Nie zrozumiemy się bo widocznie chodzi tu bardziej o gusta... ja w HS widzę sporo elementów, na które długo czekałem, efektywności walki i zróżnicowania, coutery pozwalają na zwolnienie i zaczekanie na ruch przeciwnika, można go wrzucić w stojące meble, przerzucić przez stół tak by sprzątnął to co na nim jest, z kopniaka wywalić większe elementy w grupę wrogów, wzniecić cały rozgardiasz w powietrze jednym ciosem, czy właśnie tak rzucić mieczem ,strzelić strzała by trafić tam gdzie będzie efektownie, samemu, nie skryptowanie. Czegoś takiego nie uświadczę w DMC, GOW, PoP, NG, Max Pain'ie
Autorzy cały czas mówili że wzorowali się na chińskich filmach walki i dla mnie, jako fana takich filmów, gameplay HS jest prawie że spełnieniem marzeń ale może tylko ja to widzę... oczywiście możesz mnie nakierować na jakieś inne gry, które pasują do tego klimatu, może coś przepuściłem
To nie są elementy gameplayu tylko grafiki, która notabene wydaje się być motorem napędowym tej produkcji. Gwarantuję, że z oprawą na poziomie DMC4 gra nie osiągnęłaby takiego sukcesu.
Ilość osób to element grafiki, a nie gameplay'u tylko jeśli chodzi o widzów na trybunach w grze sportowej.
Nie licząc modyfikowania trajektorii, taki patent ze zwolnieniem i widokiem zza pocisku był już w stareńkim Maxie Paynie i niezdrowe podniecenie takim faktem jest nieuzasadnione. Co tłumaczy pominięcie tej kwestii w niektórych reckach.
Czyli jednak w tej kwestii "jest coś nowego ale pomińmy to"
ale ile to już historii na temat ratowania uciskanego klanu i niszczącej mocy brzemienia mieliśmy to nie wspominam
A może nie o tematykę tej fabuły chodzi a o jej prezentację? Fabuła może być nawet o ratowaniu świata po raz tysięczny, a wiąż może być genialna i niepowtarzalna.
Grafiką owszem, ale ile to już historii na temat ratowania uciskanego klanu i niszczącej mocy brzemienia mieliśmy to nie wspominam. Gameplayem? Błagam. Gameplayem to się LocoRoco wyróżnia a nie naparzanka jakkolwiek piękna, z zawiłą fabułą i mega-skomplikowanym systemem walki. To wciąż naparzana, a wy robicie z tego obiekt westchnień milionów graczy, niezwykłą opowieść i arcydzieło fabularne...
Nie wiem, może
wiem że lokacje są małe, nakimushi tak mówił.