Autor Wątek: Battlefield: Bad Company  (Przeczytany 81030 razy)

0 użytkowników i 6 Gości przegląda ten wątek.

Johnny B. Goode

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-11-2007
  • Wiadomości: 1 838
  • Reputacja: 17
Odp: Battlefield: Bad Company
« Odpowiedź #400 dnia: Czerwca 08, 2008, 23:07:58 pm »
Support jest troche zbanowany bo ma apteczki ale i tak da sie go zabic  :lol:

tjeRy

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 07-04-2008
  • Wiadomości: 147
  • Reputacja: 0
Odp: Battlefield: Bad Company
« Odpowiedź #401 dnia: Czerwca 08, 2008, 23:16:32 pm »
niektórzy czegoś nie rozumieją..to, że nie potrafisz grać w jakąś grę, nie znaczy że ta gra jest zła. nie sprawia Ci przyjemności ? nie graj. proste każdy tu podaje jako nie wiadomo co COD4, a COD4 pod względem skilla przy takim Americas Army, to jest zręcznościówka dla dzieciaków
a co do samej gry to w singlu nie wiem, nawet nie włączałem, ale multi..mmmmmmmmmmmm :) potrafisz grać, znasz mapę, wiesz co jak i gdzie i jest pieknie dodaj do tego skilla przy celowaniu 1vs1 i jest bosko :) no i wykorzystywanie pojazdów, zróznicowanych broni...piekne zagrać w to 12 na 12 z kumatymi ludźmi to by była bajka

FAX

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 26-05-2004
  • Wiadomości: 1 282
  • Reputacja: 0
  • Easy Rider
Odp: Battlefield: Bad Company
« Odpowiedź #402 dnia: Czerwca 08, 2008, 23:47:55 pm »
Genialne demko, będzie wypas. Idealny multi się zapowiada  :-D

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Battlefield: Bad Company
« Odpowiedź #403 dnia: Czerwca 09, 2008, 00:35:49 am »
Ktoś się tu czepiał znikających wozów. Dla mnie jest to usprawiedliwione gdyż te które znikają, pojawiają się w naszej bazie. Tak to można by tworzyć jakieś blokady itp. z wraków a teraz jest OK gdyż pozostaje równowaga.

Gra bardzo mi się podoba i strasznie ubolewam nad tym że nie sprawie sobie tego tytułu podczas premiery.

Soul hunter 16

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-04-2007
  • Wiadomości: 5 787
  • Reputacja: 60
  • Two different souls in one body.Which one is mine?
Odp: Battlefield: Bad Company
« Odpowiedź #404 dnia: Czerwca 09, 2008, 00:57:52 am »
Demko ma blokade regionalną  czy mogą ją pograć "srebni" ?

Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
Odp: Battlefield: Bad Company
« Odpowiedź #405 dnia: Czerwca 09, 2008, 03:04:20 am »
Genialne demko, będzie wypas. Idealny multi się zapowiada  :-D
Idealne multi to już jest w CoD4 :cool:.Jeszcze nie miałem okazji na dłużej przysiąść przy BF:BC, ale przy pierwszej i jedynej godzinie grania, średnio mi sie podobało, no ale może jak dłużej przysiądę to mnie przekona do siebie, no i jeszcze trzeba multi sprawdzić bo nie było okazji.
« Ostatnia zmiana: Czerwca 09, 2008, 03:06:50 am wysłana przez Isaac »

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Battlefield: Bad Company
« Odpowiedź #406 dnia: Czerwca 09, 2008, 07:32:00 am »
Battlefield: Bad Company to support Trophies?
http://www.psbeyond.com/news/Battlefield-Bad-Company-to-support-Trophies.631.html

Cytuj
A member of the Gametrailers forum, rEeee, has come across something interesting while linking his EA account and his PSN account. He was able to see his stats online; which included a list of trophies, which can presumably be found in the game.


sieq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-09-2006
  • Wiadomości: 2 848
  • Reputacja: 16
Odp: Battlefield: Bad Company
« Odpowiedź #407 dnia: Czerwca 09, 2008, 07:41:31 am »
Cytuj
A ja im dłużej gram to tym bardziej mnie wkurza ta gra. Człowiek nawet nie zdąży się zrespawnować a już go zabijają, nie zdąży przycelować i to samo. Grać się odechciewa. Zwłaszcza jak strzelasz do kogoś z shotguna z odległości metra a on cie zabija z karabinu.
- Jak  robisz respa obok swoich którzy już są poza bazą to są duże szanse  na to że ktoś Cię szybciutko pojedzie .

