Autor Wątek: CryENGINE 3  (Przeczytany 15124 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
CryENGINE 3
« dnia: Marca 11, 2009, 22:44:50 pm »
Cytuj
Crytek Announces CryENGINE® 3

New all-in-one game development solution for Xbox 360, PlayStation 3,
MMO, DX9/ DX10 and Next-Gen-Ready to be premiered at GDC 2009


Frankfurt a. M. (Germany), March 11th 2009 - Crytek GmbH (“Crytek”) is excited to announce that they will introduce their latest all-in-one game development solution CryENGINE 3, at this year’s GDC Expo (March 25th – 27th) in San Francisco. CryENGINE 3 is the first development platform for Xbox 360, PlayStation 3, MMO, DX9/DX10 that also is truly Next-Gen-Ready - with scalable computation and graphics for all major upcoming platforms. It provides the complete game engine to create AAA quality next generation games, and includes the CryENGINE 3 Sandbox™ level editor, a production-proven, 3rd generation “What you see is what you play” (WYSIWYP) - tool designed by and for professional developers. CryENGINE 3 comes with significant new features specifically designed for console, online, MMO and Next-Gen game development.

“With CryENGINE 3 we are delivering our best game development technology that enables our clients to achieve their vision on current and future platforms to develop games such as MMOs, action games and more. Our complete game engine solution enables realtime development, ensures teams are able to maximise their own creativity, saves budget and creates greater gaming experiences. Also with our solution developers can start working on their next generation games today.” said Cevat Yerli, CEO & President of Crytek.

“CryENGINE 3 is a revolutionary change from our previous PC-only engines – and we’re applying a similar revolution to the service we provide to developers using the software to create extraordinary games. CryENGINE 3 will set the benchmark for complete game engine solutions in performance, and services to game engine licensees and their players. We’ve been preparing a long time for CryENGINE on consoles and we’re confident that Crytek will again amaze developers at GDC.” added Carl Jones, Director of Business Development CryENGINE.

CryENGINE® is the underlying technology for Crytek’s critically acclaimed games Crysis and Crysis Warhead and has already been licensed to a number of major game companies around the globe, including several recent serious games training and simulation projects.

Crytek's Engine Business Team will be available during the show for meetings to discuss licensing details with prospective clients. In addition, Crytek will be hosting a series of public presentations at their booth #5940 in the North Hall.

Mam nadzieję, Że silnik się przyjmie i stanie się konkurencją dla wysłuŻonego juŻ UE3, na którym to jedzie spora liczba gier na obecne konsole (przynajmniej na X0).
« Ostatnia zmiana: Marca 11, 2009, 22:47:55 pm wysłana przez Mr_Zombie »
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

Wojtq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 01-09-2006
  • Wiadomości: 4 855
  • Reputacja: 42
Odp: CryENGINE 3
« Odpowiedź #1 dnia: Marca 23, 2009, 20:57:52 pm »
PSN ID: WojtqGO

ZonE

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 27-01-2009
  • Wiadomości: 72
  • Reputacja: 0
Odp: CryENGINE 3
« Odpowiedź #2 dnia: Marca 23, 2009, 21:20:30 pm »
ładnie to wygląda ;)

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: CryENGINE 3
« Odpowiedź #3 dnia: Marca 23, 2009, 21:23:15 pm »
powiedziałbym że bardzo ładnie :P
mogli by jakoś zrobić na tym Crysisa i wypuścić na konsole.

aglagla

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 05-10-2008
  • Wiadomości: 121
  • Reputacja: 0
Odp: CryENGINE 3
« Odpowiedź #4 dnia: Marca 23, 2009, 21:25:58 pm »
widać po trailerze, że crytek cofnął się w rozwoju porównując cryengine 2. ale co wymagać od konsol. szczególnie to widać na ujęciu pokazującym dalszy obszar.

qsh

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 22-02-2005
  • Wiadomości: 282
  • Reputacja: 0
  • PSN ID i Gamertag: qsh
Odp: CryENGINE 3
« Odpowiedź #5 dnia: Marca 23, 2009, 21:26:50 pm »
Szczerze? Szału nie ma. Spodziewałem się więcej po platformie, która jest "Next-Gen-Ready - with scalable computation and graphics for all major upcoming platforms." Cała nadzieja w słówku "scalable". :???:

Diuk

  • Gość
Odp: CryENGINE 3
« Odpowiedź #6 dnia: Marca 23, 2009, 21:34:27 pm »
Szczerze? Szału nie ma. Spodziewałem się więcej po platformie, która jest "Next-Gen-Ready - with scalable computation and graphics for all major upcoming platforms." Cała nadzieja w słówku "scalable". :???:

+1

dante0

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 22-07-2008
  • Wiadomości: 1 323
  • Reputacja: 26
Odp: CryENGINE 3
« Odpowiedź #7 dnia: Marca 23, 2009, 22:35:47 pm »
Killzone 2 wymięka.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: CryENGINE 3
« Odpowiedź #8 dnia: Marca 23, 2009, 22:51:06 pm »
Wygląda bardzo podobnie do Cry Engine 2 (trochę lepiej). Jest świetnie jak na dzisiejsze standardy, ale jaki na kolejną generację to średnio.

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 694
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: CryENGINE 3
« Odpowiedź #9 dnia: Marca 23, 2009, 22:54:42 pm »
Bo tam niepotrzebnie stoi ta trójka. 2,5 to powinien być właściwy numer.

Wojtq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 01-09-2006
  • Wiadomości: 4 855
  • Reputacja: 42
Odp: CryENGINE 3
« Odpowiedź #10 dnia: Marca 23, 2009, 23:12:37 pm »
Prezentacja pokazuje pazur od 0:43. Gdyby tak stworzono LOST na tym silniku... :roll:
PSN ID: WojtqGO

punisher85

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 12-01-2008
  • Wiadomości: 1 058
  • Reputacja: 7
Odp: CryENGINE 3
« Odpowiedź #11 dnia: Marca 23, 2009, 23:42:51 pm »
urbanistyczne miejscówki,oświetlenie ich itp sporo za poziomem killzone2.
Przyroda ,woda tu już fantastycznie ,choć i tak cyferka 3 to śmiech na sali,to przecież to CE2 zoptymalizowany pod ps3 i x360 i nic ponadto.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: CryENGINE 3
« Odpowiedź #12 dnia: Marca 25, 2009, 20:33:44 pm »
urbanistyczne miejscówki,oświetlenie ich itp sporo za poziomem killzone2.
Przyroda ,woda tu już fantastycznie ,choć i tak cyferka 3 to śmiech na sali,to przecież to CE2 zoptymalizowany pod ps3 i x360 i nic ponadto.
Może o to im chodziło :lol: ;)
: Marzec 23, 2009, 23:47:35 pm
Direct feed screens:
http://gallery.thatvideogameblog.com/cryengine-3
: Marzec 25, 2009, 19:04:35 pm
PS3 vs Xbox 360 HD Video:
http://www.gamersyde.com/stream_10376_en.html

Wojtq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 01-09-2006
  • Wiadomości: 4 855
  • Reputacja: 42
Odp: CryENGINE 3
« Odpowiedź #13 dnia: Marca 25, 2009, 21:44:29 pm »
Ok. 1:20 widać największą różnicę. PS3 zapewnia wyraźniejszy widok daleko położonych miejscówek, a i bliższy teren wydaje mi się nieco ładniejszy.
PSN ID: WojtqGO

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: CryENGINE 3
« Odpowiedź #14 dnia: Marca 25, 2009, 22:23:08 pm »
Ok. 1:20 widać największą różnicę. PS3 zapewnia wyraźniejszy widok daleko położonych miejscówek, a i bliższy teren wydaje mi się nieco ładniejszy.
Dokładniej to drzewa na PS3 są widoczne w oddali, są trójwymoiarowe, na XO jest ich całkowity brak.

W 1/3 filmiku również widać, że światło w PS3 generuje cienie, na XO przedmioty cienia nie rzucają.


Ogólnie engine prezentuje się świetnie ale nie rewelacyjnie.

ubol

  • Sekretarz wojewódzki
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2005
  • Wiadomości: 1 537
  • Reputacja: 16
  • PSN: urytuPL
Odp: CryENGINE 3
« Odpowiedź #15 dnia: Marca 25, 2009, 22:46:39 pm »
Obejrzałem filmik porównujący obie konsole i jeśli tak będzie to wyglądać to jestem pod wrażeniem (tym bardziej że ostatnio naparzam tylko w Finala 7 to wrażenia wizualne z filmiku mam podwójne :-D) . Wersja na xboxa 360 wygląda troszkę lepiej (żart).

