Autor Wątek: The Elder Scrolls V: Skyrim  (Przeczytany 213583 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Mrocz

  • Gość
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #1200 dnia: Listopada 15, 2012, 18:12:36 pm »
Mam wrażenie, że w kolejnej części możemy wrócić do Morrowind. Oczywiście z inna fabułą, ale ta kraina ma potencjał jak ja pier**le, no i next gen grafa :angel:

Ja mam wrażenie, ze w kolejnej części zobaczymy więcej niż jedną prowincje... Już w TES Online zapowiedzieli całe Tamriel.

lupinator

  • Gość
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #1201 dnia: Listopada 15, 2012, 18:15:55 pm »
Już w TES Online zapowiedzieli całe Tamriel.
Co innego zrobić świat do MMO, a co innego do single playerówki napakowanej szczegółami do porzygu.

Jak gra będzie w tych samych czasach to się, moim zdaniem, Bethesda będzie trzymać spójnie politycznych regionów.


Mrocz

  • Gość
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #1202 dnia: Listopada 15, 2012, 18:39:32 pm »
Co innego zrobić świat do MMO, a co innego do single playerówki napakowanej szczegółami do porzygu.

Jak gra będzie w tych samych czasach to się, moim zdaniem, Bethesda będzie trzymać spójnie politycznych regionów.



Dlatego, nie mówię, że będzie całe Tamriel tylko więcej niż jedna prowincja. Na przykład Skryim i Morrowind razem (akurat mało prawdopodobne, że Skyrim będzie), albo High Rock i Hammerfell.

Możliwe, że wrócimy do miejsc przedstawionych w którejś z części przed Morrowindem. Grafika wtedy była mega uproszczona i może chcieliby wykonać te prowincje w lepszej grafie ;)

LukeSpidey

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 10-05-2010
  • Wiadomości: 1 451
  • Reputacja: 10
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #1203 dnia: Listopada 15, 2012, 22:00:36 pm »
Ponoć Game of the Year Edition nie będzie zawierała dodatków, które już wyszły w DLC. Czy to prawda? Może ktoś rzucić jakimś linkiem mówiącym inaczej?

lupinator

  • Gość
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #1204 dnia: Listopada 15, 2012, 22:03:25 pm »
Ponoć Game of the Year Edition nie będzie zawierała dodatków, które już wyszły w DLC. Czy to prawda? Może ktoś rzucić jakimś linkiem mówiącym inaczej?
Nie będzie zawierała bo nie będzie GOTY, ale Premium Edition i to tylko w wybranych krajach. GOTY wyjdzie pewnie później.

LukeSpidey

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 10-05-2010
  • Wiadomości: 1 451
  • Reputacja: 10
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #1205 dnia: Listopada 15, 2012, 22:17:02 pm »
Cholera. Trochę szkoda, bo liczyłem na GOTY na grudzień 2012, no ale trudno. Gierkę na pewno zaliczę, bo jeden z najbardziej wyczekiwanych przeze mnie tytułów, które już miały swoją premierę.

lupinator

  • Gość
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #1206 dnia: Listopada 19, 2012, 17:29:52 pm »








http://imgur.com/a/CT8ZX

Takie bajki pewnie za 2 generacje :)

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #1207 dnia: Listopada 19, 2012, 17:35:57 pm »
nokurwa grubo :o

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #1208 dnia: Listopada 19, 2012, 17:38:25 pm »

el becetol

  • Gość
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #1209 dnia: Listopada 19, 2012, 17:54:23 pm »
Ciekawe jak to w ruchu wygląda, bo za stary jestem żeby się nabierać na bullshoty twórców. Ze zwykłego Skyrima też były kozackie foty, a wiadomo jak się miały do "gameplay experience".

