Autor Wątek: Tomb Raider: Underworld  (Przeczytany 31182 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Leenk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-09-2005
  • Wiadomości: 3 753
  • Reputacja: 1
Odp: Tomb Raider: Underworld
« Odpowiedź #160 dnia: Listopada 25, 2008, 18:15:44 pm »
Na razie mam za sobą pierwszy etap i faktycznie - gra się świetnie. Bardzo ładna oprawa, nowe animacje, bardzo klimatyczne miejscówki. Lara chyba osiągnęła najwyższy etap rozwoju płuc - już nawet pod wodą oddychać nie musi (pierwszy raz w serii). Podoba mi się też poprawione sterowanie pod wodą.

Póki co - świetna gra, Crystalsi przywrócili serię do dokonałej formy a jest coraz lepiej.  :-D

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Tomb Raider: Underworld
« Odpowiedź #161 dnia: Listopada 30, 2008, 01:07:11 am »
Bo pod wodą ma jakąś maskę tlenową czy co to tam jest na jej twarzy ;)
Nie ma wprawdzie animacji zdejmowania/zakładania (a szkoda, bo to trochę psuje efekt), ale jak tylko znajdzie się pod wodą to coś ma nałożone.
: Listopad 25, 2008, 18:21:28 pm
Ok, przeszedłem grę. Do tych 5 godzin wcześniej wspomnianych należy doliczyć jeszcze jakieś dodatkowe 8-9 godzin do końca gry. Po przejściu gry moje hurra-optymistyczne nastawienie trochę opadło ze względu na kilka czynników (o tym później), jednak mimo wszystko wciąż jestem pod wrażeniem jeżeli chodzi o etapy - są olbrzymie i są piękne. Sam Meksyk to prawie jak 4 etapy z TR:Legend połączone w jedną, ciągłą całość.

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Wprawdzie w późniejszych etapach walk przybyło (nie tyle z ludźmi, co z... pewnymi stworzeniami ścisle związanymi z fabułą), ale wciąż elementy platformowe i rozwiązywanie zagadek stanowiło 90% gry.
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Jeżeli chodzi o minusy, to prócz tych wspomnianych wcześniej, doszły nowe.

Po pierwsze - motor. Model jazdy jest wprawdzie poprawiony w stosunku do TR:L, ale wciąż partie z motorem były (przynajmniej dla mnie) ciężkie. Szczególnie, że w Meksyku w pewnej chwili jest wyścig z czasem - trzeba przejechać na motorze krętą ścieżką z dwoma dziurami (nad którymi trzeba przeskoczyć) i trafić do jamy zanim ta się zatrzaśnie; cholernie wkurzający fragment, który powtarzałem kilka razy, za każdym coraz bardziej przeklinając.

Po drugie, fabuła. Niby wszystko w niej jest na swoim miejscu, cała gra (jak i trylogia - Legend, Anniversary oraz Underworld) tworzą jedną, zakończoną, całość, jednak fabuła w TR:U jest bardzo mało rozwinięta.
Cut-scenek przedstawiających rozwój fabuły jest cholernie mało.
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Pozostałe cut-scenki to tylko Lara tłumacząca napisy na ścianach, komentująca lokacje, wydarzenia itp. Trochę mnie to zawiodło, gdyż w ostatnich dwóch Tomb Raiderach straszliwie podobała mi się właśnie reżyseria cut-scenek, voice acting, animacja twarzy (w TR:U niestety przez to, że postacie są bardziej realistyczne, mniej kreskówkowe, animacja twarzy nie jest już aż tak wydatna, jak w Anniversary czy Legend :(). Po za tym w kilku miejscach zabrakło większych emocji.
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Jako osoba, która do fabuły w grach (przynajmniej niektórych) przywiązuje olbrzymią rolę spodziewałem się więcej.

Po trzecie, te nowe odpowiedniki QTE, kiedy dzieje się coś niebezpiecznego, czas zwalnia, ale gracz ma nadal kontrolę nad Larą. Są beznadziejne. Fajnie to wyglądało na filmikach, kiedy osoba to robiąca wiedziała, co i kiedy ma zrobić, nie miała problemów ze sterowaniem i kamerą itp., ale w praktyce wygląda to już dużo gorzej. No i nie ma już ciekawych filmików śmierci Lary ^^.

