Autor Wątek: Dante's Inferno  (Przeczytany 37987 razy)

0 użytkowników i 12 Gości przegląda ten wątek.

Wojtq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 01-09-2006
  • Wiadomości: 4 855
  • Reputacja: 42
Odp: Dante's Inferno
« Odpowiedź #240 dnia: Lutego 09, 2010, 21:18:14 pm »
nie chodzi mi naweto o wrogow a o cala scenografie
O nie nie, to Ty zacząłeś od uczepienia się projektu "gluto potwora z cyckami", później rzucając jego screenem w ramach poparcia swojej tezy, także się teraz nie wymiguj :P
PSN ID: WojtqGO

nakimushi

  • Gość
Odp: Dante's Inferno
« Odpowiedź #241 dnia: Lutego 09, 2010, 23:20:44 pm »
ale to byl tylko przyklad /

tak obie gry sa podobne bo dante to zrzynka z Gowa ale niestety wedlug mnie tandetna .
jesli demo sie komus podobalo to ok - niech idzie i kupi /
na tym to polega
darksiders jest duzo lepszy wedlug mnie czy bayonetta wiec jest w czym wybierac  ;)

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Dante's Inferno
« Odpowiedź #242 dnia: Lutego 10, 2010, 07:41:32 am »
Tej grze najbardziej zaszkodziło porównywanie jej do God of War. Producenci sami są sobie winni kopiując masę rozwiązań z tej gry. Żadna gra nie wytrzyma porównania z Kratosem i tym co robi Santa Monica. Darksiders obroniło się ponieważ stanowi miks kilku gier.
DI pewnie i tak sprzeda się nieźle, bo EA nie żałowała kasy na marketing(agresywne reklamy, cycki gdzie się tylko da, itd) Sprzedaż na XO powinna być sporo większa niż na platformie SONY.
Posiadacze PS3 odliczają dni do premiery prawdopodobnej gry roku 2010.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 639
  • Reputacja: 252
Odp: Dante's Inferno
« Odpowiedź #243 dnia: Lutego 10, 2010, 11:52:36 am »
Ja chyba się skusze na wersję kolekcjonerską. Issac z kosą wygląda bajecznie.  :puppy-eyes: Ale poczekam z ukończeniem DS, by mnie DI nie odrywało niepotrzebnie od niej.
Wszelakie przyrównania obu tytułów są nieuniknione z racji samej mechaniki rozgrywki, jak i przedstawienie akcji. Właściwie, chyba tylko jedna osoba na forum tego nie widzi, a z argumentacji zostało jej "skończ". Ale bywa i tak.

Rożnego typu rozszczepiania gatunkowe też nie są wskazane. To troszkę jak z mordobiciami, czy (lepiej) z grami wyścigowymi. Są symulacje, są gry arcade, też takie pół na pół, jednak dla większości, to i tak gry , w których autko jeździ i ma dojechać do mety.

Tu także nie doszukiwał bym się głębszej filozofii. To tylko gra. Z tym, że jedne są ładniejsze, inne lepsze, et cetera. Teraz tylko jak trafią w potrzeby i oczekiwania odbiorcy.
(mój kolega przeszedł X men: O przykładowo w ogóle nie używając rzutów, i IK, jak i połowy ciosów, podobnie przy NG miał i jakoś nie psioczył "a bo mój skill nienasycony, a to, a tamto", ot bawił się przy grze i w nosie miał, czy ktoś ja za slasher, act.adv. czy nawet (a to zabawne) h'n's uważa, chodziło o dobrą zabawę, którą otrzymał).

Jak było z Dead Space? Wszyscy niemal sądzili, że będzie to niezły survival horror (przez niektórych przemianowany na strzelaninę zwykłą=), a wyszła gra, która skopała tyłek RE5.
Bioshock, i to bez MP utarł nosa H3  :hihi: I tak dalej.

Akurat tak się złożyło, że z ocenami DI wyszło jak wyszło i już gro osób, które notabene nawet nie miało możliwości zagrać, marudzi na ową pozycję.