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: CryENGINE 3
« Odpowiedź #16 dnia: Marca 25, 2009, 23:36:57 pm »

Gość Anonimowy

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2006
  • Wiadomości: 2 626
  • Reputacja: 0
Odp: CryENGINE 3
« Odpowiedź #17 dnia: Marca 26, 2009, 00:16:11 am »
Ok. 1:20 widać największą różnicę. PS3 zapewnia wyraźniejszy widok daleko położonych miejscówek, a i bliższy teren wydaje mi się nieco ładniejszy.
Dokładniej to drzewa na PS3 są widoczne w oddali, są trójwymoiarowe, na XO jest ich całkowity brak.

W 1/3 filmiku również widać, że światło w PS3 generuje cienie, na XO przedmioty cienia nie rzucają.


Ogólnie engine prezentuje się świetnie ale nie rewelacyjnie.


Ciekawe...
1/3 filmiku (2:54) mówisz?
Więc w okolicach 1 minuty?

0:55




O to ujęcie ci chodzi?
Hmm...
Coś tu podkolorowywujesz zdeczka...
Mocniejsze światlo jak już w jednym miejscu, równie dobrze można ponażekać że cień na skośnej ścianie w prawej środkowej części się na PS3 beznadziejnie dorysowywuje...

Trochę brak w tych okolicach innych identycznych ujęć ale patrząc na te gdzie są fragmenty z X360 jakoś cieni (postaci i otoczenia) nie brakuje....







Masz jednak trochę racji z tymi drzewami





Z tym że nie wiem skąd taka pewność, że są w 3D - ja obstawiam że równie dobrze to może być jak w Lair - kto miał styczność z tą grą to wie o czym mówię (żołnierze itd.) - taka sprzętowo obsługiowane na kartach nVidi klonowanie elementów 3D jako 2 wymiarowe sprity (2D)...
Sporo gier tak oszukuje - nie do zapomnienia jak komuś wjedzie taki 2D sprite samochodu w Gran Turismo Prologue przy powtórce na pierwszy plan ;)

(patrząc na zrzuty Ryu) Ba to nawet może być spowodowane inną teksturą i tym że na X'e jest jakaś mgiełka nad morzem.



Szkoda że to wszystko tak kiepsko chodzi, ja tu widzę spore cięcia jak już coś na tym silniku wyjdzie , chyba że go jeszcze sporo zoptymalizują...

PS.
Przepraszam za słabą jakość zrzutów z filmu SD - mam problemy z screen grab'em...

EDIT.
Ryo mnie trochę ubiegł...
« Ostatnia zmiana: Marca 26, 2009, 01:04:10 am wysłana przez Gość Anonimowy »
"Na forum nie ma żadnych ludzi, tylko porno boty z podciągniętym AI."
(by tarniak, all rights and lefts reserved)
---
Lies. Deceit. Cake.
---

13 Porównanie Gier (X360 vs PS3)
http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=2178.msg349879#msg349879

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: CryENGINE 3
« Odpowiedź #18 dnia: Marca 26, 2009, 00:31:19 am »
Ok. 1:20 widać największą różnicę. PS3 zapewnia wyraźniejszy widok daleko położonych miejscówek, a i bliższy teren wydaje mi się nieco ładniejszy.
Dokładniej to drzewa na PS3 są widoczne w oddali, są trójwymoiarowe, na XO jest ich całkowity brak.

W 1/3 filmiku również widać, że światło w PS3 generuje cienie, na XO przedmioty cienia nie rzucają.


Ogólnie engine prezentuje się świetnie ale nie rewelacyjnie.


Ciekawe...
1/3 filmiku (2:54) mówisz?
Więc w okolicach 1 minuty?

0:55




Hmm...
Coś tu bajerujesz zdeczka...

To się przyjrzyj dokładnie, najlepiej zrób zooma 300% i zobaczysz, że jak jest to źródło światła po lewej, to przedmioty pod nim (beczka, pudła, deska) na PS3 rzucają cień, na XO nie.

Gość Anonimowy

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2006
  • Wiadomości: 2 626
  • Reputacja: 0
Odp: CryENGINE 3
« Odpowiedź #19 dnia: Marca 26, 2009, 00:34:02 am »
Tak złapałem o co ci tu chodzi jest w przeedytowanej wersji.
Cytuj
O to ujęcie ci chodzi?
Hmm...
Coś tu podkolorowywujesz zdeczka...
Mocniejsze światlo jak już w jednym miejscu, równie dobrze można ponażekać że cień na skośnej ścianie w prawej środkowej części się na PS3 beznadziejnie dorysowywuje...
Upraszczając na X'e w tamtym miejscu prawie nie ma mocnego światła więc i cieni mocnych nie ma.
Za slabe światło i za słabe cienie były i pewnie nie załapały się przy (najprawdopodobniej) prerenderowanej mapie cieni. Coś tam zresztą tak na upartego zresztą jest...