No i brak jakichś większych bonusów po przejściu gry. Praktycznie do można dostać tylko concept-arty (lokacji, postaci, broni, oraz storyboard), co przy poprzednich TR (rezydencja Croftów + mini-misja w niej, arty, filmiki, stroje, time triale, w Anniversary komentarze twórców) jest biedą.

Mimo wszystko i tak grę oceniłbym bardzo wysoko, chociażby za to, że seria w końcu powróciła tam, gdzie jest jej miejsce, oraz za naprawdę prześliczne widoki.
« Ostatnia zmiana: Listopada 30, 2008, 01:20:00 am wysłana przez Mr_Zombie »
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

Leenk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-09-2005
  • Wiadomości: 3 753
  • Reputacja: 1
Odp: Tomb Raider: Underworld
« Odpowiedź #162 dnia: Listopada 30, 2008, 01:24:11 am »
Kurcze, właśnie zacząłem zimową miejscówkę, zapisałem żeby skończyć na dziś i postanowiłem zerknąć w temat a tu Mr_Zombie go właśnie ożywił.  :-D

Jak widać bardzo wiele zależy od indywidualnego podejścia. Mi się osobiście bardzo spodobała ta bardziej oszczędna i mniej kreskówkowo poprowadzona fabuła. Tak samo jazda motorem - tak jak w Legends była taka sobie i sprawiała mi problemy tak tu wydaje mi się wpasowana w grę idealnie i sama jazda nie sprawia żadnych kłopotów.
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Generalnie nadal jestem bardzo zadowolony że Underworld jest tak bardzo bliżej do Anniversary niż do Legends.

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Tomb Raider: Underworld
« Odpowiedź #163 dnia: Listopada 30, 2008, 01:38:21 am »
Jeżeli chodzi o kreskówkowe prowadzenie fabuły, to chodziło mi raczej o... teatralną mimikę twarzy; coś takiego było również obecne w dawnych Silent Hill'ach (SH2-4) i straszliwie mi się to podobało, gdyż z samego wyrazu twarzy można było bezbłędnie wyczytać emocje (w SH:H niestety tego brak :().
W TR:A, podczas sceny, gdy Lara zabiła Larsona, albo gdy rozważa propozycję Natli, uderzyło mnie jak bardzo szczegółowo zrobione są ruchy brwi, ruchy oczyma, oddając w pełni strach, przerażenie, niepokój; w TR:U tego aż tak bardzo nie widać.
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Tomb Raider: Underworld
« Odpowiedź #164 dnia: Listopada 30, 2008, 01:38:46 am »
Generalnie nadal jestem bardzo zadowolony że Underworld jest tak bardzo bliżej do Anniversary niż do Legends.
Tyle mi wystarczy za rekomendację. Do tego brak rozmówek przez headset'a i zalety podane przez Mr_Zombie dotyczące miejscówek, elementów platformowych i zagadek. Zakup obowiązkowy. Zmartwił mnie jeden fragment z jakiegoś zwiastuna, a mianowicie misja na statku i hurtowe zabijanie ludzi. Więcej jest takich momentów w grze i jeśli tak, to jaki procent całości mniej więcej stanowią?

Cytat: Mr_Zombie
Ja screenów nie robiłem, bo i tak gram na obniżonej grafice (mój laptop ma zintegrowaną grafikę, więc i tak byłem w ogóle zdziwiony, że gra mi ruszyła i wygląda dobrze)
P.S. Trochę współczuję... zintegrowana grafa, mały ekran, generalnie nieciekawy sposób na delektowanie się grą (jak to napisałeś - pięknymi widokami).

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Tomb Raider: Underworld
« Odpowiedź #165 dnia: Listopada 30, 2008, 02:05:21 am »
Rzeź ludzi pojawia się dokładnie trzy razy. Dwa razy są to krótkie (jakieś 5 minut) fragmenty latania po miejscówce i zabijania wszystkie, co się rusza (nie wiem, po jaką cholerę to władowali do gry), a trzeci raz to pojawiający się sporadycznie ludzie w początkowej części misji w Meksyku.
Na szczęście jest to tak szczątkowy procent gry, że można o nim szybko zapomnieć ;).

W późniejszych etapach pojawiają się już inne stwory, bardziej związane z fabułą - coś jak mutanty z ostatnich etapów TR1/TR:A.


P.S. Trochę współczuję... zintegrowana grafa, mały ekran, generalnie nieciekawy sposób na delektowanie się grą (jak to napisałeś - pięknymi widokami).

