Autor Wątek: Ninja Gaiden 2  (Przeczytany 132379 razy)

0 użytkowników i 4 Gości przegląda ten wątek.

luk

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 06-05-2007
  • Wiadomości: 171
  • Reputacja: 0
  • PSN: splintersPL
Odp: Ninja Gaiden 2
« Odpowiedź #240 dnia: Lutego 02, 2008, 14:35:03 pm »
Heheh ale te gady mają paskudne mordy   :D Jedyny minus oglądania tych filmików i screeneów jest taki, ze przed zagraniem już w ukończoną wersje gry będę prawie wszystko wiedział  :? No ale jak tu się powstrzymać jak chce się śledzić na bieżąco swoją ulubioną grę  8)

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: Ninja Gaiden 2
« Odpowiedź #241 dnia: Lutego 02, 2008, 16:05:11 pm »
Nie bój się wszystkiego nam nie pokażą ;)

Supersonic

  • Gość
Odp: Ninja Gaiden 2
« Odpowiedź #242 dnia: Lutego 02, 2008, 21:22:08 pm »
Cudne te nowe screeny i filmiki. Lunar jak zawsze wymiata. Uwielbiam patrzeć na NG w ruchu, to jest jedna z tych gier, których już samo oglądanie sprawia masę radochy. NG2 będzie WIELKA.

Przed dwójką wypada jeszcze Sigme zaliczyć (nie ma to jak jedną grę kupić trzy razy  :grin:)

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: Ninja Gaiden 2
« Odpowiedź #243 dnia: Lutego 04, 2008, 03:46:01 am »

Tango

  • Gość
Odp: Ninja Gaiden 2
« Odpowiedź #244 dnia: Lutego 04, 2008, 04:37:30 am »


na dole lepsza wersja.

http://www.sendspace.pl/file/XGwHcROg/

widzialem przez przypadek Cie na youtube spoko ziom z Ciebie :) rozje..mnie teskt "w zyciu chodzi o jedna gre, o halo" :)

trailerki daja rade z ninja gaiden:)
« Ostatnia zmiana: Lutego 04, 2008, 04:48:16 am wysłana przez Tango »

Wojtq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 01-09-2006
  • Wiadomości: 4 855
  • Reputacja: 42
Odp: Ninja Gaiden 2
« Odpowiedź #245 dnia: Lutego 04, 2008, 11:14:42 am »
trailerki daja rade z ninja gaiden:)
A zwłaszcza muzyka z Shadow of the Colossus :D .
Co mi się podoba w tym tytule jak na razie, to hektolitry krwi wespół z rozczłonkowywaniem ciał :twisted: , inni developerzy powinni brać z tego przykład (nie we wszystkich przypadkach oczywiście!).
PSN ID: WojtqGO

luk

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 06-05-2007
  • Wiadomości: 171
  • Reputacja: 0
  • PSN: splintersPL
Odp: Ninja Gaiden 2
« Odpowiedź #246 dnia: Lutego 04, 2008, 14:05:59 pm »
Spoko to poskładałeś i muzyka tez jest ok. Przypadkiem zobaczyłem ten drugi twój filmik, no i stwierdzam, ze równy gość z ciebie  :cool: Tak się składa, ze czekamy na te same gry Ninja Gaiden 2 i Soul Calibur IV. Ja jak kupiłem Xa360 to pierwsze gry jakie musiałem zagrać były Ninja Gaiden black i halo 2 ;D  Teraz czekam na DMC4 tzn. czekam na obniżkę cen hehe.

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: Ninja Gaiden 2
« Odpowiedź #247 dnia: Lutego 04, 2008, 22:49:52 pm »
Ciesze się że trailerek się podobał  8) co do tego drugiego filmiku, to nie wiem jak z youtube usuwa się stare filmiki więc wydało się :D w tedy jeszcze Halo 3 było the best :P a i filmik był robiony po to że by zostać promotorem Halo 3 w Polsce i udało sie;) No i dzięki za dobre słowa ;)
« Ostatnia zmiana: Lutego 04, 2008, 22:52:59 pm wysłana przez Soul »

Soul hunter 16

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-04-2007
  • Wiadomości: 5 787
  • Reputacja: 60
  • Two different souls in one body.Which one is mine?
Odp: Ninja Gaiden 2
« Odpowiedź #248 dnia: Lutego 05, 2008, 01:12:09 am »
Posluchajcie troche pytanie z innej beczki ale czy opłaca się kupować zwykłego Ninja Gaidena czy moze lepiej dołożyć i zaopatrzyć się w Blacka(niby oczywiste ze lepsza wersja black ale wedlug allegro trzeba az dolozyc 50 zl :PP),oraz do ilu tak warto kupić Ninja Gaiden Black ?? Bo na allegro jest tylko jeden za 100 zl.

luk

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 06-05-2007
  • Wiadomości: 171
  • Reputacja: 0
  • PSN: splintersPL
Odp: Ninja Gaiden 2
« Odpowiedź #249 dnia: Lutego 05, 2008, 10:13:42 am »
Jakiego Gaidena kupisz w takiego będziesz grał  :P Polecam dopłacić te 50zł i wybrać tą bardziej wypaśną wersję BLACK.
No teraz na allegro NG jest drogie jak na grę, która wyszła 4 lata temu  :-?

