Autor Wątek: BattleField: Bad Company 2  (Przeczytany 260947 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: BattleField: Bad Company 2
« Odpowiedź #520 dnia: Stycznia 09, 2010, 01:14:04 am »
Mam nadzieję, że w fullu wyeliminują rozbijanie squadu przy wejściu do meczu. Pamiętam jak grałem ostatni raz z Cancerem, ładnie zrobiłem squad, wbijamy do meczu i zonk, Cancer w przeciwnym teamie...

Wiadomość scalona: Stycznia 09, 2010, 01:46:25 am
Bad Company 2 - No Dedicated Servers
http://aperturegames.com/listnews.php?story=bad-company-2--no-mods-dedicated-server

Cytuj
Electronic Arts today announced that the PC version of Battlefield Bad Company 2 will not have any modding tools released, claiming the server side ‘logic’ is controlled by the dedicated server software.

Great, that means you’ll be able to setup the game just as you want right? Well no. Electronic Arts have decided they will not distribute the dedicated server software to the general public. The battlefield blog states - “There are many factors for why we have decided this with the biggest factor being security & integrity of our game & Dedicated Servers."

As with a lot of recent moves eliminating dedicated servers, the core reason EA does not want to give out the dedicated server software is piracy. All the previous games have had the software hacked to be able to allow pirated copies play on private servers. However the software has been made and will be distributed to server hosts, so I would place a bet on it leaking out.
« Ostatnia zmiana: Stycznia 09, 2010, 01:46:25 am wysłana przez Ryo »

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: BattleField: Bad Company 2
« Odpowiedź #521 dnia: Stycznia 09, 2010, 02:24:53 am »
Dobra strona o grze.. :roll:  http://www.battlefieldbadcompany2.wa.pl/   na dzis znajdziemy chyba wszystko :angel:
« Ostatnia zmiana: Stycznia 09, 2010, 02:27:06 am wysłana przez CancerPL »

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: BattleField: Bad Company 2
« Odpowiedź #522 dnia: Stycznia 09, 2010, 14:42:54 pm »
Z tym reaching Uncharted 2 graphic...to chyba ich trochę pierdo...udeżyło.
Choć zobaczymy jak w fullu będzie...choć mam duże i nieodparte wrażenie że to marketingowy bullshit. 

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: BattleField: Bad Company 2
« Odpowiedź #523 dnia: Stycznia 09, 2010, 15:55:36 pm »
DICE Announce PC Details For BFBC2.. 3D?
http://symonator.com/1/2010/01/dice-announce-pc-details-for-bfbc2-3d/

Cytuj
DICE has spoken!

Today GordonVanDyke and the DICE team released battlefield bad company 2 details for the pc, outlining the basic functions , it also shows a picture what i can only describe as being 3D glasses :o – This looks epic!

The beta is scheduled for the end of jan and will feature a different map from that of the ps3 beta.
Finally the PC fans have a beginning of a game!

But thats not all… 3D is hidden in the message!

Here is some text from the blog which can be found > HERE >

BETA Details:
Beta Begins/Ends    Jan 28th/Feb 25th
Map Name    Port Valdez
Players    32
Game Mode    Rush
Environment    Snow
Theme    Vehicle and Infantry
Back Story    The battle for Port Valdez is fought alongside the waterline towards a great oil industrial landscape in the Alaskan mountains. Using basically everything they’ve got the Russian forces are launching an airborne assault to knock out the oil industries in the area. In their arsenal there are Main Battle Tanks as well as fast-moving Quad Bikes and mobile armored AA. It’s a vehicle focused battle, but with plenty of infantry combat.

nd a picture of the 3d glasses…

Update: The picture shows nvidia glasses and you can just make out the 3d pack next to the tv, check the blog of ea for more information.