Nie mam większych problemów z różnymi grami, bo ta zintegrowana karta graficzna o dziwo jest bardzo wydajna (plus, jako PC-towy gracz, który nigdy nie miał komputera z najwyższej półki, już się przyzwyczaiłem :P), ale przyznam szczerze, że akurat TR:U chciałbym obejrzeć na dużym ekranie HD z grafiką ustawioną na maksa i soczystymi kolorami. Widoki w tej grze naprawdę są śliczne.
« Ostatnia zmiana: Listopada 30, 2008, 13:19:27 pm wysłana przez Mr_Zombie »
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

siudym

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-05-2005
  • Wiadomości: 3 125
  • Reputacja: 6
Odp: Tomb Raider: Underworld
« Odpowiedź #166 dnia: Listopada 30, 2008, 18:03:47 pm »
Jeżeli chodzi o minusy, to prócz tych wspomnianych wcześniej, doszły nowe.

Po pierwsze - motor. Model jazdy jest wprawdzie poprawiony w stosunku do TR:L, ale wciąż partie z motorem były (przynajmniej dla mnie) ciężkie.

ZMORA powraca,nawet jak poprawiona.... Ale sie ucieszylem. :mad:

Po trzecie, te nowe odpowiedniki QTE, kiedy dzieje się coś niebezpiecznego, czas zwalnia, ale gracz ma nadal kontrolę nad Larą. Są beznadziejne.

Kolejna ZMORA powraca... Jak ja tego nienawidze...


Jak czytam cos takiego to mysle, ze Lara naprawde nie zyje po tym co widzelismy na koncu TR4 i zaczyna posmiertnie straszyc :lol: :P
« Ostatnia zmiana: Listopada 30, 2008, 18:10:42 pm wysłana przez siudym »

Leenk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-09-2005
  • Wiadomości: 3 753
  • Reputacja: 1
Odp: Tomb Raider: Underworld
« Odpowiedź #167 dnia: Listopada 30, 2008, 18:39:50 pm »
Jurass - zgadza się - podziemia Croft's Manor dają radę. Szkoda że to był tylko taki trochę przerywnik. Ślicznie to wyglądało.  :grin:

Nie przesadzacie z tym motorem i QTE?

Ja tez nie cierpiałem motorku w Legends bo to był taki denny kiepski wyścig +pif paf. Tu poza jedną imho bardzo łatwą czasówką motorek zawsze można zatrzymać po drodze (a nawet należy żeby zebrać sekrety). Poza tym model jazdy jest znacznie lepszy.

To samo QTE... Też w Legends ich nie lubiłem bo sprowadzało się to do kilkukrotnego ich przechodzenia i naukę sekwencji przycisków na pamięć. Tyle że: 1) tu tego nie ma - są spowolnienia i nadal sterujemy Larą padem 2). Takich momentów jest chyba 3? 4? na całą grę.
« Ostatnia zmiana: Listopada 30, 2008, 18:43:04 pm wysłana przez Leenk »

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Tomb Raider: Underworld
« Odpowiedź #168 dnia: Listopada 30, 2008, 18:46:31 pm »
Jeżeli chodzi o QTE to wolałem te stare, z TR:L czy TR:A. Raz, że były bajecznie proste (gracz miał od cholery czasu, by wcisnąć konkretny guzik i przypadkowo nie udało mi się ani razu zginąć) a dwa, jak się nie udało, to zawsze była jakaś miła animacja śmierci Lary ^^.
Tutaj zaś te zwolnienia czasu cierpiały głównie z tego powodu, że wraz z nimi zmieniała się kamera; zmiana kamery = kierunek, który dotychczas oznaczał dla Lary "w przód" nagle staje się "w bok".
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Tomb Raider: Underworld
« Odpowiedź #169 dnia: Listopada 30, 2008, 19:05:28 pm »
Po ograniu dema nasuwa mi się jedno - kamera. Jest tak spartolona, że doprowadza mnie do nerwicy. Mam wrażenie, że cały czas ustawia się na tyłek pani Croft. Już nawet pomijam uciążliwość ciągłego manipulowania kamerą, ale nawet jak ją ręcznie ustawie, to i tak po chwili ucieka w jakiś pozbawiony sensu sposób.