Tango

  • Gość
Odp: Ninja Gaiden 2
« Odpowiedź #250 dnia: Lutego 06, 2008, 05:40:17 am »
Posluchajcie troche pytanie z innej beczki ale czy opłaca się kupować zwykłego Ninja Gaidena czy moze lepiej dołożyć i zaopatrzyć się w Blacka(niby oczywiste ze lepsza wersja black ale wedlug allegro trzeba az dolozyc 50 zl :PP),oraz do ilu tak warto kupić Ninja Gaiden Black ?? Bo na allegro jest tylko jeden za 100 zl.

kup za 1200punktowjest na xbox live NG BLACK i jeszcze kilka nowych tytulow

mun

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 10-05-2005
  • Wiadomości: 84
  • Reputacja: 0
Odp: Ninja Gaiden 2
« Odpowiedź #251 dnia: Lutego 06, 2008, 14:28:10 pm »
jak by się dało kupić to pewnie by kupił

Soul hunter 16

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-04-2007
  • Wiadomości: 5 787
  • Reputacja: 60
  • Two different souls in one body.Which one is mine?
Odp: Ninja Gaiden 2
« Odpowiedź #252 dnia: Lutego 06, 2008, 15:26:12 pm »
Jezeli to prawda to z checią bym kupił własnie gdyby nie blokada regionalna chociaz kto wie moze teraz bedzie sie dalo i to ze niektore serwisy podaja ze bedzie to Ninja Gaiden zwykły i nie wiem w koncu o jaka wersje chodzi :/

Halski

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 17-03-2007
  • Wiadomości: 161
  • Reputacja: 0
  • Grrracz
Odp: Ninja Gaiden 2
« Odpowiedź #253 dnia: Lutego 06, 2008, 20:39:09 pm »
Będzie lepsze od DMC 4?
http://grrr.pl -  blog dla prawdziwych grrraczy!

pachu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 10-12-2006
  • Wiadomości: 2 886
  • Reputacja: 20
Odp: Ninja Gaiden 2
« Odpowiedź #254 dnia: Lutego 06, 2008, 20:58:27 pm »
Nie(mówię ja fanboj DMC :D)
Tak(mówi Evil Pachu  :P.)
Ja każdego slashera darze uwielbieniem i NG też zamiecie.

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: Ninja Gaiden 2
« Odpowiedź #255 dnia: Lutego 06, 2008, 23:31:54 pm »
Będzie lepsze od DMC 4?

Myślę że tak, mam DMC4 już od jakiegoś czasu gierka naprawdę mocno daje radę, ale to dalej za mało.....na NG

pisać czemu tak uważam?

Buzu

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 02-10-2007
  • Wiadomości: 752
  • Reputacja: 0
Odp: Ninja Gaiden 2
« Odpowiedź #256 dnia: Lutego 07, 2008, 10:58:53 am »
Będzie lepsze od DMC 4?

Myślę że tak, mam DMC4 już od jakiegoś czasu gierka naprawdę mocno daje radę, ale to dalej za mało.....na NG

pisać czemu tak uważam?

Za malo?
Szczerze mowiac bardzo nie chce mi sie prowadzic takiej dyskusji, ale szybciutko ogranicze sie do FAKTOW.

W DMC mozemy robic podczas walki:
-uniki
-blokowac
-parry
-realise
-dashe
-aeriale
-juggle
-air dashe
-DT
-atakowac bronia biala
-atakowac bronia palna
-zmieniac bron
-wystepuje just frame - praktycznie do wiekszosci zagran jest just frame'owy odpowiednik, ale nie chce mi sie wypisywac wszystkich

Tutaj sie ograniczylem do samego Dantego

Zas z filmikow ktore dajesz wyraznie wynika, ze NG nie ma nic na DMC:
W NG mozna robic podczas walki:
-uniki
-blokowac
-dashe
-aeriale
-juggle
-czarowac
-UT
-atakowac bronia miotana
-atakowac bronia biala




To jest filmik ktory sam dawales. Ewidentnie widac, ze koles gra tutaj na pale i ma male pojecie co robi. Gdyby ktos z takim "skillem" jak ten zawodnik tutaj, gral w DMC to by nie bylo zadnego widowiska. Bo tak jak powtarzalem wielokrotnie aby w NG sprawic, zeby walka byla dynamiczna nie trzeba miec zadnego skillka i wystarczy mashowac w buttony a cos zawsze wyjdzie, tak czy tak Ryu bedzie skakal i machal mieczem jak szalony. W DMC jaki gracz taka gra, sredni gracz bedzie mial srednia dynamike, dobry drobra a rewelacyjny taka jakiej w NG nie osiagniesz. Urok tej gry. DMC jest naprawde trudne do opanowania i ma bardzo gleboki system a przedewszystkim. Daje niespotykane w zadnym innym slasherze MOZLIWOSCI.

