Ostatnie wiadomości

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 10
21
Multiplatformowe Current Gen / Tomb Raider: Legacy of Atlantis
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Sylvan Wielki dnia Grudnia 12, 2025, 03:43:20 am »
22
Multiplatformowe Current Gen / Tomb Raider: Catalyst
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Sylvan Wielki dnia Grudnia 12, 2025, 03:42:59 am »
23
Multiplatformowe Current Gen / Control Resonant
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Sylvan Wielki dnia Grudnia 12, 2025, 03:08:04 am »
24
Multiplatformowe Current Gen / Bradley the Badger
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Sylvan Wielki dnia Grudnia 12, 2025, 03:00:06 am »
25
Multiplatformowe Current Gen / Odp: Resident Evil 9 Requilem
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Sylvan Wielki dnia Grudnia 12, 2025, 02:55:51 am »
26
Multiplatformowe Current Gen / Divinity
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Sylvan Wielki dnia Grudnia 12, 2025, 02:42:43 am »
27
Multiplatformowe Current Gen / Decrepit
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Sylvan Wielki dnia Grudnia 12, 2025, 01:47:15 am »
29
Różne / Odp: Zakupowe szaleństwo
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Mateo dnia Grudnia 05, 2025, 20:25:15 pm »
30
Nintendo Switch / Odp: Metroid Prime Remastered
« Ostatnia wiadomość wysłana przez RyoHazuki dnia Grudnia 03, 2025, 19:10:58 pm »
Jeśli dobrze pamiętam, to w tym Metroidzie niewiele było punktów szybkiej podróży. Jak się zdobywało nową "moc" to bez względu gdzie się aktualnie przebywało, trzeba było gnać do tej wielkiej, otwartej lokacji ze statkiem kosmicznym, z której wychodziły odnogi do kolejnych sekcji. I tak zaliczało się drzwii po drzwiach.
Dwa razy tak mnie wymęczył backtracking w grach. Tutaj i w PoP WW.

Grałem w trochę metroidvanii 2d, ale szczęśliwie trafiałem na takie, gdzie było więcej punktów szybkiej podróży i ten nieszczęsny backtracking nie był aż tak namolny. Choćby obie części Ori.
Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 10