbijałem się od przeciwnika w bandę a potem kolejni mnie stukali. o waleniu w tyłek już też pisałem, dla mnie AI w tej grze nie zmieniło się ani trochę na lepsze, nie doświadczyłem tego ani na chwilę...
:o To chyba gramy w całkowicie różne gry. AI dla mnie jest zajebiste. Popałnia błędy, draftuje i wyprzedza, na zakrętach jak się jedzie po wewnętrznej to przeciwnicy jak jadą obok to nie wpychają się na optymalną linię jazy. Ja jak zacząłem grać w GT5 to było moje największe zaskoczenie. Jest to jedne z lepszych AI jakie widziałem w wyścigówkach.

1man1jar

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #11451 dnia: Grudnia 10, 2010, 10:05:17 am »

Unlimited

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #11452 dnia: Grudnia 10, 2010, 10:07:13 am »
Ja też jestem za by zrobili tą grę(może GT6) w 720P, zamiast pakować się w 1080P na które Ps3 nie jest do końca gotowe.

pawel_k

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #11453 dnia: Grudnia 10, 2010, 10:09:28 am »
szczerze to czym więcej gram tym bardziej przekonuję się że AI jest totalnie zwalone, nigdy po moim poślizgu nikt mnie nie ominął, zawsze odbijałem się od przeciwnika w bandę a potem kolejni mnie stukali. o waleniu w tyłek już też pisałem, dla mnie AI w tej grze nie zmieniło się ani trochę na lepsze, nie doświadczyłem tego ani na chwilę...
:o To chyba gramy w całkowicie różne gry. AI dla mnie jest zajebiste. Popałnia błędy, draftuje i wyprzedza, na zakrętach jak się jedzie po wewnętrznej to przeciwnicy jak jadą obok to nie wpychają się na optymalną linię jazy. Ja jak zacząłem grać w GT5 to było moje największe zaskoczenie. Jest to jedne z lepszych AI jakie widziałem w wyścigówkach.
może ja za dużo wymagam, ale też faktem jest że zajebiste motywy z AI to ja widziałem głównie na gif'ach które ludzie wrzucają. bo sam za dużo razy dostałem w kufer na prostej bo przeciwnik nie raczył po draftingu mnie wyprzedzić, za dużo razy zostałem staranowany nie przez jednego przeciwnika ale przez całą stawkę. może faktycznie widziałem parę momentów jak mnie omijają, ale były to jednostkowe przypadki wobec ogromu idiotyzmów które przeciwnicy nadal robią...

Tomasz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2009
  • Wiadomości: 3 106
  • Reputacja: 42
  • TUSKU CHYTRUSKU TY je**ny ZŁODZIEJU!!!!
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #11454 dnia: Grudnia 10, 2010, 10:27:25 am »
szczerze to czym więcej gram tym bardziej przekonuję się że AI jest totalnie zwalone, nigdy po moim poślizgu nikt mnie nie ominął, zawsze odbijałem się od przeciwnika w bandę a potem kolejni mnie stukali. o waleniu w tyłek już też pisałem, dla mnie AI w tej grze nie zmieniło się ani trochę na lepsze, nie doświadczyłem tego ani na chwilę...
:o To chyba gramy w całkowicie różne gry. AI dla mnie jest zajebiste. Popałnia błędy, draftuje i wyprzedza, na zakrętach jak się jedzie po wewnętrznej to przeciwnicy jak jadą obok to nie wpychają się na optymalną linię jazy. Ja jak zacząłem grać w GT5 to było moje największe zaskoczenie. Jest to jedne z lepszych AI jakie widziałem w wyścigówkach.
Tak również sie zgadzam, tylko ma ten jeden błąd, potrafi taranować i to jest bardzo wkurwiające

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #11455 dnia: Grudnia 10, 2010, 10:37:52 am »
A w prawdziwych wyścigach to nie wjeżdżają sobie w dupę? Nie przesadzajmy z tą krytyką AI. Kto miał już wyścig na Daytonie Road Course, gdzie z przodu jechał stary RUF? Wtedy AI zrobiło na mnie największe wrażenie. W tym RUF'ie miał dużo mocy i na wyjściach z zakrętów non stop stawiał go bokiem znikając za kłębami dymu. Kilka razy się nie uratował i wypadł na pobocze.

pawel_k

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #11456 dnia: Grudnia 10, 2010, 10:47:08 am »
A w prawdziwych wyścigach to nie wjeżdżają sobie w dupę?
nie w tak komiczny i bezsensowny sposób...