Tyle. No chyba, ze mowiles o fabule, ze ta w NG jest lepsza od tej z DMC. Moze chodzilo Ci o grafike, albo o desing? W kazdym razie skomplikowanie i mozliwosci systemu to w DMC wypada lepiej. Calkowicie pominalem w DMC4 exeed i lapke.

Pozdrawiam

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: Ninja Gaiden 2
« Odpowiedź #257 dnia: Lutego 07, 2008, 15:23:48 pm »
NG2:

uniki
dashe
bieganie po ścianach (dobijanie sie od nich itp = równa się dodatkowe zagrania)
blokowanie
kontry
Juggle
air throw'y
UT
ET
Killing Blow system
Ninpo (czary jak uważasz)
atakowac bronia miotana (można chargować i zbierać UT)
atakowac bronia biala
aeriale
JF ( vigorian flai NG1, w NG2 dragon sword ma dostać )
Zmiana borni
Zmiana ninpo
Ciała, ręce , nogi które nie znikają

Jak widzisz udało mi się znaleźć trochę więcej tego ;)

Grałem w DMC4 i nie wiem o jakich JF do mnie mówisz człowieku - dla mnie jedynym JF jest exeed .

Co do filmiku to jesteś w wielkim błędzie, widać że kolo wie co robi i nie gra na pałę, widać że grał w poprzednie części NG, używa konterów, umie korzystać z dash'a (wie po co on jest) używasz Killing Blow system (wie kiedy on działa) Oj mylisz się DMC4 to moje pierwsze z które się tak porządnie wziąłem po jakiś 3-4 godzinach już nieźle czarowałem -giera nie jest trudniejsza do opanowania tylko ciężej jest uzyskać coś widowiskowego. W NG2 jak widać prawie wszystko ma jakąś animację na kosiorze - po za tym sam gra jest bardziej elastyczna DMC przy niej jest sztywniackie,  bardziej trzeba się na pocić że by giera pokazała swoje prawdziwe obliczę(czyli widowiskowość) NG2 już samo w sobie jest widowiskowe.Mashowaniem w NG nic nie osiągniesz orgazmu na ekranie (po prostu trzeba widzieć co kiedy wcisnąć - żeby odpalić taką i taką animację ciosu) może i walka będzie dynamiczna ale czy widowiskowa ? na pewno nie . Ng1 nie było dla casuali więc NG2 tym bardziej nie będzie - więc co do opanowania danej gry mogę się kłócić- mam nareszcie DMC4 i wiem jak to wygląda - jedyna rzecz trudna do opanowania to max act exeed i tyle.

Mówiłem o gameplayu - to jego zawsze stawiam na pierwszym miejscu.




Buzu

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 02-10-2007
  • Wiadomości: 752
  • Reputacja: 0
Odp: Ninja Gaiden 2
« Odpowiedź #258 dnia: Lutego 07, 2008, 17:59:33 pm »

bieganie po ścianach (dobijanie sie od nich itp = równa się dodatkowe zagrania)

W DMC oczywiscie tez jest bieganie po scianach.

Killing Blow system

Co to?


Zmiana borni
Zmiana ninpo

W DMC mozna zrobic pauze i pojsc sobie zaprzyc herbate w kuchni. Akurat zmiany broni to bym nie wymianial bo to jeden wielki lol jest NG:2. Pauza i wtedy zmieniamy bron. Przemilczmy to bo naprawde lata swietlne jestesmy od DMC. Do DMC jeszcze dolozmy:
-zmiana broni palnej
-bieganie po scianach
-kontry
-double i triple Dash
-double jump
-Air Trick
-Just Evasion
-air parry/realise


Ciała, ręce , nogi które nie znikają

Hmm no to tego to ja nie wiem co to ma do glebokosci czy zroznicowania stylu?

Jak widzisz udało mi się znaleźć trochę więcej tego ;)

Ta, ale wciaz mniej niz w DMC

Grałem w DMC4 i nie wiem o jakich JF do mnie mówisz człowieku - dla mnie jedynym JF jest exeed .

Ludziu:)
Parry, realise, dash  oraz wariacje tego w powietrzu

Mówiłem o gameplayu - to jego zawsze stawiam na pierwszym miejscu.

