Autor Wątek: Dead Space  (Przeczytany 103091 razy)

0 użytkowników i 4 Gości przegląda ten wątek.

Johnny B. Goode

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-11-2007
  • Wiadomości: 1 838
  • Reputacja: 17
Odp: Dead Space
« Odpowiedź #400 dnia: Grudnia 05, 2008, 15:21:09 pm »
Kupuje Mirrors Edge :P

Buzu

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 02-10-2007
  • Wiadomości: 752
  • Reputacja: 0
Odp: Dead Space
« Odpowiedź #401 dnia: Grudnia 06, 2008, 10:02:53 am »
Niedawno ukończyłem Dead Space. Szybko podzielę się z Wami swoją opinią. Gra jest cudna. Serio. Połączenie elementów z Resident Evil, Bioshock, Metroid czy wreszcie stareńkiego Dino Crysis. EA stworzyło coś niepowtarzalnego czerpiąc od innych. Dizajn jest świetny ? jeszcze w żadnej grze nie wiedziałem tak przekonywująco wykonanego statku kosmicznego. Sterowanie na początku wydaję się dosyć toporne jednak z czasem zaczyna się je doceniać. Nie inaczej było ze strzelaniem w moim przypadku. Na początku wydawało mi się chybionym rozwiązaniem konieczność strzelania w kończyny, aby zabić delikwenta. Jednak po czasie, gdy już wychodziło mi to coraz lepiej, system ten okazał się świetny i bardzo satysfakcjonujący. Fabuła jest dwojako dobra. Jeżeli traktować DS jako byt składający się z komiksów, gry i filmu animowanego to wtedy naprawdę cała historia wypada świetnie (jak na gry). Troszkę tylko szkoda małej ilości nawiązań do komiksu i filmu. Dead Space jako gra natomiast, wypada umiarkowanie pozytywnie. Właściwie przez ponad pół gry nie ma fabuły tylko misje typu pójdź i napraw, idź i zabij, przynieś i zreperuj itp. Później gra się rehabilituję, ale też jakiś fajerwerków pod tym względem nie ma. Właściwie powinienem mieć zarzut do martwej przestrzeni, że nie ma żadnej wpadającej w ucho muzyczki, przewodniej piosenki, którą warto byłoby mieć w swojej kolekcji. Jednak audio mimo tych braków wypada świetnie, jest tak jak powinno być w grze tego typu. Najlepiej brzmi wyjście w przestrzeń kosmiczną ? cisza przerywana oddychaniem bohatera (przypomina 2001 space odyssey jak nic) i głuchymi dźwiękami znajdujących się w pobliżu przeciwników. Gra jest naprawdę przemyślana i dopieszczona. Owszem rozgrywka jest schematyczna okrutnie, ale fakt, że gra jest doskonałym rzemiosłem wcale nie daje tego tak bardzo odczuć. W sumie największym moim zastrzeżeniem wobec martwej przestrzeni jest główny bohater. Tutaj EA pojechało po całości. Mimo, że udało im się stworzyć świetną grę to jednak całkowicie nie osiągnęli celu - zrobienia z Isaac?a ikony. Postać ta w zamierzeniach twórców miała być kultowa na wzór Gordona Freemana czy Samus Aran. Nie potrafili jednak zrobić otoczki w okół tegoż pana i zepsuli tylko efekt. Jest to jednak drobiazg. Dla mnie Dead Space już wszedł na zawsze w kanony gatunku. Teraz jest to gra, którą stawiam na równi z serią Resident Evil a pod kilkoma względami nawet uważam ją za lepszą. Screeny na zachęte:.













piter86

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-10-2005
  • Wiadomości: 4 105
  • Reputacja: 97
Odp: Dead Space
« Odpowiedź #402 dnia: Grudnia 06, 2008, 22:23:39 pm »
Dla mnie Dead Space już wszedł na zawsze w kanony gatunku.
Podpisuje się pod tym rękoma i nogami.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Dead Space
« Odpowiedź #403 dnia: Grudnia 10, 2008, 09:10:34 am »
Dead Space Sequel in 2009?
http://gamingfront.net/story-108-.html

Cytuj
In a recent Gamasutra.com report about EA?s outlook for 2009 according to EA CEO John Riccitiello he mentioned "Dead Space looks like a long-term big winner for us..." the article also talked about how EA will also be putting a greater focus on the online multiplayer elements to their games.
Dead Space will without a doubt be getting a sequel. Will it be in 2009? Also will it be getting the multi-player treatment that EA CEO John Riccitiello mentioned today? Hopefully.

