Autor Wątek: Might and Magic: Heroes VI  (Przeczytany 25203 razy)

0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: Might and Magic: Heroes VI
« Odpowiedź #80 dnia: Lipca 16, 2012, 06:48:12 am »
Odpaliłem gierkę przed paczem (zagrałem 1 misję kampanii) i nie wyglądało to tragicznie (mowa o mieście). Po zaaplikowaniu łatek pierwsze co rzuca się w oczy to: usunięcie starych zapisów,  możliwość odpalenia czarów i ataku bohaterem w dowolnym momencie tury (wcześniej można było to uczynić tylko przed 1 atakiem swoich jednostek), brak umiejętności leczenia u kapłanki i nowy wygląd miasta. Jak skończę 1 misję to może coś dopisze  :lol:
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Might and Magic: Heroes VI
« Odpowiedź #81 dnia: Lipca 16, 2012, 15:59:26 pm »
Odpaliłem gierkę przed paczem (zagrałem 1 misję kampanii) i nie wyglądało to tragicznie (mowa o mieście). Po zaaplikowaniu łatek pierwsze co rzuca się w oczy to: usunięcie starych zapisów,  możliwość odpalenia czarów i ataku bohaterem w dowolnym momencie tury (wcześniej można było to uczynić tylko przed 1 atakiem swoich jednostek), brak umiejętności leczenia u kapłanki i nowy wygląd miasta. Jak skończę 1 misję to może coś dopisze  :lol:
zobacz to:
Premiera dodatku i patcha 1.5
Cytuj
UPDATE3: Udostępniono łatkę oznaczoną numerem 1.5.1, która naprawia problem związany z wczytywaniem stanów gry.
http://www.tawerna.biz/czytaj_newsa_362_premiera-dodatku-i-patcha-1.5.html

Loch w dodatku do Heroes VI?
Cytuj
Podczas spotkania z przedstawicielami Ubisoftu mieliśmy okazję porozmawiać z Erwanem Le Bretonem, czyli głównym producentem marki Heroes. Zapytaliśmy go, czy w przyszłych rozszerzeniach możemy spodziewać się nowej frakcji, w postaci Mrocznych Elfów.  Reakcją sympatycznego Francuza był szeroki uśmiech oraz dość jednoznaczna wypowiedź, potwierdzająca te domysły. Fani spiczastouchych mogą więc dziękować Mallasie – ich modły zostaną wysłuchane.
 
Słowa te potwierdza także zakończenie najnowszych "Hirołsów", które od początku sugerowało, że to właśnie Loch pojawi się w ewentualnym dodatku. Kolejną wskazówką był zaprezentowany w żarcie z okazji 1 kwietnia szkic Minotaura, który najprawdopodobniej przedstawia nieco przerobioną, ale prawdziwą jednostkę, która zawita do gry w przyszłości.
http://www.tawerna.biz/czytaj_newsa_358_loch-w-dodatku-do-heroes-vi.html

Jak wyjdzie pakiet HIV + wszystkie dodatki to wtedy kupię. Właściwie to premiera "Piratów" miała miejsce kilka dni temu. Myślałem, że wniesie do gry jakieś nowe miasto, ale najwidoczniej nic z tych rzeczy. Trzeba poczekać na recenzje, choć pewnie nie będą zbyt wysokie. W końcu cała zawartość to 2 mapy kampanii, 1 scenariusz i kilka innych rzeczy - czyli bieda na maxa. Największa atrakcja, czyli ekrany miast wychodzą w patchu, więc zupełnie nie rozumiem jak można wydać tak biedny dodatek :-?

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Might and Magic: Heroes VI
« Odpowiedź #82 dnia: Lipca 20, 2012, 15:24:52 pm »
Might & Magic: Heroes VI - Pirates of the Savage Sea - recenzja
http://www.gram.pl/art_9gTfH,3_Might_Magic_Heroes_VI_Pirates_of_the_Savage_Sea_recenzja.html

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Might and Magic: Heroes VI
« Odpowiedź #83 dnia: Grudnia 08, 2012, 00:25:43 am »
Shades of Darkness: Data premiery samodzielnego rozszerzenia
Cytuj
Ubisoft ujawnił nazwę oraz datę premiery kolejnego dodatku do Might & Magic: Heroes VI. Nowe rozszerzenie ma nosić tytuł Shades of Darkness i będzie samodzielne, co oznacza, że do działania nie będzie wymagało podstawowej wersji gry. Ukaże się w lutym.

Jak poinformowali przedstawiciele Ubisoftu, Shades of Darkness zadebiutuje 28 lutego.

Dzień później — 1 marca — światło dzienne ujrzy kompletna edycja Might & Magic Heroes VI. Oprócz podstawki zawierać ma poprzednie dodatki, soundtrack, a także najnowsze rozszerzenie. Nie wiadomo jednak, czy pakiet trafi do Polski.
http://www.cdaction.pl/news-30060/might--magic-heroes-vi--shades-of-darkness-data-premiery-samodzielnego-rozszerzenia.html

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Might and Magic: Heroes VI
« Odpowiedź #84 dnia: Stycznia 15, 2013, 21:46:15 pm »
Might and Magic Heroes VI: Cienie Mroku — Nowy zwiastun dodatku do "szóstki"
http://www.cdaction.pl/news-30491/might-and-magic-heroes-vi-cienie-mroku--nowy-zwiastun-dodatku-do-szostki-wideo.html

Ma_niek

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 25-03-2008
  • Wiadomości: 1 168
  • Reputacja: 14
Odp: Might and Magic: Heroes VI
« Odpowiedź #85 dnia: Lutego 08, 2013, 16:43:32 pm »
Panowie która czesc Herosow byscie polecili bardziej piatke czy szostke. Narazie sklaniam sie ku heroes V, po tym jak zobaczylem jak wygladaja zamki w szostce.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Might and Magic: Heroes VI
« Odpowiedź #86 dnia: Lutego 09, 2013, 13:41:11 pm »
Zamki w szóstce po patchu wyglądają bardzo dobrze. Ale najpierw bym radził sprawdzić piątkę razem z dodatkiem Dzikie Hordy (daje dużo usprawnień i dodatkowy upgrade jednostek do każdego zamku).