Ja kupię, przejdę, zobaczę jak (i czy w ogóle) będzie mi się podobała. Później to samo zrobię z GoW III i porównam je. Wcześniej nie, bo to nie ma sensu.

A hegemonia GoW III wcale oczywista nie jest. Wystarczy H:ODST, czy RE5, lub FF XIII przywołać we wspomnieniach. Średnia rzędu 96% nie jest pewna.

Oczywiście życzę grze jak najlepiej, mam wszystkie odsłony (nawet wersje na tel. kom) i zawsze bawiłem się przednio.

« Ostatnia zmiana: Lutego 10, 2010, 11:55:42 am wysłana przez Sylvan Wielki »

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Dante's Inferno
« Odpowiedź #244 dnia: Lutego 10, 2010, 12:16:06 pm »
Akurat tak się złożyło, że z ocenami DI wyszło jak wyszło i już gro osób, które notabene nawet nie miało możliwości zagrać, marudzi na ową pozycję.

Grałem w demo - gra jest brzydka i niegrywalna. Dante (?) rusza się jak paralityk, walka jest drętwa, szarpana i nie sprawia najmniejszej przyjemności. Gdyby nie ostra promocja i nawiązania do wielkiego dzieła literatury (profanacja), crap zbierałby oceny w okolicach 6/10. Jeszcze raz proszę, skończ porównywanie do God of War 3, bo to padło nawet na sklepowej półce nie powinno stać obok produkcji chłopaków z Santa Monica.

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Dante's Inferno
« Odpowiedź #245 dnia: Lutego 10, 2010, 12:29:40 pm »
Sylvan - z Twojego postu nic nie wynika.
Zero argumentów.

To nie jest tak, że jeden serwis na złość EA dał DI niższą ocenę.
GT - 6.8/10
EG - 6/10
1up - 5.8/10
GS - 6,5/10

W dzisiejszych czasach takie oceny oznaczają grę słabą, wiele przeciętniaków ma znacznie lepsze noty.
Szum na temat tej gry został sztucznie stworzony przez EA i ich marketing - sama gra nie zasługuję na tą uwagę.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 639
  • Reputacja: 252
Odp: Dante's Inferno
« Odpowiedź #246 dnia: Lutego 10, 2010, 12:41:53 pm »
Akurat tak się złożyło, że z ocenami DI wyszło jak wyszło i już gro osób, które notabene nawet nie miało możliwości zagrać, marudzi na ową pozycję.

Grałem w demo - gra jest brzydka i niegrywalna. Dante (?) rusza się jak paralityk, walka jest drętwa, szarpana i nie sprawia najmniejszej przyjemności. Gdyby nie ostra promocja i nawiązania do wielkiego dzieła literatury (profanacja), crap zbierałby oceny w okolicach 6/10. Jeszcze raz proszę, skończ porównywanie do God of War 3, bo to padło nawet na sklepowej półce nie powinno stać obok produkcji chłopaków z Santa Monica.
Akurat w tym przypadku nie chodziło ciebie. Ale to dobrze, że stać cię na coś sensowniejszego niż "skończ". I taki post powinien się znaleźć od razu odpowiednim miejscu.
Tylko, że wiesz Iras, demo , to tylko demo, jako doświadczony w miarę gracz powinieneś to wiedzieć.
Co do porównań , to je wydam szerzej w marcu, jak obie skończę.

Co do ocena A-n, chyba zdajesz sobie sprawę, że Hideo Tamawaga, czy Johnny Bazerski, to nie A-n, czy ktoś inny. Mają taką pracę, mają swoje gusta, wg nich gra jest średniakiem.

Inni niekoniecznie tak sądzą :

Gaming Target        8.5/10
WonderwallWeb       8.5/10

Ogólnie jest dobrze - średnia rzędu 74%.

Ale czy ktoś da 4/10, czy 9/10, wcale nie znaczy, że inni też tak muszą uważać.

