Autor Wątek: L A I R  (Przeczytany 85616 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
L A I R
« Odpowiedź #80 dnia: Marca 09, 2007, 16:33:25 pm »
A co to za rewelacje odnośnie LAIR? Wszystkiego przecież można się było spodziewać  :wink:

Cytat: "mateo"
Przyznaje GDC jest od pokazów..np silników graficznych i nowych technologi zawartych w grach !
Ale ile tego było na tegorocznym GDC ?

Na pewno sporo, ale większość pokazywano za zamkniętymi drzwiami.

mateo

  • Gość
L A I R
« Odpowiedź #81 dnia: Marca 09, 2007, 16:36:15 pm »
Cytat: "Druchal"
Złe Sony:) bo nie pokazali gier smiać mi sie chce  z tych narzekań...na TGS 2006 nie pozamiatali??? o jejku a czy prawdziwe KILERY robi sie w rok czasu? Sony nie pokazuje gier bo uznaje że jeszcze za wcześnie ich sprawa.Cierpliwości:) Ludzie im dłużej developerzy dłubia przy swoich tytułach tym lepiej dla samej gry i oczywiście dla nas:)

ps mam pytanie co do LAIR CZY KTOŚ MOŻE POTWIERDZIĆ TE REWELACJE

Lair. Tymczasem ujawniono kilka nowych szczegółów. Gra działać będzie w rozdzielczości 1080p, obsłuży też nieskompresowany system dźwięków 7.1. Dodatkowo w Lair wykorzystano nowe, ciekawe technologie. Jedną z nich będzie “progresywna siatka” renderowana przez procesor Cell. Zwiększa ona ilość obiektów, zarówno tych bliskich jak i dalekich. Następnie zastosowano High-Dynamic Range Lighting. Dzięki temu światło w grze i wszelkie odbicia będą w HDR, renderowane w czasie rzeczywistym. Pozwala to na prawdziwe zmiany pór dnia. Jak zapowiadają twórcy, dzięki zaawansowanych skryptom oświetlenia, każdy dzień będzie wyglądał inaczej! W grze wystąpi także dynamiczna fizyka. W każdej chwili w Lair, silnik generował będzie setki “fizycznych” efektów. Wszystkie postacie będą posiadały własne, specjalnie robione dla nich elementy reakcji “fizycznej” na otaczający je świat. Następnym efektem są cienie Parallax, które używane będą przy wszystkich efektach, m.in. przy ogniu i cieniu. Po za tym wszystko: ogień, dym, czy chmury, będzie renderowane non stop w czasie rzeczywistym

http://www.next-gen.com.pl/


Chodziło mi o to , że na TGS 2006 nie było żadnych (stare demo Heavenly Sword..) , nowych rewelacji na PS3 i tyle.
Dominowały seguele.

Co do LAIR..świetna sprawa


 :wink:

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
L A I R
« Odpowiedź #82 dnia: Marca 09, 2007, 18:03:00 pm »
Cytat: "mateo"
Chodziło mi o to , że na TGS 2006 nie było żadnych


było LBP :P

A co do tych rewelacji: a co to ten cien paralax daje takiego 'super'?

I_I_I

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 16-01-2007
  • Wiadomości: 11
  • Reputacja: 0
L A I R
« Odpowiedź #83 dnia: Marca 09, 2007, 18:45:36 pm »
Cytat: "mateo"
Ale na razie Xbox 360 wygrywa batalie o klienta.


Na razie "batalie o klienta" to wygrywa Wii i PS2. Na X nic już nie wychodzi i obecnie jedyną konsolą M$ jest X0 a PS2 sie świetnie trzyma i jest jeszcze mnóstwo rzeczy w które można pograć i to znaczenie lepszych niż na X0 więc póki na PS2 powstają tak świetne gry to ja nie potrzebuje tak szybko nowości na PS3, niech spokojnie je dopracowują.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
L A I R
« Odpowiedź #84 dnia: Marca 15, 2007, 18:44:36 pm »
Fajny ten nowy trailer Lair. FOtorealistycznie to wygląda

pokrytyśniegiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-08-2006
  • Wiadomości: 4 163
  • Reputacja: 4
L A I R
« Odpowiedź #85 dnia: Marca 15, 2007, 21:46:00 pm »
Cytat: "Master_666"
Fajny ten nowy trailer Lair. FOtorealistycznie to wygląda

wtf? jaki nowy trailer?

lupinator

  • Gość
L A I R
« Odpowiedź #86 dnia: Marca 15, 2007, 21:46:51 pm »
Cytat: "pokrytyśniegiem"
Cytat: "Master_666"
Fajny ten nowy trailer Lair. FOtorealistycznie to wygląda

wtf? jaki nowy trailer?