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Tutaj źródło i pełna notka: http://blogs.battlefield.ea.com/battlefield_bad_company/archive/2010/01/07/bfbc2-pc-beta-update-fr-229-n-dice.aspx##

Spyro

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 14-12-2008
  • Wiadomości: 490
  • Reputacja: 3
  • PS3 ID---->Sqero
Odp: BattleField: Bad Company 2
« Odpowiedź #524 dnia: Stycznia 10, 2010, 01:08:43 am »
Będzie demo Multi?? Świetnie będzie w co grac :P

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: BattleField: Bad Company 2
« Odpowiedź #525 dnia: Stycznia 11, 2010, 17:08:26 pm »
DICE wanted Bad Company 2 beta on Xbox 360 too
http://www.videogamer.com/news/dice_wanted_bad_company_2_beta_on_xbox_360_too.html

Cytuj
It just 'didn't work out' explains producer.

The Xbox 360 has been home to some hugely popular multiplayer betas - we're thinking Halo 3, Call of Duty 4: Modern Warfare and Call of Duty: World at War - but it missed out on EA and DICE's Battlefield: Bad Company 2. The beta instead appeared on PS3 and will soon be making its way to PC.

We caught up with DICE producer Gordon Van Dyke to find out why Xbox 360 gamers were left out.

"It's just logistics," explained Van Dyke. "If we could have done a beta on all of them we would have. We can't go into all the details, because some of it has to do with legal stuff, but it was really just logistics."

He added: "There was no, we want to do it on the PS3 and then go to Sony and then they grease us for doing it. No. It was like, we need to do this, we need to do it in these time frames, and we were open to all options. Unfortunately it didn't work out for Xbox 360, but it was nobody's fault and it wasn't a predetermined decision. It wasn't a personal thing, absolutely not. We would have given it to everyone if we could have, but it just didn't work out that way."

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: BattleField: Bad Company 2
« Odpowiedź #526 dnia: Stycznia 11, 2010, 17:45:10 pm »
Bad Company 2 demo confirmed:
http://stickskills.com/news/659/bad-company-2-demo-confirmed/

Cytuj
Over on the Official Battlefield Blog, a post was made regarding the changes made to the game after the Playstation 3 beta.  The post was as follows:

    Since all of you reading this want us finishing up the game instead of writing blogs I made this short and sweet. Attached is a change-list of 130 Changes/Fixes .txt I snagged from Alan "Demize99" Kertz USB drive. One of my favorites is "Added environment specific camouflage to all vehicles." Comment your favorite too, we'd love to know what it is. You can also twitter it to OfficialBFBC2 and again, thank you for all those that had the opportunity to participate, as you can see it was incredibly valuable. See you on the PC Beta (Jan 28th), Console Demo (TBD), and then the real deal Battlefield (Mar 2nd & 5th 2010) that will rock your souls! :-D

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: BattleField: Bad Company 2
« Odpowiedź #527 dnia: Stycznia 11, 2010, 19:10:24 pm »
Bad Company 2 Interview
http://www.videogamer.com/xbox360/bad_company_2/preview-2154.html

Długi wywiad z Gordonem Van Dyke z DICE.

Wiadomość scalona: [time]Styczeń 11, 2010, 22:18:54 pm[/time]
Battlefield: Bad Company 2 Beta Changes So Far Detailed in New List
http://www.altplusf4.com/index.php/201001112822/Multi/battlefield-bad-company-2-beta-changes-so-far-detailed-in-new-list.html

Cytuj
DICE is plenty busy trying to wrap-up Battlefield: Bad Company 2 but they have been nice enough to keep the public updated recently with a couple of blog posts. The first dealt with the upcoming PC beta and gave us the dates and today's provides a list of all the changes that were made to the game since the PS3 beta.

Read below for the full change list but I can tell you from experience that DICE will have nerfed up some things but made others better. Really, this will be a mixed bag but by-and-large the changes are positive and will level out the game making it more fun for all.

