Autor Wątek: The Bureau: XCOM Declassified  (Przeczytany 8117 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

lupinator

  • Gość
The Bureau: XCOM Declassified
« dnia: Maja 09, 2010, 13:13:05 pm »
Bolało mnie podczas mojej nieobecności, że XCOM nie ma swojego tematu. Zapraszam do galerii, bo tytuł na pewno jest warty uwagi.

http://ppe.pl/news-931-XCOM__pierwsza_galeria.html

Cytuj

X-COM: UFO Defense, znany też jako UFO: Enemy Unknown, to dla wielu polskich graczy prawdziwy klasyk, przy którym spędzili dziesiątki godzin podczas sesji na poczciwej Amidze. Do Sieci trafiły właśnie pierwsze screeny oraz informacje na temat jego nowego wcielenia.

 
O tym, że nowa wersja XCOM będzie FPS-em, wiemy już od momentu jego oficjalnej zapowiedzi. Na szczęście producenci gry byli na tyle łaskawi, że postanowili podzielić się z graczami kolejnymi konkretami. Nowa odsłona XCOM będzie szczyciła się przede wszystkim otwartym światem. To od gracza będzie zależało, którą z misji wybierze i w jaki rejon ziemi zostanie wysłany. Podczas misji będą nas wspierać inne postacie, jednak póki co nie zanosi się na to, abyśmy mogli kierować ich poczynaniami, choćby za pomocą kilku prostych komend.  Przypominam, że nad produkcją gry czuwa studio odpowiedzialne za drugą odsłonę Bioshocka, więc o jej jakość raczej nie powinniśmy się martwić. Podobnie jak w pierwowzorze naszymi przeciwnikami będą obce istoty z kosmosu. Gracz wcieli się w skórę agenta FBI, którego zadaniem będzie zdobywania informacji na temat zjawisk paranormalnych i obecności obcych form życia na naszej planecie. Nie zabraknie też testowania całej masy gadżetów, różnych rodzajów broni oraz elementów czysto taktycznych. W oczekiwaniu na pierwsze materiały wideo, zapraszam do zapoznania się z obszerną galerią.

« Ostatnia zmiana: Maja 09, 2010, 13:18:43 pm wysłana przez Lupi »

Wojtq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 01-09-2006
  • Wiadomości: 4 855
  • Reputacja: 42
PSN ID: WojtqGO

lupinator

  • Gość
Odp: XCOM
« Odpowiedź #2 dnia: Czerwca 11, 2010, 08:57:44 am »
Wygląda to naprawdę kozacko. Klimatyczne, świeże i pobudzające wyobraźnię. Super.

Castor Krieg

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 4 450
  • Reputacja: 26
Odp: XCOM
« Odpowiedź #3 dnia: Czerwca 11, 2010, 09:05:43 am »
Wygląda to naprawdę kozacko. Klimatyczne, świeże i pobudzające wyobraźnię. Super.
Jeśli nie grałeś w X-Com to pewnie. Jak dla mnie to jest niezły gwałt na IP. Wygląda jak nudny FPS. Nie pokazali ekranu bazy, badań, statsów postaci, itd. Plus, minuta strzelania w gluty. :-x

Jeśli chcieli to zrobić powinni wziąść nową nazwę. Ta gra nie przypomina X-Com w niczym.

lupinator

  • Gość
Odp: XCOM
« Odpowiedź #4 dnia: Czerwca 11, 2010, 09:14:25 am »
Trailer jest skupiony na strzelaniu, nie rozumiem Twojego zachowania. Poczytaj o grze, w ogóle nie zapowiada się zwykła strzelanka. Eh.

Palpantine

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2006
  • Wiadomości: 834
  • Reputacja: 11
Odp: XCOM
« Odpowiedź #5 dnia: Czerwca 11, 2010, 09:56:19 am »
Co i tak nie zmienia faktu, że jako fan Enemy Unknown wolałbym zagrać w klasyczną strategię...
Ale gra i tak wygląda zachęcająco. Podoba mi się grafika, choć to ten sam engine co Bioshock :P Ale za grę są odpowiedzialni ci sami ludzie zco za BS, więc o klimat i fabułę nie ma się co martwić :)
Atari created it, Nintendo pioneerd it, Sony popularized it, Microsoft bought it...