Był tu post bota z porno filmem ;)

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
L A I R
« Odpowiedź #87 dnia: Marca 15, 2007, 21:47:31 pm »
Cytuj
wtf? jaki nowy trailer?


To było do reklamy bota "i-love-anal; movie" :lol:

Supersonic

  • Gość
L A I R
« Odpowiedź #88 dnia: Marca 16, 2007, 16:10:01 pm »
Taki tam za...sty screen  

wini

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 12-09-2006
  • Wiadomości: 951
  • Reputacja: 2
  • GTA V
L A I R
« Odpowiedź #89 dnia: Marca 16, 2007, 16:46:41 pm »
Czy ja wiem :|  Troszku lipnie to miasto wygląda , jakieś takie małe , puste i nijakie. No chyba , że to nie jest jedno z tych dwóch zapowiadanych dużych miast  :mrgreen:

lupinator

  • Gość
L A I R
« Odpowiedź #90 dnia: Marca 16, 2007, 17:03:05 pm »
Cytat: "winnie"
jakieś takie małe

A gdzie jest napisane ze to całe miasto a nie tylko kawalek?

Supersonic

  • Gość
L A I R
« Odpowiedź #91 dnia: Marca 16, 2007, 17:25:02 pm »
Cytat: "winnie"
Troszku lipnie to miasto wygląda , jakieś takie małe , puste i nijakie.

Z bliska pewnie nie będzie już takie puste  :mrgreen:

wini

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 12-09-2006
  • Wiadomości: 951
  • Reputacja: 2
  • GTA V
L A I R
« Odpowiedź #92 dnia: Marca 16, 2007, 17:29:46 pm »
Ok niech będzie , TEN FRAGMENT miasta jakiś pustawy i nijaki pod względem architektonicznym :wink:
W ogóle to ja czekam na miejscówki w innej niż szarobura stylistyce.

Supersonic

  • Gość
L A I R
« Odpowiedź #93 dnia: Marca 16, 2007, 17:38:57 pm »
Cytat: "winnie"
W ogóle to ja czekam na miejscówki w innej niż szarobura stylistyce.

Obawiam się że się takich nie doczekamy bo na każdym screenie jest podobnie.

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
L A I R
« Odpowiedź #94 dnia: Marca 18, 2007, 01:18:00 am »
Cytat: "Supersonic"
Cytat: "winnie"
W ogóle to ja czekam na miejscówki w innej niż szarobura stylistyce.

Obawiam się że się takich nie doczekamy bo na każdym screenie jest podobnie.

Na szczęście gra będzie maga zróżnicowana. Gdzieś na necie był filmik z wywiadem z twórcą gry. Zdradził kilka ciekawych rzeczy. Zarysował fabułę gry, czyli walka ras czy o żywność i ucieczkę przed niszczejącym światem itd. Omówił również lokacje po których będziemy mieli przyjemnośc latać. Będą piekne zielone krainy z lasami rzekami, będą zimowe lokacje, również akcja będzie się toczyć na terenie tej podupadającej populacji, czyli tak gdzie nie ma zieleni wszędzie sa tylko skały i lawa, będą też zurbanizowane tereny czyli miasta itp. Mówił i podkreślał, że gra będzie bardzo zróżnicowana, więc możemy być spokojni.