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #1210 dnia: Listopada 19, 2012, 17:56:57 pm »
Pewnie dalej pokraczna animacja z chujowymi mordami i mimiką. Za dużo roboty dla modderów by było z tym gównem :P

Mrocz

  • Gość
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #1211 dnia: Listopada 19, 2012, 18:00:50 pm »
Pewnie dalej pokraczna animacja z chujowymi mordami i mimiką. Za dużo roboty dla modderów by było z tym gównem :P

No nie przesadzajmy ;) Postęp z mordami w Skyrim względem Obliviona jest ogromny xD

el becetol

  • Gość
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #1212 dnia: Listopada 19, 2012, 18:04:22 pm »
Pewnie dalej pokraczna animacja z chujowymi mordami i mimiką. Za dużo roboty dla modderów by było z tym gównem :P

Nie wiem jak z animacją, ale wyposzczone nerdy robią cuda nie tylko z mordami, ale całymi modelami postaci:



habahaba

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #1213 dnia: Listopada 19, 2012, 18:07:00 pm »
Sympatyczne. More please.

el becetol

  • Gość
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #1214 dnia: Listopada 19, 2012, 18:17:31 pm »
google -> DIMONIZED UNP

Patosław

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 18-01-2008
  • Wiadomości: 5 930
  • Reputacja: 147
  • Demons Souls <3
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #1215 dnia: Listopada 22, 2012, 13:53:23 pm »
Właśnie wczoraj dostałem grę i zaczynam. Zrobiłem wyjątkowo obrzydliwego Drowa, pakować mam zamiar głównie w magię. Zobaczymy jak pójdzie :)

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #1216 dnia: Listopada 26, 2012, 00:14:07 am »
Ktos na neogaf zarekomendowal ten modzik i po przeczytaniu co zmienia, to jest wlasnie to co na co czekalem by znow odpalic Skyrima

Leveling system zostal wywalony, dotyczy to wszystkiego od nagrod za questy, damage'u z trucizn i pulapek do mobow. Drzewko skilli zostalo kompletnie przerobione, system walki dziala kompletnie inaczej, jak rowniez magia jest zmieniona.

Troche wybranych zmian

Cytat: Requiem - The Oldschool Roleplaying Overhaul
- About 100 new custom spells,

- Telekinetic Disarry (Alteration, 75): Removes all clothing from the target and disarms it.
- Teleport II (Conjuration, 75): Teleports the caster to the target location; it does work in combat, and it even allows the teleportation through bars and other obstackles that do not block line of sight.
- Phantasmal Killer II (Illusion, 75): Causes the target humanoid to commit suicide.
- Arcane Dominance (Illusion, Domination): Completley control the minds of all nearby weak individuals, causing them to not attack you even when threatened, to give you outrageous prices while bartering and to submit to almost any proposal...

==

- Many foes now possess more perks and skills, making combat even more thrilling - if you see someone wielding a mace, he most likely has also training in its use, so make yourself ready for some armor-penetrating blows!

- NPCs are more intelligent: They will block, bash and attack more often and will always go for the best weapon available. They also have received a higher chance to carry potions with them,

- Archers are now extremely deadly. Arrows are much faster, NPCs aim better, drawing a bow takes more time for untrained persons.

- Trolls have immense regenerative abilities - one can actually see the wounds that even a greatsword inflicted closing within a trice. Only a severe amount of damage will suffice to slay such a beast - though some say that fire stops the regeneration completely...

- Ghosts are almost immune to all forms of physical damage, requiring severe weapon damage to destroy them - magic is highly advised, though silver coated weapons might also be of great help

- All Standing Stones have been overhauled, somewhat according more to the original effects. Also, you'll now have to make a tougher choice, as you will only be able to change the stone blessings between those stones that belong to your chosen guardian constellation: *

- Magicka, Stamina and Health are now even more important for they also grant passive, dynamic bonuses - basically, they now do what Attributes did in older titles, with Magicka representing Willpower and Intelligence; Stamina standing for Dexterity, part Endurace and Speed; and Health also reflecting raw physical power.
The bonuses granted by these are very small at the beginning, but you'll notice them when you've reached a higher level and have access to enchantments like Fortify Health, Magicka or Stamina, which of course are also calculated for these bonuses!

