Złe Sony:) bo nie pokazali gier smiać mi sie chce z tych narzekań...na TGS 2006 nie pozamiatali??? o jejku a czy prawdziwe KILERY robi sie w rok czasu? Sony nie pokazuje gier bo uznaje że jeszcze za wcześnie ich sprawa.Cierpliwości:) Ludzie im dłużej developerzy dłubia przy swoich tytułach tym lepiej dla samej gry i oczywiście dla nas:)
ps mam pytanie co do LAIR CZY KTOŚ MOŻE POTWIERDZIĆ TE REWELACJE
Lair. Tymczasem ujawniono kilka nowych szczegółów. Gra działać będzie w rozdzielczości 1080p, obsłuży też nieskompresowany system dźwięków 7.1. Dodatkowo w Lair wykorzystano nowe, ciekawe technologie. Jedną z nich będzie “progresywna siatka” renderowana przez procesor Cell. Zwiększa ona ilość obiektów, zarówno tych bliskich jak i dalekich. Następnie zastosowano High-Dynamic Range Lighting. Dzięki temu światło w grze i wszelkie odbicia będą w HDR, renderowane w czasie rzeczywistym. Pozwala to na prawdziwe zmiany pór dnia. Jak zapowiadają twórcy, dzięki zaawansowanych skryptom oświetlenia, każdy dzień będzie wyglądał inaczej! W grze wystąpi także dynamiczna fizyka. W każdej chwili w Lair, silnik generował będzie setki “fizycznych” efektów. Wszystkie postacie będą posiadały własne, specjalnie robione dla nich elementy reakcji “fizycznej” na otaczający je świat. Następnym efektem są cienie Parallax, które używane będą przy wszystkich efektach, m.in. przy ogniu i cieniu. Po za tym wszystko: ogień, dym, czy chmury, będzie renderowane non stop w czasie rzeczywistym
http://www.next-gen.com.pl/