Miałem napisać coś więcej od siebie odnoścnie 1.06 ale nie mam weny, więc napiszę krótko:
- oznaczanie samochodów już posiadanych
- nowe opcje tunningu
- konfigurowalne przełożenia
- duuuuuuuużo szybsze menusy i operacje
- nowy system sezonówek, podejrzewam, że docelowy
- usunięcie ekranu poczatkowego z ostrzeżeniem o zapisie
- dodanie potwierdzenia restartu wyścigu
- remote racing
- wielomonitorowe wyświetlanie (zdechłbym przy tym z wycieńczenia, jako Koreańczycy przy WoW):
- mimo wszystko zwiększone punkty doświadczenia - gra jest bardziej przystępna
- i mnóstwo innych poorawek i dodatków...
... powoduje, że GT5 jest kompletną i dopełnioną grą, taką jaka powinna wyjść na premierę. Teraz dawać mi tu DLC, z torami, samochodami premium, zawodami specjalnymi i A-Spec itp itd.
A co źle? Dlaczego wciąż 24H Nurb jest od 40 poziomu? Pojechałem go już w B-SPec i ponad 4 mln pkt doświadczenia w ch** poszło. No bez sensu to jest. I obniżenie poziomu trudności - przykładowo w licencjach można teraz obijać przeciwników jak się chce. Jak robiłem wszystkie na złoto po premierze, to lekkie stuknięcie (nawet AI we mnie) oznaczało DQ.