piter86

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-10-2005
  • Wiadomości: 4 105
  • Reputacja: 97
Odp: XCOM
« Odpowiedź #6 dnia: Czerwca 11, 2010, 20:29:31 pm »

Mikes

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2005
  • Wiadomości: 7 687
  • Reputacja: 0
  • Ej.
Odp: XCOM
« Odpowiedź #7 dnia: Czerwca 11, 2010, 20:37:19 pm »
zajebisty klimat

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: XCOM
« Odpowiedź #8 dnia: Czerwca 22, 2010, 12:07:30 pm »

lupinator

  • Gość
Odp: XCOM
« Odpowiedź #9 dnia: Lutego 28, 2011, 22:16:17 pm »
http://www.joystiq.com/2011/02/28/2k-australia-studio-head-resigns-in-the-middle-of-xcom-2k-respo/

Szef studia odchodzi w połowie prac, gra uległa dużym zmianom od ostatnich materiałów, więcej najprawdopodobniej za 99 dni na E3 2011.

maertin

  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2009
  • Wiadomości: 1 722
  • Reputacja: 4
  • !
Odp: XCOM
« Odpowiedź #10 dnia: Lutego 28, 2011, 22:19:47 pm »
http://www.joystiq.com/2011/02/28/2k-australia-studio-head-resigns-in-the-middle-of-xcom-2k-respo/

Szef studia odchodzi w połowie prac, gra uległa dużym zmianom od ostatnich materiałów, więcej najprawdopodobniej za 99 dni na E3 2011.

Czyli będzie jeszcze więcej strzelania i akcji, a jeszcze mniej statystyk i tabelek. Tęgie umysły konsolowej braci by sobie nie poradziły ze współczesnym X-comem zrobionego w starej konwencji :troll:.

Don't mess with the best, 'cause the best don't mess!

lupinator

  • Gość
Odp: XCOM
« Odpowiedź #11 dnia: Lutego 28, 2011, 22:22:11 pm »
Jeśli design i dobry klimat się utrzymają to myślę, że nikt nie będzie specjalnie płakał. Trendów ostatnich lat nie znamy od dzisiaj.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: XCOM
« Odpowiedź #12 dnia: Czerwca 10, 2011, 16:43:58 pm »
Skriny:
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: XCOM
« Odpowiedź #13 dnia: Czerwca 12, 2011, 13:53:25 pm »
XCOM Preview


Ludzie, ktorzy wpadli na genialny pomysl zrobienia z tej gry szuterka powinni zostac powieszeni za jajca :(

Malutki

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 18-05-2006
  • Wiadomości: 1 447
  • Reputacja: 18
Odp: XCOM
« Odpowiedź #14 dnia: Sierpnia 26, 2011, 12:26:07 pm »
XCOM E3 2011 Playthrough

LukeSpidey

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 10-05-2010
  • Wiadomości: 1 451
  • Reputacja: 10
Odp: XCOM
« Odpowiedź #15 dnia: Sierpnia 26, 2011, 13:19:20 pm »
Dobre! Chyba mnie kupili. :D

lupinator

  • Gość
Odp: XCOM
« Odpowiedź #16 dnia: Sierpnia 26, 2011, 13:23:16 pm »
Paski energii strasznie wiejskie, ale reszta wygląda super. Szkoda tylko, że praktycznie samo strzelanie.

Morfi

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 21-12-2009
  • Wiadomości: 3 904
  • Reputacja: 82
  • Bend the Universe!
The Bureau - XCOM Declassified
« Odpowiedź #17 dnia: Kwietnia 26, 2013, 15:34:11 pm »
http://www.allgamesbeta.com/2013/04/the-bureau-xcom-declassified-announced.html

Cytuj
The Bureau: XCOM Declassified available August 20 in North America and August 23 in Europe

2K and 2K Marin, makers of BioShock 2, announced today that The Bureau: XCOM Declassified will be released on August 20, 2013 in North America and August 23, 2013 internationally on the Xbox 360 video game and entertainment system from Microsoft, PlayStation 3 computer entertainment system and Windows PC. XCOM: Enemy Unknown, developed by Firaxis Games, dazzled turn-based strategy fans and rebooted the classic franchise. Now The Bureau will deliver a new experience within the XCOM universe.

