Autor Wątek: Świeże pomysły  (Przeczytany 7869 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

otto

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 29-11-2003
  • Wiadomości: 275
  • Reputacja: 1
Świeże pomysły
« dnia: Grudnia 12, 2003, 19:57:17 pm »
Każdy z nas narzeka, że gry ostatnio tylko powielaja to co już było. teraz macie szanse opisać tu swój pomysł na świeżą grę. Może to byc np. symulator telewizora, byleby był przemyślany. Nie piszcie np. jazda na stole i już, opiszcie to, powiedzcie jak by to wyglądało.

Matt

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 148
  • Reputacja: 0
Świeże pomysły
« Odpowiedź #1 dnia: Grudnia 13, 2003, 15:48:52 pm »
No więc problem ze mną jest taki, że... NIE NARZEKAM NA ODTWÓRCZOŚĆ GIER! I nawet tak oklepany gatunek jak platformówki, czy mordobitki po kilku latach robione są równie apteczne, jak kiedyś! Przecież w ratchet2 gra się równie przyjemnie, jak niegdyś w Superfrog na amidze. Nowego prince'a łykam z takim samym smakiem, jak pierwotnego! Gran Turismo może zawsze omawiać jeden schemat jazdy, ale ZAWSZE będzie grywalny jak diabli. Nowe pomysły w grach? Cóż. Może realistyczna fizyka postaci. Sands of Time niestety nie powala animacją głównego bohatera. Fakt, BARDZO płynnie i w jednym ciągu przechodzi on pomiędzy kolejnymi cięciami i dobitkami, ale żeby jego ruchy powalały mnie na ziemię, to.... no nie powiem. Może czekam na nowy next gen. Ten dreszczyk emocji, z gatunku "co teraz pokażą układy graficzne konsoli" czasem nie daje mi spać po nocach. Podsumowując. Nie narzekam na odtwórczość gier, bo obecnie spełniają mój podstawowy wymóg. Są wystarczająco grywalne i nie oczekuję po nich nieczego więcej!

damian

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 15-11-2003
  • Wiadomości: 154
  • Reputacja: 0
Świeże pomysły
« Odpowiedź #2 dnia: Grudnia 13, 2003, 16:45:05 pm »
Nowe patenty w grach ? Hmmm - sam nie wiem. Podobnie jak mojemu przedmówcy mi również jak narazie odpowiada to co jest. Świetnie gra mi się w obecne najlepsze gry. A czego moża więcej wymagać? No więc przedewszystkim lepszej grafiki, efektów, animacji, dźwięku. Wszak oprawa gry to też coś ważnego. I myślę, że w tym kierunku pójdą producenci gier. Owszem nowe pomysły są jak najbardziej potrzebne alby gry mogły się rozwijać - ewoluować.... Ale jakie to pomysły - sam nie wiem ...
Life's a game
Gaming 24:7

kun

  • chujek
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 6 880
  • Reputacja: 80
Świeże pomysły
« Odpowiedź #3 dnia: Grudnia 13, 2003, 20:51:33 pm »
Huuum, huuuummmm (jak rzekł by Drzewacz).
Chciałby zagrać w coś totalnie nowego, ale żeby w toto dało się grać.
I rzeby nie był to jakiś symulator dekarza made in nippon;)...

Szczupak

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 07-12-2003
  • Wiadomości: 32
  • Reputacja: 0
Świeże pomysły
« Odpowiedź #4 dnia: Grudnia 13, 2003, 22:48:31 pm »
Ja przeżywam jakby 'drugą miłość' z graniem :D. Gra mi się równie dobrze jak kiedyś, tworzy się ten niesamowity klimat, którego jeszcze nie było niedawno. Podobnie jak Matt, nigdy nie odczuwałem zmęczenia spowodowanego odgrzewaniem starych pomysłów. (a Ratchet rządzi, jestem już w Megacorp HQ i muszę zbierać kasiorę na zbroje, bo jest coraz trudniej ;))
"To nie moje są słowa, to legenda ludowa"

lewik

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 806
  • Reputacja: 0
Świeże pomysły
« Odpowiedź #5 dnia: Grudnia 14, 2003, 12:27:09 pm »
Ja wlasnie mecze Jak'a 2, gra jest tak pelna innowatorskich patentow i swiezych pomyslow, ze glowa mala, a nie jestem jeszcze nawet w polowie. Normalnie miodzik, polaczenie tradyzji z nowymi elementami to jest to co tygrysy (zaraz po wodce i laskach :) lubia najbardziej.