Co do zniszczeń to przecież dachy budynków się nie niszą i ściany wewnętrzne bo jak to mówili twórcy są zbrojone :lol:
Splash damage jest bardzo mały z granatnika  rzeczywiście ciężko coś ubić. Tylko dwa razy mi się zdarzyło jak strzeliłem prosto w kolesia.  Myślę że w pełnej powinni dać mniej nabojów ale trochę większy splash.
Solid nie czaje o co Ci chodzi z tym trafianiem czołgów... Może miałeś lagi?
Ostatnio miałem nieprzyjemną sytuację gdyż po 3 strzałach w głowę ze snajpy nie zabiłem kolesia. Obsługiwał tą małą wyrzutnię rakiet stacjonarną. Miał ktoś coś takiego?

elfor

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 19-11-2007
  • Wiadomości: 1 404
  • Reputacja: 4
  • Wór 1000 Team
Odp: Battlefield: Bad Company
« Odpowiedź #408 dnia: Czerwca 09, 2008, 09:22:32 am »
Ja miałem, koleś kucał na dachu i ja go z daleka trafiałem w głowe z 5 razy i nic  :???:

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Battlefield: Bad Company
« Odpowiedź #409 dnia: Czerwca 09, 2008, 09:25:41 am »
Wiecie że jak zabijecie przeciwnika nożem to dostajecie jego blachy? Ciekawe co to daje.

PS. Headsety w tej grze działają tragicznie. jak ktoś grał w GRID to się srogo zawiedzie bo w GRID'zie rozmowy są momentami lepszej jakości niż przez telefon.

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: Battlefield: Bad Company
« Odpowiedź #410 dnia: Czerwca 09, 2008, 11:02:45 am »
Ja miałem, koleś kucał na dachu i ja go z daleka trafiałem w głowe z 5 razy i nic  :???:

Moze strzelales w kolano  8-)
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

elfor

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 19-11-2007
  • Wiadomości: 1 404
  • Reputacja: 4
  • Wór 1000 Team
Odp: Battlefield: Bad Company
« Odpowiedź #411 dnia: Czerwca 09, 2008, 11:08:01 am »
Ja miałem, koleś kucał na dachu i ja go z daleka trafiałem w głowe z 5 razy i nic  :???:

Moze strzelales w kolano  8-)

hihi chyba masz racje  :smile:

lupinator

  • Gość
Odp: Battlefield: Bad Company
« Odpowiedź #412 dnia: Czerwca 09, 2008, 13:54:34 pm »
No celne strzały ze snajperki czasami nie wchodzą, ale na taką samą przypadłość cierpiał z początku CoD ;)

tjeRy

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 07-04-2008
  • Wiadomości: 147
  • Reputacja: 0
Odp: Battlefield: Bad Company
« Odpowiedź #413 dnia: Czerwca 09, 2008, 15:08:34 pm »
wiesz 8 ball...bez sensu się wypowiadać, jak sie nie ma pojęcia na jakiś temat....
a ze strzelaniem w kolesi obsługujących te działka to są bugi dzis podszedłem i w plecy kolesiowi walnąłem cały magazynek i nic dopiero podszedłem i nożem go ubiłem, a ze snajperki często jest tak, że trafimy kolesia, ale zostaje mu 10 energii i przeżyje, dlatego najlepiej zawsze dla pewności hedy walić :) co do granatnika to się zgadzam, trochę za słaby
jak ktoś gra dużo w demko, a potem ma zamiar kupić pełna wersję to niech da mnie do znajomych PSN tjery i dawajcie invite jak gracie

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Battlefield: Bad Company
« Odpowiedź #414 dnia: Czerwca 09, 2008, 15:24:34 pm »
Ja miałem, koleś kucał na dachu i ja go z daleka trafiałem w głowe z 5 razy i nic  :???:
Ja miałem podobna sytuacje, tylko, że celowałem w tułów.