Supersonic

  • Gość
L A I R
« Odpowiedź #95 dnia: Marca 18, 2007, 08:57:57 am »
Może o ten filmik chodzi. Dosyć długi. Nie wiem czy zaprezentowano coś nowego w tym filmiku bo nie mogę tego ściągnąć.
http://www.gamevideos.com/video/id/9662

Supersonic

  • Gość
L A I R
« Odpowiedź #96 dnia: Marca 30, 2007, 20:12:13 pm »
LAIR coming 7/31/07 + Final Cover ??
http://www.gamestop.com/product.asp?cookie%5Ftest=1&product%5Fid=270005

Gdyby tak wyglądała okładka to nie miałbym nic przeciwko

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
L A I R
« Odpowiedź #97 dnia: Marca 30, 2007, 21:10:25 pm »
Kurde muszę szybko uzbierać kasę na PS3

Supersonic

  • Gość
L A I R
« Odpowiedź #98 dnia: Marca 31, 2007, 09:13:33 am »
Release calendar
http://uk.playstation.com/games-media/release-calendar/month3/
Tu znowu widnieje data maj 2007

wini

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 12-09-2006
  • Wiadomości: 951
  • Reputacja: 2
  • GTA V
L A I R
« Odpowiedź #99 dnia: Kwietnia 03, 2007, 15:52:58 pm »
stare screeny w wersji 1080p
http://www.playsyde.com/news_4178_en.html
Czy tylko moim zdaniem w full HD wygląda to paskudnie?(przynajmniej na tych screenach) :(
To samo w 720p wyglądało pięknie :roll:

Supersonic

  • Gość
L A I R
« Odpowiedź #100 dnia: Kwietnia 03, 2007, 17:23:07 pm »
O f..k  :shock: Kiedy z miesiąc temu może więcej widziałem te screeny w 720p zmiażdżyły mnie poziomem grafy. Te w 1080p upewniają mnie w przekonaniu że 1080p jest na g..no potrzebne na tej generacji tym bardziej że w 720 gry i tak wyglądają bosko. Dobrze że nie tylko ja tak uważam.  :mrgreen:

Devilek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 05-07-2005
  • Wiadomości: 8 220
  • Reputacja: 73
L A I R
« Odpowiedź #101 dnia: Kwietnia 03, 2007, 17:26:08 pm »
Supersonic może dla prawdziwych gier zostawmy 720p a dla mini gier 1080p i bedzie dobrze, zaufaj mi :wink: .
Yeahh, me and hate that's an odd couple

Supersonic

  • Gość
L A I R
« Odpowiedź #102 dnia: Kwietnia 03, 2007, 17:27:19 pm »
Cytat: "DEVIL"
Supersonic może dla prawdziwych gier zostawmy 720p a dla mini gier 1080p i bedzie dobrze, zaufaj mi

Też tak myślę. Wolałbym by hiciory czy potencjalne hiciory jak Lair i gry które mają pokazywać moc konsoli śmigały w 720p :wink:

Mastu-son

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 16-06-2006
  • Wiadomości: 256
  • Reputacja: 0
L A I R
« Odpowiedź #103 dnia: Kwietnia 03, 2007, 17:30:15 pm »
W sumie 1080p jest dobre tylko dla dużych ekranów, co najmniej 42", a najlepiej koło 50". Wtedy widać będzie róznice w stosunku do 720p. Niektóre screeny wygladają słabiej bo są tandetnie przeskalowane na kompie IMHO. Twierdzę tak bo widać na nich utratę ostrości w stosunku do oryginałów w 720p, a w rzeczywistości 1080p jeszcze wyostrza obraz uwidoczniając mankamenty (wide MGS4 na zeszłorocznym TGS).

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
L A I R
« Odpowiedź #104 dnia: Kwietnia 03, 2007, 18:36:28 pm »
Cytat: "Supersonic"
Cytat: "DEVIL"
Supersonic może dla prawdziwych gier zostawmy 720p a dla mini gier 1080p i bedzie dobrze, zaufaj mi

Też tak myślę. Wolałbym by hiciory czy potencjalne hiciory jak Lair i gry które mają pokazywać moc konsoli śmigały w 720p :wink:

Najlepiej jakby śmigały 480p albo jeszcze lepiej w 240p, wtedy całkowicie nie było by widać mankamentów grafiki. Obraz byłby niemal filmowy...