Aha. Oki zatem sie z Toba zgadzam. Tutaj kazdy indywidualnie pod siebie ocenia, jeden bedzie wolal God of War, drugi DMC a trzeci NG - ot gusta. Natomiast rzecza ktora nie podlega gustom jest zlozonosc systemu i tutaj bezdyskujsynie kroluje DMC, ktory jest najbardziej rozbudowany i daje najwieksza wolnosc/mozliwosci graczowi.

luk

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 06-05-2007
  • Wiadomości: 171
  • Reputacja: 0
  • PSN: splintersPL
Odp: Ninja Gaiden 2
« Odpowiedź #259 dnia: Lutego 07, 2008, 18:31:42 pm »
Panowie podobno o gustach się nie dyskutuje  :cool: Jeden jest fanem Dantego, a drugi lubi wywijać kataną jako Ryu. Ja osobiście jestem bardziej przekonany do Ninja Gaiden, bo pierwsza część mną sponiewierała i oglądając te wariacje z NG2 już jestem pewien ze mamy kolejnego hiciora   8)

pachu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 10-12-2006
  • Wiadomości: 2 886
  • Reputacja: 20
Odp: Ninja Gaiden 2
« Odpowiedź #260 dnia: Lutego 07, 2008, 18:37:03 pm »
Ale IMO klimat taki "teraźniejszy" mi nie pasuje.Tak jak w jedynce helikoptery i czołgi <blee>

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: Ninja Gaiden 2
« Odpowiedź #261 dnia: Lutego 07, 2008, 19:10:17 pm »
Cytuj
W DMC oczywiscie tez jest bieganie po scianach.

1000 lat za tym z NG.

Cytuj
Co to?

Techniki wykańczania przeciwnika - animacja zależy od tego czy przeciwnik jest tyłem, bokiem, przodem - czy niema ręki - nogi .


Cytuj
W DMC mozna zrobic pauze i pojsc sobie zaprzyc herbate w kuchni. Akurat zmiany broni to bym nie wymianial bo to jeden wielki lol jest NG:2. Pauza i wtedy zmieniamy bron. Przemilczmy to bo naprawde lata swietlne jestesmy od DMC. Do DMC jeszcze dolozmy:

Powtarzam po raz enty, do tej pory nadal nie wiadomo jak to będzie dokładnie wyglądać - po za tym jeśli nawet to i tak gra się pauzuje na chwilę i możesz "jechać dalej" z combem.  Nie tak jak w DMC to fakt, ale też nie jest źle .

Cytuj
-zmiana broni palnej
-bieganie po scianach
-kontry
-double i triple Dash
-double jump
-Air Trick
-Just Evasion
-air parry/realise


-zmiana borni białej- shoryukeny - wybuchowe shoryukeny - łuk - wind shoryuken itp + wszystko można teraz chargować i wyprowadzać UT.
-bieganie po ścianach, tak jak pisałem jest 100 lat za murzynami .
-kontry w NG są lepsze, może i łatwiejsze(choć zależy też na kogo- berserker!) ale coś gwarantowanego zawsze dają .Choć w sumie ten cały royal gward polega na tym samym - wcisnąć przycisk w odpowiednim momencie - kwestia wyczucia .
-a co to jest dokładnie ten podwójny dash?! W NG styknie pojedyńczy :P
-wal jump - i to 2-3 wersjach DJ w NG też się nie sprawdza .
- air trick czyli co odbijanie się od przeciwników?
- jak już pisałem jest dash a dokładnie dwie wersje z cienie i bez.
- w NG nie ma potrzeby blokować w powietrzu - brak latających przeciwników.

Cytuj
Hmm no to tego to ja nie wiem co to ma do glebokosci czy zroznicowania stylu?
 

Nic, po prostu fajnie jest zobaczyć co zostało po walce (Tą calutką rzeź ) a nie goło i wesoło jak by się z nikim tu nie walczyło.

Cytuj
Ta, ale wciaz mniej niz w DMC

Nie sądzę, po za tym Ng2 jeszcze niema  :o
Cytuj
Ludziu:)
Parry, realise, dash  oraz wariacje tego w powietrzu


Tą są dla Ciebie JF? jak tak to kontry w Ng też są JF'ami  :o

Cytuj
Aha. Oki zatem sie z Toba zgadzam. Tutaj kazdy indywidualnie pod siebie ocenia, jeden bedzie wolal God of War, drugi DMC a trzeci NG - ot gusta. Natomiast rzecza ktora nie podlega gustom jest zlozonosc systemu i tutaj bezdyskujsynie kroluje DMC, ktory jest najbardziej rozbudowany i daje najwieksza wolnosc/mozliwosci graczowi.

Twoim zdaniem oczywiście, bo ja mam zupełnie inne.

pozdro.

A słyszałeś może o czymś taki jak intercep ( nie wiem czy dobrze to napisałem , ta technika była tylko w NG hurican pack )



przykład o to co daje idealnie dołożenie bloku.
« Ostatnia zmiana: Lutego 07, 2008, 19:26:08 pm wysłana przez Soul »

Buzu

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 02-10-2007
  • Wiadomości: 752
  • Reputacja: 0
Odp: Ninja Gaiden 2
« Odpowiedź #262 dnia: Lutego 07, 2008, 21:26:38 pm »
Cytuj
W DMC oczywiscie tez jest bieganie po scianach.