Gra ma więcej bugów, lagów, niedopracowań niz poprawnie działających elementów rozgrywki.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Battlefield: Bad Company
« Odpowiedź #415 dnia: Czerwca 09, 2008, 15:53:27 pm »
Dziwne bo ja nie miałem ani razu takich sytuacji. :?

sieq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-09-2006
  • Wiadomości: 2 848
  • Reputacja: 16
Odp: Battlefield: Bad Company
« Odpowiedź #416 dnia: Czerwca 09, 2008, 16:08:25 pm »
Cytuj
Gra ma więcej bugów, lagów, niedopracowań niz poprawnie działających elementów rozgrywki.
-Gruba przesada.
Cytuj
No celne strzały ze snajperki czasami nie wchodzą
- Z większej odległości pocisk dolatuje z pewnym opóźnieniem dlatego trzeba brać poprawkę. Z bliższej nie zauważyłem żeby celny strzał nie wchodził oprócz tej mojej sytuacji opisywanej wyżej. Kumpel snajperką nawet sprzedał heada kolesiowi w rozpędzonej motorówce  :lol:

lupinator

  • Gość
Odp: Battlefield: Bad Company
« Odpowiedź #417 dnia: Czerwca 09, 2008, 16:09:42 pm »
Gra ma więcej bugów, lagów, niedopracowań niz poprawnie działających elementów rozgrywki.
lol

wini

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 12-09-2006
  • Wiadomości: 951
  • Reputacja: 2
  • GTA V
Odp: Battlefield: Bad Company
« Odpowiedź #418 dnia: Czerwca 09, 2008, 16:18:09 pm »
Ja po ograniu dema powiem tak- nie mam na tą gre nawet w połowie takiego ciśnienia jak swego czasu na CoD4. Owszem jakbym miał wolną kaske na zbyciu to bym sie nie zastanawiał i kupił dla samego multi. Narazie na podstawie demka singiel to dla mnie porażka -  wole przerysowaną, liniową i poskryptowaną ,,fabułe" i akcję w serii CoD ale z pompą, co rusz butem w twarz i szczeną na podłodze, niż taki ,,niby luz" z kompletnie niewyraznymi, mdłymi postaciami, idiotyczną historyjką, cukierkowatymi krajobrazami i tandetnymi dialogami. Tyle o singlu ale multi faktycznie daje rade: pojazdy, spore tereny, zniszczalne środowisko, dzikie rajdy i spory arsenał - przyjemna młócka co tu dużo mówić;) Czyli u mnie sprawa wyglada tak, że dla multi mógłbym kupić ale wole zainwestować w inne gry :P

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Battlefield: Bad Company
« Odpowiedź #419 dnia: Czerwca 09, 2008, 16:24:35 pm »
Ciekawe ile map dla multi znajdzie się w pełnej wersji gry. Wie ktoś?

crasch

  • He?
  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 17-02-2006
  • Wiadomości: 1 660
  • Reputacja: 0
Odp: Battlefield: Bad Company
« Odpowiedź #420 dnia: Czerwca 09, 2008, 16:40:15 pm »
Cytuj
Gra ma więcej bugów, lagów, niedopracowań niz poprawnie działających elementów rozgrywki.
-Gruba przesada.
Cytuj
No celne strzały ze snajperki czasami nie wchodzą
- Z większej odległości pocisk dolatuje z pewnym opóźnieniem dlatego trzeba brać poprawkę. Z bliższej nie zauważyłem żeby celny strzał nie wchodził oprócz tej mojej sytuacji opisywanej wyżej. Kumpel snajperką nawet sprzedał heada kolesiowi w rozpędzonej motorówce  :lol:

Swego czasu nieźle wymiatałem snajperką w B2: Modern Combat, rozwalałem kolesi lecących śmigłowcami (!), jeżdżących autami, pływających motorówkami czy też biegających i skaczących :D najbardziej lubiłem dalekie strzały, raz mi się udało z drugiego końca mapy rozwalić kolesia (dosłownie, po drodze 'pocisk' mijał drogi, drzewa, RZEKĘ, budynki i trafił w kolesia - byłem na takiej górze i widziałem wszystko z góry, nawet skrina dawałem i była pokazana odległość) - snajpy miały masakrujący zasięg  8)

tjeRy

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 07-04-2008
  • Wiadomości: 147
  • Reputacja: 0
Odp: Battlefield: Bad Company
« Odpowiedź #421 dnia: Czerwca 09, 2008, 17:05:33 pm »
gra może ktoś teraz ? :)
ps.crash Ty masz nicka CrashPL ? chyba wczoraj z Tobą grałem
ps2.o własnie zobaczyłem zaproszenie od Ciebie :D
« Ostatnia zmiana: Czerwca 09, 2008, 17:07:47 pm wysłana przez tjeRy »

