Autor Wątek: PGR4  (Przeczytany 77539 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

bebbop

  • Sekretarz wojewódzki
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2004
  • Wiadomości: 1 595
  • Reputacja: 10
  • Memento Mori...
Odp: PGR4
« Odpowiedź #80 dnia: Lipca 10, 2007, 17:08:43 pm »

Tarniak

  • Gość
Odp: PGR4
« Odpowiedź #81 dnia: Lipca 10, 2007, 17:18:55 pm »
http://www.jeux-france.com/images13_4_20817.html
Bez sensu. Spieprzyli sprawę motor vs samochód :mad:

Supersonic

  • Gość
Odp: PGR4
« Odpowiedź #82 dnia: Lipca 11, 2007, 06:57:24 am »
Imponujące oprócz drzew.
Zgadzam się z tarniakiem
Opublikowane: Lipiec 10, 2007, 17:20:37
E3 2007 MS Press Conference Trailer
http://www.gametrailers.com/player/21464.html

na razie w lipnej jakości

VaaKo

  • Sekretarz wojewódzki
  • *****
  • Rejestracja: 05-07-2007
  • Wiadomości: 1 583
  • Reputacja: 44
Odp: PGR4
« Odpowiedź #83 dnia: Lipca 11, 2007, 07:35:13 am »
O muze nie trzeba się martwic, motyw przewodni... grają mistrzowie PRODIGY !!!  :D   mnie tylko jedno rozbroiło, jak motor śmigał po śniegu  :D

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: PGR4
« Odpowiedź #84 dnia: Lipca 11, 2007, 09:06:32 am »

Tarniak

  • Gość
Odp: PGR4
« Odpowiedź #85 dnia: Lipca 11, 2007, 09:26:08 am »
Modele samochodów są O_O. Motory wypadają lepiej niż na screenach IMO, jakoś tak luźniej, szczególnie te taunty fajne, oby się dało podczas online'a ich używać. Heh, może zaimplementują rozwałkę a'la Road Rush.

cappo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-12-2003
  • Wiadomości: 2 505
  • Reputacja: 17
Odp: PGR4
« Odpowiedź #86 dnia: Lipca 11, 2007, 09:34:33 am »
jeśli chodzi o grafikę to jest dobrze. nawet bardzo dobrze...co do rowałki, to może będzie można kogoś zahaczyć nogą, hehe  :smile:

Tarniak

  • Gość
Odp: PGR4
« Odpowiedź #87 dnia: Lipca 11, 2007, 09:37:08 am »
Ja to bym chchiał chwytasz go za kask i ciągniesz na glebę ;d. Cholera zrobiłby się z tego jakiś beat'em up na motorach gdybym miał wdrażać swoje pomysły. ld

cappo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-12-2003
  • Wiadomości: 2 505
  • Reputacja: 17
Odp: PGR4
« Odpowiedź #88 dnia: Lipca 11, 2007, 09:42:39 am »
no i można by było dodać trochę pursuit force'a...przeskakujesz z motora na samochód i wyciągasz kierowcę za fraki :P

Supersonic

  • Gość
Odp: PGR4
« Odpowiedź #89 dnia: Lipca 11, 2007, 18:51:26 pm »
Śmiać sie czy płakać z powodu tych motorów i żałosnych trików które wykonują kierowcy  :shock:

Za to grafika pierwsza klasa. Najładniejszy racer. Zdecydowanie.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: PGR4
« Odpowiedź #90 dnia: Lipca 12, 2007, 03:04:55 am »
Śmiać sie czy płakać z powodu tych motorów i żałosnych trików które wykonują kierowcy  :shock:

Za to grafika pierwsza klasa. Najładniejszy racer. Zdecydowanie.

Zgadzam się w 100% Nie wiem po co dodali te triki (pewnie żeby móc łatwo zdobywać kudosy na motorach. Za to graficznie masakra :shock: Krople deszczu na karoserii sprawiły, że miejscami czułem się jak bym oglądał render. Otoczenie i maszyny też niczego sobie :cool:

Supersonic

  • Gość
Odp: PGR4
« Odpowiedź #91 dnia: Lipca 24, 2007, 07:49:55 am »
W konferencji Microsoftu znajduje się drugi (a może pierwszy) trailer ważne że inny niż ten z Gametrailers i dużo lepszy. Wygląda imponująco z wyjątkiem tekstur podłoża na dużym zbliżeniu.
Opublikowane: Lipiec 17, 2007, 17:49:15
E3 2007 Straightaway Gameplay HD
http://www.gametrailers.com/player/22648.html 

Youn

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 16-07-2006
  • Wiadomości: 1 320
  • Reputacja: 1
Odp: PGR4
« Odpowiedź #92 dnia: Lipca 25, 2007, 20:10:31 pm »
Ładnie, ale nic ryjącego beret.