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Dead Space
« Odpowiedź #404 dnia: Grudnia 19, 2008, 21:39:37 pm »
Jestem w 3 chapterze. Gra robi naprawdę super wrażenie. Jest dość straszna (nie grałem jeszcze po ciemku..), w przeciwieństwie do RE4. Jak na razie mogę narzekać na to że wszelakie upgrade'y są za jakieś węzły, zamiast za kasę.
Motyw próżni jest mega zajebisty. Dźwięk zniekształcony, a samo wchodzenie jest z wyje*anym zassaniem powietrza i fajnym bloorem.
: Grudzień 19, 2008, 20:36:49 pm
A i ciekawy cytat z Wikipedii
może być co dla niektórych spoiler
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Dead Space
« Odpowiedź #405 dnia: Grudnia 20, 2008, 08:52:33 am »
Mogę Ci udostępnić za free pancerz 5 poziomu, wtedy nie będziesz tracił kasę na upgrade armora. 8-)

Devilek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 05-07-2005
  • Wiadomości: 8 220
  • Reputacja: 73
Odp: Dead Space
« Odpowiedź #406 dnia: Grudnia 20, 2008, 09:10:54 am »
Jestem w 3 chapterze. Gra robi naprawdę super wrażenie. Jest dość straszna (nie grałem jeszcze po ciemku..), w przeciwieństwie do RE4. Jak na razie mogę narzekać na to że wszelakie upgrade'y są za jakieś węzły, zamiast za kasę.
Motyw próżni jest mega zajebisty. Dźwięk zniekształcony, a samo wchodzenie jest z wyje*anym zassaniem powietrza i fajnym bloorem.
Węzły zawsze możesz kupywać za kase. Ja dziś się biore za ponowne przejście.
Yeahh, me and hate that's an odd couple

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Dead Space
« Odpowiedź #407 dnia: Grudnia 20, 2008, 09:25:12 am »
Uprzedzam - na najwyższym poziomie szkoda kasy na węzły. Lepiej inwestować kasę w amunicję, a medykamenty oszczędzać jak się da. Dużo węzłów znajdziesz przez całą grę i warto pakować przede wszystkim w RIG (tylko zdrowie) i w pierwszą broń. Warto kupić jeszcze Rozpruwacz, żeby częściej znajdować do niego amunicję, której komplet jest wart prawie 4000!

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Dead Space
« Odpowiedź #408 dnia: Grudnia 20, 2008, 11:52:59 am »
Wkurza mnie ta część z asteroidami i działkiem. Za cholerę nie idzie zdobyć trofeum :/

Co do pancerza to działa on na Hardzie?

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Dead Space
« Odpowiedź #409 dnia: Grudnia 20, 2008, 14:11:37 pm »
Na każdym poziomie trudności. Ale po przejściu gry za pierwszym razem dostajesz pancerz 6 lvl, który masz od początku na każdym innym poziomie trudności (nawet na Niemożliwy). ;)

Wkurza mnie ta część z asteroidami i działkiem. Za cholerę nie idzie zdobyć trofeum :/
Banalne. Strzelaj jak tylko zobaczysz z daleka, dodatkowo używaj jednego działka. Zawsze niszcz na początku największe głazy.
« Ostatnia zmiana: Grudnia 20, 2008, 14:13:51 pm wysłana przez Snake_Plissken »

juve26

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-12-2006
  • Wiadomości: 2 613
  • Reputacja: 20
  • 04.12.2006 - 16.08.2010 †
Odp: Dead Space
« Odpowiedź #410 dnia: Grudnia 20, 2008, 14:46:38 pm »
Rozjasnil sobie tez ekran na max, pomaga zobaczyc dalsze asteroidy, przez co latwiej o pucharka.

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Dead Space
« Odpowiedź #411 dnia: Grudnia 20, 2008, 19:04:54 pm »
heheh popróbowałem ze 15 razy i się udało...51% tarczy  :lol:
Cytuj
Na każdym poziomie trudności. Ale po przejściu gry za pierwszym razem dostajesz pancerz 6 lvl, który masz od początku na każdym innym poziomie trudności (nawet na Niemożliwy).
to znaczy że jest coś wyżej niż Hard? no to dlatego (jak na razie) normal taki łatwy.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Dead Space
« Odpowiedź #412 dnia: Grudnia 20, 2008, 19:07:55 pm »
Normal jest banalny. Wykonaj na nim wszystkie Pucharki jakie się da.
Na końcu zostanie Ci przejście gry tylko na najwyższym poziomie trudności (który miejscami daje w dupę).