1000 lat za tym z NG.

Tzn?
W DMC wyglada tak samo, biegniesz/odbijasz sie od sciany i jak wciskasz trojkat dante zjezdza z helm breakerem - idetycznie to wyglada w NG

Cytuj
Co to?

Techniki wykańczania przeciwnika - animacja zależy od tego czy przeciwnik jest tyłem, bokiem, przodem - czy niema ręki - nogi .

Te animacje w NG to mnie smiesza. Gra ma byc hardcore'owa a czerpie z takich hitow jak heavenly sword. Zamiast brac przyklad z DMC to sie wzoruje na takiej lameriadzie. Wyglada to glupio walczysz, walczysz, wszystko przebiega szybko, dynamicznie nagle ryu wola "chlopaki teraz ja temu tutaj zrobie animacje ktora potrwa 2 sekundy wiec teraz prosze przez 2 sekundy mnie nie dotykac bo chce tutaj zrobic kilka efektownych machniec ktore sie wykonuje jednym przyciskiem- czas stop!". Sorry idzie to w zlym kierunku. Fakt jest to efektowne ale coraz bardziej ulatwia rozrywke i stara sie dopasowac do troche slabszych graczy - czy to dobrz, czy zle sami oceniajcie.

- air trick czyli co odbijanie się od przeciwników?


Air Trick
Input: R1+F+O [in the air]
Description: Dante will disappear and reappear slightly above the enemy in
mid-air. A basic form of Teleportation that is very useful for offensive
combat. The Teleport animation makesDante invincible and untouchable, until
he reappears again.

Ludziu:)
Parry, realise, dash  oraz wariacje tego w powietrzu


Tą są dla Ciebie JF? jak tak to kontry w Ng też są JF'ami  :o

Lol.
Just Parry/Silver Parry/Gold Parry
Input: :O:
Description: NOW we begin to get into why RG is the best style in the game.
Using precise input, you can completely Parry an enemy attack with absurd
frame advantage. A Just Parry(JP) is always signified with a blue flash,
style raise raise and DT guage increase. This very quick little manuever
gives a player all the advantage he/she needs to turn the tide. JP comes in
two levels, Silver(S) and Gold(G). Silver Parry(SP) is signified by a
faintish blueflash, and decent style/DT increase. A Gold Parry(GP) is
signified by a much larger blue flash and with a great style/DT increase. A
GP's just input requirements are much more strict than a SP, for obvious
reasons. A successful JP always increases your Rage meter (top left-hand
corner, 3 orb guages), which is used to output damage using the Releases. GP
increases Rage more than SP.
Properties: Just input, Invincibility, Deflector.

Widzisz. Chodzi o to, ze poza zwyklym parry masz jeszcze 3 inne typy parry. JF ofkoz. Tak samo sprawa przedstawia sie z dashami i realise'ami. Zwykle dashe czy parry to lameriada dla leszczy ;) ;) ;)

Cytuj
Aha. Oki zatem sie z Toba zgadzam. Tutaj kazdy indywidualnie pod siebie ocenia, jeden bedzie wolal God of War, drugi DMC a trzeci NG - ot gusta. Natomiast rzecza ktora nie podlega gustom jest zlozonosc systemu i tutaj bezdyskujsynie kroluje DMC, ktory jest najbardziej rozbudowany i daje najwieksza wolnosc/mozliwosci graczowi.

Twoim zdaniem oczywiście, bo ja mam zupełnie inne.


Na czym opierasz swoje zdanie? Bo wolisz NG? Spoko, kazdy ma swoje gusta, ale ja Ci tutaj daje fakty, pokazuje Ci jak cholernie zlozony i dopracowany jest sytem w DMC. Jak wiele jest tutaj mozliwosci, na jak wiele sposobow mozna zrobic to samo. Mnogosc opcji jest napewno wieksza niz w NG.

Pozdrawiam  ofkoz :)

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: Ninja Gaiden 2
« Odpowiedź #263 dnia: Lutego 07, 2008, 23:54:40 pm »
Cytuj
Tzn?
W DMC wyglada tak samo, biegniesz/odbijasz sie od sciany i jak wciskasz trojkat dante zjezdza z helm breakerem - idetycznie to wyglada w NG

eee no właśnie i zrobi tylko tyle, jak wiesz ryu może biegać zarówno w pionie jak i w poziomie, a no i w NG są dwa przyciski odpowiadające ze ataki X,Y w DMC jest tylko X . A no i kolejna sprawa  w DMC jest strasznie mało combosów, Nero ma ich raptem cztery.