ASSIM

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 26-03-2007
  • Wiadomości: 100
  • Reputacja: 0
Odp: PGR4
« Odpowiedź #93 dnia: Lipca 31, 2007, 21:50:59 pm »
PGR 4 - DVD to za mało?

Jeden z developerów studia Bizarre Creation, które kończy najnowszą odsłonę wyścigowej serii Project Gotham Racing, poskarżył się na małą pojemność dysku DVD. Z tego właśnie powodu każde miasto będzie dostępne tylko o jednej porze, w dzień lub w nocy - podobno byłby problem z wciśnięciem na płytę osobnych tekstur dla wszystkich miejscówek w obu wariantach. Oczywiście zależnie od warunków pogodowych na trasie ma być mniej lub bardziej ciemno i jasno. Przykładowo Macau, dostępne jedynie w dzień, w czasie burzy przywita graczy szaro-burymi barwami, w czasie zamieci kolorami zbliżonymi do niebieskiego, a całkiem jasnymi w piękną słoneczną pogodę. Mimo wszystko to niezbyt ciekawe, że przy PGR4 słychać narzekanie na nośnik.

http://www.onlinecenter.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=1341&Itemid=1

Supersonic

  • Gość
Odp: PGR4
« Odpowiedź #94 dnia: Sierpnia 01, 2007, 08:06:52 am »
Cytuj
Mimo wszystko to niezbyt ciekawe, że przy PGR4 słychać narzekanie na nośnik
Racja.

Szkoda bo Bizarre nie odstawia tendety i mogli zaszaleć w kwestii zmiennych pór dnia ale trudno. Nie ich wina.   :?

Project Gotham Racing 4: circuits
http://www.jeux-france.com/news21172_project-gotham-racing-4-les-circuits.html
Cytuj
Bizarre Creations has just revealed the final list of the circuits present in Project Gotham Racing 4. The players will be able to thus contribute in the town of Macau (China), Las Vegas (the United States), London (England), St Petersburg (Russia), Tokyo (Japan), New York (the United States), Shanghai (China), Quebec (Canada), Nurburgring (Germany), but also on a Michelin track gathering all the possible and conceivable climatic conditions. The exit of Project Gotham Racing 4 is planned for September in Europe.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: PGR4
« Odpowiedź #95 dnia: Sierpnia 01, 2007, 15:38:53 pm »
No ale z drugiej strony trochę dziwne, że nie dali zrobić zmainy pór dnia. W takim Oblivionie, czy Kameo dzień zmieniał się na noc i nie potrzebowali do tego oddzielnych tekstur :?  Gdyby im się chciało to dali by radę, ale efekt nie byłby z pewnością tak dobry, jak na większym nośniku z oddzielnymi teksturami.

nakimushi

  • Gość
Odp: PGR4
« Odpowiedź #96 dnia: Sierpnia 01, 2007, 16:16:19 pm »
ale oni nie chcieli zrobic dynamicznie zmieniajacego sie oswietlenia (wtedy nie musieliby sie martwic o nosnik)

tylko chodzilo im o rózne pory dnia tego samego miasta - zapewne chodzilo im o wypalenie swiatla do tekstur i wtedy wszystkie tekstury bylyby razy 2 czy nawet 3 zalezy ile pór dnia chcieliby przygotowac/

podczas wyscigu raczej smieszne by bylo gdyby w ciagu 10 min z dnia zrobila sie noc ;)

Supersonic

  • Gość
Odp: PGR4
« Odpowiedź #97 dnia: Sierpnia 01, 2007, 19:55:30 pm »
Cytuj
podczas wyscigu raczej smieszne by bylo gdyby w ciagu 10 min z dnia zrobila sie noc
Dlaczego zawsze miło zobaczyć taki efekt
PGR4 screenshots montage
http://www.gamersyde.com/news_4755_en.html

