Autor Wątek: Amy [PSN]  (Przeczytany 3382 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Amy [PSN]
« dnia: Czerwca 20, 2011, 17:29:39 pm »
Szykuje się naprawdę ciekawy survival horror, nie bardzo mam czas się wywodzić w pierwszym poście dlatego obadajcie link:
http://blog.eu.playstation.com/2011/06/20/amy-is-survival-horror-evolved-coming-to-psn-this-summer/

LukeSpidey

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 10-05-2010
  • Wiadomości: 1 451
  • Reputacja: 10
Odp: Amy [PSN]
« Odpowiedź #1 dnia: Lipca 05, 2011, 14:15:58 pm »
No cóż. Wygląda to na razie klimatycznie. Trudno jednak powiedzieć jak się będzie miał gameplay i w ogóle. Trzeba poczekać na coś bardziej konkretnego.

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Amy [PSN]
« Odpowiedź #2 dnia: Stycznia 11, 2012, 14:33:32 pm »
Po pierwsze niech ktoś przeniesie do multiplatform,
po drugie..gra zbiera oceny 5/10 (od polskiego serwisu) i 6/10 (od niemieckiego), czyli nie jest tak różowo jak się wydawało :(

lupinator

  • Gość
Odp: Amy [PSN]
« Odpowiedź #3 dnia: Stycznia 11, 2012, 17:29:12 pm »
2 od Eurogamera.

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Amy [PSN]
« Odpowiedź #4 dnia: Stycznia 13, 2012, 12:47:05 pm »
2 od IGN i
1/10 od sfx-360...
http://sfx-360.com/newsite/reviews/amy/
nie wierzę, że aż tak jest zła ta gra  :o

3/10 od Gameinformera
http://www.gameinformer.com/games/amy/b/xbox360/archive/2012/01/12/amy-review-survival-horrible.aspx

Polacy widać i tak zbyt łagodnie podeszli...
« Ostatnia zmiana: Stycznia 13, 2012, 12:48:57 pm wysłana przez Solid Snake 1989 »

el becetol

  • Gość
Odp: Amy [PSN]
« Odpowiedź #5 dnia: Stycznia 13, 2012, 13:08:08 pm »
Cytuj
One of the biggest game killers is the save system. There isn’t one. Each chapter does have some checkpoints that are few and far between but if you do not complete the chapter the checkpoints reset and back to the beginning of the chapter you go. Your inventory will reset also so you will lose that weapon and all those precious syringes. The chapters can be impossibly long so having to sit for a few hours just to get to a point in the game that will actually save makes the whole thing that much worse.

Zaraz, ale czy czasem m.in. przez coś takiego nie okrzyknięto Demon Souls 'przełomową grą idącą pod prąd'?  :roll:

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: Amy [PSN]
« Odpowiedź #6 dnia: Stycznia 13, 2012, 13:41:26 pm »
Zaraz, ale czy czasem m.in. przez coś takiego nie okrzyknięto Demon Souls 'przełomową grą idącą pod prąd'?  :roll:
Oczywiście, że nie.
DemS niemal nieustannie autosejwuje, nawet przy zmianie ekwipunku czy użyciu przedmiotów. Możesz w każdej chwili wyłączyć PS3 i po jej uruchomieniu będziesz dokładnie w tym samym miejscu/z tym samym inwentory/statami/whatever co przed wyłączeniem. DemS nie zmusza Cię więc do tego, żeby grać do końca poziomu przez kilka godzin "bo stracisz progres".
Pomyliłeś to z systemem respów, które w DemS są brutalne (po śmierci na początek poziomu).

el becetol

  • Gość
Odp: Amy [PSN]
« Odpowiedź #7 dnia: Stycznia 13, 2012, 14:32:08 pm »
Ok, ja w DS nie grałem, czytałem tylko wychwalanie faktu że jak zginiesz to tracisz spory kawał gry właśnie przez cofanie.

LukeSpidey

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 10-05-2010
  • Wiadomości: 1 451
  • Reputacja: 10
Odp: Amy [PSN]
« Odpowiedź #8 dnia: Stycznia 13, 2012, 17:55:24 pm »
W sumie to oceny mnie nie dziwią. Obejrzałem kilkanaście minut gameplayu z różnych momentów z gry i faktycznie wygląda to ubogo.