To, że światło jest jakieś spaprane na PS3 i świeci w jakiś dziwny sposób - skąd ten romb i takie ostre brzegi? Co ogranicza światło w taki dziwny sposób? 
Ta magiczna lampa neonówka co pojawia się na PS3 i znika raz po raz w tamtym ujęciu?
Takich pierdół to już mi się nawet nie chce wałkować.



Ogólnie rzecz biorąc silnik ma jeszcze masę niedoróbek - dorysowywujące się cienie, wyskakujące obiekty i przede wszystkim marny framerate.
Jak na pociętą wersję CrysisEngine2 (i proszę bez obłąkańczych tekstów mi o tym że tak nie jest, PC suxx itp po co się okłamywać 1 2) to chwilami świetnie a chwilami bieda.
Zobaczy się jak w praniu to będzie wyglądać do tech dem to już po prezentacji Unreal Engine 3 na E3 2005 nauczyłem się podchodzić bardzo sceptycznie.
« Ostatnia zmiana: Marca 26, 2009, 01:32:36 am wysłana przez Gość Anonimowy »
"Na forum nie ma żadnych ludzi, tylko porno boty z podciągniętym AI."
(by tarniak, all rights and lefts reserved)
---
Lies. Deceit. Cake.
---

13 Porównanie Gier (X360 vs PS3)
http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=2178.msg349879#msg349879

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: CryENGINE 3
« Odpowiedź #20 dnia: Marca 26, 2009, 01:03:11 am »
Eh, dopiero co pierwszy filmik prezentujący silnik wyszedł a wy już zaczynacie porównywać wersję PS3 z X0...
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

Tango

  • Gość
Odp: CryENGINE 3
« Odpowiedź #21 dnia: Marca 26, 2009, 02:50:19 am »
Eh, dopiero co pierwszy filmik prezentujący silnik wyszedł a wy już zaczynacie porównywać wersję PS3 z X0...

 :-D :-D :-D

Gość Anonimowy

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2006
  • Wiadomości: 2 626
  • Reputacja: 0
Odp: CryENGINE 3
« Odpowiedź #22 dnia: Marca 26, 2009, 06:19:24 am »
Upraszczając na X'e w tamtym miejscu prawie nie ma mocnego światła więc i cieni mocnych nie ma.
Za slabe światło i za słabe cienie były i pewnie nie załapały się przy (najprawdopodobniej) prerenderowanej mapie cieni. Coś tam zresztą tak na upartego zresztą jest...

Czyli jednym słowem stonowali efekty na XO. Tak na marginesie , (na upartego) nic tam z cieni nie widać.
To są (IMO) STATYCZNE cienie. To jest są obliczone przez program podczas przygotowywania mapy.
I wygląda na to że na X'e wartość tamtego konkretnego światła jest ustawiona na mniejszą wartość.
I prawdopodobnie przy kompilowaniu lightmap (czy jak to tam w przypadku Crysisa się zwie) słabsze świtło nie wygenerowało namalowanych na teksturze podłoża cieni.
I tyle.
Bo jakoś w innych miejscach gdzie jasność oświetlenie jest taka sama/podobna cienie są w identycznych miejscach....

Cytuj
Podczas  ujęcia z panoramą morza widać jak na XO wskakują/uciekają cienie/lepsze tekstury(przykład palma po lewej na gifie poniżej): ,na PS3 praktycznie niewidoczne:

Za to w innych ujęciach wyskakują cienie na PS3, dorysowywują się tekstury i obiekty a na X'e nie.
Co by daleko nie szukać ten sam moment ze światłami powyżej.
Po skrajnej prawej stronie rysują się cienie rzucane przez barierkę i te rzucane z góry:

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

No i ta nieszczęsna lampka co tak dziwacznie świeci (ach ten romb...)- pojawia się i znika pojawia się i znika...