Cytuj
Te animacje w NG to mnie smiesza. Gra ma byc hardcore'owa a czerpie z takich hitow jak heavenly sword. Zamiast brac przyklad z DMC to sie wzoruje na takiej lameriadzie. Wyglada to glupio walczysz, walczysz, wszystko przebiega szybko, dynamicznie nagle ryu wola "chlopaki teraz ja temu tutaj zrobie animacje ktora potrwa 2 sekundy wiec teraz prosze przez 2 sekundy mnie nie dotykac bo chce tutaj zrobic kilka efektownych machniec ktore sie wykonuje jednym przyciskiem- czas stop!". Sorry idzie to w zlym kierunku. Fakt jest to efektowne ale coraz bardziej ulatwia rozrywke i stara sie dopasowac do troche slabszych graczy - czy to dobrz, czy zle sami oceniajcie.

Co w nich śmiesznego ?  :lol: Gra, czy z nimi czy bez nich jest hardcorwa - co do tego skąd pochodzi inspiracja Killing Blow system to raczej stawiał bym tu God of war'a dla Itagakiego HS to crap  :lol: więc nic nie bój to porządny gościu i nie musi z nikogo brać przykładu - Killing blow system nie  działa tak jak wykończenia w GoW i tak jak QTE w HS. Z tego co widzę to faktycznie podczas animacji Ryu jest nietykalny ( tak jak podczas et i UT ) ciekawe czy tak samo to będzie działać na wyższych poziomach trudności pewnie tak , ale czy coś w tym złego - animacje są szybkie i wyglądają widowiskowo, kapitalnie urozmaicają walkę  :cool: Czy ułatwia ? może trochę ale raczej na daje więcej smaku każdej walce.

Cytuj
Air Trick
Input: R1+F+O [in the air]
Description: Dante will disappear and reappear slightly above the enemy in
mid-air. A basic form of Teleportation that is very useful for offensive
combat. The Teleport animation makesDante invincible and untouchable, Puntilą
he reappears again.
 

W NG nie ma takiej walki w powietrzu jak w DMC więc takie unik nie jest potrzebny patrz n/p GoWar.

Cytuj
Lol.
Just Parry/Silver Parry/Gold Parry
Input: :O:
Description: NOW we begin to get into why RG is the best style in the game.
Using precise input, you can completely Parry an enemy attack with absurd
frame advantage. A Just Parry(JP) is always signified with a blue flash,
style raise raise and DT guage increase. This very quick little manuever
gives a player all the advantage he/she needs to turn the tide. JP comes in
two levels, Silver(S) and Gold(G). Silver Parry(SP) is signified by a
faintish blueflash, and decent style/DT increase. A Gold Parry(GP) is
signified by a much larger blue flash and with a great style/DT increase. A
GP's just input requirements are much more strict than a SP, for obvious
reasons. A successful JP always increases your Rage meter (top left-hand
corner, 3 orb guages), which is used to output damage using the Releases. GP
increases Rage more than SP.
Properties: Just input, Invincibility, Deflector.

W NG zamiast tego jest intercept - tyle że na jednym poziomie, i od razu mówię że nie łatwo się z niego korzysta.
Co do tego mogę się zgodzić że jest to JF w takim razie nie wiedziałem że tak się sprawy mają. :smile:

Cytuj
Na czym opierasz swoje zdanie? Bo wolisz NG? Spoko, kazdy ma swoje gusta, ale ja Ci tutaj daje fakty, pokazuje Ci jak cholernie zlozony i dopracowany jest sytem w DMC. Jak wiele jest tutaj mozliwosci, na jak wiele sposobow mozna zrobic to samo. Mnogosc opcji jest napewno wieksza niz w NG.

Nie tylko na tym że wole NG, grałem w obie gry ( no w Ng2 dopiero zagram) i dla mnie NG ma wiele więcej do zaoferowania - system walki  ma po prostu moje ulubione cechy - jest szybko dynamicznie -elastycznie - płynnie do bolu, widowiskowość na wysokim poziomie , wszędzie jucha i masa ciał dookoła mnie  8) Nero i Dante przy Ryu zachowują się tak jak by kija mieli w dupie non stop ;) hehee

pozdro.





Soul hunter 16

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-04-2007
  • Wiadomości: 5 787
  • Reputacja: 60
  • Two different souls in one body.Which one is mine?
Odp: Ninja Gaiden 2
« Odpowiedź #264 dnia: Lutego 08, 2008, 00:10:42 am »
Czy ninja gaiden jest naprawde taki trudny jak sie slyszy ?? Czy jest np trudniejszy od DMC ? Bo jezeli tak to na poczatku moze byc ciezko i moge sie zniechecic bo chcialbym ta gre kupic 1 czesc :) A u mnie ze slasherami jest ciezko mam slabego manuala :PP

michalc

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 21-06-2005
  • Wiadomości: 1 270
  • Reputacja: 1
Odp: Ninja Gaiden 2
« Odpowiedź #265 dnia: Lutego 08, 2008, 00:21:22 am »
Do najlatwiejszych gier to NG nie nalezy, wiem, ze duzo osob mialo problemy z pierwszym bosem ale jak juz sie nauczysz grac to nie odejdziesz od konsoli.