Johnny B. Goode

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-11-2007
  • Wiadomości: 1 838
  • Reputacja: 17
Odp: Battlefield: Bad Company
« Odpowiedź #422 dnia: Czerwca 09, 2008, 17:28:58 pm »
Ja po ograniu dema powiem tak- nie mam na tą gre nawet w połowie takiego ciśnienia jak swego czasu na CoD4. Owszem jakbym miał wolną kaske na zbyciu to bym sie nie zastanawiał i kupił dla samego multi. Narazie na podstawie demka singiel to dla mnie porażka -  wole przerysowaną, liniową i poskryptowaną ,,fabułe" i akcję w serii CoD ale z pompą, co rusz butem w twarz i szczeną na podłodze, niż taki ,,niby luz" z kompletnie niewyraznymi, mdłymi postaciami, idiotyczną historyjką, cukierkowatymi krajobrazami i tandetnymi dialogami. Tyle o singlu ale multi faktycznie daje rade: pojazdy, spore tereny, zniszczalne środowisko, dzikie rajdy i spory arsenał - przyjemna młócka co tu dużo mówić;) Czyli u mnie sprawa wyglada tak, że dla multi mógłbym kupić ale wole zainwestować w inne gry :P

Czytasz w moich myslach tak samo mysle ze jak gra od EA to jest dretwa

Von Zay

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2004
  • Wiadomości: 741
  • Reputacja: 0
Odp: Battlefield: Bad Company
« Odpowiedź #423 dnia: Czerwca 10, 2008, 00:29:40 am »
Ta gra to esencja zajebistości :D
Wyważona, ciekawa, kosmicznie efektowna :D

A patent z rozwalandem wszystkiego to już w ogóle poezja :D

Nie wiem jakie mapy będą w pełnej wersji, ale jeśli tylko dotrzymywać będą kroku tej Oasis to się nie oderwę nigdy :D

NYO

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 30-04-2007
  • Wiadomości: 65
  • Reputacja: 0
Odp: Battlefield: Bad Company
« Odpowiedź #424 dnia: Czerwca 10, 2008, 07:32:55 am »
No to sobie pograłem..  nie ma southpaw :<
Widzę, że EA i DICE ma leworęcznych w głębokiej dupie. Zostanę przy BF2 na pieca.. tam mogę przełozyć myszkę na lewą stronę biurka.

sieq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-09-2006
  • Wiadomości: 2 848
  • Reputacja: 16
Odp: Battlefield: Bad Company
« Odpowiedź #425 dnia: Czerwca 10, 2008, 08:39:59 am »
Cytuj
Ja po ograniu dema powiem tak- nie mam na tą gre nawet w połowie takiego ciśnienia jak swego czasu na CoD4. Owszem jakbym miał wolną kaske na zbyciu to bym sie nie zastanawiał i kupił dla samego multi. Narazie na podstawie demka singiel to dla mnie porażka -  wole przerysowaną, liniową i poskryptowaną ,,fabułe" i akcję w serii CoD ale z pompą, co rusz butem w twarz i szczeną na podłodze, niż taki ,,niby luz" z kompletnie niewyraznymi, mdłymi postaciami, idiotyczną historyjką, cukierkowatymi krajobrazami i tandetnymi dialogami. Tyle o singlu ale multi faktycznie daje rade: pojazdy, spore tereny, zniszczalne środowisko, dzikie rajdy i spory arsenał - przyjemna młócka co tu dużo mówić;) Czyli u mnie sprawa wyglada tak, że dla multi mógłbym kupić ale wole zainwestować w inne gry Razz
- Tylko ze Cod4 wszyscy już widzieli <ziew> a teraz chodzi głównie  multiplayer. Stare BF w ogóle nie miały fabuły a singel sprowadzał się do grania map multi z botami... Historyjki to chyba jeszcze nie znamy i postaci również.