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Cytuj
Do tego na obrazie w wersji XO wazelinka (nie da się złapać czystej klatki):
No właśnie to ciekawe tylko w tamtym jednym ujęciu tak jest.
Na początku myślałem że to może to ta poranna mgiełka unosząca się nad morzem co jest tylko na X'e a nie ma jej na PS3.
Ale raczej skłaniałbym się że to jakoś źle zostalo złapane/wrzucne do filmiku, wygląda niemal jakby ktoś przeplot z 1080i źle usunął (to jest jakąś metodą na "szybko" przez zlanie pól).

Cytuj
Szkoda,że nie pokazali więcej tych samych ujęć na obydwie platformy  bo dodatkowo przy kamerze latającej po mieście nie da się nie zauważyć braku v-synchra na XO.
No właśnie szkoda - po mieście kamera na X'e zasuwa przez kilkanaście sekund, dynamiczne przeloty między budynkami, najazdy kamery, ujęcia panoramy miasta itd.
A na PS3? 2 krócusieńkie ujęcia z minimalnym ruchem i oglądamy w jednym 2 strzały z miejsca a w drugim kamera się powoli obraca (i tam też się rysują tekstury i obiekty po lewej stronie na budynku) .
Wstydzą się czy coś? ;)

Za to w ujęciach ze spacerku po lesie lasu (2:08 itd.) jest odwrotnie z materiałem (znowu jest też parę  "bonusów" - w stylu dorysowywujących się tekstur na drzewach) i tam się nie da nie zauważyć że tam PS3 też przydało by sie "troszkę" więcej pełnych klatek 8)

Niedoróbki po prawej , niedoróbki po lewej. I tyle.


Tak czy siak, to jest tylko tech demo i to chodzące na konolach które nie muszą się zajmować innymi obliczeniami.
Zobaczymy jak przyjdzie pora na jakieś gry i będzie trzeba CPU przeznaczyć na inne "głupie" obliczenia w stylu AI - wtedy przykładowo liczba wspomagających obliczenia SPU/rdzeni PPU może się troszkę zmniejszyć  :cool:
Z drugiej strony jest co optymalizować - może nas miło zaskoczą - było by fajnie - bo jak już wcześniej pisałem to co pokazał Epic z UE3 (i to dotyczy również UE3.5) na pokazach a co dostaliśmy w grach nieco mnie rozczarowało.

EOT.
« Ostatnia zmiana: Marca 26, 2009, 06:56:52 am wysłana przez Gość Anonimowy »
"Na forum nie ma żadnych ludzi, tylko porno boty z podciągniętym AI."
(by tarniak, all rights and lefts reserved)
---
Lies. Deceit. Cake.
---

13 Porównanie Gier (X360 vs PS3)
http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=2178.msg349879#msg349879

above89

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 25-06-2007
  • Wiadomości: 2 023
  • Reputacja: 0
Odp: CryENGINE 3
« Odpowiedź #23 dnia: Marca 26, 2009, 07:11:13 am »
Czyżby Crytek miał pogrążyć X0 i jego hiper moc, której taki x0 nie posiada bo multiplatformy wyglądają lepiej od excl notabene żadna konsola nie posiada łącznie z ps3 bo Killzone 2 aż takiego szału nie robi.

above89

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 25-06-2007
  • Wiadomości: 2 023
  • Reputacja: 0
Odp: CryENGINE 3
« Odpowiedź #24 dnia: Marca 26, 2009, 07:52:15 am »
Ja tam chce Crysisa i Crysis Warhound na x0, obie mega grywalne zwłaszcza dodatek.

kumite49

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 17-11-2008
  • Wiadomości: 464
  • Reputacja: 0
  • O ludzie!Lupi nie odpowiadaj na moje posty!Blagam
Odp: CryENGINE 3
« Odpowiedź #25 dnia: Marca 26, 2009, 10:04:56 am »
Ja tam nie chce tej nudy!Chętnie zobaczylbym MGS5 z taką oprawą w lesie.Co do porównania to jeśli chodzi o oprawe to na tych screenach ps3 górą!Zresztą twórcy tak uważają od dawna.
Mój top 10 gier wszechczasów!
1.Metal Gear Solid
2.Shenmue,Shenmue2
3.Metal Gear Solid 3
4.Wining Eleven 4,ISS Pro Evolution 1,2
5.Tekken 3
6.Resident Evil 4
7.God of War 2
8.Metal Gear Solid 4
9.Winning Eleven 7,PES3
10.Mortal Kombat 2

above89

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 25-06-2007
  • Wiadomości: 2 023
  • Reputacja: 0
Odp: CryENGINE 3
« Odpowiedź #26 dnia: Marca 26, 2009, 10:19:58 am »
Ja tam nie chce tej nudy!Chętnie zobaczylbym MGS5 z taką oprawą w lesie.Co do porównania to jeśli chodzi o oprawe to na tych screenach ps3 górą!Zresztą twórcy tak uważają od dawna.
Czemu nuda ? Crysis dla mnie świetny i przeszedłem 5 razy, mega swoboda i ogromna grywalność. Rozumiem że wszelkie COD'y Ci się podobają right ?