Buzu

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 02-10-2007
  • Wiadomości: 752
  • Reputacja: 0
Odp: Ninja Gaiden 2
« Odpowiedź #266 dnia: Lutego 08, 2008, 10:48:39 am »
Cytuj
Tzn?
W DMC wyglada tak samo, biegniesz/odbijasz sie od sciany i jak wciskasz trojkat dante zjezdza z helm breakerem - idetycznie to wyglada w NG

eee no właśnie i zrobi tylko tyle, jak wiesz ryu może biegać zarówno w pionie jak i w poziomie, a no i w NG są dwa przyciski odpowiadające ze ataki X,Y w DMC jest tylko X . A no i kolejna sprawa  w DMC jest strasznie mało combosów, Nero ma ich raptem cztery.

Nero to pala ;)
W NG masz wiecej (znacznie) combosow wymyslonych przez dev, ktore sa przypisane do broni. W DMC kazda bron ma kilka combosow, ale dzieki zmianie broni w locie ilosc combosow jest ograniczona do Twojej wyobrazni. Mozesz podbic zawodnika mieczem, w powietrzu bic go jakas inna bronia i sciagnac go na ziemie trzecia. Daje to wspaniale efekty i zdecydawanie pod wzgledem combosow DMC jest gora. Przyznaje Ci jednak racje, ze w NG sciana odgrywa o wiele wieksza role niz w DMC. W DMC mozna tez biegac w pionie i poziomie a Dante tez ma 2 przyciski atakujace (w swordmaster).

Cytuj
Te animacje w NG to mnie smiesza. Gra ma byc hardcore'owa a czerpie z takich hitow jak heavenly sword. Zamiast brac przyklad z DMC to sie wzoruje na takiej lameriadzie. Wyglada to glupio walczysz, walczysz, wszystko przebiega szybko, dynamicznie nagle ryu wola "chlopaki teraz ja temu tutaj zrobie animacje ktora potrwa 2 sekundy wiec teraz prosze przez 2 sekundy mnie nie dotykac bo chce tutaj zrobic kilka efektownych machniec ktore sie wykonuje jednym przyciskiem- czas stop!". Sorry idzie to w zlym kierunku. Fakt jest to efektowne ale coraz bardziej ulatwia rozrywke i stara sie dopasowac do troche slabszych graczy - czy to dobrz, czy zle sami oceniajcie.

Co w nich śmiesznego ?  :lol: Gra, czy z nimi czy bez nich jest hardcorwa - co do tego skąd pochodzi inspiracja Killing Blow system to raczej stawiał bym tu God of war'a dla Itagakiego HS to crap  :lol: więc nic nie bój to porządny gościu i nie musi z nikogo brać przykładu - Killing blow system nie  działa tak jak wykończenia w GoW i tak jak QTE w HS.
[/quote]

Dla mnie to dziala jak reversale z HS. Tam wyglada to tak, ze przechwytuje atak przeciwnika, nagle kamera przenosi sie pod totalnie absurdalny kat widzenia, Nariko egzekwuje swoja animacje a w tym czasie wokolo niej sa przeciwnicy, ktorzy stoja i patrza. Nie powiem, wyglada to efektownie i do takiej gry jak HS sie nadaje, ale NG to powinno byc wolne od takich smaczkow IMO.

Pozdr

luk

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 06-05-2007
  • Wiadomości: 171
  • Reputacja: 0
  • PSN: splintersPL
Odp: Ninja Gaiden 2
« Odpowiedź #267 dnia: Lutego 08, 2008, 12:02:27 pm »
"Nie tylko na tym że wole NG, grałem w obie gry ( no w Ng2 dopiero zagram) i dla mnie NG ma wiele więcej do zaoferowania - system walki  ma po prostu moje ulubione cechy - jest szybko dynamicznie -elastycznie - płynnie do bolu, widowiskowość na wysokim poziomie , wszędzie jucha i masa ciał dookoła mnie  Cool Nero i Dante przy Ryu zachowują się tak jak by kija mieli w dupie non stop"

No i wszystko się wyjaśniło na czym polega różnica tych dwóch gier ;) Jak bym miał porównywać to napisał bym dokładnie to samo  :cool:  Ale na razie to zbyt wielkiego wyboru nie ma i najpierw trzeba zagrać w Devila, a później pozostaje nic innego jak czekać na mistrza w swojej klasie.  pozdro.

Supersonic

  • Gość
Odp: Ninja Gaiden 2
« Odpowiedź #268 dnia: Lutego 08, 2008, 21:17:14 pm »
Czy ninja gaiden jest naprawde taki trudny jak sie slyszy ?? Czy jest np trudniejszy od DMC ? Bo jezeli tak to na poczatku moze byc ciezko i moge sie zniechecic bo chcialbym ta gre kupic 1 czesc :) A u mnie ze slasherami jest ciezko mam slabego manuala :PP

Jest i to w k..e. Bierz NG i zachowaj dla wnuków  :P . Ja swoją kopię trzymam i nie zamierzam się pozbywać.

