Po pierwsze 5 lat. Po drugie te trasy, ktore maja pogode zazwyczaj sa dlugie, a testy optymalizacyjne wcale nie sa takie proste. Zreszta zauwaz, ze wszystkie srodowiska z track creatora maja zmienny cykl dnia i pogode. OS'y p2p generowane losowo sa w eventach Rally, wiec course maker to potrafi.
Cienei najprawdopodobniej sa zepsute ze wzgledu na to, iz oswietlenie jest calkowicie dynamiczne, dziwne tylko, ze nie poprawili ich, bo czesciowo sa zbuggowane.
Co do Special Eventow to sie zgodze - Top Gear i Nascar sa strasznie zjebane.
Reszta rzeczy to drobne tweaki, ktore mozna zwalic chyba jedynie na to, iz to sa japonczycy.
Naprawde przydalby sie jakis Community Manager, ktoremu mozna byloby takie zbiorcze listy poprawek wysylac. No i powinni zatrudnic dodatkowe 60-70 osob.
Co do Multi sie nie zgodze, brakuje paru opcji eventow oraz lvl'owania i zarabiania kasy, ale tak to jest ok. Na pewno jest lepiej zrobiony od wiekszosci gier konsolowych.
Ogolnie cala ta lista nijak ma sie do pracy studia, bo sa to raczej detale i niezbyt czasochlonne rzeczy w porownaniu np do modelingu, pisania fizyki, wspolpracy z producentami, optymalizacji, sprawdzania bugow silnika itd
Widac, ze oni przez wiekszosc czasu robili system Gran Turismo pod next-geny/current geny, a nie sama gre. Bo jak Kaz mowil [i to widac], jest to platforma pod nowe czesci. Silnik jest mocno modulowy i ma bardzo duzo wolnych przestrzeni na dodatkowe opcje np w Itemach, czy w GT Life.