Set in 1962 at the height of the Cold War, The Bureau tells the origin story of the clandestine XCOM organisation’s first encounter with a mysterious and devastating enemy. Originally established as America’s covert defense against the Soviet Union, The Bureau must adapt and overcome a threat unlike anything the world has faced before. As special agent William Carter, players will call the shots and pull the trigger, leading their squad of agents in the high-stakes secret war for humanity’s survival. Paramount to repelling the outside threat is The Bureau’s ability to cover-up the enemy’s existence in order to prevent worldwide panic.

“We’re thrilled about 2K Marin’s refined vision for The Bureau: XCOM Declassified,” said Christoph Hartmann, president of 2K. “The game has evolved through a creative and iterative development process, and the result is a narrative-driven experience that is smart, engaging, and challenges players to think tactically.”

“The Bureau tells the story of XCOM’s mysterious beginnings,” said Morgan Gray, creative director at 2K Marin. “We’re expanding the universe with a declassified tale of government conspiracy and heroic cover-ups told through third-person tactical gameplay.”

In the spirit of the XCOM franchise, The Bureau’s calculated combat design requires players to think and act tactically. The game’s third-person perspective gives the player a sense of spatial awareness and grants them the freedom to transition in and out Carter’s unique Battle Focus ability seamlessly – heightening the tactical shooter action. The Bureau also fully embraces the concept of permanent consequence. As our last line of defense, every command can mean the difference between life and death for Carter, his squad and mankind.

“The team has been working hard to leverage core XCOM elements like tactical decision-making and permanent death of squad mates in a purposeful way that makes this a unique tactical shooter,” added Gray. “To that end, The Bureau will challenge players unlike any other third-person tactical shooter.”

The Bureau: XCOM Declassified can be pre-ordered today at all participating retailers. Those who pre-order will receive the Codebreakers side-mission as a bonus. In this special campaign side-mission, a communications facility responsible for intercepting and interpreting the enemy’s transmissions has gone dark. Special Agent Carter and his squad must make contact with any remaining personnel and investigate the incident.





Dostajemy historię początków projektu XCOM i klimaty lat 60  :angel:

Morfi

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 21-12-2009
  • Wiadomości: 3 904
  • Reputacja: 82
  • Bend the Universe!
Odp: The Bureau: XCOM Declassified
« Odpowiedź #18 dnia: Kwietnia 27, 2013, 08:57:28 am »
Teraz zauważyłem, żę temat był (a szukałem) .

Tak btw to ten murzyn na pierwszym screenie powyżej to wygląda jak z Ghostbustersów xD

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: The Bureau: XCOM Declassified
« Odpowiedź #19 dnia: Kwietnia 27, 2013, 10:49:39 am »

lupinator

  • Gość
Odp: The Bureau: XCOM Declassified
« Odpowiedź #20 dnia: Czerwca 27, 2013, 16:10:21 pm »

Morfi

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 21-12-2009
  • Wiadomości: 3 904
  • Reputacja: 82
  • Bend the Universe!
Odp: The Bureau: XCOM Declassified
« Odpowiedź #21 dnia: Czerwca 27, 2013, 16:33:02 pm »
Po tym filmiku jakoś zacząłem się przekonywać do tego nowego systemu walki. Ciekawe czy będzie opcja wyłączenia spowolnienia w trakcie wykonywania rozkazów, tak dla hardkorowych graczy którzy chcą podejmować strategiczne decyzje in real time :)

Ghostie

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 24-12-2007
  • Wiadomości: 902
  • Reputacja: 16
Odp: The Bureau: XCOM Declassified
« Odpowiedź #22 dnia: Lipca 19, 2013, 11:55:59 am »



lupinator

  • Gość
Odp: The Bureau: XCOM Declassified
« Odpowiedź #23 dnia: Sierpnia 19, 2013, 17:08:22 pm »


Dobrze jest, ale kto to kupi na progu next genów i GTA? :)

Ghostie

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 24-12-2007
  • Wiadomości: 902
  • Reputacja: 16
Odp: The Bureau: XCOM Declassified
« Odpowiedź #24 dnia: Sierpnia 19, 2013, 17:24:07 pm »
 
:P

lupinator

  • Gość
Odp: The Bureau: XCOM Declassified
« Odpowiedź #25 dnia: Sierpnia 19, 2013, 17:30:31 pm »
Za PCtową cenę inaczej bym pisał :P

lupinator

  • Gość
Odp: The Bureau: XCOM Declassified
« Odpowiedź #26 dnia: Sierpnia 20, 2013, 12:35:59 pm »

Ghostie

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 24-12-2007
  • Wiadomości: 902
  • Reputacja: 16
Odp: The Bureau: XCOM Declassified
« Odpowiedź #27 dnia: Sierpnia 20, 2013, 13:11:22 pm »
Niesmiertelny glowny bohater i brak rozbudowy bazy :-? Juz pamietam czemu zazwyczaj nie preorderuje gierek ale niska cena i bonusy za bardzo pokusily.