Czy wy wiecie o czym gadacie? Ludzie, tyle razy było to wałkowane. Włączcie sobie grę na PC np. Painkiller i odpalcie ją sobie w rodziałce 1240x960, a później w rozdziałce 640x480. Jeżeli powiecie, że dla was ładniej wygląda gra w tej drugiej rozdziałce to wspułczuję. Wyższa rozdziałka to zawsze wygląda łądniej od niższej. Inna sprawa, że po screenach tego nie widać. Wyjaśnię wam dlaczego tak jest. Zobaczcie sobie jakiś screen w 720p, apóźniej w 480p. Ten drógi będzie mniej ostry, będzie miał wygładzowne krawędzie. Przez to ogólnie będzie robił lepsze wrażenie. Podobnie jest ze scanami. Często gry na scanach wyglądają przepięknie, fotorealistycznie jednak jak się widzi screeny direct-feed to już gra nie prezentuje sie tak ładnie. Jednak jeżeli chodzi już o widok gry w ruchu to obraz w wyższej rozdziałce, lepszej jakości zawsze wygląda ładniej. Weżcie sobie sprawdżcie i podłączcie kompa do TV. Odpalcie te screeny to zobaczycie jakie wrażenie na was zrobi. Monitory są specyficzne i wychwytują każdy szczegół, ponieważ są świetnej jakości. Ponadto przy monitorze siedzi sie pół metra, metr od ekranu. Tyle :) więcej nie chce mi się już pisać.

ps: byliście na pokazie PS3 truck? Widzieliście ridge racer w 1080p? Wrażenie grafika, dokładniej obraz robi rewelacyjne. Gra wygląda przepięknie, jednak głównie przez rozdziałke. Obok były gry w 720p i różnicę między nimi a RR było widać na pierwszy rzut oka. Gry w 1080p prezentują się rewelacyjnie. Mimo, iz w PS3 truck było bardzo mało miejsca i trzeba było stać półtora metra od TV, to RR wyglądał świetnie i wszystkie krawędzie były gładziutkie, obraz hiperszczegółowy, a ząbki niemal niewidoczne.
ps2: posta napisany pod natchnieniem w 2 minuty, więc możliwe, ze zawiera błędy

Supersonic

  • Gość
L A I R
« Odpowiedź #105 dnia: Kwietnia 03, 2007, 18:50:12 pm »
Cytat: "Piter_neo"
Najlepiej jakby śmigały 480p albo jeszcze lepiej w 240p

Ty to napisałeś  :lol:

Cytat: "Piter_neo"
Czy wy wiecie o czym gadacie? Ludzie, tyle razy było to wałkowane. Włączcie sobie grę na PC np. Painkiller i odpalcie ją sobie w rodziałce 1240x960, a później w rozdziałce 640x480. Jeżeli powiecie, że dla was ładniej wygląda gra w tej drugiej rozdziałce to wspułczuję. Wyższa rozdziałka to zawsze wygląda łądniej od niższej. Inna sprawa, że po screenach tego nie widać. Wyjaśnię wam dlaczego tak jest. Zobaczcie sobie jakiś screen w 720p, apóźniej w 480p. Ten drógi będzie mniej ostry, będzie miał wygładzowne krawędzie. Przez to ogólnie będzie robił lepsze wrażenie. Podobnie jest ze scanami. Często gry na scanach wyglądają przepięknie, fotorealistycznie jednak jak się widzi screeny direct-feed to już gra nie prezentuje sie tak ładnie. Jednak jeżeli chodzi już o widok gry w ruchu to obraz w wyższej rozdziałce, lepszej jakości zawsze wygląda ładniej. Weżcie sobie sprawdżcie i podłączcie kompa do TV. Odpalcie te screeny to zobaczycie jakie wrażenie na was zrobi. Monitory są specyficzne i wychwytują każdy szczegół, ponieważ są świetnej jakości. Ponadto przy monitorze siedzi sie pół metra, metr od ekranu. Tyle  więcej nie chce mi się już pisać.

ps: byliście na pokazie PS3 truck? Widzieliście ridge racer w 1080p? Wrażenie grafika, dokładniej obraz robi rewelacyjne. Gra wygląda przepięknie, jednak głównie przez rozdziałke. Obok były gry w 720p i różnicę między nimi a RR było widać na pierwszy rzut oka. Gry w 1080p prezentują się rewelacyjnie. Mimo, iz w PS3 truck było bardzo mało miejsca i trzeba było stać półtora metra od TV, to RR wyglądał świetnie i wszystkie krawędzie były gładziutkie, obraz hiperszczegółowy, a ząbki niemal niewidoczne.
ps2: posta napisany pod natchnieniem w 2 minuty, więc możliwe, ze zawiera błędy


Tralalala dzięki pozostaję przy swoim, wolę 720p.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
L A I R
« Odpowiedź #106 dnia: Kwietnia 03, 2007, 19:21:13 pm »
A dla mnie jest ważne żeby gra wymiatała. Grafika i tak według mnie jest super.