- Also, if you have more than 200 Health and Stamina each and do sprint into an enemy of about your size or a non-armored weakened one, you might be able to send him (or her) down to the ground. The same is true if you wear a full set of heavy armor.


Merchants are now more different. Smaller ones will have less money and goods, while those in less rural locations do have much more in stock. Their goods also somewhat depend on their location, like Alchemists in Markarth selling a lot of dwarven oil and much more of such smaller things.

- Most merchants' wares are now actually accessible via certain chests in which they store most of their wares - they are masterly locked, however!


- Wearing any heavy armor will render most thieving activities much harder or even impossible


- Every playable race starts with different stats (Health, Stamina, Magicka, regen rates, unarmed damage, carry weight, speed, starting skill levels)

- Don't expect to find anything but fur, intestines and other natural stuff on almost all animal corpses. No more gold, jewelry or stuff like that that would make one think: Did this beast just swallow a treasure chamber, mayhap?

- No more fasttraveling. Use a cart, teleport, buy a horse. Or even better: Walk. *

- Nordic and Dwemer Triggerplates are now invisible - now, your character will only be totally safe from traps when you invest into the respective perk in sneaking. * (You can overwrite this as you see fit with the mod "Subliminal Traps")


- Most hostile NPCs now have much shorter and similar "names" so you aren't able to tell if you're facing a weenie little guy with no experience or the ex-grandmaster of the arena himself. You'll have to judge about him by looking at the equipment, for instance...

- Cleared Dungeons will not respawn

- New Books (some are from previous Elder Scrolls Titles, others are completly new and have been written by myself)

- Alchemists who have the second rank of Alchemical Lore can now craft special oils at the forge that work like poisons and deal elemental damage or have another very specific purpose

- Though not depicted ingame, gold now has a weight. You'll have to find a place to store it... *

- Though not depicted ingame, arrows and bolts also have a weight: *

- Food will restore both Magicka and Stamina instead of Health when consumed out of combat. Raw food, on the other hand, will damage these attributes, unless you belong to a beast race, in which case you'll receive a bonus instead when eating it out of combat.


Wiecej na stronie moda i trzeba to przeczytac przed przystapieniem do gry
http://skyrim.nexusmods.com/mods/19281

_ReD_

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-12-2005
  • Wiadomości: 4 959
  • Reputacja: 49
  • It is what it is
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #1217 dnia: Listopada 27, 2012, 03:06:08 am »
What Skyrim Looks Like When You’re Running 100 Mods At Once
http://kotaku.com/5961994/what-skyrim-looks-like-when-youre-running-100-mods-at-once





















Niezle, ciekawe jaki sprzet trzeba miec aby to plynnie chodzilo :D
« Ostatnia zmiana: Listopada 27, 2012, 03:09:02 am wysłana przez _ReD_ »

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #1219 dnia: Listopada 27, 2012, 09:45:28 am »


Niezle, ciekawe jaki sprzet trzeba miec aby to plynnie chodzilo :D
Jakbys przeczytal artykul na kotaku to bys znalazl link gdzie jest wszystko wyjasnione. Z ta trawa wydajnosc jest kiepska [5-30], bez 50+.
« Ostatnia zmiana: Listopada 27, 2012, 10:24:55 am wysłana przez KKRT »

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #1220 dnia: Listopada 27, 2012, 09:52:44 am »
Dla leniwych:

CONFIG

Just default config on Ultra, with more blurred shadows and higher Ugrids (7/9), nothing else.

And i use 1920x1080 or 2560x1440, with in-game FXAA/MSAA or MSAA/SGSSAA through Nvidia Inspector, negative LOD and of course, High Quality AO.
And again, these settings changes between each screenshot.

