Bo na pewno nie modyfikowali w grze tekstur, ktore przeciez i tak oryginalnie (te co mamy w grze "pod nogami") maja wyzsza rozdzialka, niz te nawet bardziej ostre gdzies daleko. Wiec jaki sens cos zmieniac? Zmienia sie w kodzie gry.
Aaaa juz rozumiem o co Ci chodzi
Ty po prostu nie wiesz jak Oblivion jest zaprojektowany
W Oblivionie jest tak, ze mapa jest podzielona na sektory i przejscie z jednego do drugiego powoduje [poza napisem Loading... ;p] wgranie wysokiej jakosci tekstur do pamieci, reszta obszaru z poza sektora dostaje inne tekstury, nie tylko slabsze pod wzgledem rozdzialki i detali, ale tez inne pod wzgledem wygladu w stosunku do tych rzeczywistych [oczywiscie nie, az tak bardzo, ale sie roznia].
Dzieki temu bez problemow mozliwe bylo zrobienie moda, ktory podmienia te tekstury, nie naruszajac struktury tych widocznych w danym sektorze [o ile oczywiscie tego nei chcemy, bo te tez sie da podmienic
].