Na niektórych stronach 50 % redaktorów się obija, a drugie 50 % ciężko pracuje. Na szczęście u nas jest odwrotnie - www.neogo.pl

Kaxi

  • ZMP-owiec
  • ****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 303
  • Reputacja: 0
Świeże pomysły
« Odpowiedź #6 dnia: Grudnia 14, 2003, 18:52:10 pm »
Mi by wystarcyzlo gdyby gry byly dopieszczane i zawiueraly zbiorke pomyslow a niie ze sa oparte na jednym pomysle (np. Residenty lub jak mi sie wydaje taki bedzie Manhunt). Wzorem dla wszystkich jest Eternal Darkness (gra doslzifowana w kazdym aspekcie, jak obraz mistrza malarstwa) czy Mario & Luigi (gra napakowana roznymi pomyslami i rozwiazaniami).

otto

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 29-11-2003
  • Wiadomości: 275
  • Reputacja: 1
Świeże pomysły
« Odpowiedź #7 dnia: Grudnia 14, 2003, 23:24:39 pm »
Mi w sumie też to na razie nie przeszkadza, ale chodzi o to byście przedstawili jakąś swoj grę, którą sami wymysliliście...

Mielu

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 01-11-2003
  • Wiadomości: 742
  • Reputacja: 0
Świeże pomysły
« Odpowiedź #8 dnia: Stycznia 07, 2004, 22:52:02 pm »
Chyba nie ma między nami Kojimy, Miyamoto czy Mikamiego :wink:

Matt

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 148
  • Reputacja: 0
Świeże pomysły
« Odpowiedź #9 dnia: Stycznia 08, 2004, 09:05:20 am »
Może i lepiej że nie ma :P  Kojima napewno ponarzekałby na brak kolejnej części MGS  8)  Miyamoto powie, że to, czego nie ma dzisiejszy świat gier to nowe przygody mario. Mikami do pełni szczęścia potrzebuje kolejnego REmake'a, a Suzuki nie odpuści, jak nie wypowie się w nowym VF! Oczywiście czekam na ich wypowiedzi z zapartym tchem  :P

mrpiki

  • Tajny współpracownik
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 895
  • Reputacja: 0
Świeże pomysły
« Odpowiedź #10 dnia: Stycznia 08, 2004, 11:41:07 am »
Hm... Co tu dużo mówić- EYE TOY- to jedyne co mi wchodzi na myśl oprócz ZELDY WW i jej wiatru. Dwa największe rynki- Ameryka i Japonia nie wpadły na to na co wpadli debiutanci z Londynu.

Listen you fuckers, you screwheads, here's a man who would not take it anymore.

Cwikus

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 01-11-2003
  • Wiadomości: 58
  • Reputacja: 0
  • Ojciec serwisu GameOnly.pl :-)
Świeże pomysły
« Odpowiedź #11 dnia: Stycznia 08, 2004, 15:49:02 pm »
Ja nie narzekam na odtworczosc gier, mam "w miare" pozytywne nastawienie do kazdego szpila - kazda gre odkrywam na nowo, patenty w niej nie przypominaja mi tych z innych gier, po prostu ciesze sie, ze np ow powtorzony patent jest takze tutaj - a dlaczegoby nie wzorowac sie na dobrych wzorach? gorzej jesli ktos podkrada komus pomysl, ktory jest daremny ;)
Pozdrawiam.
Rafal "Cwikus" Cwik