Supersonic

  • Gość
Odp: L A I R
« Odpowiedź #107 dnia: Kwietnia 13, 2007, 08:24:47 am »
Lair: Beyond the Bridge
3 nowe filmiki, 11 screenów i trochę info
http://ps3.ign.com/articles/780/780120p1.html
Coś nie wygląda to tak imponująco jak na poprzednich fotkach.  :? Liście wyglądają jak piksele.
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 13, 2007, 08:39:12 am wysłana przez Supersonic »

Sky Ace

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 28-03-2007
  • Wiadomości: 70
  • Reputacja: 0
Odp: L A I R
« Odpowiedź #108 dnia: Kwietnia 13, 2007, 09:41:18 am »
Coś za coś - albo mapa w piii duża, albo ciasne, zamknięte levele z ekstra detalami. Według mnie nie będzie się na to zwracać uwagi specjalnej...

nakimushi

  • Gość
Odp: L A I R
« Odpowiedź #109 dnia: Kwietnia 13, 2007, 10:48:55 am »
wlasnie ktos sciagnal w pracy te 3 filmiki w HD i wyglada to kaszaniascie tak naprawde..
fajne sa wybuchy i moment latania nad woda ale slabe otoczenie i brak AA rzuca pixeloza po oczach  :(

Cielo

  • Proletariusz
  • *****
  • Rejestracja: 10-12-2006
  • Wiadomości: 428
  • Reputacja: 0
Odp: L A I R
« Odpowiedź #110 dnia: Kwietnia 13, 2007, 11:09:53 am »
Hmm mnie się ogólnie bardzo podoba, kaszany nie widzę jakoś... tylko ta trawa widziana z góry chyba pierwszym filmiku, o jezu parę zielonych linii :? porażka... i wymienione wcześniej drzewka nie prezentują się na razie nazbyt okazale (coś jest problem z zieleniną na ps3). Ze screenów cieszę się, że bohaterowie będą mieli twarz i nie będą anonimowi. Artykuł także dostarcza trochę ciekawych info, szczególnie to o przygotowywanym demie na PSN, wtedy oceni się to jakoś obiektywniej.
I do not comprehend.

pokrytyśniegiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-08-2006
  • Wiadomości: 4 163
  • Reputacja: 4
Odp: L A I R
« Odpowiedź #111 dnia: Kwietnia 13, 2007, 18:51:25 pm »
Gra prezentuje sie lepiej niz za czasow prezentacji na TGS. Filmik On the Ground chyba najlepszy (smok fajnie połyka zołnierzyków  :-D ). Graficznie ta gra nie zawiedzie. Ja czekam na demko na PS Store ktore pewnie przesadzi czy zdecyduje sie na LAIR.
http://www.ps3site.pl/ps3-news/lair-nowe-filmy-t1493.0.html

Postacie całkiem dobrze wykonane
http://img110.imageshack.us/img110/6955/lair20070412015713861kf0.jpg
http://img237.imageshack.us/img237/6776/lair20070412015719392nx1.jpg

I dwie wazne informacje
- "and that we can expect to see Lair on store shelves this July"
- PSN demo coming
:)
Opublikowane: Kwiecień 13, 2007, 15:58:21

Supersonic

  • Gość
Odp: L A I R
« Odpowiedź #112 dnia: Kwietnia 13, 2007, 18:54:53 pm »
Wszystko ładnie ale po zobaczeniu porzednich screenów każdy był zachwycony teraz już nie, oczywiscie nie jest źle ale rewelacji też nie ma.

Cielo

  • Proletariusz
  • *****
  • Rejestracja: 10-12-2006
  • Wiadomości: 428
  • Reputacja: 0
Odp: L A I R
« Odpowiedź #113 dnia: Kwietnia 13, 2007, 19:21:22 pm »
Na GT kolejne 3 trailery.
 
http://download.gametrailers.com/gt_vault/t_lair_ps3_gp_WATERMARKED001_h264.wmv
http://download.gametrailers.com/gt_vault/t_lair_ps3_gp_002_h264.wmv
http://download.gametrailers.com/gt_vault/t_lair_ps3_gp_003_h264.wmv

Trailer z numerkiem 2 to kompilacja, tego co było na IGN już od rana.