A o GoW III popiszemy po premierze - BTW, HR też oberwał kilka 6, kilka 9. A my ocenimy , jak osobiście ją ukończymy.

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Dante's Inferno
« Odpowiedź #247 dnia: Lutego 10, 2010, 12:52:04 pm »
Nie wiem gdzie Ty te 6/10 dla HR znalazłeś.
http://www.metacritic.com/games/platforms/ps3/heavyrain

I co to jest Gaming Target i WonderwallWeb?  :o

Średnia 74% w dzisiejszych czasach jest średnią bardzo słabą. Mając na uwadze jak niektóre serwisy wchodzą w dupę wydawcom, bo dostali fajne prasówki i wykupioną reklamę na stronie - nic dziwnego, że znajdą się serwisy dające dobre oceny słabym grom.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 639
  • Reputacja: 252
Odp: Dante's Inferno
« Odpowiedź #248 dnia: Lutego 10, 2010, 13:00:01 pm »
I do tego dochodzimy właśnie. Mniejsza popularność niby równoznaczna jest z "nie są rzetelni". Bo jeśli tak, to uznajemy tylko oceny WF.
I tak, w rzeczy samej, choć matematycznie , średnia 74% jest wysoką, tak growo, jakby w niebycie się znajduje. Liczą się chyba tylko te dochodząc do 96%.
Tak jak wspominałem, SW CW mają ok 44% średnią, h'n's "Loki" niewiele wyższą, a mnie się podobały. Halo seria już niekoniecznie - a wiadomo jakie oceny dostaje.
Chyba nawet zrobię sobie przerwę od Demon's Soulsi kupię to DI teraz. Zobaczymy, czy faktycznie jest tak "przeciętnie".

p.s. Było coś takiego w tHR.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Dante's Inferno
« Odpowiedź #249 dnia: Lutego 10, 2010, 13:08:48 pm »
Akurat w tym przypadku nie chodziło ciebie. Ale to dobrze, że stać cię na coś sensowniejszego niż "skończ". I taki post powinien się znaleźć od razu odpowiednim miejscu.

Cała esencja mojego ostatniego postu jest zawarta w poprzednim wpisie i znaczy mniej więcej "nie pier*ol głupot". To nie moja wina, że nie potrafiłeś w porę tego wychwycić, zmuszając mnie jednocześnie do rozwinięcia wyjątkowo prostego przekazu.

Tylko, że wiesz Iras, demo , to tylko demo, jako doświadczony w miarę gracz powinieneś to wiedzieć.

Jako doświadczony gracz wiem, że demo dobrze oddaje jakość produktu. Bardzo rzadko zdarza się, że produkt końcowy mocno odbiega od wersji demonstracyjnej - to raczej wyjątki potwierdzające regułę. Demo ma mnie zachęcić - demo Dante's Inferno ostatecznie odepchnęło.

Nie zamierzam kupować crapa i katować się nim, żeby na własnej skórze ostatecznie przekonać się, że ów crap w rzeczywistości jest crapem.

kilgort

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 12-11-2008
  • Wiadomości: 283
  • Reputacja: 0
Odp: Dante's Inferno
« Odpowiedź #250 dnia: Lutego 11, 2010, 19:58:08 pm »
Acha ok <okok> nie masz gry ale juz wiesz ze crap  :lol: Sylvan ma racje pewnie god of war 3 bedzie lepszy pod kazdym wzgledem, ale jak narazie gry nie ma wiec po co pieprzyc 3 po 3 .