amar

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 01-11-2003
  • Wiadomości: 245
  • Reputacja: 0
Świeże pomysły
« Odpowiedź #12 dnia: Stycznia 08, 2004, 16:30:07 pm »
Hmm...od dawna mam swoja wizje 'nowej' gry. Tzn nic nowego w tym pewnie nie ma, ale chcialbym, zeby ktos (Konami + Square) porwal sie na produkcje. A o co mi chodzi? A chodzi o wyprodukowanie 'Sportowego RPG'. Polaczenia serii PES z produktami Square. Moze nie tyle z samymi produktami, co z mistrzowska fabula, jaka panuje w kazdej grze tej firmy.
Marzy mi sie historia o zwyklym chlopaku z malego miasteczka, ktorego zamilowaniem jest pilka nozna. Zaczynalibysmy gre jako brzdac, pogrywajac w pilke na podworku, na betonowym, zniszczonym boisku z narysowanymi na scianach bramkami. W miare dorastania moznaby sie zaciagnac do miejskiego klubiku pilkarskiego, jezdzic na turnieje okregowe, zaczynac od zera... Marzy mi sie trenowanie postaci w dowolnej chwili, podbijanie pilki kolanem, glowka, zabawa z nia. Marzy mi sie super fabula, ktora przewiduje przygody nie tylko sportowe, ale tez osobiste... Zeby mozna bylo za zarobione pieniadze kupowac korki, ciuchy, pilki itp. Moglbym duzo pisac, ale watpie czy komus chcialoby sie to czytac. Krotko podsumowujac chcialbym, zeby powstal Sportowy RPG z system rpzgrywki w pilke podobnym do tego z PES oraz fabula od SQUARE.
[size=9]issonline.pl[/size]
[size=9](__/we loveprogressive!)[/size]

cappo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-12-2003
  • Wiadomości: 2 505
  • Reputacja: 17
Świeże pomysły
« Odpowiedź #13 dnia: Lutego 03, 2004, 09:46:07 am »
aż dziw mnie bierze, że w takim temacie jest tak mało odpowiedzi...czyżbyśmy byli mało kreatywni?? 8) hehe...a może byśmy tak zebrali do "kupy" wszystkie nasze pomysły i wspólnie wymyślili jakąś super-extra-gites-ultra-nowatorską :D grę, a potem wysłali to na adres jakiejś większej firmy (KONAMI, CAPCOM, SQUARE, SONY)...co o tym sądzicie? ja myślę, że warto spróbować, a może się uda i przyczynimy się do ewolucji w świecie elektronicznej rozrywki (hehe ultima się qania), a potem to już tylko krok do poważnej pracy i milionów dolarów co miesiąc :twisted:  (najwyżej potem będą się z nas śmiali, że wymyślamy niestworzone rzeczy, a wy ze mnie, że piszę głupoty 8)  ) :!:  :!:  :!:  :!:  :!:  :!: [/b]

Trusio

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-12-2003
  • Wiadomości: 2 124
  • Reputacja: 3
  • Dr Trusio
Świeże pomysły
« Odpowiedź #14 dnia: Lutego 03, 2004, 21:49:30 pm »
Mi pasuje to co jest - nie grałem jescze w tyle pozycji, żeby po prostu czuć znurzenie jakimś gatunkiem. A może po prostu ma tu największe znaczenie to, w jakiej jakości gry się gra - ja nie zbliżam się nawet do gniotów, tak więc życie jest  dla mnie piękne i miodne (jeśli chodzi o gry...). Chociaż ostatnio nie podobają mi się poczynania i wtopy takiego Square, czy Capcomu - jedynie Konami, jak dla mnie, nigdy nie zawodzi.
GT: Trusio

Mielu

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 01-11-2003
  • Wiadomości: 742
  • Reputacja: 0
Świeże pomysły
« Odpowiedź #15 dnia: Lutego 04, 2004, 11:34:00 am »
A ja myślę, że po prostu mamy małą wyobraźnię. Na forum Painkillera ludzie rzucili milion pomysłów, a Chmielarz litościwie się uśmiechnął i powiedział, że to wszystko to kropla w morzu tego co PCF.Team już do gry wrzucił. W tej branży trzeba mieć pasję, wielką wyobraźnię i być trochę wizjonerem. Myślicie, że łatwo wpaść na takiego Viewtiful Mielu ... tfu Joe?? :D

