kun, nie używałem w ogóle SoS i problemów nie było. CoC miałem od groma jak expiłem na mantach w 4-3.
Co do kleszczy, także szybko szło. 5-1, biegniesz jak najszybciej ku górze. Zabijasz pierwszego przeciwnika (lubi torować drogę). Niszczysz deski, omijasz drugiego, wskakujesz na niewielka kładkę - tu gdzie opuszczasz kolejną, ale raz. Omijasz przeciwnika z płonącym kijem skacząc w dół, nie walczysz z oponentami tylko biegniesz w dół (można zeskoczyć, jest nawet szybciej). Most (trzeba 1-2 przeciwników zabić), a następnie ładujesz się w dziurę w dachu. Kolejnych omijasz, mgła, biegniesz dalej (na moście jednego zabijasz) i są kleszcze (dwa) i przeciwnik. Jak nic nie wypada, skocz w przepaść, lub szybko biegnij do końca etapu - tam jest kolejny gigantyczny kleszcz. Jak robi się to kilka(nascie) razy, wygląda to jak chory speed run. Ale wprawę się juz ma, a co istotniejsze, często przynajmniej jeden kamień za taki szybki rajd (ale planszę trzeba doskonale znać).
Z komarami też jest łatwo. 5-2, biegniesz do pierwszego przeciwnika, zeskakujesz z miejsca na dół i jeszcze raz (skrót). Idziesz tam, gdzie lampiony świeca. Przy PBWT należy uważać, ponieważ przy pierwszej mgle jest dodatkowo jeden BP (olbrzym z maczugą). Wyruszamy wzniesieniem ku górze, spotykamy przynajmniej 4 komary. Ubijamy, jak sie nie da, czynność powtarzamy. Opcjonalnie, jak mamy zaliczony etap, można od końca go przechodzić. Kładką jest opuszczona. Udajemy się do legowiska i podążamy bagnami nieopodal ślimaków. Tam także jest kilka komarów.
Patosłąw, pomógłbym, ale, jak wiesz, kupiłem kilka nowych gier i nimi się zajmuję. Początkującemu jest ciężko w ToL - ciemno, co rusz można spaść, lub pogubić się. Ale uwierz, etap jest do zaliczenia w kilak minut. Podstawą są klucze i przejścia. Schodząc schodami na pół (tymi nieopodal kamienia) należy pamiętać, że w dwóch miejscach jest przejście na dól - z rozbiegu ciągle można skręcać.
Jak już masz wszytko, nie szukaj wyjścia. Unikaj strzał balisty, wyłącz ją. Zbierz, co jest do zebrania. Noś thief ring (koniecznie). Schodami po prawej udaj się do samej góry i tam zabij stwora na końcu i zabierz klucze do celi SF. Zejdź na dół, schodami przed siebie - boss. Zanim go zabijesz, weź to co za nim leży.