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #11457 dnia: Grudnia 10, 2010, 10:58:37 am »
AI popełnia błędy, walczy, itp. itd. - niby zajebiście, ale omijanie gracza ma bardzo niski priorytet, a wjeżdżanie w tył to codzienność.

Z mechanicznymi uszkodzeniami w karierze ta gra byłaby kompletnie niegrywalna.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #11458 dnia: Grudnia 10, 2010, 11:03:42 am »
Z mechanicznymi uszkodzeniami w karierze ta gra byłaby kompletnie niegrywalna.

Tu akurat wpis, ponieważ już w multi mechanicznie zniszczenia potrafią wkur**ć. Najlepiej jest ustawić je na "małe", ponieważ po chwili auto się odnawia. Kilka sekund stracimy, ale mam szansę walczyć dalej. W przypadku kiedy host ustawi zniszczenia mechaniczne na "duże" i tor Nurburgring, to nie ma za bardzo sensu. Ktoś na początku stuknie w innego gracza i do pitu ma ponad 7 minut jazdy.

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #11459 dnia: Grudnia 10, 2010, 11:10:50 am »
Gran Turismo ships 5.5. million

http://www.eurogamer.net/articles/2010-12-10-gran-turismo-5-ships-5-5-million
Teraz wiadomo czemu w grze jest tylko 200 premiumów.

Wiadomość scalona: Grudnia 10, 2010, 11:11:22 am
Niech jedzie pod prąd.
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

grimkenshiro

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 02-12-2010
  • Wiadomości: 227
  • Reputacja: 0
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #11460 dnia: Grudnia 10, 2010, 11:56:01 am »
heh czyli potwierdzilo sie to pisalem o AI i mokrej trasiem ogolnie AI ssie i nikt mi niee powie ze jest inaczej, AI jedynie ustepuje nam i zachowuje sie normalnie na prostej na zakretach nas nie widza i taranuja jak tylko sie da, AI gdy w nas przywali jedzie dalej i nic sobie z tego nie robi jeszcze nigdy nie widzialem zeby AI nie liczac B-specowego kierowcy wypadlo z trasy, nigdy tez nie widzialem zeby popelnili jakis blad... nigdy tez AI mnie nie ominelo  gdy chamowalem przed zakretem lub wykrecilem baczka, zawsze jada taranem i nie wnikaja...

tak naprawde to AI jest tragiczne... niestety czym wiecej gram tym wiecej widac jak bardzo ta gra jest niedopracowana...

Naszczescie choc minusow przybywa z minuty na minute gra nadal ma ta magie ktora nie pozwala sie oderwac od pada :)


Podpisuje sie tez pod ustawieniem zniszczen na male w multi... wczoraj ktos postanowil nie ruszyc na starcie po czym wjechalem mu w 4 litery bo wiadomo troche dziwne ze zamiast jechac typ stoi... auto sie rozbilo ale tylko moje... 2s od rozpoczecie wyscigu a ja juz moge wyjsc i poogladac wyscig jako widz...

Unlimited

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #11461 dnia: Grudnia 10, 2010, 12:02:47 pm »
Odnośnie AI są różne teorie, moja jest taka że AI owszem czasem stuka Nas na zakrętach i wjeżdża w tyłek(jednak zdarza się to o wiele rzadziej niż w GT5P..), ale też popełnia błędy czy zdrowo kombinuję. Na pewno jest lepsze niż w SCC czy GT5P, także da się z Nim żyć czy ścigać. Ot, w skali 10 stopniowej zasługuję na 7. Czyli solidne wykonanie, która czasem potrafi zaskoczyć na plus, jak i na minus(rzadziej). 8)
« Ostatnia zmiana: Grudnia 10, 2010, 12:25:13 pm wysłana przez Unlimited »