W pierwszym i trzecim poziom z mostem wygląda jakoś lepiej, może jest już bardziej skończony niż inne, mniej się świeci niż wcześniej 8) Fajna akcja na początku i ta z rzutem głową tego potwora :D Za to walka z bossem jest, jakaś hmm... koślawa. Ale ogólnie gameplay mi się co raz bardziej podoba i cutscenki ruszają się i wyglądają nieźle.
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 13, 2007, 19:32:49 pm wysłana przez Cielo »
I do not comprehend.

Supersonic

  • Gość
Odp: L A I R
« Odpowiedź #114 dnia: Kwietnia 13, 2007, 19:28:34 pm »
Ok po zobaczeniu filmów w HD zmieniam zdanie, teraz uważam że wygląda dobrze ale nic więcej a przecież poprzednie screeny urywały głowę przy nogach więc co jest  :sad:

Edit:
Co mi się podoba:
- Woda (coś pięknego)
- Boss (chyba) wygląda tak dobrze jak na screenie poniżej

- Akcja w której smok urywa łeb nosorożcowi i ciska nim na sporą odległosć

Co mi się nie podoba:
- Słaba animacja walczących między sobą smoków (jakby ktoś poruszał marionetkami na sznurkach),
- Jeszcze gorsza animacja kiedy smokiem wycinami żołnierzy (zwolnienbia w stylu Matrixa nie ratują tego) Ekipa z Factor 5 nie powinna robić misji chodzonych bo nie wychodzi im wtedy animacja,
- Akcja w której smok łapie byka (czy co to jest) i ciska nim na kilkaset metrów jak z procy  :shock:... wygląda to żenująco i komicznie  :lol:,
- Zwalniająca animacja kiedy boss wynurza się z wody,
- Skały którymi ciska boss wyglądają jak z poprzedniej generacji,
- Dlaczego smoki strzelają fireballami a nie zieją ogniem.
- Trawa i drzewa

« Ostatnia zmiana: Kwietnia 13, 2007, 22:08:03 pm wysłana przez Supersonic »

Cielo

  • Proletariusz
  • *****
  • Rejestracja: 10-12-2006
  • Wiadomości: 428
  • Reputacja: 0
Odp: L A I R
« Odpowiedź #115 dnia: Kwietnia 14, 2007, 02:45:04 am »
Skończyłem właśnie grac w Resistance i tu kolejne dwa trailery :smile:, z komentarzem tym razem, prezentują to miasto co wcześniej było z góry na jednym, samotnym screenie:

http://download.gametrailers.com/gt_vault/t_lair_devwt_pt1_gt_h264.wmv
http://download.gametrailers.com/gt_vault/t_lair_devwt_pt2_gt_h264.wmv

IMO piękne.

- Zwalniająca animacja kiedy boss wynurza się z wody,
Przecież sam dobrze wiesz, że gra jest jeszcze w produkcji, a zwolnienia to najczęstsze tego objawy.

- Dlaczego smoki strzelają fireballami a nie zieją ogniem.
Bo tak chcieli autorzy ;-) Poza tym przecież poza tymi fireballami też zieją ogniem, chociaż by na gifie parę postów wyżej.
I do not comprehend.

Supersonic

  • Gość
Odp: L A I R
« Odpowiedź #116 dnia: Kwietnia 14, 2007, 08:07:11 am »
Cytuj
Przecież sam dobrze wiesz, że gra jest jeszcze w produkcji, a zwolnienia to najczęstsze tego objawy.
Nie mówię że tego nie poprawią, jak to zrobią to będzie ładnie ale na dziś zwalnia  :wink:

Developer Walkthrough Pt. 1 HD
http://www.gametrailers.com/player.php?id=18580&type=wmv&pl=game

Developer Walkthrough Pt. 2 HD
http://www.gametrailers.com/player.php?id=18585&type=wmv&pl=game

Polecam szczególnie pierwszą część. Ilość budynków i innych obiektów w wiosce miażdży ale trudno zobaczyć jakieś szczegóły bo jakość cienka. Mimo to scena wygląda imponująco.