Miejscówki bardzo ładne

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: PGR4
« Odpowiedź #98 dnia: Sierpnia 01, 2007, 23:43:44 pm »
ale oni nie chcieli zrobic dynamicznie zmieniajacego sie oswietlenia (wtedy nie musieliby sie martwic o nosnik)

tylko chodzilo im o rózne pory dnia tego samego miasta - zapewne chodzilo im o wypalenie swiatla do tekstur i wtedy wszystkie tekstury bylyby razy 2 czy nawet 3 zalezy ile pór dnia chcieliby przygotowac/

podczas wyscigu raczej smieszne by bylo gdyby w ciagu 10 min z dnia zrobila sie noc ;)

Przecież i tak mogliby zrobić osobne wersje tras, ze zmienionym oświetleniem. Tak jak pisałem wcześniej efekt nie byłby taki dobry jak przy osobnych teksturach, ale i tak wyglądałoby to nieźle, a rozgrywka stałaby się ciekawsza.

nakimushi

  • Gość
Odp: PGR4
« Odpowiedź #99 dnia: Sierpnia 02, 2007, 09:00:40 am »
porównanie gt5 do pgr4 /










oj polyphony musi sie postarac  :D

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: PGR4
« Odpowiedź #100 dnia: Sierpnia 02, 2007, 09:51:53 am »
HeHe a całkiem niedawno Nakimushi pisał że takie porównania to się do niczego nie nadają bo mogą być zestawione jak komu wygodnie. Chociaż nawet tutaj widać że GT5 zjada PGR4 pod względem wykonania fur.  :cool: :cool: :cool:

Emiel

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 30-01-2007
  • Wiadomości: 252
  • Reputacja: 0
Odp: PGR4
« Odpowiedź #101 dnia: Sierpnia 02, 2007, 10:15:26 am »
No bo zjada, ale ja bym chciał nie tylko ładnie wyglądające samochody bo przecież to miało być GT5, a nie GT HD. Właśnie w tym rzecz, że obawiam się, że poza widokiem z auta i online nie zrobili do tego GT totalnie nic. Zniszczenia, otoczenie, itd. niech  wycisną jeszcze trochę z PS3. Do roboty.

nakimushi

  • Gość
Odp: PGR4
« Odpowiedź #102 dnia: Sierpnia 02, 2007, 10:25:21 am »
HeHe a całkiem niedawno Nakimushi pisał że takie porównania to się do niczego nie nadają bo mogą być zestawione jak komu wygodnie. Chociaż nawet tutaj widać że GT5 zjada PGR4 pod względem wykonania fur.  :cool: :cool: :cool:

tak tak marcepan  :lol:

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: PGR4
« Odpowiedź #103 dnia: Sierpnia 02, 2007, 20:21:26 pm »
HeHe a całkiem niedawno Nakimushi pisał że takie porównania to się do niczego nie nadają bo mogą być zestawione jak komu wygodnie. Chociaż nawet tutaj widać że GT5 zjada PGR4 pod względem wykonania fur.  :cool: :cool: :cool:

No fury są lepiej zrobione w GT, ale cała reszta jest zdecydowanie gorsza. Z tych screenów wyraźnie widać, że: PGR4>GT5 :) 

Tarniak

  • Gość
Odp: PGR4
« Odpowiedź #104 dnia: Sierpnia 02, 2007, 21:26:57 pm »
Cytuj
:lol: ale bujna zieleń na screenie po lewej :D. To drzewko kojarzy mi się z Paper Mario
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 02, 2007, 21:30:38 pm wysłana przez tarniak »

cappo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-12-2003
  • Wiadomości: 2 505
  • Reputacja: 17
Odp: PGR4
« Odpowiedź #105 dnia: Sierpnia 02, 2007, 22:51:43 pm »
ale zobacz ile detali jest na samochodach  :o :lol:

Supersonic

  • Gość
Odp: PGR4
« Odpowiedź #106 dnia: Sierpnia 02, 2007, 23:43:15 pm »
Cytuj
porównanie gt5 do pgr4 /
Nie GT5 tylko mixu fur z GT5 z otoczenieem z GT4 nazwanym zgrabnie Prologue. Jak wyjdzie GT5 wtedy porównania będą bardziej miarodajne.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: PGR4
« Odpowiedź #107 dnia: Sierpnia 02, 2007, 23:57:35 pm »
Cytuj
porównanie gt5 do pgr4 /
Nie GT5 tylko mixu fur z GT5 z otoczenieem z GT4 nazwanym zgrabnie Prologue. Jak wyjdzie GT5 wtedy porównania będą bardziej miarodajne.