_Music

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 07-07-2005
  • Wiadomości: 7 703
  • Reputacja: 0
Odp: Dante's Inferno
« Odpowiedź #251 dnia: Lutego 11, 2010, 20:18:42 pm »
Acha ok <okok> nie masz gry ale juz wiesz ze crap

Po to są wersje demo.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 639
  • Reputacja: 252
Odp: Dante's Inferno
« Odpowiedź #252 dnia: Lutego 11, 2010, 21:30:59 pm »
Tylko, że ja kilgort wcale nie napisałem, że pod każdym względem GoW > DI ;)
Grafiki, a i owszem. Klimatu, swery audio, grywalności, sprawa mocno subiektywna. Design, ten ocenię w marcu, jak na razie , dzięki kapitalnym bossom, DI wygrywa na obecnej generacji - mieżyć się może właściwie tylko Demon's Souls i Ninja Gaiden II. Tylko, na dobrą sprawę, żadnego z GoW III nie widzieliśmy. Też należy to dodać. Iras twierdzi, że gniot, bo tak sądzi po demie. Jego sprawa. Jego czas i pieniądze. On tym dysponuje. A pisanie, że dany tytuł nie może stać na półce obok innego, jeszcze (to ważne) nie wydanego, poważne nie jest. Bowiem co byś pomyślał o jakimś fanboju Halo, który wykrzykiwał by, że ten, czy tamten FPS nei może stać obok Halo 4.

_Music. Co do wersji demo, tu się zgodzę, ale po części. Racet i Klank, lub/i inFamous, X men:O, nawet w połowie tak mnie po demie nie zachwyciły jak produkt końcowy.
Cóż wiadomo po demie DI. Niezła sieczka, niezły klimat. Nieco śmieszny początek - prawda Mrocz. Właściwie tyle.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Dante's Inferno
« Odpowiedź #253 dnia: Lutego 11, 2010, 23:19:06 pm »
Niezła kiepska sieczka, niezły klimat.

Poprawiłem.

Klimatu, swery audio, grywalności, sprawa mocno subiektywna.

:hahaha:

Rozbawiłeś mnie. Serio.

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: Dante's Inferno
« Odpowiedź #254 dnia: Lutego 11, 2010, 23:49:15 pm »
mi sie tam demo nawet podobalo. na pewno nie jest to pozim god of war ale nie jest zle. mimo nienajlepszych ocen na pewno kiedys kupie. srednia sie za bardzo nigdy nie sugerowalem taki np. call of juarez boi ma tylko 78% a dla mnie jest o wiele lepsze niz kolorowe halo3 ze srednia >90.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 639
  • Reputacja: 252
Odp: Dante's Inferno
« Odpowiedź #255 dnia: Lutego 16, 2010, 13:08:06 pm »
Otóż to. Sam o tym wspominałem, niestety dla niektórych jakaś tam ocena, zupełnie obcego faceta, jest niemalże synonimem wyroczni.
Oczywiście takiemu Iras'owi gra najzwyczajniej w świecie może się nie podobać. Ma inny gust niż my, inny nie znaczy gorszy/lepszy.
Tylko, że jak komuś dany tytuł się nie podoba, to niech stwierdzi "w mojej opinii....", a nie "ja twierdzę, że szmelc, więc tak każdy ma sądzić, bo tak jest".
Nie przypinam tego chłopakowi powyżej oczywiście, ale często tak jest.

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: Dante's Inferno
« Odpowiedź #256 dnia: Lutego 17, 2010, 08:38:12 am »
wiec moim zdaniem ta gra to ani padlo totalne (Iras) ani dobry tytul (Sylvan) - taki sredniaczek na wypozyczenie jak juz minie nadchodzaca fala hiciorow.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 639
  • Reputacja: 252
Odp: Dante's Inferno
« Odpowiedź #257 dnia: Lutego 18, 2010, 20:22:44 pm »
Ocena w CDA.

8-grafika
7-audio
7-grywalność

7/10 ocena.

Plusy. Design, walka. Minusy - niewykorzystany potencjał piekła. Powtarzalność starć.

"Dobre, ale krótkie przeżycie".

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Dante's Inferno
« Odpowiedź #258 dnia: Lutego 19, 2010, 20:52:47 pm »
O czym ma być sequel?