Mnie te filmiki zachęciły do Lair, może dlatego że akcja dzieje się nad wioską stąd widoczna jest masa obiektów. Słońce na horyzoncie wygląda fenomenalnie, pięknie zrobiona woda, góry, budynki. Bardzo ładnie zachowuje się woda kiedy smok pływające po niej statki a te ostatnie screeny to sobie można wsadzić w doopę  :-D i nie przeszkadza mi nawet dziwne bieganie postaci (podobie drętwe jak w przypadku Rebel Strike)
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 14, 2007, 09:33:34 am wysłana przez Supersonic »

wini

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 12-09-2006
  • Wiadomości: 951
  • Reputacja: 2
  • GTA V
Odp: L A I R
« Odpowiedź #117 dnia: Kwietnia 14, 2007, 12:03:38 pm »
Cytuj
Przecież sam dobrze wiesz, że gra jest jeszcze w produkcji, a zwolnienia to najczęstsze tego objawy.
Nie mówię że tego nie poprawią, jak to zrobią to będzie ładnie ale na dziś zwalnia  :wink:

Developer Walkthrough Pt. 1 HD
http://www.gametrailers.com/player.php?id=18580&type=wmv&pl=game

Developer Walkthrough Pt. 2 HD
http://www.gametrailers.com/player.php?id=18585&type=wmv&pl=game

Polecam szczególnie pierwszą część. Ilość budynków i innych obiektów w wiosce miażdży ale trudno zobaczyć jakieś szczegóły bo jakość cienka. Mimo to scena wygląda imponująco.

Mnie te filmiki zachęciły do Lair, może dlatego że akcja dzieje się nad wioską stąd widoczna jest masa obiektów. Słońce na horyzoncie wygląda fenomenalnie, pięknie zrobiona woda, góry, budynki. Bardzo ładnie zachowuje się woda kiedy smok pływające po niej statki a te ostatnie screeny to sobie można wsadzić w doopę  :-D i nie przeszkadza mi nawet dziwne bieganie postaci (podobie drętwe jak w przypadku Rebel Strike)

Te filmiki pokazują , że o grafe można być spokojnym , na tv wygląda to pięknie czego nie można powiedzieć o śmiesznie skompresowanych wczorajszych ujęciach gameplayu . Przy takiej skali imo gra wygląda obłędnie i na pewno będzie mogła na tym polu konkurować z wiadomym tytułem z XO , przy czym porównując tereny obu pozycji nieoczekiwanie Lair może przejąć pałeczkę najpiękniejszej gry konsolowej;) To oczywiście moje zdanie i pewnie też podzielone będą zdania w tej kwestii jak już gra sie ukaże.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: L A I R
« Odpowiedź #118 dnia: Kwietnia 14, 2007, 12:32:17 pm »
Ten Gameplay niczego sobie :D Bardzo łądna woda chociaż troche fale po wybuchu tak sztucznie wyglądają ;) Miasto też niczego sobie.

xelloss

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-12-2004
  • Wiadomości: 1 910
  • Reputacja: 0
Odp: L A I R
« Odpowiedź #119 dnia: Kwietnia 14, 2007, 14:18:20 pm »
Te filmiki pokazują , że o grafe można być spokojnym , na tv wygląda to pięknie czego nie można powiedzieć o śmiesznie skompresowanych wczorajszych ujęciach gameplayu . Przy takiej skali imo gra wygląda obłędnie i na pewno będzie mogła na tym polu konkurować z wiadomym tytułem z XO , przy czym porównując tereny obu pozycji nieoczekiwanie Lair może przejąć pałeczkę najpiękniejszej gry konsolowej;) To oczywiście moje zdanie i pewnie też podzielone będą zdania w tej kwestii jak już gra sie ukaże.
Myślę, że Lair ma lepszy silnik niż Gearsy (choć są też gry na 360 z lepszym filmikiem niż UE3), ale GoW ma lepszy design. No i muszą poprawić framerate w Lair.
Na tych nowych filmikach gra wygląda świetnie, choć nie spodobał mi się ten filmik, gdzie kosi się piechotę w tym trawiastym terenie - graficznie wypada miernie, a gameplayowo też niezbyt zachęcająco - ot, biega się wśród pionków, które nic nie robią.
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 14, 2007, 14:20:33 pm wysłana przez xelloss »