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Tomb Raider: Underworld
« Odpowiedź #170 dnia: Grudnia 09, 2008, 15:12:02 pm »
http://www.tombraiderchronicles.com/headlines3580.html

Pierwszy dodatek do TR:U (jak na razie wiadomo tylko o wersji na X360) "Beneath the Ashes" ma pojawić się w okolicach Świąt Bożego Narodzenia. Jego akcja ma mieć miejsce po wydarzeniach z gry głównej, oraz, ponoć, ma dość nowa grywalna postać (?).
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

Buzu

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 02-10-2007
  • Wiadomości: 752
  • Reputacja: 0
Odp: Tomb Raider: Underworld
« Odpowiedź #171 dnia: Grudnia 15, 2008, 16:28:19 pm »
Przeszedłem w końcu underwold'a, więc standardowo podzielę się wrażeniami
Na wstępie warto zaznaczyć, że gra jest bardzo fajna. Animacja Lary wreszcie się poprawiła do zadowalającego poziomu i wreszcie to wygląda o wiele naturalniej niż w poprzednich odsłonach. Graficznie gra jest ładna, ale bez rewelacji, jak na serię TR jest bardzo pozytywnie, ale do najlepszych z najlepszych nie można tego zaliczyć. Najładniejszy IMO level to ten w dżungli, wszystkie pozostałe już są znacznie okrojone z detali. Tutaj muszę nadmienić, że bardzo mi się podobało jak roślinki reagują na Larę - element ten jest lepiej zrealizowany niż Uncharted. Gameplay to głównie eksploracja i zagadki, strzelanie natomiast stanowi dodatek, co zaliczam na plus. Muszę się jednak przyczepić do tego strzelania. Ja wiem, że to nie jest sedno tej gry, ale naprawdę najwyższa pora coś poprawić, bo wypluwanie ołowiu jest bez polotu i nie daje żadnej przyjemność. Do tego stopnia jest nieciekawie, że po pierwszej większej strzelaninie ustawiłem damage to enemy na max a damage to lara na min, szkoda nerwów na taką cieniznę. Sama eksploracja i zagadki natomiast wypadają bardzo przyzwoicie. Na plus zaliczam również sterowanie. Historię opowiedzianą w underwold przemilczę... jak zwykle jest słaba. Przyczepię się jeszcze do cut-scenek, które graficznie są po prostu brzydkie, tutaj główna zasługa leży po stronie słabo wykonanych modeli postaci. O ile jeszcze taki level z dżungli jako tako można porównać do tego co prezentuje Uncharted (chociaż i tak jest słabiej niż w grze ND) to filmiki na silniku gry przy filmikach z Uncharted to żałość. Dobra trochę sobie ponarzekałem, ale fakt jest faktem, że gra się fajnie i brnięcie do przodu daje satysfakcję. Powiem więcej, uważam Tomb Raider Underwold za najlepszą część ze wszystkich. Nie znaczy to, że grało mi się lepiej niż w takiego np. TR2 - bo nie grało, ale wynika to z tego, że x lat temu, gdy byłem o te x lat młodszy i rynek był o te x lat bardziej zacofany - wtedy też TR był czymś większym niż obecnie. Moja ocena to -8, ponieważ w ciągu ostatnich sześciu miesięcy przeszedłem Anniversary i Legend, więc grając w Underwold byłem już trochę przesycony całym tym Tomb Raiderowym klimatem. Dla kogoś, kto miał dłuższą przerwę od serii, gra może być na 8+. No i standardowo na koniec kilka screenów.


















« Ostatnia zmiana: Grudnia 15, 2008, 16:38:51 pm wysłana przez Buzu »

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Tomb Raider: Underworld
« Odpowiedź #172 dnia: Stycznia 22, 2009, 20:26:45 pm »
Nowa zawartość DLC do Tomb Raider: Underworld pojawi się 10 lutego
http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=44808

Cytuj
Już kilka dni temu informowaliśmy o możliwych datach premiery i szczegółach planowanych dodatków DLC do wydanych w listopadzie ubiegłego roku najnowszych przygód Lary Croft. Posiadacze Tomb Raider: Underworld na Xboksa 360 będą mogli nabyć pierwszy z nich, zatytułowany Beneath the Ashes, już 10 lutego tego roku. Drugie z zapowiadanych rozszerzeń pojawi się najprawdopodobniej miesiąc później.
Dodatek ma oferować 125 punktów za osiągnięcia, więc fani nabijania statystyk raczej zostaną usatysfakcjonowani. Zaspokojone zostaną również żądze miłośników mody, gdyż w rozszerzeniu znajdzie się sześć nowych kostiumów dla naszej bohaterki. Niestety nie znamy jeszcze ceny tego produktu, chociaż są już pewne szacunki. Najprawdopodobniej przyjdzie nam więc zapłacić 800 punktów Microsoftu, czyli mniej więcej 10 dolarów.

mateo

  • Gość
Odp: Tomb Raider: Underworld
« Odpowiedź #173 dnia: Stycznia 22, 2009, 20:31:21 pm »
czemu ja jeszcze nie mam nowej Lary? :) O co chodzi z tymi błędami kodu gry? framerate, coś niedopracone jest, czy cuś?