Trusio

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-12-2003
  • Wiadomości: 2 124
  • Reputacja: 3
  • Dr Trusio
Świeże pomysły
« Odpowiedź #16 dnia: Lutego 04, 2004, 16:28:41 pm »
Ja mam dość często ''pomysły wsteczne''. myślę i myślę, zastanawiam się, kombinuję - wkońcu genialna idea wpada mi do łba i po chwili orientuję się, że to już było... :P  :P  :P Myślę, że aby stworzyć dobry pomyśł, trza by jechać do głębokiej dziczy, znaleźć kogoś, kto niegdy nie słyszał, nie widział i nie wie co to gry (hehehe...), powiedzieć o co z grubsza chodzi w tym biznesie i wyciągnąć z niego wszystkie pomysły... :twisted:

Innym, może lepszym rozwiązaniem, byłoby wyciąganie pomysłów z psychicznie chorych gości - myślicie, że ktoś zdrowy wymyśliłby Carmagedon czy Silent Hill'a??!!

Wiem, głupoty plote... :P
GT: Trusio

mrpiki

  • Tajny współpracownik
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 895
  • Reputacja: 0
Świeże pomysły
« Odpowiedź #17 dnia: Lutego 04, 2004, 16:37:06 pm »
Cytat: "Trusio"
Ja mam dość często ''pomysły wsteczne''. myślę i myślę, zastanawiam się, kombinuję - wkońcu genialna idea wpada mi do łba i po chwili orientuję się, że to już było... :P  :P  :P Myślę, że aby stworzyć dobry pomyśł, trza by jechać do głębokiej dziczy, znaleźć kogoś, kto niegdy nie słyszał, nie widział i nie wie co to gry (hehehe...), powiedzieć o co z grubsza chodzi w tym biznesie i wyciągnąć z niego wszystkie pomysły... :twisted:

Innym, może lepszym rozwiązaniem, byłoby wyciąganie pomysłów z psychicznie chorych gości - myślicie, że ktoś zdrowy wymyśliłby Carmagedon czy Silent Hill'a??!!

Wiem, głupoty plote... :P


I tu kłania się aforyzm Eisteina:
'Wiadomo, że nie mozna zrobić takiego, a takiego wynalazku, z powodu takie, a takiego. Ale żyje sobie taki nieuk, który o tym nie wie i to właśnia on dokonuje tego wynalazku!'

Listen you fuckers, you screwheads, here's a man who would not take it anymore.

Miazga

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-12-2003
  • Wiadomości: 3 839
  • Reputacja: 0
  • lol pozdro rasta power
Świeże pomysły
« Odpowiedź #18 dnia: Lutego 14, 2004, 19:12:53 pm »
A ja, jako fan bijatyk, chętnie obiłbym kilka ryjów ale w zupełnie nowy sposób... nie wiem do końca, o co mi chodzi, ale jakiś nowy system albo cuś... hmmm może jakieś walki uliczne, gdzie rządzi całkowity freestyle, nie ma stylów walki, a za broń może posłuzyć wszystko, co się nawinie 8) Bo nudzą mnie combosy w stylu "ręka, ręka, noga, przód", coś nowego by się przydało. Tylko co? :P Jestem pewnien, że da się na tym polu (bijatyk) jeszcze wiele wymyśleć...

  • Gość
Świeże pomysły
« Odpowiedź #19 dnia: Lutego 14, 2004, 20:22:48 pm »
a ja chce nowego mariana na gcn robienoego sposobem na VJ- w takiej włąsnie oprawie- i łączącą stary klimat plus dziejsze standarty
byłoby fajosko
co do0 tych bijatyk to racja-przydałby sie debiutant na rynku z zupełnie nowymi rozwiązaniami, jak narazie dla mnie najlepsza bijatuka to TTT z ps2 i nic tego nie zmieni...

otto

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 29-11-2003
  • Wiadomości: 275
  • Reputacja: 1
Świeże pomysły
« Odpowiedź #20 dnia: Lutego 19, 2004, 20:57:58 pm »
Co byście powiedzieli na np. nową Zeldę z takim kaskiem zakładanym na głowę(wiecie, o co chodzi??). Widzielibyśmy wtedy oczami Linka cały świat gry.