Cytuj
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Wiadomość scalona: [time]Styczeń 11, 2010, 22:34:08 pm[/time]
MASAKRA te zmiany!!! Jak dla mnie ta gra będzie idealna :puppy-eyes: :dance:
« Ostatnia zmiana: Stycznia 11, 2010, 22:34:30 pm wysłana przez Ryo »

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: BattleField: Bad Company 2
« Odpowiedź #528 dnia: Stycznia 11, 2010, 23:06:16 pm »
Cytuj
Out of Combat healing now starts sooner but takes longer to fully heal.
To mi się trochę nie podoba, w becie dawałem sobie sam radę bez medyka, owszem jak trzeba było zaatakować A lub B to medyk baaardzo się przydawał, ale nie był on niezbędny do uczciwej wymiany ognia. Boję się że teraz trzeba będzie trzymać się blisko medyka i jak się zauważy wroga trzeba będzie błagać go aby biegł razem z tobą.
No i liczę że zmniejszyli siłę ognia, albo zwiększyli rozrzut LMG u medyka.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: BattleField: Bad Company 2
« Odpowiedź #529 dnia: Stycznia 11, 2010, 23:10:37 pm »
No i liczę że zmniejszyli siłę ognia, albo zwiększyli rozrzut LMG u medyka.

Cytuj
Lowered the damage of the Type88 LMG.

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: BattleField: Bad Company 2
« Odpowiedź #530 dnia: Stycznia 11, 2010, 23:20:12 pm »
No czytałem to...ale to chyba tylko jeden..a ich medyk pewnie ma sporo (nie wiem nie grałem nim).

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: BattleField: Bad Company 2
« Odpowiedź #531 dnia: Stycznia 12, 2010, 00:14:10 am »
Cytuj
The Repair Tool can only repair or damage vehicles and stationary weapons.
A czy przypadkiem nie ma pucharka za hs z wiertarki?

Wiadomość scalona: Stycznia 12, 2010, 00:20:56 am
Sporo tych zmian a co najciekawsze większość jest in plus. Jedynie co mnie trochę martwi to fakt, że od teraz "The Ammo Box, Medkit, Defibrillator, Repair Tool, and Motion Sensor are now unlocks for each class".
« Ostatnia zmiana: Stycznia 12, 2010, 00:20:56 am wysłana przez aphelion »
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

Mrocz

  • Gość
Odp: BattleField: Bad Company 2
« Odpowiedź #532 dnia: Stycznia 12, 2010, 00:23:53 am »
Sporo tych zmian a co najciekawsze większość jest in plus. Jedynie co mnie trochę martwi to fakt, że od teraz "The Ammo Box, Medkit, Defibrillator, Repair Tool, and Motion Sensor are now unlocks for each class".

Tak to działało w Killzone 2 po części, i nie było większych problemów z tym... Choć fakt, jak wybieram medyka, to od początku chce mieć apteczki :/ ewentualnie amunicje dla Assaulta bądź Repair Tool dla Enga :/ A nie najpierw bawić się w unlocki... :/

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: BattleField: Bad Company 2
« Odpowiedź #533 dnia: Stycznia 12, 2010, 01:20:29 am »
Cytuj
The Repair Tool can only repair or damage vehicles and stationary weapons.
A czy przypadkiem nie ma pucharka za hs z wiertarki?
No niby jest. Może chodzi, że nie będzie już można naprawiać skrzynek/objectiveów.

A nie najpierw bawić się w unlocki... pissed-off2
Ja tam lubię bawić się w ulocki :)

Cytuj
Fixed a bug where players could detonate Detpacks placed the previous life upon respawning.
W sumie dobrze. Wcześniej wystarczyło lecieć na pałę i rzucić ładunkiem w czołg. Jak zginąłeś to resp i boom.

Cytuj
Fixed sometimes spawning underneath the Patio in the Town.
Miałem tak kilka razy.

Cytuj
The Attacker's first base is now a protected spawn zone that defenders cannot enter.
Fajnie. Denerwowały obce czołgi za respem i strzelnica.

