Dla referencji - zjeżdzając z mostu miałem 35 sekund, a wpadając w tunel miałem 50 sekund.
Serię zakrętów po starcie trzeba robić bezbłędnie i idealnie, trzymając się małej i zero uśluzgu (dlatego włączyłem sobie TCS na 7, bo na padzie nie mam takiej precyzji na R2, żeby tą sukę kontrolować). Prawy zakręt tuz przed tunelem robiłem przyśpieszając pulsacyjnie, też żeby uniknąć uślizgu. Zakręt w prawo po tunelu niemal na pełnej piździe, tylko lekkie przyhamowanie, żeby prawym przodem załapać się na pobocze. Tu uwaga na uślizg, bo przecież zaraz lewy zakręt. No i ostatni zakręt przed metą - opóźnić hamowanie po prostej, tak aby znaleźć się na jego zewnętrznej (przy krawężniku) i pełna piz** w prawym łuku do mety. Zrobiłem 1:16:8xx a wiem, że można spokojnie sporo z tego urwać jeszcze (nienajlepiej zrobiłem zrobiłem ten prawy zakręt po tunelu + musiałem kontrować po wyjściu).
@grimkenshiro
z tego Grand Tour zostało mi własnie tylko to Lambo nocą, reszta zrobiona. Piznę go przez weekend (dwa razy przejechałem wczoraj i widzę, że też będzie wesolutko) i siadam nad szkółką Merca. A-Spec na razie czeka.
@KKRT
Ci z DFGT mają handicap, bo mogą sobie jeszcze hamulce ustawiać, na padzie nic z tego. Moje ustawienia na ten event to był TCS - 7, ABS - 1 reszta na off.