Im using a 2500K @ 4Ghz + GTX670 @ 1200mhz, enough for the unmodded game but i can get unplayable framerates with some mods :D

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #1221 dnia: Listopada 27, 2012, 10:24:46 am »
Bardziej to

Cytuj
1.1.4 What are your PC specs?
2500K @ 4Ghz + GTX670 @ 1200/7000

1.1.9 What's the framerate with all this mods?
With the heaviest grass i get from 5 to 30fps (more grass on screen = less fps), without it at least 40-60fps (outdoors).

1.1.6 Which grass mod are you using?
Custom grass, is a WIP mod so there's no download link.
But you can try lush grass and glorious grasses, but don't cry if you get unplayable framerates.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #1222 dnia: Listopada 27, 2012, 10:30:56 am »
MÓJ CYTAT JEST RÓWNIE DOBRY, nie bądź taki cwaniak.

lupinator

  • Gość
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #1223 dnia: Stycznia 06, 2013, 14:53:51 pm »


@_______________________________________@

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #1224 dnia: Stycznia 06, 2013, 15:01:42 pm »
To je skyrim?

lupinator

  • Gość
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #1225 dnia: Stycznia 06, 2013, 15:05:14 pm »
nom

Mrocz

  • Gość
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #1226 dnia: Stycznia 06, 2013, 15:28:46 pm »
ładny

Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #1227 dnia: Stycznia 06, 2013, 15:44:19 pm »
Plastic fantastic, widać że to z PC, po za tym TLoU wygląda lepiej.

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #1228 dnia: Stycznia 06, 2013, 16:58:46 pm »
Ja celowalem w art style Bethesdy, no i 50+ fps :)

http://kkrt.minus.com/mbkZHrw8Ao3CFe

Mrocz

  • Gość
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #1229 dnia: Stycznia 06, 2013, 17:01:27 pm »
Ja celowalem w art style Bethesdy, no i 50+ fps :)

http://kkrt.minus.com/mbkZHrw8Ao3CFe

I proporcje rozdzielczości 4:3 :D :D

el becetol

  • Gość
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #1230 dnia: Stycznia 06, 2013, 17:09:06 pm »
Cukierkowo aż rzygać się chce.


lupinator

  • Gość
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #1231 dnia: Stycznia 06, 2013, 17:13:52 pm »
Cukierkowo aż rzygać się chce.



el becetol

  • Gość
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #1232 dnia: Stycznia 06, 2013, 17:24:41 pm »
Siła argumentu jak zwykle powala.

sieq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-09-2006
  • Wiadomości: 2 850
  • Reputacja: 16
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #1233 dnia: Stycznia 06, 2013, 17:33:34 pm »
Fiu fiu. Śliczne ale sztuczne. Przypomina mi się 3dmark 2003 :troll:

lupinator

  • Gość
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #1234 dnia: Stycznia 06, 2013, 17:34:10 pm »
Siła argumentu jak zwykle powala.
Spina też :D

el becetol

  • Gość
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #1235 dnia: Stycznia 06, 2013, 17:52:15 pm »
Spina też. A na temat Skyrima masz do powiedzenia że:

lupinator

  • Gość
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #1236 dnia: Stycznia 06, 2013, 17:57:30 pm »
Spina też. A na temat Skyrima masz do powiedzenia że:
Kochany spinaczu, po prostu obrazowo skomentowałem Twoją wypowiedź, a nie Skyrima. Nie obrażaj się :D

el becetol

  • Gość
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #1237 dnia: Stycznia 06, 2013, 18:04:47 pm »
Wyzywasz innych od spinaczy i każdą wypowiedź kończysz wymuszoną emotikonką, która ma pokazać jaki jesteś wyluzowany, ale i tak pozostaje wrażenie, że pisząc te posty prawie płakałeś. Nie ma co robić offtopów i wyzywać - nie spodobały się komuś w internecie twoje obrazki, musisz sobie jakoś z tym poradzić. Emotka:  :D

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #1238 dnia: Stycznia 06, 2013, 18:24:09 pm »
I proporcje rozdzielczości 4:3 :D :D
5:4 no i...?

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #1239 dnia: Stycznia 06, 2013, 19:03:36 pm »
8:6