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Dante's Inferno
« Odpowiedź #259 dnia: Lutego 20, 2010, 17:41:34 pm »
Dante's Inferno Head2Head - http://www.lensoftruth.com/?p=18097

Gdyby ktoś chciał tego średniaka ograć, nie musi się zastanawiać, na której konsoli działa i wygląda lepiej. Obie wersje są identyczne.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 639
  • Reputacja: 252
Odp: Dante's Inferno
« Odpowiedź #260 dnia: Lutego 20, 2010, 18:05:45 pm »
Gdy tylko ukończę Bs2, będzie to mój kolejny zakup - choć o mało dziś na AoT2 i Bayo się nie skusiłem  :happy2:
Przejdę ją i zobaczymy czy taka "zwykła", jak i "banalna", jak wielu twierdzi. Choć, jak wiemy przecież gro z tych osób nawet w nią nie grało , ale już wydało oceniło.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Dante's Inferno
« Odpowiedź #261 dnia: Lutego 20, 2010, 20:49:22 pm »
Mnie tam się podobała i jest dużo lepsza od nudnawych, powtarzalnych strzelanek. No i nie ma za dużo myślenia jak w DMC4 czy innym kiczu :P (to moja subiektywna opinia :) ). Po prostu włącza się, gra i jest. Fajne widoczki, chociaż końcówka jest w porównaniu do reszty piekła cienka. Jak wyjdzie sequel ja na pewno się skuszę, bo gry typu GoW mnie jarają jak nic. To są gry na konsole, a nie jakieś FPSy, do których jest myszka.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 639
  • Reputacja: 252
Odp: Dante's Inferno
« Odpowiedź #262 dnia: Lutego 20, 2010, 21:23:03 pm »
Jakie oceny byś wystawił Master_666. Nie ma zbytniego przekombinowania, tylko akcja non stop.... To dobrze. Mnie osobiście mierzi jeśli w tego typu grach nagle akcja przerywana jest po to by bohater poprzestawiał jakieś kolumny tuż obok filaru, by wyskoczyć do luster. Je przestawia, aby utorować sobie drogę dalszą. Ot taki Darksiders. Bawisz się kilka minut wagonikami by dosięgnąć drabiny. Cóz z tego , że bohater ma skrzydła, bez domino z wagonów nie da rady sobie.  :angel:

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Dante's Inferno
« Odpowiedź #263 dnia: Lutego 20, 2010, 22:51:51 pm »
Na szczęście nie ma pchania skrzynek, chociaż czasem są takie różne jakby poziomy na czas, że trzeba coś tam pchnąć. Jendak w międzyczasie musimy walczyć z jakimiś tam przeciwnikami. Dla mnie gra super, bo spełnia moje wymagania jakie stawiam grą - umilić mi czas przy single playeru. Granie po raz enty w multiplayer to nie dal mnie. Tutaj świetnie się bawiłem non-stop podziwiając niezły projekt leveli, mimo że grafika nie była najwyższych lotów. Tylko tak jak mówiłem, końcówka nudna, bo zerżnięta z trybu challange z GoW =/ Tylko tym sie rózni, że nie da się jej ominąć boszzz. Psuje to zabawę, no ale jakoś przebrnąłem. Co do trophies to nie wiem jak się sprawa ma, bo ja score hunterem nie jestem i mam w d te wszystkie punkciki. Skończe grać, odkładam grę :P Jakbym miał porównać tą gierkę do Heavenly Sword to 5:1 dla Dante's Inferno. Miodność z gry jest lepsza z uwagi na bardziej przystępną rozgrywkę (nie trzeba w kółko powtarzać tego samego momentu co jest mega upierdliwe w tego typu grach i ogólnie we wszystkich). Ogólnie bardzo polecam, chyba że będą Cię drażnić kalki z GoW'a, nawet w takich szczegółach, że naciskąjąc Trójkąt 3 krotnie, jest combos taki jak w GoW a przytrzymanie Trójkąta daje identyczny efekt (podrzucenie przeciwnika) jak w GoW.