Cytuj
Reduced the amount of screen blur when in ultralow health.
Tu była niezła jazda, jak się strzelało w ciemne, ruszające się plamy :)

Cytuj
Motion Sensors no longer detect players and vehicles sitting perfectly still.
Fajnie. Walka snajper vs snajper będzie bardziej ekscytująca. Z drugiej strony trzeba będzie wyostrzyć oko na kamperów.

Cytuj
Bolt action sniper rifles will chamber the next round if the trigger is pressed twice while zooming.
Świetnie. Denerwowała konieczność wychodzenia z zooma.

Cytuj
Shielded heavy machine guns now have a bullet proof glass front. Flank these guns or blow them up.
Będzie ciężko. Już się nie wsadzi snajperem headshota przez 'wizjer'.

Cytuj
The Defibrillator icon on downed squad members now appears in green.
Fajnie, będzie łatwiej ich namierzyć.

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: BattleField: Bad Company 2
« Odpowiedź #534 dnia: Stycznia 12, 2010, 01:43:40 am »
Cytuj
Bolt action sniper rifles will chamber the next round if the trigger is pressed twice while zooming.
Świetnie. Denerwowała konieczność wychodzenia z zooma.
Bardzo dobra zmiana.
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: BattleField: Bad Company 2
« Odpowiedź #535 dnia: Stycznia 12, 2010, 01:55:32 am »
Cytuj
Będzie ciężko. Już się nie wsadzi snajperem headshota przez 'wizjer'.
Damn :P Tyle kill'ow strace ;P, a zmiana, ze nie trzeba wychodzic z zooma jest swietna ;]

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: BattleField: Bad Company 2
« Odpowiedź #536 dnia: Stycznia 12, 2010, 02:43:23 am »
a ten motion sensor to jest te zaznaczanie wrogów?

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: BattleField: Bad Company 2
« Odpowiedź #537 dnia: Stycznia 12, 2010, 11:14:17 am »
a ten motion sensor to jest te zaznaczanie wrogów?
To jest ta kulka, którą rzuca snajper. Jak siedziałeś nieruchomo i upadła obok Ciebie to i tak Cię oznaczała na mapce. Teraz dopóki się nie ruszysz to Cię nie wychwyci.

Ohtar

  • Gość
Odp: BattleField: Bad Company 2
« Odpowiedź #538 dnia: Stycznia 12, 2010, 19:33:45 pm »
Coś mi śmierdzą te zmiany.  :evil:

Cytuj
Fixed the Knife's stab animation and improved the reliability of Knife attacks.
Lowered the long delay between Knife attacks.

A co z tym było nie tak?

Cytuj
Raised the splash damage of all infantry launched Rockets and 40mm grenades.

A co z tym?

Cytuj
Lowered the amount of Motion Sensors carried to 2 and limited each soldier to 1 deployed sensor at a time.
Deploying a new Motion Sensor before the previous sensor expires will replace the previous sensor.

Albo z tym?

Cytuj
Reduced the amount of screen blur when in ultralow health.

Ehhh.....


Co do drilla - chodzi o to, że reperować możesz tylko stojący w miejscu pojazd.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: BattleField: Bad Company 2
« Odpowiedź #539 dnia: Stycznia 12, 2010, 19:46:53 pm »
Cytuj
Raised the splash damage of all infantry launched Rockets and 40mm grenades.

A co z tym?
Ciężko było zabić kilka osób 40mm granade, nawet jak stały w grupie. Pewnie dlatego to zmienili, by było bardziej realnie.

Cytuj
Lowered the amount of Motion Sensors carried to 2 and limited each soldier to 1 deployed sensor at a time.
Deploying a new Motion Sensor before the previous sensor expires will replace the previous sensor.

Albo z tym?
Moim zdaniem dobrze, tak to każdy rzucał sensorów ile wlezie i wszyscy byli widoczni na mapie, nawet jak się nie ruszali. Banda snajperów, każdy rzuca sensory, odpalają zooma i czekają na mięso, patrząc tylko na mapkę.

