Żaden lol. Czysta prawda. Pokaż mi lepiej pomyślanych Boss'ów niż Ci w serii J&D.
Chociażby Psychonauts i Conker.
Xelloss idąc Twoim tokiem rozumowania to Test Drive:U nie jest wyścigiem bo mase czasu jeździsz po wyspie i się nie ścigasz. Halo nie jest typowym FPP bo jak wsiadasz do pojazdów to się widok przełącza na TPP a przecież sporo czasu spędza się wykorzystując maszyny.
Na szczęscie devolperzy nie rozumują tak wąsko dzięki czemu mamy coraz to nowsze patenty w grach, które powodują rozgrywke jeszcze bardziej miodną. Jak by tak myśleć jak Ty to typowym platformerem jest Mario na SNES'a i koniec
W TDU nie grałem, więc się nie wypowiadam. W Halo strzelanie jest esencją rozgrywki, więc jak najbardziej jest shooterem z świetnie dodanymi pojazdami. W Jak 2 głównym elementem rozgrywki też jest strzelanie, więc ciężko go zaklasyfikować jako platformera.
Można dokonać ewolucji w ramach gatunku, nie wrzucając do gry po prostu elementów innych gatunków. Jak 2 nie jest ewolucją platformerów, to już jest inny gatunek.
Ciekaw jestem jaka gra platformowa jest według Ciebie najlepszą ze wszystkich.
Moje trzy ulubione to Sumer MArio 64, Banjo-Kazooie i Psychonauts.
Na statycznych obrazkach czy jak kto woli screenach zawsze będziesz widział ząbki. Ale gdy coś takiego puścisz w ruch przy wysokiej rozdziałce na progresywnym skanowaniu gdzie linie nie są rysowane na przemian to aliasing znika. Duży AA stosuje się przy niskich rozdzielczościach.
Gram na mocnym PC i na X360 na monitorze LCD i jak nie ma AA to teoretycznie w czasie grania się nie dostrzega się ząbków, ale AA daje taką jakby spójność obrazu, dzięki czemu jest jednak dużo lepiej. A już w trakcie lizania ścian aliasing może psuć cały efekt.