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Tomb Raider: Underworld
« Odpowiedź #174 dnia: Stycznia 22, 2009, 21:16:42 pm »
O jakie błędy kodu chodzi?
Jeżeli chodzi o niedopracowanie, to to co zwykle: wkurzająca kamera (można przywyknąć), słaba walka (strzelanie + ciosy melee) oraz od czasu do czasu Lara wpadająca w jakiś obiekt. To ostatnie zdarzyło mi się tylko kilka razy w ciągu gry i nie było to nic zabójczego.

Framerate ponoć na X0 jest stały 30fps, na PS3 lubi czasem spaść.
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

mateo

  • Gość
Odp: Tomb Raider: Underworld
« Odpowiedź #175 dnia: Stycznia 22, 2009, 21:22:56 pm »
błędy techniczne my fault.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Tomb Raider: Underworld
« Odpowiedź #176 dnia: Stycznia 29, 2009, 13:50:58 pm »
Japonia otrzyma Pucharki, nie wiadomo kiedy reszta świata je otrzyma:
http://n4g.com/ps3/News-267723.aspx
http://www.ps3trophies.org/game/tomb-raider-underworld-ntscj/trophies/

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Tomb Raider: Underworld
« Odpowiedź #177 dnia: Lutego 19, 2009, 11:59:53 am »
Developer's Diary na temat dodatku "Beneath the ashes"


ChociaŻ idea "lochów" znajdujących się pod domem Lary nie za bardzo mi pasuje, to jednak wygląda to ciekawie.

TombRaiderForums
Cytuj
Beneath the Ashes has passed all testing at Microsoft and has been given a confirmed release date of the 24th February 2009.
« Ostatnia zmiana: Lutego 19, 2009, 12:07:51 pm wysłana przez Mr_Zombie »
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Tomb Raider: Underworld
« Odpowiedź #178 dnia: Lutego 23, 2009, 19:47:25 pm »
Pierwsze informacje o nowej grywalnej postaci:
http://www.gram.pl/news_8gffHei2_Tomb_Raider_Underworld_pierwsze_informacje_o_nowej_grywalnej_postaci.html

Cytuj
Jak fani serii zapewne pamiętają, dwuczęściowe DLC gry Tomb Raider: Underworld zostanie wydane wyłącznie na Xboksa 360 i ma być bardzo rozbudowane. Pierwszy dodatek - Beneath the Ashes - trafi na Xbox Live już jutro (w cenie 800 punktów), a drugi, czyli Lara's Shadow, właśnie wychodzi z cienia. W końcu wiadomo coś więcej o nowej grywalnej postaci, która w nim zadebiutuje...
Ron Rosenberg - producent opisywanego DLC - ujawnił w wywiadzie dla serwisu Eurogamer, że w Lara's Shadow przyjdzie nam wcielić się w Sobowtórkę (Doppelgangera). "Sobowtórka to mroczna i śmiercionośna kopia Lary, z niesamowitymi zdolnościami i celem zniszczenia rodu Croft raz na zawsze. Stworzyliśmy nowa mechanikę rozgrywki, dzięki której pokażemy jej nadludzką siłę i zręczność - to będzie zupełna nowość w serii" - powiedział. Nadal czekamy na pierwsze screeny pokazujące nową bohaterkę w akcji.

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Tomb Raider: Underworld
« Odpowiedź #179 dnia: Lutego 28, 2009, 12:36:39 pm »
Trailer Beneath the Ashes:
LINK
: Luty 23, 2009, 20:33:30 pm
Info na temat drugiego DLC, "Lara's Shadow".

Cytuj
Features:
    * Brand new mission and level introducing a hot and furious killing machine as a new playable character.
    * Be the Doppelganger - Lara?s deadly double and play with her unique ?Shadow Powers?.
    * Use Shadow Power to slow time and massively increase the speed and force of her devastating melee attacks.
    * Utilize Shadow Power to grab and move along surfaces that would be too dangerous and tough for Lara to ever climb.
    * Gunplay gets serious with Shadow Fire; the weapon?s speed, accuracy and impact shatters impossibly dangerous enemies into pieces.
    * 125 Achievement points.




Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

mateo

  • Gość
Odp: Tomb Raider: Underworld
« Odpowiedź #180 dnia: Lutego 28, 2009, 13:00:00 pm »
Crystal Dynamics wie jak umilić serca Graczy. ;p

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Tomb Raider: Underworld
« Odpowiedź #181 dnia: Lutego 28, 2009, 13:02:49 pm »
Strój ma fajny, ale z pięściami na takiego olbrzyma? :-o

lupinator

  • Gość
Odp: Tomb Raider: Underworld
« Odpowiedź #182 dnia: Lutego 28, 2009, 13:05:04 pm »
Strój ma fajny, ale z pięściami na takiego olbrzyma? :-o
W krocze. Dobre i pięści. 8-)

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Tomb Raider: Underworld
« Odpowiedź #184 dnia: Marca 09, 2009, 20:18:01 pm »
Dwa filmiki przedstawiające nowe ruchy z Lara's Shadow:
-Walka
-Eksploracja
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Tomb Raider: Underworld
« Odpowiedź #185 dnia: Maja 28, 2009, 14:18:36 pm »
Gra będzie dostępna w serii Platinum na PS3 i Classics na X0:
http://www.lvl2gamer.com/3021/tomb-raider-underworld-joins-xbox-360-classics-ps3-platinum-hits-range/
: Maj 22, 2009, 10:33:56 am
Patch z Pucharkami będzie możliwy do pobrania 28 maja:
http://www.gamezine.co.uk/news/game-types/action-adventure/tr-underworld-trophy-update-soon-game-now-platinum-$1297719.htm

Cytuj
Secondly, an Eidos community manager has confirmed that the PlayStation 3 version of the game will receive a trophy patch on the 28th May.

: Maj 22, 2009, 16:53:49 pm
Jest już patch, waży 16 mega.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Tomb Raider: Underworld
« Odpowiedź #186 dnia: Września 29, 2010, 16:25:55 pm »
Odkopuję, bo mam kilka pytań:

1. Ja ominąłem w lokacji jakiś skarb, to po skończeniu gry będę mógł po niego wrócić? Jest wybór Chapterów jak np. w Uncharted 2?
2. Żeby grać na najwyższym poziomie muszę zaczynać grę od nowa? Czy po przejściu na normal będę mógł wybrać wyższy stopień i te skarby, które zebrałem już zostaną w moim inventory? Aby zdobyć "Survival Master" Trophy wystarczy, że wybiorę najwyższy poziom survival coś tam, czy muszę dodatkowo w opcjach ustawić demage Lary, ilość amunicji, odporność wrogów itp.?

Świetnie się gra, powraca stary dobry klimat. No i muzyka jest luks, kawałek na sam koniec Tajlandii mnie rozjebał.

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Tomb Raider: Underworld
« Odpowiedź #187 dnia: Września 29, 2010, 21:03:07 pm »
heh..przez Larę Croft GoL, mam ochotę kupić Underworlda :)

Spyro

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 14-12-2008
  • Wiadomości: 490
  • Reputacja: 3
  • PS3 ID---->Sqero
Odp: Tomb Raider: Underworld
« Odpowiedź #188 dnia: Września 29, 2010, 21:49:10 pm »
Ryo@
Jesli Dobrze pamiętem to niema wyboru chapterów...trzeba zagrac od nowa wiec staraj sie zbierac wszystkie skarby.Najlepiej od razu zagrac na Harda bo gra i tak jest banalnie łatwa.Mozna zmieniac poziom trudności nie zaczynajac od nowa ale wtedy pucharek nie wpada.Generalnie najtrudniej zdobyc trofea za zebranie 6 reliktów i ileś tam skarbów wiec proponuje przejsc drugi raz za pomocą tego poradnika..http://www.laracroft.pl/tr8/solucja.htm

maniekz

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 27-10-2008
  • Wiadomości: 267
  • Reputacja: 1
Odp: Tomb Raider: Underworld
« Odpowiedź #189 dnia: Września 29, 2010, 21:58:54 pm »
Ryo@
Jesli Dobrze pamiętem to niema wyboru chapterów...trzeba zagrac od nowa wiec staraj sie zbierac wszystkie skarby.Najlepiej od razu zagrac na Harda bo gra i tak jest banalnie łatwa.Mozna zmieniac poziom trudności nie zaczynajac od nowa ale wtedy pucharek nie wpada.Generalnie najtrudniej zdobyc trofea za zebranie 6 reliktów i ileś tam skarbów wiec proponuje przejsc drugi raz za pomocą tego poradnika..http://www.laracroft.pl/tr8/solucja.htm