Qjvt

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 24-10-2008
  • Wiadomości: 19
  • Reputacja: 0
Odp: Dante's Inferno
« Odpowiedź #264 dnia: Lutego 25, 2010, 09:38:02 am »
Ja za to przyznam szczerze, że na grze się trochę zawiodłem. Po twórcach wspaniałego Dead Space'a spodziewałem się godnego rywala God of War. Albo grę co najwyżej o jedną klasę niższą. Absolutnie nie przeszkadzało mi to, że gra w bardzo dużym stopniu opierała się na wymienionym już przeze mnie Bogu Wojny. Po prostu jej niektóre wady nie pozwalają mi na określenie jej jako gra bardzo dobra.

Po pierwsze zmarnowany potencjał jeśli chodzi o design piekła. Gra jeśli o lokacje chodzi jest w moim odczuciu bardzo nierówna. Świetnie wykonany (choć trochę za krótki) trzeci krąg (obżarstwo) jest jakby z innej bajki niż żałosny ósmy czy siódmy krąg. Zresztą przez większą część gry miałem przeświadczenie, że to wszystko można było zaprojektować dużo lepiej i dodać jakieś ciekawe zagadki, pasujące do tematyki danej części piekła.

Po drugie brak balansu w systemie walki. Jedna z (dwóch  :lol:) broni po ulepszeniu staje się tak overpowered, że w drugiej połowie gry na normalu wystarczyło przyciskać jeden guzik, żeby pokonać prawie każdego wroga. Wiadomo, że gra nie zmusza do takiego stylu gry - jednak sam fakt pojawienia się takiej możliwości w grze jest dość zabawny.

Jeszcze inną sprawą są okropne elementy platformowe w grze. Doskoczenie do niektórych miejsc (szczególnie do tych z dodatkowymi rzeczami) jest tak denerwujące i czasochłonne, że się odechciewa grać. W jednym momencie przez dwadzieścia minut starałem się doskoczyć na jedną półkę skalną, a Dante uparcie po niej zjeżdżał zamiast na nią wskoczyć  ;).

Mógłbym jeszcze uczepić się kilku elementów, ale pomińmy już tę kwestię i przejdźmy do pozytywów. Ogólnie gra mimo wszystko jest dość dobra - walka jest przyjemna, niektórzy bossowie wyglądają po prostu świetnie, gra jest wystarczająco długa i intensywna. W moim odczuciu jest to God of War na podstawie Boskiej Komedii ze sporym upośledzeniem i zmarnowanym ogromnym potencjałem (strach pomyśleć, co by wyszło gdyby Santa Monica zabrało się za ten tytuł  ;)).

Solidna gra na 6+, tylko dla fanów gatunku i ludzi ciekawych, co Visceral Games zrobiło z Boską Komedią  ;).


Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Dante's Inferno
« Odpowiedź #265 dnia: Lutego 25, 2010, 09:53:58 am »
Po twórcach wspaniałego Dead Space'a spodziewałem się godnego rywala God of War.
:hihi:

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 639
  • Reputacja: 252
Odp: Dante's Inferno
« Odpowiedź #266 dnia: Lutego 26, 2010, 13:18:58 pm »
Ja w nią gram właśnie, nieco na przemian z Darksiders (polecam). Nie zawiodłem się w ogóle nań. W każdym aspekcie trzyma bardzo wysoki (co najmniej) poziom. Szczególnie kapitalny, mroczny design robi wrażenie, jak i sfera audio - tu konkurować tylko mogą chyba tylko przygody w Rapture. Pojękiwania potępieńców, jak najbardziej za.  :evil:

Wiadomość scalona: Lutego 28, 2010, 03:40:53 am
Bliskie ukończenia. Niedawno wpadło nawet 666 combo  :evil: :angel: Tak jak zakładałem, wyborna sieczka, przyprawiona znakomitą sferą audio z designem jakiego prawdopodobnie nic nie przebije w roku bieżącym - no, chyba, że Dead Space 2.
« Ostatnia zmiana: Lutego 28, 2010, 03:40:53 am wysłana przez Sylvan Wielki »

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Dante's Inferno
« Odpowiedź #267 dnia: Kwietnia 09, 2010, 13:13:41 pm »