wini

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 12-09-2006
  • Wiadomości: 951
  • Reputacja: 2
  • GTA V
Odp: Battlefield: Bad Company
« Odpowiedź #426 dnia: Czerwca 10, 2008, 09:29:27 am »
Cytuj
Ja po ograniu dema powiem tak- nie mam na tą gre nawet w połowie takiego ciśnienia jak swego czasu na CoD4. Owszem jakbym miał wolną kaske na zbyciu to bym sie nie zastanawiał i kupił dla samego multi. Narazie na podstawie demka singiel to dla mnie porażka -  wole przerysowaną, liniową i poskryptowaną ,,fabułe" i akcję w serii CoD ale z pompą, co rusz butem w twarz i szczeną na podłodze, niż taki ,,niby luz" z kompletnie niewyraznymi, mdłymi postaciami, idiotyczną historyjką, cukierkowatymi krajobrazami i tandetnymi dialogami. Tyle o singlu ale multi faktycznie daje rade: pojazdy, spore tereny, zniszczalne środowisko, dzikie rajdy i spory arsenał - przyjemna młócka co tu dużo mówić;) Czyli u mnie sprawa wyglada tak, że dla multi mógłbym kupić ale wole zainwestować w inne gry Razz
- Tylko ze Cod4 wszyscy już widzieli <ziew> a teraz chodzi głównie  multiplayer. Stare BF w ogóle nie miały fabuły a singel sprowadzał się do grania map multi z botami... Historyjki to chyba jeszcze nie znamy i postaci również.
Cytuj
Narazie na podstawie demka singiel to dla mnie
:roll:

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Battlefield: Bad Company
« Odpowiedź #427 dnia: Czerwca 10, 2008, 14:46:01 pm »
Cytuj
- Jak  robisz respa obok swoich którzy już są poza bazą to są duże szanse  na to że ktoś Cię szybciutko pojedzie .
No zdarzyło mi się zrobić respawna w bazie...i od razu dostałem z działa czołgu.
Cytuj
Solid nie czaje o co Ci chodzi z tym trafianiem czołgów...
IMO pocisk leci zdecydowanie za wolno i nie po prostej linii. No i przez to ciężko trafić z daleka.

Diuk

  • Gość
Odp: Battlefield: Bad Company
« Odpowiedź #428 dnia: Czerwca 10, 2008, 14:54:15 pm »
Nie mogę pojąć motywu z np. granatnikiem na multi, strzelasz dosłownie metr obok gościa, a temu nic ... Dosłownie trzeba przyje.ac centralnie w kolesia by go położyć, ja mam nadzieję, że to tylko jakieś "niedopatrzenie" w demie...

sieq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-09-2006
  • Wiadomości: 2 848
  • Reputacja: 16
Odp: Battlefield: Bad Company
« Odpowiedź #429 dnia: Czerwca 10, 2008, 15:40:19 pm »
Cytuj
Dosłownie trzeba przyje.ac centralnie w kolesia by go położyć, ja mam nadzieję, że to tylko jakieś "niedopatrzenie" w demie...
- Pomyśl co by było gdyby granatnik zabijał jednym strzałem nawet gdybyś trafił 1-3m od przeciwnika. Pocisków sporo więc wszyscy by z tym latali. Broń stałaby się za mocna i nawet największa lama mogła by sporo ugrać w starciu z piechota przeciwnika.   

hansatan

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 29-05-2008
  • Wiadomości: 690
  • Reputacja: 0
  • Üßer Fuhrer
Odp: Battlefield: Bad Company
« Odpowiedź #430 dnia: Czerwca 10, 2008, 21:50:08 pm »
Trzeba wliczyć czas przeładowania, ale fakt w tej grze jest wiele dziwnych ewenementów...