Wy znowu te wojenki NG vs Devil. Ja sobie cenię obie serie trochę wyżej stawiam NG (za większą płynność efektowność i lepszy system walki a to jest dla mnie najważniejsze w slasherach) ale każda z tych serii ma coś zaj...stego i niepowtarzalnego
« Ostatnia zmiana: Lutego 08, 2008, 21:18:46 pm wysłana przez Supersonic »

nakimushi

  • Gość
Odp: Ninja Gaiden 2
« Odpowiedź #269 dnia: Lutego 09, 2008, 01:55:50 am »
ja tez uwarzam ze NG jest najbardziej ostrym slasherem z najlepszym systemem walki alo uwielbiam GoW czy Devile_klutnie bez sensu bo kazda z tych gier jest inna

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16

luk

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 06-05-2007
  • Wiadomości: 171
  • Reputacja: 0
  • PSN: splintersPL
Odp: Ninja Gaiden 2
« Odpowiedź #271 dnia: Lutego 09, 2008, 21:43:41 pm »
Soul co to za linka dałeś ??? Nic tam nie mogę odpalić :/

Krayzie

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 26-11-2006
  • Wiadomości: 780
  • Reputacja: 0
Odp: Ninja Gaiden 2
« Odpowiedź #272 dnia: Lutego 09, 2008, 21:49:11 pm »
bo to nie jest do odpalania tylko do ściągania. Klikasz na free czekasz, wpisujesz kod i ściągasz.


luk

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 06-05-2007
  • Wiadomości: 171
  • Reputacja: 0
  • PSN: splintersPL
Odp: Ninja Gaiden 2
« Odpowiedź #273 dnia: Lutego 09, 2008, 22:21:45 pm »
ok wszystko jasne ;) Ja wcześniej włączyłem raz dwa nic nie idzie i wychodzę  :P

Soul hunter 16

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-04-2007
  • Wiadomości: 5 787
  • Reputacja: 60
  • Two different souls in one body.Which one is mine?
Odp: Ninja Gaiden 2
« Odpowiedź #274 dnia: Lutego 11, 2008, 21:35:25 pm »
Co do Ninja Gaiden to jedynka Black jest juz podobno na Marketplace ale UWAGA UWAGA kochany Microsoft zadbał o to abyśmy go nie mogli pobrać super nie ? :D Pierwszy raz żaluje ze nie ma polskiego Live'u zwłaszcza że wersja Black jest za 100 zl na allegro :/

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: Ninja Gaiden 2
« Odpowiedź #275 dnia: Lutego 12, 2008, 09:57:30 am »
http://www.gametrailers.com/player/30395.html

Creator Interview by Tomonobu Itagaki 



Cytuj
Najlepszy jest moment, gdy Itagaki pokazuje do kamery faka mówiąc o najniższym poziomie trudności. XD
« Ostatnia zmiana: Lutego 12, 2008, 16:33:04 pm wysłana przez Soul »

luk

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 06-05-2007
  • Wiadomości: 171
  • Reputacja: 0
  • PSN: splintersPL
Odp: Ninja Gaiden 2
« Odpowiedź #276 dnia: Lutego 12, 2008, 16:56:39 pm »
haha to jest gość  :grin: Ale tak naprawdę on wykonywał pewnie jakiś gest ręką i tobie soul udało się fajnie zapauzować  no nie :cool:
A może się mylę i Itagaki rzeczywiście ma w dupie tych wszystkich dziennikarzy  :lol:

Gerro31

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 26-02-2006
  • Wiadomości: 4 700
  • Reputacja: 35
Odp: Ninja Gaiden 2
« Odpowiedź #277 dnia: Lutego 12, 2008, 17:01:21 pm »
http://www.gametrailers.com/player/30395.html

Creator Interview by Tomonobu Itagaki 



Cytuj
Najlepszy jest moment, gdy Itagaki pokazuje do kamery faka mówiąc o najniższym poziomie trudności. XD

Moja nauczycielka od historii też ma taki zwyczaj pokazywania faka, gdy omawia lekcję. :lol:

Halski

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 17-03-2007
  • Wiadomości: 161
  • Reputacja: 0
  • Grrracz
Odp: Ninja Gaiden 2
« Odpowiedź #278 dnia: Lutego 13, 2008, 18:28:55 pm »
Gościa się boje. Nie pomyślałbym, że to deweloper;)
http://grrr.pl -  blog dla prawdziwych grrraczy!

Supersonic

  • Gość
Odp: Ninja Gaiden 2
« Odpowiedź #279 dnia: Lutego 13, 2008, 22:47:48 pm »
Itagaki jest fanem wysokiego poziomu trudności (i bardzo dobrze) ale podobno tylko jedna osoba z TN przeszła Blacka na master ninja i to nie jest Tomonobu  :lol:

Przypadkiem mu się ten fak pokazał. Taki odruch  :cool: