0 użytkowników i 6 Gości przegląda ten wątek.
Taka se, zła nie jest, ale imo dali by coś lepszego..
Ubisoft has confirmed via a Q&A session on the company?s forums that stealthy sequel Assassin?s Creed 2 will last players more than 20 hours, surpassing the length of the original game.Said the company: ?We have greatly increased the scope of the game since the first instalment of Assassin?s Creed, so just completing the core of the game will be longer than the 20 hours it took in the first game.?In addition, the firm also divulged that a series of optional gameplay elements will be introduced, which will significantly expand upon the game?s longevity in a ?meaningful way.??Moreover, we have developed several different optional gameplay that will add a lot of depth to the whole experience and will also extend your gameplay time in a very significant and meaningful way. As for the exact number of hours it will require it?s still too early to say!"
czy mi się zdaję czy zapomnieli mu uciąć palca ?
Cytat: czokapik w Lipca 24, 2009, 23:43:37 pmczy mi się zdaję czy zapomnieli mu uciąć palca ?Nie ma uciętego, pewnie w czasach Ezio już taka zasada nie obowiązuje.: Lipiec 24, 2009, 23:52:05 pmBtw. jest już pre-order w sklepie PE, 189złhttp://www.sklep.psxextreme.pl/product_info.php?products_id=4466
Cytat: Ryo w Lipca 24, 2009, 23:54:02 pmCytat: czokapik w Lipca 24, 2009, 23:43:37 pmczy mi się zdaję czy zapomnieli mu uciąć palca ?Nie ma uciętego, pewnie w czasach Ezio już taka zasada nie obowiązuje.: Lipiec 24, 2009, 23:52:05 pmBtw. jest już pre-order w sklepie PE, 189złhttp://www.sklep.psxextreme.pl/product_info.php?products_id=4466Ale chyba ten kolo z przyszłości też nie miał palca?
Cytat: windomearl w Lipca 24, 2009, 23:56:51 pmCytat: Ryo w Lipca 24, 2009, 23:54:02 pmCytat: czokapik w Lipca 24, 2009, 23:43:37 pmczy mi się zdaję czy zapomnieli mu uciąć palca ?Nie ma uciętego, pewnie w czasach Ezio już taka zasada nie obowiązuje.: Lipiec 24, 2009, 23:52:05 pmBtw. jest już pre-order w sklepie PE, 189złhttp://www.sklep.psxextreme.pl/product_info.php?products_id=4466Ale chyba ten kolo z przyszłości też nie miał palca?Nie wiem, jeszcze nie skończyłem jedynki
Cytat: Ryo w Lipca 25, 2009, 00:07:58 amCytat: windomearl w Lipca 24, 2009, 23:56:51 pmCytat: Ryo w Lipca 24, 2009, 23:54:02 pmCytat: czokapik w Lipca 24, 2009, 23:43:37 pmczy mi się zdaję czy zapomnieli mu uciąć palca ?Nie ma uciętego, pewnie w czasach Ezio już taka zasada nie obowiązuje.: Lipiec 24, 2009, 23:52:05 pmBtw. jest już pre-order w sklepie PE, 189złhttp://www.sklep.psxextreme.pl/product_info.php?products_id=4466Ale chyba ten kolo z przyszłości też nie miał palca?Nie wiem, jeszcze nie skończyłem jedynki Ale przecież on sie pojawia od samego początku. Desmond czy jakoś tak.
Ale tu nie chodzi o Desmonda tylko o panią doktor...Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)to ona nie ma palca, chyba że po iluś tam latach assassyni czcząc swoich przodów zaczeli obcinać palce...debile
Cytat: Solid Snake 1989 w Lipca 25, 2009, 00:56:09 amAle tu nie chodzi o Desmonda tylko o panią doktor...Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)to ona nie ma palca, chyba że po iluś tam latach assassyni czcząc swoich przodów zaczeli obcinać palce...debile WTF? To Desmond nie ma palca, żeby mógł wysuwać ostrze z nadgarstka. O czym ty piszesz?
The official Assassin's Creed Twitter feed has revealed what will be discovered inside the sequel's collector's edition -- oddly enough, it's quite similar to what was found in the original's collector's edition (photo after the break). The set comes with the game, art book, statue of the latest protagonist and GameStop "exclusive" in-game maps. One map is the previously mentioned Palazzo Medici, while the other is the Santa Maria dei Frari in Venice.We're not currently seeing a price attached to the set but, we're sure whatever it is, Ubi will make a killing in sales.
New Assassin's Creed 2 impressions from a German website:- when Ezio hides in crowds he can pretend to belong to a particular social group, for example a group of chatting bystanders- he can follow them and walk around with them too which looks a bit unrealistc according to the author of the article because Ezio doesn't change clothes when he blends in- Ezio can steal from people around him by holding a button- the money can be thrown to the ground to create dynamic obstacles for guards in pursuit- you can also buy different goods like medicine or poison- poison can be used for an indirect kill (probably only on minor targets), you poison a guard and the falling weapon kills the target- a pistol replaces the throwing knives as the one hit kill weapon of choice- the AI is much improved and works in teams to kill Ezio- enemies have a health bar above their head, the author thinks the it makes the UI looks too busy (you can turn all HUD elements off anyway)- there are a lot of hidden areas in the cities, the one on display is a tunnel that leads into a PoP/Indiana Jones-esque underground dungeon with wide spaces that house levers, platforms and extending stairs- there are scripted chase sequences in these underground areas where running target may shut doors behind him which requires you to find a lever to open it- the sense of exploration is key here and feels very different compared to the original- you can spy on guards and gain information on the Templar conspiracy in these hidden areas- the author complains that the movement feels too automatic (remark: proably one of those guys who holds down the action trigger and the A button the whole time )- Ezio can hire mercenaries and thiefs who help him on missions- mercs can be used as bodyguards or for causing trouble by ordering them to cause a distraction- thiefs follow Ezio to the rooftops and can be sent out by selecting a target from above- eagle vision is available in third person view while walking around+ beautiful graphics+ interesting setting (Tuscany)+ mission variety+ lots of options in the sandbox- feels too automatic- too many icons on the screen, busy UIIt left a good impression on the author and he expects to be more enthusiastic about the game once he gets to play more. The negatives aren't that dramatic imo.The first game rewarded you for using the controls skillfully instead of running around like a mad man with all buttons held down and I'm sure that's going to be the case in the second one too. The same goes for the second negative, the best way to experience the first game was with all HUD elements switched off and I'd be shocked if it was any different in the sequel.
Jednym z wielu wątków, które połączą fabuły obu części Assassin?s Creed będzie znany już wszystkim fanom tej produkcji tajemniczy artefakt w postaci jabłka. Według Desiletsa w drugiej odsłonie AC dowiemy się o wiele więcej na temat tego przedmiotu. Dalej będzie on też odgrywał ważną rolę w fabule produkcji, mimo, że akcja AC2 przeniesie nas w czasy Renesansu, czyli ponad trzysta lat później od wydarzeń znanych z pierwszej części gry.Postacią, która połączy fabuły obu gier będzie również Desmond (kierowaliśmy nim w przyszłości w Assassin?s Creed - to on podpięty był do maszyny stymulującej wspomnienia), który w AC2 odegra jeszcze większą rolę. Fabuła ma być skonstruowana tak, że gracze w trakcie wykonywania kolejnych zadań będą się dowiadywać coraz więcej na temat Desmonda i jego roli w wydarzeniach znanych z pierwszej części. Historia ma również odkrywać wiele nowych wątków związanych z Klanem Zabójców do którego należał Altair, by w końcu wyjawić, że wydarzenia z obu części nie są wyłącznie wspomnieniami jednej osoby.Podczas imprezy PAX zaprezentowano również kilka nowych możliwości wykorzystania mieszkańców miasta, którzy tłumnie będą spacerowali po ulicach Florencji. Desilets opowiadając o nowościach, stwierdził, że tłum obecnie nie będzie już przeszkodą do pokonania lecz szansą na przetrwanie. Przede wszystkim prowadząc Ezio, otrzymamy możliwość okradania przechodniów, a zdobyte w ten sposób środki przeznaczymy na zakupy. Dodatkowo grupki ludzi plotkujących czy robiących zakupy wykorzystamy do osłony i ukrywania się. Wmieszanie się w tłum przechodniów ma być jedną z najlepszych form ochrony przed przeciwnikami.Warto również dodać, że w nowym Assassin?s Creed pojawią się fragmenty rozgrywki, bardzo inspirowane serią Prince of Persia. Kiedy Ezio trafi przykładowo do katakumb znajdujących się pod Florencją, odpowiednio pokierowana kamera pokaże drogę pokonania przeszkód, po czym prowadzący bohatera gracz spróbuje przebyć ją skacząc, wieszając się na wystających elementach lochów czy biegając po ścianach. W sumie tego typu fragmentów w AC2 ma być około 5-6 godzin.