MGS5 na tym silniku eee japońce nie są aż tak zachłanni na nową technologie, wolą się skupić na fabule, reżyserii itp

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 543
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: CryENGINE 3
« Odpowiedź #27 dnia: Marca 26, 2009, 10:43:13 am »
Ja tam nie chce tej nudy!Chętnie zobaczylbym MGS5 z taką oprawą w lesie.Co do porównania to jeśli chodzi o oprawe to na tych screenach ps3 górą!Zresztą twórcy tak uważają od dawna.
Czemu nuda ? Crysis dla mnie świetny i przeszedłem 5 razy, mega swoboda i ogromna grywalność. Rozumiem że wszelkie COD'y Ci się podobają right ?

No właśnie. Dla Ciebie świetny, a dla niego nudny i nie rozumiem po co napisałeś swój komentarz ;).

Każdy ma swój gust. Ja w FPS wole intensywną akcję umoczoną w masie skryptów, gdzie co chwilę coś się dzieje. Nie wiem jak jest z Crysisem (ale przypuszczam, że mamy dość duża swobodę w tym co robimy) bo nawet by mi instalacja nie ruszyła :D.

Swoboda działania to się tylko do RPG i gier pokroju GTA nadaje.
« Ostatnia zmiana: Marca 26, 2009, 10:48:53 am wysłana przez Chris »

above89

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 25-06-2007
  • Wiadomości: 2 023
  • Reputacja: 0
Odp: CryENGINE 3
« Odpowiedź #28 dnia: Marca 26, 2009, 10:46:40 am »
Ja tam nie chce tej nudy!Chętnie zobaczylbym MGS5 z taką oprawą w lesie.Co do porównania to jeśli chodzi o oprawe to na tych screenach ps3 górą!Zresztą twórcy tak uważają od dawna.
Czemu nuda ? Crysis dla mnie świetny i przeszedłem 5 razy, mega swoboda i ogromna grywalność. Rozumiem że wszelkie COD'y Ci się podobają right ?

No właśnie. Dla Ciebie świetny, a dla niego nudny i nie rozumiem po co napisałeś swój komentarz ;).

Każdy ma swój gust. Ja w FPS wole intensywną akcję umoczoną w masie skryptów, gdzie co chwilę coś się dzieje. Nie wiem jak jest z Crysisem (ale przypuszczam, że mamy dość duża swobodę w tym co robimy) bo nawet by mi instalacja nie ruszyła :D.

Swoboda działa to się tylko do RPG i gier pokroju GTA nadaje.
Akurat w Crysis sprawuje się ona perfekcyjnie, dżungla, swoboda, snajperka i oddział koreańców coś pięknego :) Zdecydowanie lepiej ta swoboda sprawuje się w Crysis niż FC2.

Buzu

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 02-10-2007
  • Wiadomości: 752
  • Reputacja: 0
Odp: CryENGINE 3
« Odpowiedź #29 dnia: Marca 26, 2009, 20:17:58 pm »
Spoko Cry Engine 3 a wyglada gorzej od drugiego.
Przedewszystkim niska rozdzielczość i aliasing dają po oczach co boli jak się przeszło Cry i Warhead w 1080p, dalej modele broni, pole widzenia i właściwie wszystko do momentu pokazania wody to lol. Dopiero wodospad i rzeczka dają rade, że hej. Krótko mówiąc szału nie ma uż 2 lata temu widziałem lepsza grafę, IMO moc konsol sie już skończyła i nie ma co liczyć na jakąś nową jakość w tej generacji. Poczekamy co fajnego szykują na PC twórcy, może tam choć trochę nowości chcą wprowadzić