Wtedy GT5 będzie można porównywać do Forzy3, albo PGR5, a na razie porównujemy to co jest, czyli GT5 Prologue do PGR4. Na screenach i tak trudno o wiarygodne porównania, zobaczymy jak obydwie gry sprawdzą się w praniu, i jakie dostaną oceny za grafikę.

Gość Anonimowy

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2006
  • Wiadomości: 2 626
  • Reputacja: 0
Odp: PGR4
« Odpowiedź #108 dnia: Sierpnia 03, 2007, 00:13:05 am »
Nie zapominajmy o jednym.
Mimo że GT5 Prologue wygląda naprawdę paskudnie (chociaż wnętrze jest naprawdę niezłe)

http://www.gamersyde.com/pop_image.html?G=5970&N=23
i wcześniejsze
z galerii
http://www.gamersyde.com/news_4727_en.html

to w przeciwieństwie do PGR4 chodzi w 1920x1080p i 60fps an nie w 1280x720 30 fps + motion blur

Co oczywiście jak widać nie jest najszczęśliwszym pomysłem.
Gdyby Poliphony poszło po rozum do głowy i zrobiło 1280x720 w 60 fps'ach to otoczenie nie dostało by takich cięć z powodu obecności 16 samochodów na trasie.
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 03, 2007, 00:34:50 am wysłana przez Gość Anonimowy »
"Na forum nie ma żadnych ludzi, tylko porno boty z podciągniętym AI."
(by tarniak, all rights and lefts reserved)
---
Lies. Deceit. Cake.
---

13 Porównanie Gier (X360 vs PS3)
http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=2178.msg349879#msg349879

nakimushi

  • Gość
Odp: PGR4
« Odpowiedź #109 dnia: Sierpnia 03, 2007, 08:54:22 am »
Cytuj
porównanie gt5 do pgr4 /
Nie GT5 tylko mixu fur z GT5 z otoczenieem z GT4 nazwanym zgrabnie Prologue. Jak wyjdzie GT5 wtedy porównania będą bardziej miarodajne.

wow - to ty jeszcze wierzysz ze beda lepsze trasy niz w GT-HD

a anonimowy ma racje - GT to wyzsza duza rozdzielczosc (dziekujemy ci sony :-x) i 60 klatek/  obie konsole sa zblizone wiec nie dziwo ze takie ciecia porobili w otoczeniu

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: PGR4
« Odpowiedź #110 dnia: Sierpnia 03, 2007, 16:05:27 pm »
obie konsole sa zblizone

Yeah, you wish.

nakimushi

  • Gość
Odp: PGR4
« Odpowiedź #111 dnia: Sierpnia 03, 2007, 16:21:41 pm »
obie konsole sa zblizone

Yeah, you wish.

nie no ps3 jest 2 razy silniejsze dlatego w Motorstorm nie ma antyaliasingu - postacie w tle sa 2d a nie 3d jak np w pgr3 polowa tekstur jest low resowych i gra w 720p zalicza czasem dropy do kilku klatek  :lol:

a resistance prawie wyglada jak CoD3 tylko ze ma 30 klatek

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: PGR4
« Odpowiedź #112 dnia: Sierpnia 03, 2007, 19:27:08 pm »
obie konsole sa zblizone

Yeah, you wish.

nie no ps3 jest 2 razy silniejsze dlatego w Motorstorm nie ma antyaliasingu - postacie w tle sa 2d a nie 3d jak np w pgr3 polowa tekstur jest low resowych i gra w 720p zalicza czasem dropy do kilku klatek  :lol:

a resistance prawie wyglada jak CoD3 tylko ze ma 30 klatek

Yeah, you wish.  :lol:

Dlatego też RR7 jest w 1080p, GT HD tak samo i 60 fps'ach. Dlatego też pod wzgledem fizyki i ogromu Motor Storm zjada każdą ścigałkę na X0. Dlatego też HS, Lair (1080p), Uncharted czy Rachet miażdżą każdy tytuł na X0.


Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: PGR4
« Odpowiedź #113 dnia: Sierpnia 04, 2007, 00:46:30 am »
Jak marzysz to zamykaj oczy  8) I proszę cię zluzuj już to robi się nudne .  Na razie PS3 nic nie pokazało po czym można by napisać że zjada X360, jak wyjdzie , wtedy śmiało będzie można przyznać Ci rację , że faktycznie tak jest . Niestety póki co jeszcze trzeba poczekać.