Po skończeniu gry odblokowuje się opcja "Treasure Hunt Mode" (czy jakoś tak - nie pamiętam) - i można chaptery wybierać :/

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Tomb Raider: Underworld
« Odpowiedź #190 dnia: Września 29, 2010, 22:01:21 pm »
Dzięki za info. Na razie gram na Normal, w pierwszym Chapterze ominąłem 3 skarby, w drugim 4. Relikty mam 2, czyli jak dotąd wszystkie. Czyli rozumiem, że kończę na normal, biorę New Game, wybieram Survival cośtam, nie muszę zmieniać damage'u Lary, wrogów, ilości ammo itp. i zdobywam od nowa wszystkie skarby.

Wiadomość scalona: Września 29, 2010, 22:01:43 pm
Po skończeniu gry odblokowuje się opcja "Treasure Hunt Mode" (czy jakoś tak - nie pamiętam) - i można chaptery wybierać pissed-off2
No to git.

Spyro

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 14-12-2008
  • Wiadomości: 490
  • Reputacja: 3
  • PS3 ID---->Sqero
Odp: Tomb Raider: Underworld
« Odpowiedź #191 dnia: Września 29, 2010, 22:40:36 pm »
Ryo@
Jesli Dobrze pamiętem to niema wyboru chapterów...trzeba zagrac od nowa wiec staraj sie zbierac wszystkie skarby.Najlepiej od razu zagrac na Harda bo gra i tak jest banalnie łatwa.Mozna zmieniac poziom trudności nie zaczynajac od nowa ale wtedy pucharek nie wpada.Generalnie najtrudniej zdobyc trofea za zebranie 6 reliktów i ileś tam skarbów wiec proponuje przejsc drugi raz za pomocą tego poradnika..http://www.laracroft.pl/tr8/solucja.htm

Po skończeniu gry odblokowuje się opcja "Treasure Hunt Mode" (czy jakoś tak - nie pamiętam) - i można chaptery wybierać :/

Taak? a ja się męczyłem z ponownym przechodzeniem;/ Co do gry to Stary dobry Tomb raider (Patrz.3 i 4 częsc) to to niejest ale gra jest bynajmniej dobra;]

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Tomb Raider: Underworld
« Odpowiedź #192 dnia: Września 29, 2010, 23:04:45 pm »
Co do gry to stary dobry Tomb Raider (Patrz.3 i 4 część) to to bynajmniej nie jest ale gra przynajmniej jest dobra;]
Fixed ;)

Imo stary dobry Tomb Raider to 1 i 2.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Tomb Raider: Underworld
« Odpowiedź #193 dnia: Października 07, 2010, 14:11:26 pm »
Właśnie po raz drugi ukończyłem Underworlda i muszę przyznać, że jako dziecko wychowane na pierwszej części przygód Lary Croft, czułem się świetnie podczas przechodzenia gry. Mnóstwo zagadek, mało strzelania, czyli proporcja jak najbardziej odpowiednia dla Tomb Raidera. Poziomy ciekawie zaprojektowane, każdy o innym klimacie i charakterze. Grafika wciąż daje radę, muzyka jak najbardziej na plus. Było kilka momentów, gdy przystanąłem, by tylko wsłuchać się w utwór lecący w tle. Co do gameplaya - przechodząc grę za pierwszym razem, szukając skarbów i reliców ukończyłem ją w ok. 10h. Drugi raz (na Master Survivalist) poszedł o wiele szybciej, bo ok. 5h. No ale wiadomo, jak się wie co robić i nie liże ścian w poszukiwaniu świecidełek to leci szybko.
Aha, pierwszy strój Lary - wetsuit, mocno daje radę. Aż miło popatrzeć na mokre pośladki pani archeolog podczas biegania i wspinaczki ;]
« Ostatnia zmiana: Października 07, 2010, 14:13:08 pm wysłana przez Ryo »

