0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Odpaliłem gierkę przed paczem (zagrałem 1 misję kampanii) i nie wyglądało to tragicznie (mowa o mieście). Po zaaplikowaniu łatek pierwsze co rzuca się w oczy to: usunięcie starych zapisów, możliwość odpalenia czarów i ataku bohaterem w dowolnym momencie tury (wcześniej można było to uczynić tylko przed 1 atakiem swoich jednostek), brak umiejętności leczenia u kapłanki i nowy wygląd miasta. Jak skończę 1 misję to może coś dopisze
UPDATE3: Udostępniono łatkę oznaczoną numerem 1.5.1, która naprawia problem związany z wczytywaniem stanów gry.
Podczas spotkania z przedstawicielami Ubisoftu mieliśmy okazję porozmawiać z Erwanem Le Bretonem, czyli głównym producentem marki Heroes. Zapytaliśmy go, czy w przyszłych rozszerzeniach możemy spodziewać się nowej frakcji, w postaci Mrocznych Elfów. Reakcją sympatycznego Francuza był szeroki uśmiech oraz dość jednoznaczna wypowiedź, potwierdzająca te domysły. Fani spiczastouchych mogą więc dziękować Mallasie – ich modły zostaną wysłuchane. Słowa te potwierdza także zakończenie najnowszych "Hirołsów", które od początku sugerowało, że to właśnie Loch pojawi się w ewentualnym dodatku. Kolejną wskazówką był zaprezentowany w żarcie z okazji 1 kwietnia szkic Minotaura, który najprawdopodobniej przedstawia nieco przerobioną, ale prawdziwą jednostkę, która zawita do gry w przyszłości.
Ubisoft ujawnił nazwę oraz datę premiery kolejnego dodatku do Might & Magic: Heroes VI. Nowe rozszerzenie ma nosić tytuł Shades of Darkness i będzie samodzielne, co oznacza, że do działania nie będzie wymagało podstawowej wersji gry. Ukaże się w lutym.Jak poinformowali przedstawiciele Ubisoftu, Shades of Darkness zadebiutuje 28 lutego.Dzień później — 1 marca — światło dzienne ujrzy kompletna edycja Might & Magic Heroes VI. Oprócz podstawki zawierać ma poprzednie dodatki, soundtrack, a także najnowsze rozszerzenie. Nie wiadomo jednak, czy pakiet trafi do Polski.