Soul hunter 16

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-04-2007
  • Wiadomości: 5 787
  • Reputacja: 60
  • Two different souls in one body.Which one is mine?
Odp: Dead Space
« Odpowiedź #413 dnia: Grudnia 20, 2008, 19:13:21 pm »
No proszę, proszę jakie taktyki, na normalu pozbieraj pucharki ! A z juvegoPL to się śmieją i z osiągnięć na XO ! Ja od dziś mam tą grę, pograłem 30 min i reszte zostawiłem sobie na wieczór  :roll:

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Dead Space
« Odpowiedź #414 dnia: Grudnia 20, 2008, 19:19:42 pm »
Hola, hola, ja się z osiągnięć na Klocka nie śmiałem, bocie. :-x

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Dead Space
« Odpowiedź #415 dnia: Grudnia 20, 2008, 19:31:03 pm »
A ja wyznaję zasadę że jak już kupiłeś grę to wyciśnij z niej najwięcej jak się da.
Nie jestem jak Juve który kupuje gry by zdobyć calaka.

Kurde ta gierka rządzi. Ja po 4 chapterach daję jej jak na razie 9 z aspiracjami na 9+.

Dałby ktoś linka do tych komiksów? No i się zapytam jak to jest film potem komiks czy komiks potem film? Wiem że gdzieś już ktoś o to pytał, ale nie chce mi się szperać.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Dead Space
« Odpowiedź #416 dnia: Grudnia 20, 2008, 19:32:22 pm »
Komiks -> film -> gra.
Solid, PW.

Soul hunter 16

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-04-2007
  • Wiadomości: 5 787
  • Reputacja: 60
  • Two different souls in one body.Which one is mine?
Odp: Dead Space
« Odpowiedź #417 dnia: Grudnia 21, 2008, 01:01:12 am »
A ja wyznaję zasadę że jak już kupiłeś grę to wyciśnij z niej najwięcej jak się da.
Nie jestem jak Juve który kupuje gry by zdobyć calaka.

No to piona ! Bo ja też tak robię ;)

juve26

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-12-2006
  • Wiadomości: 2 613
  • Reputacja: 20
  • 04.12.2006 - 16.08.2010 †
Odp: Dead Space
« Odpowiedź #418 dnia: Grudnia 21, 2008, 01:05:32 am »
ja kupuje gry by zdobyc calaka? ahaahahha
dead space jest nudne

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Dead Space
« Odpowiedź #419 dnia: Grudnia 21, 2008, 08:41:45 am »
ja kupuje gry by zdobyc calaka? ahaahahha
dead space jest nudne
Ale i tak przechodziłeś grę na najwyższym poziomie na kodach, by zdobyć GS. :lol:

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Dead Space
« Odpowiedź #420 dnia: Grudnia 21, 2008, 18:41:49 pm »
Jestem świerzo po komiksach i po filmie.
Czemu wszystkie gry nie mają podobnych bajerów? Przecież to świetne rozbudowanie historii a przede wszystkim KLIMATU. Nie mam pojęcia jak się skończy Dead Space, ale jeśli będzie 2 to z chęcią bym pobiegał sobie po tej kolonii na planecie.
Brawa dla EA za stworzenie całej otoczki, czy może już uniwersum Dead Space. Sporo urośli w moich oczach.

_Music

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 07-07-2005
  • Wiadomości: 7 703
  • Reputacja: 0
Odp: Dead Space
« Odpowiedź #421 dnia: Grudnia 21, 2008, 19:01:37 pm »
Możecie zarzucić linkami do komiksu i filmu? Z góry thx :]

Seto

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 11-02-2008
  • Wiadomości: 40
  • Reputacja: 0
Odp: Dead Space
« Odpowiedź #422 dnia: Grudnia 21, 2008, 19:15:19 pm »
Możecie zarzucić linkami do komiksu i filmu? Z góry thx :]

Komiks jest do ściągnięcia z PSN (US), lub do kupienia w najnowszym numerze magazynu PLAY.