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #11462 dnia: Grudnia 10, 2010, 12:08:36 pm »
ponoć wyjaśniło się dlaczego nie ma zniszczeń mechanicznych w singlu - nie zdążyli(bądź nie potrafią,bądź ps3 jest za słabe) zaimplementować je w autach sterowanych przez AI. Dodatkowo (jeszcze tego nie sprawdzałem) na gtplanet piszą,że w deszczu auta konsoli też jeżdżą jakby po suchym
A Ty skad masz te info niby? :P

Wiadomość scalona: [time]Grudzień 10, 2010, 13:10:49 pm[/time]
szczerze to czym więcej gram tym bardziej przekonuję się że AI jest totalnie zwalone, nigdy po moim poślizgu nikt mnie nie ominął, zawsze odbijałem się od przeciwnika w bandę a potem kolejni mnie stukali. o waleniu w tyłek już też pisałem, dla mnie AI w tej grze nie zmieniło się ani trochę na lepsze, nie doświadczyłem tego ani na chwilę...
Jaka trasa, jaki moment i jaka predkosc? Chyba nie myslisz, ze jak ktos jest rozpedzony do 200km/h, albo trasa jest ciasna to Cie wyminie? Np baczek na Londynie praktycznie skutkuje totalna demolka, ale np na Tsukubie, na pewno Cie omina. AI jest swietne, nigdy mi nie wjezdza w tylek, chyba ze naprawde ostro przed nimi zahamuje, lub sie wpieprze pod nich, ale w sytuacji jak ich blokuje to zawsze zwlaniaja badz probuja odjechac. AI sie nie ocenia po anomaliach, bo to nie jest AI pisane pod takie wypadki i dobrze.

Wiadomość scalona: Grudnia 10, 2010, 12:13:50 pm
AI nie liczac B-specowego kierowcy wypadlo z trasy, nigdy tez nie widzialem zeby popelnili jakis blad... nigdy tez AI mnie nie ominelo  gdy chamowalem przed zakretem lub wykrecilem baczka, zawsze jada taranem i nie wnikaja..
A ja widzialem. W A-spec AI dziala jak w b-spec, tez masz 'cool' i 'hot', wiec musisz z nimi walczyc o centrymetry by w koncu popelnili blad, bo wtedy jada na maxa i w stresie.
« Ostatnia zmiana: Grudnia 10, 2010, 12:13:50 pm wysłana przez KKRT »

pawel_k

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #11463 dnia: Grudnia 10, 2010, 12:25:06 pm »

Wiadomość scalona: [time]Grudzień 10, 2010, 13:10:49 pm[/time]
szczerze to czym więcej gram tym bardziej przekonuję się że AI jest totalnie zwalone, nigdy po moim poślizgu nikt mnie nie ominął, zawsze odbijałem się od przeciwnika w bandę a potem kolejni mnie stukali. o waleniu w tyłek już też pisałem, dla mnie AI w tej grze nie zmieniło się ani trochę na lepsze, nie doświadczyłem tego ani na chwilę...
Jaka trasa, jaki moment i jaka predkosc? Chyba nie myslisz, ze jak ktos jest rozpedzony do 200km/h, albo trasa jest ciasna to Cie wyminie? Np baczek na Londynie praktycznie skutkuje totalna demolka, ale np na Tsukubie, na pewno Cie omina. AI jest swietne, nigdy mi nie wjezdza w tylek, chyba ze naprawde ostro przed nimi zahamuje, lub sie wpieprze pod nich, ale w sytuacji jak ich blokuje to zawsze zwlaniaja badz probuja odjechac. AI sie nie ocenia po anomaliach, bo to nie jest AI pisane pod takie wypadki i dobrze.
przykład podawałem kilkanaście stron wcześniej, ale go powtórzę: trasa ovalna, ja jadę ok. 310km/h, AI jest mocniejsze i jedzie w tunelu więc rozpędzone jest do ok. 330-335km/h. toru jazdy nie zmieniam, jadę cały czas prosto. i dostaję mocne uderzenie w dupę. jest to sytuacja bardzo typowa dla GT5.
drugi przykład to zwykły bączek, chociażby na nawrocie w Mardycie. trasa jest szeroka, ja nie stoję idealnie na linni jazdy, lekko tylko na nią wystaję, ale przeciwnicy mimo dużej przestrzeni walą we mnie jeden po drugim, ja odbijam się od ściany wpadając pod koła kolejnych przeciwników, i taki ping-pong trwa do czasu aż wszyscy przejadą. dzieje się tak w 90% przypadków, pozostałe 10% może nas omijają.
trzeci przykład - wyprzedzanie. bierzemy przeciwnika po wewnętrznej, jesteśmy połową samochodu przed nim, z racji tego że opóźniliśmy hamowanie to nas minimalnie wyniesie poza optymalną linie jazdy (bardzo minimalnie), ale mimo to przeciwnik i tak w nas skręci i przywali. jak nas nie wyniesie to też zazwyczaj przywala w nas.