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Tomb Raider: Underworld
« Odpowiedź #194 dnia: Grudnia 29, 2010, 21:05:13 pm »
Teraz ja odkopuję bo...no trzeba to napisać, gra jest tak zabugowana że to szok. Nie wiem może to przez pryzmat innych gier...a może nie.
Sama gra jest naprawdę fajna, ale żal mnie ściska że nie zajęło się tym jakieś lepsze studio, bo ta gra aż się prosi o to aby była doszlifowana. Wiele move'sów Lary, całkiem niezła grafika, dużo eksploracji (nie bardzo mam porównanie do innych TR, ale w porównaniu z innymi grami to sporo). No ale na boga! Błędów jest masakra zaczynając od kamery-- już wolałbym aby to był "typ" zjebanej kamery w rodzaju: nie rusza się i nie pokazuje tego co potrzeba, a to jest chyba jej bardziej wkurwiająca siostra czyli: ruszam się jak bym miała ADHD+speed+rozdwojenie jaźni--kamera lata dookoła, zmienia się średnio miliard razy na sekundę przez co nie da się czasem odpowiednio skoczyć...a pro po skoków, przydał by się taki "auto aim" na nie, bo czasem nakierowuję Larę w dobrym kierunku, a ona skacze tuż obok miejsca gdzie powinna. Pani archeolog często też zacina się o kamienie, zamiast wskakiwać na przeszkodę ona się od niej odbija.
I teraz dochodzimy do błędu który mnie spotkał, a panowie z CD nie pokusili się o załatanie go (mam wersję z PSS, nie wiem jak w płytkowej): pier*olony w d*pę glitch przez który muszę od nowa grać w grę. Jaki konkretnie? Midgard Serpent--włożyłem w innej kolejności przedmioty niż sobie tego twórcy życzyli, przez co w następnej (!) lokacji nie mogę przeskoczyć motorem przepaści, bo rampa się nie podniosła.
Jeśli następne przygody Lary mają być tak "testowane" przez CD to ja przestaję patrzeć na jakiekolwiek newsy o tej grze.

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Tomb Raider: Underworld
« Odpowiedź #195 dnia: Grudnia 29, 2010, 21:31:39 pm »
Sama gra jest naprawdę fajna, ale żal mnie ściska że nie zajęło się tym jakieś lepsze studio, bo ta gra aż się prosi o to aby była doszlifowana.
Tu nie chodzi o "lepsze studio" (Crystal Dynamics jest spoko) lecz o błąd, jaki Eidos zaczęło powtarzać przy okazji wydawania gier z serii Tomb Raider - termin (i ilość) ważniejszy, niż jakość. Przez taką własnie politykę seria Tomb Raider zeszmaciła się za czasów Core Design (Angel of Darkness było szczytem szczytów, gra tak zabugowana że o ja nie mogę), i przez taką właśnie politykę zaczęła cierpieć za czasów Crystal Dynamics.

Że też przypomnę timeline:
2006: TR Legend
2007: TR Anniversary
2008: TR Underworld

Wydawanie gier z serii w odstępie jednego roku, z czego przy jednej z tych gier zaliczono przejście na next-genowy silnik, to nie jest zdrowe podejście.
Na szczęście, miejmy nadzieję, Eidos wyciągnęło z tego wnioski i najnowszy Tomb Raider będzie bardziej doszlifowany.
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

siudym

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-05-2005
  • Wiadomości: 3 125
  • Reputacja: 6
Odp: Tomb Raider: Underworld
« Odpowiedź #196 dnia: Września 22, 2011, 18:48:51 pm »
Wiec tak: Gre mialem zaczeta juz rok temu, odgrzebalem i w koncu sie za nia zabralem. Nie mam sil na ta gre... Musze zrobic pauze, bo moze to sie skonczyc je*** pada o sciane. Jesli ktos uwaza, ze stare, klasyczne TR maja toporne sterowanie to nie wiem jak nazwac to co jest obecnie. Kamera tragedia, sterowanie lara toporne, ze czlowieka juz glowa boli od pukania sie w czolo, automatyka wszelkiej masci moze i niedzielnym graczom czy lamerom pomaga, ale bez przesady. Do tego jakos dziwnie ciezko sie polapac w poziomach, niektore sa jakies topornie bezmyslne. W klasykach, ktore w koncu latwe pod tym wzgledem nie byly, bylo znacznie prosciej i logicznie. Nie mam sil, wielka szkoda, bo gra nawet ladnie wyglada.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Tomb Raider: Underworld
« Odpowiedź #197 dnia: Września 22, 2011, 19:12:42 pm »