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Dante's Inferno
« Odpowiedź #268 dnia: Kwietnia 09, 2010, 13:15:08 pm »
Ładnie.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Dante's Inferno
« Odpowiedź #269 dnia: Kwietnia 09, 2010, 14:05:55 pm »
Jeszcze ze dwa Mieszki I niżej i można pomyśleć o zakupie.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 639
  • Reputacja: 252
Odp: Dante's Inferno
« Odpowiedź #270 dnia: Kwietnia 10, 2010, 11:09:24 am »
Ja dałem Kazimierza więcej i nie marudziłem na jakość. Ogólnie DI to bardzo dobra pozycja. Choć jak ktoś już GoW III przeszedł, to może marudzić na oprawę.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Dante's Inferno
« Odpowiedź #271 dnia: Kwietnia 10, 2010, 13:11:13 pm »
Jeszcze ze dwa Mieszki I niżej i można pomyśleć o zakupie.
Nie warto, nie warto. Chyba, że dla "łatwego dzbanka " do kolekcji, jednak zebranie paru pierdółek może doprowadzić do flustracji dzięki zarąbistemu systemowi nie zapamiętywania rzeczy skolekcjonowanych, póki nie zaliczy sie kolejnego checkpointa.
Reszta to plagiat God Of War (były momenty dejavu z GOW2) a nawet Uncharted(bujanie się na linach).
Sama gra sprowadza się do jak najszybszego rozwinięcia świętobliwych skilli i napierdalania kółka. Kółko, kółko i jeszcze raz kółko, bez kółka nie pograsz. Kosa przyda się jedynie do
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
oraz do wyżej wspomnianego łatwego dzbana.
Design -miejscami zajebiście, innym razem jak jakaś pospolita jaskinia z pierwszego lepszego crpg.
Grafa podobnie, z tym że to bardziej zasługa wystroju aniżeli technikalii-real timeowy model Beatrycze z kanciastymi sutkami budzi niesmak, stałe 60fps jak najbardziej na plus (zauważalne dropy wystąpiły bodajże na moment dwukrotnie), cut scenki już tylko 30, okropna jakość prerenderowanych scenek oraz komiksowych animacji to pewnikiem dla większości standard więc niema co wspominać. Podobały mi się rendery, klimatyczne, bardzo ładnie wykonane, a w jednym z nich,
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Muza/odgłosy jak wyżej, tu przygrywa jakiś epicki utworek z chórkami, jęczą potępione dusze, król M. wyniuchuje grzechy by w momencie poczuć się jak w ameryckim horrorze klasy C, gdzie do pełni szczęścia brakuje tylko nastolatek bez staników- takie pierwsze skojarzenie, bo po chwili na ekran wskakuje brakujący element:)
Suma sumarum, napaliłem się na ten tytuł, wraz z pojawianiem się coraz to nowych materiałów zapał stygł, by ostatecznie zawieść się bardziej niż przypuszczałem.

Elmos

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 29-12-2008
  • Wiadomości: 61
  • Reputacja: 2
Odp: Dante's Inferno
« Odpowiedź #272 dnia: Maja 05, 2010, 20:17:40 pm »
Kupił ktoś ten dodatek St Lucia? Bo chciałbym wiedzieć czy można grać w ko-opie tylko online czy może na dwa pady, i czy można przejść grę we dwóch (dwoje) czy tylko jakies misje jak np w NGS2 ? Prośba o odpowiedź bo to dla mnie ważne, z góry dziękuję!
...And voice echoed...
Power... Give me more POWER!!!


kilgort

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 12-11-2008
  • Wiadomości: 283
  • Reputacja: 0
Odp: Dante's Inferno
« Odpowiedź #273 dnia: Maja 07, 2010, 18:35:33 pm »
Jeszcze ze dwa Mieszki I niżej i można pomyśleć o zakupie.
Pierdzielicie towarzyszu. Gra jest w pyte, na forum chyba tylko 1-2 osoby zrzędzą. Kun pisałe nawet, że lepsza niż God of War 3.
Mi tez się bardzo podoba. Prosta, ale fajna rzeź.