Miazga

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-12-2003
  • Wiadomości: 3 839
  • Reputacja: 0
  • lol pozdro rasta power
Świeże pomysły
« Odpowiedź #21 dnia: Marca 03, 2004, 21:43:14 pm »
A co byście powiedzieli na rozwinięcie pomysłu Eye Toy'a i zastosowanie "ręcznego" interface'u (taiego jak mieli w raporcie mniejszości 8) )? Ogólnie rozwijanie tej kamerki, bo kurde, w tym drzemie taki potencjał i co dostajemy? Jakieś 12 minigierek. WIĘCEJ KAMERKI! no...

Trusio

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-12-2003
  • Wiadomości: 2 124
  • Reputacja: 3
  • Dr Trusio
Świeże pomysły
« Odpowiedź #22 dnia: Marca 03, 2004, 22:11:57 pm »
No niezłe... W takich, np. wyścigach można przełączyć na widok ''z kabiny'' i kierować trzymając ręce na ''niby kierownicy''. A żeby sobie pomóc mozna wziąść talerz z kuchni... Kurde - żeby mnie ktoś tak zobaczył, to nie wiem co by sobie pomyślał. :wink: Ale pomysl godny rozwiniecia.
GT: Trusio

cappo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-12-2003
  • Wiadomości: 2 505
  • Reputacja: 17
Świeże pomysły
« Odpowiedź #23 dnia: Marca 04, 2004, 19:07:43 pm »
a żeby rzucić jakiś czar w RPGu to trzeba by było wytwarzać jakieś wygibasy i do tego jeszcze wypowiedzieć zaklęcie (obsługa headset'u), albo na przykład w takim tekkenie 5 można by grać całym ciałem (coś jak minigierka w eyetoy play tyle, że na większą skalę i lepiej dopracowane...)albo...kurde praktycznie w każdej grze można wykorzystać kamerkę :idea:

Trusio

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-12-2003
  • Wiadomości: 2 124
  • Reputacja: 3
  • Dr Trusio
Świeże pomysły
« Odpowiedź #24 dnia: Marca 04, 2004, 21:31:53 pm »
Rozwiązanie które podaleś, Cappo, było już stosowane w Tekkenie Trzecim. Widziałem kiedyś relację z zawodów, na której kasztaniaki machały nóżkami i rękami, próbując naklepać jeden drugiego... Z tym, że tam nie bylo kamerki, tylko kabelki... :roll:
GT: Trusio

Takeda

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 07-01-2004
  • Wiadomości: 155
  • Reputacja: 0
Świeże pomysły
« Odpowiedź #25 dnia: Marca 05, 2004, 23:30:52 pm »
Chcecie innowacyjnych gier?Popatrzcie co w japonii robia.inna sprawa że dla normalnego europejczyka taki gry to dziwactwa
live by honor

Trusio

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-12-2003
  • Wiadomości: 2 124
  • Reputacja: 3
  • Dr Trusio
Świeże pomysły
« Odpowiedź #26 dnia: Marca 06, 2004, 00:22:14 am »
Z tym, że w większości te gry są niedopracowane i nawet jeśli pojawia się dobry pomysl, jest miażdżony przez niedoróbki autorów. Taka gra nie wyjdzie poza Japonię i nikt jej nie przetłumaczy, bo kto kupi grę z jednym fajnym pomysłem, tuzinem ''wydziwactw'' i kopą ''obrzydliwości'' graficznych, dźwiękowych, czy kolizji...
GT: Trusio