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Dead Space
« Odpowiedź #423 dnia: Grudnia 21, 2008, 19:16:22 pm »
Możecie zarzucić linkami do komiksu i filmu? Z góry thx :]
sprawdź pw :)

Soul hunter 16

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-04-2007
  • Wiadomości: 5 787
  • Reputacja: 60
  • Two different souls in one body.Which one is mine?
Odp: Dead Space
« Odpowiedź #424 dnia: Grudnia 21, 2008, 19:24:59 pm »
Ej ja też chciałbym linki do komiksu i filmu ! :(

Devilek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 05-07-2005
  • Wiadomości: 8 220
  • Reputacja: 73
Odp: Dead Space
« Odpowiedź #425 dnia: Grudnia 21, 2008, 20:08:17 pm »
Też poprosze o PW 8).
Yeahh, me and hate that's an odd couple

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 365
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Dead Space
« Odpowiedź #426 dnia: Grudnia 21, 2008, 20:36:52 pm »
Jeśli mozna, to ja też bym poprosił :)

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Dead Space
« Odpowiedź #427 dnia: Grudnia 21, 2008, 20:37:41 pm »
Jak jeszcze by ktoś chciał to na PW piszcie, bo szkoda temat zaśmiecać.

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: Dead Space
« Odpowiedź #428 dnia: Grudnia 22, 2008, 01:58:48 am »
ja kupuje gry by zdobyc calaka? ahaahahha
dead space jest nudne
Kto z forum pisal cos o grze "Ja i moj kon 2?" Na poczatku myslalem, ze to jakis zart ale dzisiaj w Game Outlecie jak obadalem ta gre na polce to mnie zamurowalo.
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

grami

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 08-11-2007
  • Wiadomości: 972
  • Reputacja: 0
Odp: Dead Space
« Odpowiedź #429 dnia: Grudnia 22, 2008, 09:33:09 am »
No fakt brawa dla EA za zbudowanie całej otoczki, film mimo infantylności i średniej kreski zajebiście wprowadził mnie w klimat gry. Dead Space jako gra również położyła mnie na obie łopatki, fakt, niby mała różnorodność środowiska, niby bohater jakiś drętwy, niby ząbkowanie duże i cienie jakieś nie takie, ale wszelkimi patentami z wychodzeniem na powierzchnię i w pola braku grawitacji, niezłą oprawą (a w niektórych miejscach wręcz genialną), całą atmosferą zaszczucia nadrabia wszystkie niedociągnięcia. W TO CHCĘ SIĘ GRAĆ, wiecie "jeszcze 5 minut zobacze co się dalej kręci" ;).

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Dead Space
« Odpowiedź #430 dnia: Grudnia 22, 2008, 11:36:52 am »
Cytuj
niby mała różnorodność środowiska
a tu się nie zgodzę, bo jak na statek to różnorodność jest bardzo różnorodna :P a to ogród, a to centrum medyczne, mostek (zobaczyć scenę z filmu w formie holovida w grze--bezcenne). Naprawdę czuć że Ishimura jest ogromna i czasem przypomina mniejsze miasto w kosmosie niż statek kosmiczny.

juve26

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-12-2006
  • Wiadomości: 2 613
  • Reputacja: 20
  • 04.12.2006 - 16.08.2010 †
Odp: Dead Space
« Odpowiedź #431 dnia: Grudnia 22, 2008, 11:43:36 am »
A ja sie zgodze, to troche jak w Jericho - niby inne lokacje, epoki, a wszystko wyglada tak samo :lol:

Ciapkas

  • Gość
Odp: Dead Space
« Odpowiedź #432 dnia: Grudnia 22, 2008, 11:46:46 am »
I to jest dla mnie argument na +, bo jericho bardzo mi sie podobało :P

maly_pinki

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 21-06-2008
  • Wiadomości: 4 089
  • Reputacja: 44
Odp: Dead Space
« Odpowiedź #433 dnia: Grudnia 22, 2008, 15:08:39 pm »
właśnie skończyłem gre :) od 1 bossa szlo jak z płatka, porównam ds z R:fom gry dla mnie podobne tylko z tą różnicą że w DS trzeba oszczędzać cenne magazynki, ale i tak trzyma dla mnie jakiś tam poziom ta gra i na 100% przejdę ją jeszcze raz :)
Wszystko od nowa, od początku...