Ohtar

  • Gość
Odp: Dante's Inferno
« Odpowiedź #274 dnia: Lipca 27, 2010, 18:15:53 pm »
Ja jebię, jeszcze nigdy nie rzuciłem padem odkąd posiadam PS3, a tutaj zrobiłem to już trzy razy w ciągu dwóch godzin. I to wszystko przez jeden motyw przy przejściu z Limbo do Lust. Na takiej jebanej linie się trzeba huśtać i przeskoczyć na takie kostne "drabiny" żeby złapać jeden z reliktów. Chyba ze trzydzieści razy już zginąłem, bo jakiś pieprzony sadysta postanowił, że tutaj będa liczyły się milimetry przy obliczaniu czy graczowi skok się powiedzie, czy nie... Other than that - sympatyczna sieka. Fajnie Minosa się zabija :)

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
Odp: Dante's Inferno
« Odpowiedź #275 dnia: Lipca 27, 2010, 20:05:05 pm »
Skonczylem juz ja troche czasu temu i powiem, ze gralo mi sie bardzo przyjemnie, choc fanen slasherow nie jestem.

Ohtar

  • Gość
Odp: Dante's Inferno
« Odpowiedź #276 dnia: Lipca 31, 2010, 00:10:35 am »
Skończyłem DI i generalnie mi się podobała ta gra. Design poziomów rzeczywiście nierówny i niektóre wyglądają jak zwyczajne podziemia z erpega, ale jest parę perełek (rzeka wrzącej krwi, albo wejście do miasta Dis - ten co je wymyślił powinien robić następną grę z godzillą w roli głównej :P). Ostatnia walka była całkiem spoko pod względem widowiskowości scenerii. Nie wiem kto modelował lucyfera, ale faja do kolan i jaja większe od głowy wydusiły ze mnie ciche WTF. Dante też gołym kutasem świeci miejscami (jakby komu nie odpowiadały cycki jego oblubienicy widoczne w 1/2 cutscenek to na deser jak znalazł będzie).

Teraz gram próby świętej Łucji. je**na ma skrzydła i napieprza fioletowymi pociskami, czuję się jak w gwiezdnych wojnach :P

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 639
  • Reputacja: 252
Odp: Dante's Inferno
« Odpowiedź #277 dnia: Sierpnia 01, 2010, 11:48:41 am »
To (faja) tłumaczy skok w bok Beatrycze. Reszta niechaj wierzy w oficjalną wersję.

Ohtar

  • Gość
Odp: Dante's Inferno
« Odpowiedź #278 dnia: Sierpnia 01, 2010, 19:45:18 pm »
Jakby ktoś miał kolekcjonerkę (death edition czy jak to tam się nazywa) z dodatkiem trails of st. lucia to ja chętnie pogram coopa bo potrzeba 15 trialów przejść. Ponoć w ch** trudne. Ja zagrałem kilka treningowych dla jednego gracza i to była pestka, ale już normalnego przy pierwszym podejściu nie dałem rady skończyć. W 3/4 się zatrzymałem, bo skończyła mi się mana na divine armor i rozpierniczyli mnie kolesie z buławami którzy robią tornado jak barbarzyńca w diablo 2.

Puchary z tego dodatku łatwo się boostuje - większość triali podesłanych przez graczy to specjalnie stworzone mapki do zbierania medali (na puchary trzeba zebrać 100 brazowych, 75 srebrnych, 50 złotych i 25 platynowych). Wpadasz na mapkę. Wduszasz L1 + przycisk odpowiedzialny za divine armor i reszta robi się sama :P
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 01, 2010, 19:47:01 pm wysłana przez Ohtar »

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 639
  • Reputacja: 252
Odp: Dante's Inferno
« Odpowiedź #279 dnia: Sierpnia 15, 2010, 10:53:28 am »
Chyba się skuszę na ten dodatek, to coś się Ohtar wykombinuje. Chcesz zdobyć platynę, czy mieć ogólnie w grze 100%....