Johnny B. Goode

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-11-2007
  • Wiadomości: 1 838
  • Reputacja: 17
Odp: BattleField: Bad Company 2
« Odpowiedź #540 dnia: Stycznia 12, 2010, 20:15:30 pm »
Mi się podobało że trzeba było puścić zoom żeby się przeładowało.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: BattleField: Bad Company 2
« Odpowiedź #541 dnia: Stycznia 12, 2010, 20:20:59 pm »
Teraz jak się będzie dało przeładowywać podczas zooma to niektórym kamperom będzie łatwiej wsadzić kosę, ponieważ będą tylko i wyłącznie obserwować świat przez scope'a.

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: BattleField: Bad Company 2
« Odpowiedź #542 dnia: Stycznia 13, 2010, 11:58:55 am »
Teraz jak się będzie dało przeładowywać podczas zooma to niektórym kamperom będzie łatwiej wsadzić kosę, ponieważ będą tylko i wyłącznie obserwować świat przez scope'a.
yes yes yes moje ulubione zajecie w kazdej grze 8) hej magik :P

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: BattleField: Bad Company 2
« Odpowiedź #543 dnia: Stycznia 13, 2010, 12:42:23 pm »
Cytuj
Fixed the Knife's stab animation and improved the reliability of Knife attacks.
Lowered the long delay between Knife attacks.

A co z tym było nie tak?
W becie coś się waliło i czasem zamiast wsadzić kosę zmieniał broń.

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: BattleField: Bad Company 2
« Odpowiedź #544 dnia: Stycznia 13, 2010, 12:52:48 pm »
http://www.battlefieldbadcompany2.wa.pl/ zajebista stona o BF:BC2. Naprawdę polecam, wszystko po naszemu i ladnie opisane;) TAK??

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: BattleField: Bad Company 2
« Odpowiedź #545 dnia: Stycznia 13, 2010, 13:02:51 pm »
http://www.battlefieldbadcompany2.wa.pl/ zajebista stona o BF:BC2. Naprawdę polecam, wszystko po naszemu i ladnie opisane;) TAK??
To Twoja strona Cancer? Bo już drugi raz ją zarzucasz ;P Trochę ma grafiki porościągane, ale tak to spoko.

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: BattleField: Bad Company 2
« Odpowiedź #546 dnia: Stycznia 13, 2010, 13:07:34 pm »
http://www.battlefieldbadcompany2.wa.pl/ zajebista stona o BF:BC2. Naprawdę polecam, wszystko po naszemu i ladnie opisane;) TAK??
To Twoja strona Cancer? Bo już drugi raz ją zarzucasz ;P Trochę ma grafiki porościągane, ale tak to spoko.
Nie moja nie mam czasu i pojęcia o takich rzeczach;)  trafiłem na nią kiedys i dodałem do zakładek :roll: Podoba mi sie bo konkretnie napisane i w jednym miejscu, nie trzeba nic szukać.

Johnny B. Goode

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-11-2007
  • Wiadomości: 1 838
  • Reputacja: 17
Odp: BattleField: Bad Company 2
« Odpowiedź #547 dnia: Stycznia 13, 2010, 15:59:11 pm »
Teraz jak się będzie dało przeładowywać podczas zooma to niektórym kamperom będzie łatwiej wsadzić kosę, ponieważ będą tylko i wyłącznie obserwować świat przez scope'a.
yes yes yes moje ulubione zajecie w kazdej grze 8) hej magik :P
Weź człowieku dostajesz soczyste heady potem płaczesz i wyzywasz od kamperów 8)

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: BattleField: Bad Company 2
« Odpowiedź #548 dnia: Stycznia 13, 2010, 17:23:36 pm »
Teraz jak się będzie dało przeładowywać podczas zooma to niektórym kamperom będzie łatwiej wsadzić kosę, ponieważ będą tylko i wyłącznie obserwować świat przez scope'a.
yes yes yes moje ulubione zajecie w kazdej grze 8) hej magik :P
Weź człowieku dostajesz soczyste heady potem płaczesz i wyzywasz od kamperów 8)
uuu po primo nigdy nie powiedzialem ze jestes kamper :roll: a po drugie jakie heady od Ciebie dostaje? :P BC2 ZARZĄDZI!!!