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Dead Space
« Odpowiedź #434 dnia: Grudnia 24, 2008, 19:56:33 pm »
Grę mam już za sobą i co mogę powiedzieć...KLIMAT KLIMAT i jeszcze raz KLIMAT. Ale zacznę od dupy strony czyli od wad:
-za mało sklepów--powinny być częściej rozmieszczone
-brak przycisku lub kombinacji do szybkiego odwrócenia o 180 stopni
-literki w ekwipunku są dość małe (ale idzie przeczytać)
-czasami długie otwieranie drzwi, wkurza tylko jak cię goni jakiś bydlak czyli ze 3-4 razy w grze
-możliwość powiększenia sobie paska życia (ot taka naleciałość po RE4)
No i trochę się domyśliłem że
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
co trochę mi się nie spodobało
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Strasznie wkręciłem się w cały ten świat Dead Space, cała gra to takie mocne 9/10 ale jeśli ktoś nie zapoznał się z komiksami i filmem, to albo niech nadrobi albo postawi sobie jakieś 8+ lub 9- /10

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Dead Space
« Odpowiedź #435 dnia: Grudnia 25, 2008, 15:55:55 pm »
Cytuj
-za mało sklepów--powinny być częściej rozmieszczone
Taa, i jakieś większe miasto w jakimś rpg'u by się z tego się zrobiło. Jak dla mnie, było ich aż za dużo. Tak samo z warsztatami. Zdarzało się też, że były zlokalizowane w niedalekiej odległości od siebie (kilka pomieszczeń obok), żeby zaraz potem, w innym rozdziale, był tylko jeden punkt gdzie można zrobić zakupy.
Cytuj
-możliwość powiększenia sobie paska życia (ot taka naleciałość po RE4)
Eee, a modyfikowałeś pancerz? Pasek życia powiększa się o kolejne liczby segmentów.
Cytuj
-brak przycisku lub kombinacji do szybkiego odwrócenia o 180 stopni
-czasami długie otwieranie drzwi, wkurza tylko jak cię goni jakiś bydlak czyli ze 3-4 razy w grze
Gdzieś wyczytałem, że to miało spotęgować klimat. Słyszysz potwora za plecami, a tu drzwi otwierają się 5 sekund, nerwowo i ślamazarnie się odwracasz, czekając tylko na atak. Poza tym, to jest troszkę realniejsze, bo ciężko byłoby Issac'owi się tak zgrabnie obracać w takim kombinezonie.
Cytuj
No i trochę się domyśliłem że
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Często chodzi mi po głowie ten kobiecy głos, oznajmiający wyjście w próżnię "Entering vacuum/Exiting vacuum" - świetnie zrobione. Tak samo miałem z głosem typa, gdy wybieraliśmy właściwość kombinezonu w Crysis, albo głos w Wip3out, odliczający do startu.
« Ostatnia zmiana: Grudnia 25, 2008, 16:06:50 pm wysłana przez Kert »

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Dead Space
« Odpowiedź #436 dnia: Grudnia 25, 2008, 21:16:50 pm »
Cytuj
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
ja tak samo, ale zakończenie mnie tylko utwierdziło.
Cytuj
Eee, a modyfikowałeś pancerz? Pasek życia powiększa się o kolejne liczby segmentów.
szczerze mówiąc to nie zauważyłem. Wydawało mi się że zawsze ma tyle samo.
Cytuj
Jak dla mnie, było ich aż za dużo.
a dla mnie za mało :) Choć teraz po przejściu 2 raz wydaje mi się że w sumie jest w sam raz, tylko tak jak mówisz w niektórych etapach powinien być przynajmniej o 1 więcej.

Devilek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 05-07-2005
  • Wiadomości: 8 220
  • Reputacja: 73
Odp: Dead Space
« Odpowiedź #437 dnia: Grudnia 26, 2008, 11:49:28 am »
Aby powiększyc pasek życia trzeba ulepszac rig, tymi takimi co ulepsza się też bronie :P.
Yeahh, me and hate that's an odd couple

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Dead Space
« Odpowiedź #438 dnia: Grudnia 26, 2008, 13:32:31 pm »
Aby powiększyc pasek życia trzeba ulepszac rig, tymi takimi co ulepsza się też bronie :P.
no co ty? A ja już 3 raz przechodzę i nie widziałem opcjo Rig w "warsztacie".
chodziło mi o to że nie zauważyłem aby po ulepszeniu miał więcej życia.

Devilek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 05-07-2005
  • Wiadomości: 8 220
  • Reputacja: 73
Odp: Dead Space
« Odpowiedź #439 dnia: Grudnia 26, 2008, 14:34:38 pm »
Aby powiększyc pasek życia trzeba ulepszac rig, tymi takimi co ulepsza się też bronie :P.
no co ty? A ja już 3 raz przechodzę i nie widziałem opcjo Rig w "warsztacie".
chodziło mi o to że nie zauważyłem aby po ulepszeniu miał więcej życia.
Więcej pasków masz, znaczy bardziej podzielony jest pasek.
Yeahh, me and hate that's an odd couple