1. granatnik
2. mało skuteczna bazooka
3. dziwna snajperka

Von Zay

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2004
  • Wiadomości: 741
  • Reputacja: 0
Odp: Battlefield: Bad Company
« Odpowiedź #431 dnia: Czerwca 10, 2008, 22:22:07 pm »
Gra ma być grywalna, a nie realistyczna :D

Jakby kto grał dzisiej, albo w ogóle, na klocku w Bad Kompanie, to - GT wujka Von Zaya - "Von Zay"

:*

nakimushi

  • Gość
Odp: Battlefield: Bad Company
« Odpowiedź #432 dnia: Czerwca 10, 2008, 22:37:59 pm »
jak wyglada grafika na klocku ? tez nie ma AA i nie jest zawsze plynnie czy wszystko jest ladnie ?

hansatan

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 29-05-2008
  • Wiadomości: 690
  • Reputacja: 0
  • Üßer Fuhrer
Odp: Battlefield: Bad Company
« Odpowiedź #433 dnia: Czerwca 10, 2008, 22:52:10 pm »
sadze, ze na x360 jednak jest aa ;]

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Battlefield: Bad Company
« Odpowiedź #434 dnia: Czerwca 11, 2008, 00:03:21 am »
To na PS3 nie ma AA x2? Jakos w porownaniu z GT5:P/GTA Battlefield wypada o wiele lepiej pod tym wzgledem, baa nawet zabki nie zwracaja na siebei uwagi podczas gry.

Gość Anonimowy

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2006
  • Wiadomości: 2 626
  • Reputacja: 0
Odp: Battlefield: Bad Company
« Odpowiedź #435 dnia: Czerwca 11, 2008, 00:30:51 am »
To na PS3 nie ma AA x2? Jakos w porownaniu z GT5:P/GTA Battlefield wypada o wiele lepiej pod tym wzgledem, baa nawet zabki nie zwracaja na siebei uwagi podczas gry.

Z tego co piszą ludzie
http://forum.beyond3d.com/showpost.php?p=1173091&postcount=191
najprawdopodobniej 1280x720 bez AA (na obu).

« Ostatnia zmiana: Czerwca 11, 2008, 00:46:38 am wysłana przez Gość Anonimowy »
"Na forum nie ma żadnych ludzi, tylko porno boty z podciągniętym AI."
(by tarniak, all rights and lefts reserved)
---
Lies. Deceit. Cake.
---

13 Porównanie Gier (X360 vs PS3)
http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=2178.msg349879#msg349879

tjeRy

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 07-04-2008
  • Wiadomości: 147
  • Reputacja: 0
Odp: Battlefield: Bad Company
« Odpowiedź #436 dnia: Czerwca 11, 2008, 02:08:02 am »
mimo niektórych narzekań, że to za słabe, to za mocne, uważam, że jak na tyle rodzajów klas/broni/sprzętu/pojazdów, gra jest wręcz idealnie wyważona
też na początku wydawało mi się, że granatnik jest za słaby, ale jakby był mocniejszy, to z assaulta zrobiłby się 'terminator'

Spidey^

  • Gość
Odp: Battlefield: Bad Company
« Odpowiedź #437 dnia: Czerwca 11, 2008, 13:40:11 pm »
Pograłem trochę w demko i na razie jakos specjalnie mnie nie zachwyciło.

I da się jakoś wyłączyć te wk......ce czarne paski na górze i na dole ekarnu? W niektórych grach też są widoczne ale tutaj są ogromne! Ta gra w ogóle nie nadaje się do gry na odbiornikach SD a u siebie w pokoju tylko taki TV mam i nie będę co trochę zanosił konsoli do innego pokoju żeby pograć na HD :evil:

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Battlefield: Bad Company
« Odpowiedź #438 dnia: Czerwca 11, 2008, 13:41:06 pm »
Mi paski nie przeszkadzają, a są chyba takie same jak w Uncharted.

Spidey^

  • Gość
Odp: Battlefield: Bad Company
« Odpowiedź #439 dnia: Czerwca 11, 2008, 13:50:23 pm »
Mi się wydaje że w Uncharted są mniejsze ale moze to tylko jakieś złudzenie optyczne bo tutaj wszystkiego jest tyle naciapkane na ekranie że być może daje takie wrażenie.

Mając TV SD i HD ale grając głównie na tym pierwszym mogę powiedzieć że najlepiej na nim wygląda Motorstorm (głównie dzięki wyśmienitej fizyce, graficznym smaczkom i świetnie dobranymi teksturami) i tutaj tak naprawdę dostrzegamy które gry są prawdziwie next-genowe a które tylko szczycą się podbitą rozdiałką.
« Ostatnia zmiana: Czerwca 11, 2008, 13:55:36 pm wysłana przez Spidey^ »