Ghostie

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 24-12-2007
  • Wiadomości: 902
  • Reputacja: 16
Odp: The Bureau: XCOM Declassified
« Odpowiedź #28 dnia: Sierpnia 21, 2013, 18:40:22 pm »
Ogladalem chwile streama i wyslalem ticket o zwrot kasy :roll:  Juz wole to wydac na DLC do Enemy Unknown.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 657
  • Reputacja: 253
Odp: The Bureau: XCOM Declassified
« Odpowiedź #29 dnia: Listopada 03, 2014, 18:09:02 pm »
The Bureau jest tak dobre, że aż chciałoby się reedycję, ale taką w pakiecie z X-Com.

Właśnie ogrywam. To obok Splinter Cell: Blacklist, jedna z tych zaległości, które chciałem zaliczyć.

Gra ma niesamowity klimat. Mafia II miesza się tu z wspomnianym X-Com. Są elementy także horroru. Ogólnie lata sześćdziesiąte są ubrane w miłą dla oka stylistykę. Zatem design to atut tej pozycji, podobnie jak taktyczne zacięcie, które przypadło mi do gustu. Całość potęguje wysmakowana szata muzyczna, choć może irytować głos bohatera, który brzmi jak Bruce (Bale) z Batmana. W sumie łiski sporo wypił.
Gra się bardzo, ale to bardzo dobrze.

Póki co zauważyłem jedną, ale dotkliwą wadę. Zasadniczo grafika jest w porządku, tak modele postaci (twarze wyglądają nie gorzej niż w Lords of the Fallen, a synchronizacja ust z mową jest o kilka klas lepsza - tu policzek dla polskich twórców, taki konkretny), jak i wszelakie efekty, szkoda tylko, że animacja to jakieś dwadzieścia k/s, a ta wartość potrafi jeszcze spaść (przez co kuleje głównie celowanie).

Jestem po pierwszej misji i niezwykle sobię grę chwalę.

Tak wstępnie:

5/10 - grafika (głównie przez tę animację);
9/10 - audio;
8/10 - grywaność;

8/10 - ocena wstępna.



Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 657
  • Reputacja: 253
Odp: The Bureau: XCOM Declassified
« Odpowiedź #30 dnia: Listopada 05, 2014, 20:17:09 pm »
Gra zaliczona. Jest znakomita. Mafia II wybornie scaliła się z X-Com. Szczerze powiedziawszy podoba mi się aż tak bardzo, że rozważam kolejne jej zaliczenie i zdobycie 100% (platyna+DLC).
Jedyne nad czym można ubolewać w wersji na konsole to fatalna animacja. Dramat. Coś w deseń Mass Effect tudzież Dragon Age, czyli sama w sobie prezentuje się bardzo dobrze, nawet dzisiaj można pograć nie tylko bez zgrzytu, ale wręcz rozkoszować się wszelakimi efektami. Tyle, ze podobnie, jak w przypadku ww. pozycji gra chodzi z prędkością 16 k/s, kalecząc narząd wzroku. Ciężko się celuje, a jako, że celuję właśnie w najwyższy stopień trudności, to będzie to niepotrzebnym utrudnienie. Szkoda, PS Trzy bez problemu wyciągałaby w niej zadowalającą płynność.

Klimat pierwsza klasa, podobnie jak zachwycająca ścieżka dźwiękowa (o czym już wspominałem). Jak ktoś ma zbędne 40zł, niech sięga po ten tytuł. Co prawda licznik pokazał w ostatecznym rozrachunku nieco ponad siedem godzin zabawy, ale coś kiepsko (jak w N4S: The Run) liczy. Było zdecydowanie więcej. Rewelacja, ale twórcy powinni się wstydzić wypuszczając coś tak pokracznie działającego.