Supersonic

  • Gość
Odp: PGR4
« Odpowiedź #114 dnia: Sierpnia 04, 2007, 08:01:29 am »
Cytuj
wow - to ty jeszcze wierzysz ze beda lepsze trasy niz w GT-HD
A na jakiej podstwie sądzisz że nie. Wiem że bardzo byś chciał ale możesz się zawieść. Chcoiaż wcale nie musisz bo otoczenie może się nie zmienić (wszystko jest możliwe).
Ja liczę w umiejętności Polyphony i mam nadzieję że zrobią takie otocznie

Jak widać na bardzo wysokim poziomie takim jak w PGR3 i 4

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: PGR4
« Odpowiedź #115 dnia: Sierpnia 04, 2007, 18:23:07 pm »
obie konsole sa zblizone

Yeah, you wish.

nie no ps3 jest 2 razy silniejsze dlatego w Motorstorm nie ma antyaliasingu - postacie w tle sa 2d a nie 3d jak np w pgr3 polowa tekstur jest low resowych i gra w 720p zalicza czasem dropy do kilku klatek  :lol:

a resistance prawie wyglada jak CoD3 tylko ze ma 30 klatek

Yeah, you wish.  :lol:

Dlatego też RR7 jest w 1080p, GT HD tak samo i 60 fps'ach. Dlatego też pod wzgledem fizyki i ogromu Motor Storm zjada każdą ścigałkę na X0. Dlatego też HS, Lair (1080p), Uncharted czy Rachet miażdżą każdy tytuł na X0.


Z tego co słyszałem to RR7 i GT HD wyglądają słabiutko (HIV ocenił grafikę w GTHD na, cytując: "mocne 5" :lol:) i zamiast wysokiej rozdziałki lepiej gdyby dali więcej detali. O MS opinie są bardzo różne, a co do mówienia, że "HS, Lair (1080p), Uncharted czy Rachet miażdżą każdy tytuł na X0", to chyba troszeczkę za szybko. Dla ciebie faktycznie tak może być, ale spora grupa osób pewnie się z tobą nie zgodzi. Równie dobrze ja mogłbym powiedzieć coś takiego: "Gears of War pod względem grafiki zjada każdą strzelankę na Ps3. Dlatego Bioshock, Mass Effect, Halo 3, czy PGR4 miażdżą każdy tytuł na Ps3." :lol: :lol: :lol:

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: PGR4
« Odpowiedź #116 dnia: Sierpnia 04, 2007, 18:27:31 pm »
POK daj sobie spokój ,nie warto ,to fanboj! Brak u niego obiektywnej opinii. Klapki na oczach z napisem PS3 the best fu** the rest  :-o

michalc

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 21-06-2005
  • Wiadomości: 1 270
  • Reputacja: 1
Odp: PGR4
« Odpowiedź #117 dnia: Sierpnia 04, 2007, 23:37:25 pm »
Co wy gadacie przeca Marcepan jest obiektywny i zawsze pisze zgodnie z prawda.... :-P

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: PGR4
« Odpowiedź #118 dnia: Sierpnia 04, 2007, 23:48:00 pm »
POK daj sobie spokój ,nie warto ,to fanboj! Brak u niego obiektywnej opinii. Klapki na oczach z napisem PS3 the best fu** the rest  :-o

Ooo witam w pełni obiektywnego użytkownika tego forum. HaHa przyganiał kocioł garnkowi. Przeszedleś samego siebie Soul.

Dino

  • Proletariusz
  • *****
  • Rejestracja: 20-05-2007
  • Wiadomości: 363
  • Reputacja: 0
  • "You Have To Find Sisters Of Fate"
Odp: PGR4
« Odpowiedź #119 dnia: Sierpnia 04, 2007, 23:54:32 pm »
MarcePan, tak na poważnie, to mógłbyś przystopować z tymi fanboy'skimi tekstami :P
Jak Ci sie gra nie podoba i jeżeli masz zamiar sie wypowiedzieć tylko dlatego, żeby sobie udowodnić, ze PS3 jest  lepsze.To lepiej w ogóle sie nie wypowiadaj ;P Krytykujesz wszystkie gry na X0, żadna Ci sie nie podoba.Jak tak bardzo kochasz PS3, to kup sobie malucha z napisem "Sony" na tylnej szybie i ciesz sie w pełni mocą PS3.



Hannibal Lecter Pwnz ! :D