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: CryENGINE 3
« Odpowiedź #30 dnia: Marca 27, 2009, 14:05:37 pm »
Spoko Cry Engine 3 a wyglada gorzej od drugiego.
Przedewszystkim niska rozdzielczość i aliasing dają po oczach co boli jak się przeszło Cry i Warhead w 1080p, dalej modele broni, pole widzenia i właściwie wszystko do momentu pokazania wody to lol. Dopiero wodospad i rzeczka dają rade, że hej. Krótko mówiąc szału nie ma uż 2 lata temu widziałem lepsza grafę, IMO moc konsol sie już skończyła i nie ma co liczyć na jakąś nową jakość w tej generacji. Poczekamy co fajnego szykują na PC twórcy, może tam choć trochę nowości chcą wprowadzić
a mi to wyglada podobnie do high/v high na pc. jedynie z zasiegiem widzenia jest gorzej nie wiem tez jak z texturami ale cienie, oswietlenie, ilosc roslinnosci, fizyka, woda wygladaja jak high/vhigh nawet sunshafty sa.
ciekawy jestm ktore to 2 letnie gry sa ladniejsze od ce3?

Unlimited

  • Gość
Odp: CryENGINE 3
« Odpowiedź #31 dnia: Marca 27, 2009, 14:08:37 pm »
true 8-)

monio4

  • Nintendofanboj
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 15-05-2004
  • Wiadomości: 2 948
  • Reputacja: 25
Odp: CryENGINE 3
« Odpowiedź #32 dnia: Marca 28, 2009, 04:08:57 am »
Marne to. Jak na moim kompie Crysis na silniku z numerkiem 2 wygląda lepiej... To jakiś dowcip musi być.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: CryENGINE 3
« Odpowiedź #33 dnia: Marca 28, 2009, 12:37:32 pm »
Po prostu tak będzie wyglądać CryEngine na konsolach (jak dobrze pójdzie). Gdy przyjdzie kolej na następną generację, to wtedy pewnie pokaże pazurki.

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: CryENGINE 3
« Odpowiedź #34 dnia: Marca 28, 2009, 12:59:35 pm »
Jestem zawiedziony. Niektóre momenty wyglądają fantastycznie (dżungla oraz ta średniowieczna bitwa), inne (miasto) słabo.

No i faktycznie, tak jak Zielarz napisał, to nie powinno się nazywać CryENGINE 3, tylko CryENGINE 2.5 albo CE2 Console ver. :/. Przynajmniej na filmiku nie widać jakieś poprawy względem obecnej wersji silnika, a jedynie tylko pogorszenie jakości (widoczny niekiedy aliasing, pojawiające się i znikające obiekty/cienie).
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

monio4

  • Nintendofanboj
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 15-05-2004
  • Wiadomości: 2 948
  • Reputacja: 25
Odp: CryENGINE 3
« Odpowiedź #35 dnia: Marca 28, 2009, 13:01:19 pm »
BTW: Ostatnio sobie trochę modeluje w 3d i poznaje bardziej temat od kuchni... Po jednej całej nocy modelowania śniło mi się że robiłem jakiś model dla EPICa i konsole nowej generacji miały sprzętowo obsługiwany displacement maping.  :lol: Byłoby miło ale nie liczę na to wcale.

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: CryENGINE 3
« Odpowiedź #36 dnia: Marca 30, 2009, 16:28:34 pm »
BTW: Ostatnio sobie trochę modeluje w 3d i poznaje bardziej temat od kuchni... Po jednej całej nocy modelowania śniło mi się że robiłem jakiś model dla EPICa i konsole nowej generacji miały sprzętowo obsługiwany displacement maping.  :lol: Byłoby miło ale nie liczę na to wcale.
fajny sen  :D :D czasem tez mam podobne :D a disp.maping w radkach jest to juz od dawna  zaimplementowane tyle ze nie ma tego w dx. dopiero w dx11 podobno bedzie teselacja czyli bedzie i displacement mapping http://www.in4.pl/komentarze.htm?kbt=N&news_id=16533

Gość Anonimowy

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2006
  • Wiadomości: 2 626
  • Reputacja: 0
Odp: CryENGINE 3
« Odpowiedź #37 dnia: Marca 31, 2009, 02:44:39 am »
Świetna techniczna analiza silnika zaprezentowanego w filmiku, POLECAM zgrać na dysk - posiadacze Firefoxa; wtyczka DownloadHelper wybieramy "[HQ22] CryEngine 3 Tech Analysis" (46MB .mp4 w 720p, strasznie mocna kompresja ale da się napisy przeczytać ;) )
Można sobie wtedy w spokoju obejrzeć, doczytać i pozatrzymywać gdzie trzeba.