Devilek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 05-07-2005
  • Wiadomości: 8 220
  • Reputacja: 73
Odp: BattleField: Bad Company 2
« Odpowiedź #549 dnia: Stycznia 13, 2010, 18:35:47 pm »
Nie i nie podniecajcie się tak bo znowu napiszę, że ta gra to crap  :wink:
Yeahh, me and hate that's an odd couple

Johnny B. Goode

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-11-2007
  • Wiadomości: 1 838
  • Reputacja: 17
Odp: BattleField: Bad Company 2
« Odpowiedź #550 dnia: Stycznia 13, 2010, 18:41:31 pm »
Nie i nie podniecajcie się tak bo znowu napiszę, że ta gra to crap  :wink:
Tak samo jak pewna arcadówa :wink:

Devilek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 05-07-2005
  • Wiadomości: 8 220
  • Reputacja: 73
Odp: BattleField: Bad Company 2
« Odpowiedź #551 dnia: Stycznia 13, 2010, 18:43:51 pm »
Gry tak różne tak samo crapowate nie mogą być.
Yeahh, me and hate that's an odd couple

Ohtar

  • Gość
Odp: BattleField: Bad Company 2
« Odpowiedź #552 dnia: Stycznia 13, 2010, 18:51:22 pm »
Obydwie są świetne. Jedna w singlu, druga w multi.

Devilek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 05-07-2005
  • Wiadomości: 8 220
  • Reputacja: 73
Odp: BattleField: Bad Company 2
« Odpowiedź #553 dnia: Stycznia 13, 2010, 18:52:55 pm »
Przeca nie grał jeszcze nikt w singla BC2 to skąd wiesz, że jest świetny? O.o
Yeahh, me and hate that's an odd couple

blach0r

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 26-06-2007
  • Wiadomości: 5 558
  • Reputacja: 26
  • PSN id: purePwnerer
Odp: BattleField: Bad Company 2
« Odpowiedź #554 dnia: Stycznia 13, 2010, 18:55:35 pm »
Po multiplayerze.

Devilek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 05-07-2005
  • Wiadomości: 8 220
  • Reputacja: 73
Odp: BattleField: Bad Company 2
« Odpowiedź #555 dnia: Stycznia 13, 2010, 18:57:47 pm »
Aaa czyli coś na U2 średnie multi dobry singiel :)
Yeahh, me and hate that's an odd couple

Mrocz

  • Gość
Odp: BattleField: Bad Company 2
« Odpowiedź #556 dnia: Stycznia 13, 2010, 19:02:02 pm »
Aaa czyli coś na U2 średnie multi dobry singiel :)

Nom.... Modern Warfare 2 w sumie taki jest :)

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: BattleField: Bad Company 2
« Odpowiedź #557 dnia: Stycznia 13, 2010, 19:12:56 pm »
Aaa czyli coś na U2 średnie multi dobry singiel :)

Nom.... Modern Warfare 2 w sumie taki jest :)
nom własnie tak :grin: Devil daj spokój już.

blach0r

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 26-06-2007
  • Wiadomości: 5 558
  • Reputacja: 26
  • PSN id: purePwnerer
Odp: BattleField: Bad Company 2
« Odpowiedź #558 dnia: Stycznia 13, 2010, 19:47:06 pm »
Strasznie się 'zbucowiłeś' po nowym roku akademickim :evil: wuteef?

Ohtar

  • Gość
Odp: BattleField: Bad Company 2
« Odpowiedź #559 dnia: Stycznia 13, 2010, 21:11:53 pm »
Ja się usprawiedliwię, że nie grałem w singla BC2, ale za to grałem MW2 single jak i multi (co prawda na xboxie) i multi w BC2.