generalnie AI moim zdaniem jest typowe dla serii, czyli baaardzo przeciętne i daleko mu do chociażby dobrego. wiadomo że jest lepiej niż w GT5p bo mimo wszystko zachowano pozory jakiegoś myślenia, ale po GT5 i jego twórcach spodziewałbym się czegoś więcej. już w SCC przejawiało więcej różnorodności (chociażby blokowanie wewnętrznej na dohamowaniach), do tego częściej nas omijało, błędów też przeciwnicy popełniali więcej.

grimkenshiro

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 02-12-2010
  • Wiadomości: 227
  • Reputacja: 0
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #11464 dnia: Grudnia 10, 2010, 12:42:18 pm »
jest tak jak pawel napisal, niestety AI zawodzi i tyle, nie wiem jak wy jezdzicie ze tego nie widzicie :D
Ai mnie taranuje na wszystkich trasach przy wszystkich okazjach, ja rozumiem ze czasem zrobi sie wypadek czy cos normalka, ale tu tak sie robi co wyscig... ostatnio np przegralem mistrzoswa nascara bo w polowie wyscigu draftujacy za mna przeciwnik zapomnial mnie wyminac i wbil mi sie w tyl auta... AI rulez :D :D
Tak pozatym jaka walka o centymetry z AI ? jak oni na zakretach ktore sie simga 100km/h zwalniaja do 70ciu :D

Odnosnie AI jeszcze tak napisze :

Dubluje jakiegos typa, na prostej ladnie mi ustepuje po czym konczy sie prosta a on radosnie taranem mi w bok bo musi w zakret wjechac :/
« Ostatnia zmiana: Grudnia 10, 2010, 12:45:47 pm wysłana przez grimkenshiro »

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #11465 dnia: Grudnia 10, 2010, 13:17:20 pm »
Dziwne, ja tylko obrywam od AI na waskich trasach jak wykrece baczka, tak to ladnie zwalniaja lub probuja objechac. Kiedys musze nagrac pare testow by Wam pokazac ;p, moze po prostu macie pecha albo nie wiem co.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #11466 dnia: Grudnia 10, 2010, 13:33:37 pm »
Da sie jakoś wyłączyć te cholerne kreski pokazujący optymalny tor jazdy i hamowanie.

pawel_k

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #11467 dnia: Grudnia 10, 2010, 13:37:51 pm »
Da sie jakoś wyłączyć te cholerne kreski pokazujący optymalny tor jazdy i hamowanie.
sam sobie odpowiedziałeś ;)

grimkenshiro

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 02-12-2010
  • Wiadomości: 227
  • Reputacja: 0
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #11468 dnia: Grudnia 10, 2010, 13:39:50 pm »
pewnie ze sie da... przed wyscigiem w opcjach.. taka ikonka klucza.. serio nie znalezc tego... :D

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #11469 dnia: Grudnia 10, 2010, 13:43:59 pm »
pewnie ze sie da... przed wyscigiem w opcjach.. taka ikonka klucza.. serio nie znalezc tego... :D