http://www.digitalfoundry.org/blog/?p=619
Cytuj
Video Analysis: CryEngine 3 (PS3/Xbox 360)

First of all kudos to Crytek for releasing a trailer that really is an accurate representation of the work it has done so far on its new CryEngine 3 console technology. We're talking about direct captures from the PS3 and Xbox 360. In an age where massaging and manipulation of media assets is all but the norm, what Crytek has revealed is refreshingly authentic. We're also really happy that Crytek itself took control of how the media was presented, providing their own encodes which are lightyears beyond the bit-starved movies released by the major games sites.

The engine is clearly still in development, and we suspect that it's pretty early to boot. Most people have already commented on the fluctuating frame rate, but it's also clear to see that there are a range of differences between implementations of graphical features on both platforms. We'll save the in-depth analysis there for a time when there is actually a gameplay experience at stake.
Frame rate analysis on the released video? Yes, we've done it on the 340MB WMV issued by Crytek - an amazingly clean encode, by the way, requiring only a handful of tweaks to the frame analyser readout owing to macroblocking turning a few dupe frames into unique ones. All that being the case, we can say that as an average across the entire range of clips, frame rate on both systems is at 25.5fps give or take a 0.1fps variance.
We can surmise that the Xbox 360 version of the engine appears to be ahead in development compared to the PS3 rendition. We draw this conclusion simply from the fact that the majority of shots involving elements that really tax the engine (and thus incur frame loss) are using 360 video. So, early days yet, and we'd be hoping for closer platform parity and a solid 30fps frame rate on any game powered by this new engine? the first of which must surely be Crysis itself? Crytek needs a showcase release for its console technology, and why not a console rendition of one of the most beautiful-looking games ever made?



So there we go. What is clear is that both versions are running at native 720p, with anti-aliasing absent at this time - we'd be hoping at least for an EdgeAA solution in the final game, as used on the PC version. The trailer itself is a very intriguing teaser and it leaves us hungry for more information. We're currently sorting out a technical Q+A with Crytek itself which is a hugely exciting opportunity, so look out for that soon.


PS.
@Jurass
Doszli do tych samych wniosków co ja w sprawie tej jednej dziwnie zamazanej sceny,
jak i innych.



------------------
EDIT: (do poniższego)
@yoda
Nie ma to jak dobry cytat ;)
Ja powinienem wybrać i pogrubić to:
Cytuj
the Xbox 360 version of the engine appears to be ahead in development compared to the PS3 rendition.
8)
« Ostatnia zmiana: Marca 31, 2009, 06:48:38 am wysłana przez Gość Anonimowy »
"Na forum nie ma żadnych ludzi, tylko porno boty z podciągniętym AI."
(by tarniak, all rights and lefts reserved)
---
Lies. Deceit. Cake.
---

13 Porównanie Gier (X360 vs PS3)
http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=2178.msg349879#msg349879

yoda

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 17-05-2005
  • Wiadomości: 157
  • Reputacja: 0
Odp: CryENGINE 3
« Odpowiedź #38 dnia: Marca 31, 2009, 03:11:41 am »
Crytek: "So the PS3 will run slightly better"

link: http://pc.ign.com/articles/966/966403p2.html
« Ostatnia zmiana: Marca 31, 2009, 03:19:19 am wysłana przez yoda »

Unlimited

  • Gość
Odp: CryENGINE 3
« Odpowiedź #39 dnia: Marca 31, 2009, 09:35:00 am »
BTW: Ostatnio sobie trochę modeluje w 3d i poznaje bardziej temat od kuchni... Po jednej całej nocy modelowania śniło mi się że robiłem jakiś model dla EPICa i konsole nowej generacji miały sprzętowo obsługiwany displacement maping.  :lol: Byłoby miło ale nie liczę na to wcale.
fajny sen  :D :D czasem tez mam podobne :D a disp.maping w radkach jest to juz od dawna  zaimplementowane tyle ze nie ma tego w dx. dopiero w dx11 podobno bedzie teselacja czyli bedzie i displacement mapping http://www.in4.pl/komentarze.htm?kbt=N&news_id=16533
Ten "ficzer" ma GPU od X360 więc myślę że też zostaniemy nim uraczonym w grach. Jak nie w tym roku to w przyszłym. 8)