Grafa mi oczy wypaliła w GT5 i teraz jest ciężko cokolwiek zobaczyć. Mimo że to nie jest prawdziwe 1080p to obraz zabija a i wizualia są numer jeden w wyścigach tej generacji, oczywiście pomijając pewne trasy i samochody standard, cienie, efekt deszczu i śniegu na szybie, bitmapowych kibiców z brakiem AA, niebo takie sobie w FM3 zdecydowanie lepiej wyglada, paćki na poboczach gorszej niż na N64. Mimo to w ogólnym rozrachunku grafa kopie dupsko Forzie 3.
« Ostatnia zmiana: Grudnia 10, 2010, 14:12:20 pm wysłana przez Kyokushinman »

Unlimited

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #11470 dnia: Grudnia 10, 2010, 14:07:37 pm »
Ma mi ktoś furę pożyczyć do zawodów "Gwiazdy GT" czy "Szybki jak wiatr" czy coś takiego, czyli bardzo mocna i szybka fura(najlepiej 800KM wzwyż), która także trzyma się na zakrętach, czyli jakiś The Ultimate Race Car. :P

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #11471 dnia: Grudnia 10, 2010, 14:57:33 pm »
Cytuj
Someone on GTPlanet has said Kaz has tweeted that the next update will have HUD removal option, and next year all GT4 and GTPSP tracks will be available, plus two new tracks too. It's come from 2nd hand information from a French forum though so could be BS.

punisher85

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 12-01-2008
  • Wiadomości: 1 058
  • Reputacja: 7
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #11472 dnia: Grudnia 10, 2010, 15:04:32 pm »
w 6 lat zrobili tyle tras, a nagle w następnym roku dostaniemy z 20(tak na oko na szybko) ze starych części? jakoś wierzyć mi się nie chce, no chyba,że to będzie kopiuj wklej z GT4

pawel_k

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #11473 dnia: Grudnia 10, 2010, 15:07:52 pm »
pewnie że dostaniemy, za złotówki ;)

Unlimited

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #11474 dnia: Grudnia 10, 2010, 15:17:21 pm »
Ja bym nie chciał aby te trasy wyglądały jak te dwie które nie zachwycają wykonaniem w pełnej wersji, jeśli będzie tak jak myślę, to skuszę się tylko na te dwie nowe trasy(jeśli fajne). Z kolei gdyby HUD ograniczyli to bym się cieszył. 8)

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #11475 dnia: Grudnia 10, 2010, 15:21:19 pm »
Pierwsze co bym zrobił, to wyłączył listę zawodników po prawej stronie ekranu.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #11476 dnia: Grudnia 10, 2010, 15:48:13 pm »
Pierwsze co bym zrobił, to wyłączył listę zawodników po prawej stronie ekranu.

Same here.

Mrocz

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #11477 dnia: Grudnia 10, 2010, 15:53:41 pm »
Ja bym nie chciał aby te trasy wyglądały jak te dwie które nie zachwycają wykonaniem w pełnej wersji, jeśli będzie tak jak myślę, to skuszę się tylko na te dwie nowe trasy(jeśli fajne). Z kolei gdyby HUD ograniczyli to bym się cieszył. 8)

Mi to nie robi... Grafa grafą... Ale kolejne tereny do jeżdżenia z tym modelem jazdy to byłoby coś rewelacyjnego ;)

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #11478 dnia: Grudnia 10, 2010, 15:58:58 pm »
Ja bym nie chciał aby te trasy wyglądały jak te dwie które nie zachwycają wykonaniem w pełnej wersji, jeśli będzie tak jak myślę, to skuszę się tylko na te dwie nowe trasy(jeśli fajne). Z kolei gdyby HUD ograniczyli to bym się cieszył. 8)

Mi to nie robi... Grafa grafą... Ale kolejne tereny do jeżdżenia z tym modelem jazdy to byłoby coś rewelacyjnego ;)

Miałem właśnie to pisać. Pozostaje tylko kwestia ceny takiego DLC. Fajnie gdyby to info się potwierdziło.

grimkenshiro

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 02-12-2010
  • Wiadomości: 227
  • Reputacja: 0
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #11479 dnia: Grudnia 10, 2010, 16:03:09 pm »
mogli by jeszcze troche autek premium dodac... trasy pewnie i kupie ale tylko jesli beda prawdziwe tory i to w jakisoci jak te najlepsze z GT5... ale cos czuje ze bedzie copy/paste z GT4...