jay jay

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 25-03-2005
  • Wiadomości: 4 740
  • Reputacja: 18
  • Terror of unexpleainable
Świeże pomysły
« Odpowiedź #27 dnia: Lipca 31, 2005, 23:58:12 pm »
wspolczesne  gry stanwia swoisty misz masz gatunkowy .Obecnie  trudno jest znalezc wlasciwa platformowke taka jak  swego czasu byl Crash czy Spyro . Ratchet&Clank to jest praktycznie strzelanka z elementami platformowki .Dalej  Driv3r- typowo gangsterska  gra w ktorej  dodana mzoliwosc  stzrelania (cos nie do pomyslenia jeszcze kilka lat temu ) Seria   o Tannerze doskonale bronila  sie  do tej pory elementami dla niej charakterystycznymi czyli poscigami . Fable -  to tez  mieszanina przygkodowki z  Rpgiem.
Mi ten synkretyzm rodzajowy jak najbardziej odpoqwiada tylko wtedy gdy zachowana jest odpowiednia  rownowaga .
Chcialbym rowniez aby wiecej  powstawalo nowych serii (tj. jak ostatnio VJ , DMC czy Bornout), na  next genach . Dla  dzxiwolagow typu  Katamari Damacy tez powinno sie znalezc  miejsce . Wszak my , klienci  musimy miec jakis wybor  8)
''Don't take advice from anyone'' - Robert Altman.


mowafilmowa.wordpress.com
magivanga.wordpress.com
booklips.pl

joshimitsu

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 13-12-2004
  • Wiadomości: 234
  • Reputacja: 0
Świeże pomysły
« Odpowiedź #28 dnia: Sierpnia 01, 2005, 17:54:23 pm »
Na wstępie zaznaczam, że moje pomysły istnieją dopiero na papierze i że jeszcze poza obmysleniem tego i owego oraz rozrysowaniem projektów nic jeszcze nie zrobiłem ( ale zrobię to! )
Pierwszym pomysłem, który chciałbym zrealizować jak uda mi się dostać do jakiejś firmy produkującej gry video jest Killer Time.
KT to opowieść o bardzo złych ludziach utrzymana w konwencji gatunków action, survival horror i hack'n slash. Puki co z nudów wymyśliłem fabułę na jakieś 5 części :lol: . Wiem to smieszne, że nie zrobiłęm jeszcze pierwszej części, a już mam pomysły na sequele. Cóż, jakbyście nie wiedzieli nie mam zbytnio co robić z wolnym czasem. Dobra, do rzeczy! O czym opowiada seria owych gier?? Opowieść o zabójcach opowiada o bardzo złych ludziach, którzy czynią zło. Zarówno pierwszy KT jak i jego sequele rozpoczną się od "spokojnego" momentu w którym gracz może spokojnie wyrżnąć wszystko co się rusza, ale dalej będzie już tylko gożej. Bohaterem pierwszej części będzie maniakalny zabójca żyjący na pograniczu różnych subkultur, sekt i gangów. Kieruje się ich ideologiami. Tak wiec jak się domyślacie koleś jest bardzo niebezpieczny. Macie rację, to psychol. Podobnie jak w wielu innych grach o łajdakach tak i tutaj gracz dąrzy od uwolnienia się z tego koszmaru. Ale o tym czy mu się uda to się dowiecie dopiero jak zagracie, choć ja mogę zdradzić tylko tyle.
Sama gra opowiada o potępieniu bohaterów za zło jakie popełniali wcześniej i jakie popełniają teraz. Przebieg gry... No cóż, gra pod początku do końca ukazuje dość brutalne zdażenia. Gracze wcielając się w bohaterów KT spotkają na swojej drodze upiory które są ucieleśnieniem cierpień ofiar głównych bohaterów jak i ucieleśnieniem całęgo zła jakie drzemie w głównym bohaterze gry. Na każdym kroku zarówno podczas walk z intruzami jak podczas filmików ukazujących fabułę wrogowie nam wypominają całe zło jakie gracz wyrządził. Sama walka opiera się na schemacie znanym z Shadow of Rome czy Evil Dead. Tyle, że tutaj nie mamy tylko doczynienia z dwiema kończynami ( czyli rękami ), ale także z nogami. Tak! Podobnie jak to hbyło w grach z serii UFC czy Tekkenie gracze mogą używać wszystkich kończyn. Za każdą z nich odpowiada jeden przycisk ( 2 za ręce, 2 za nogi ). Przy czym na ręce możemy "nakładać" broń. Będą to siekiery, rzeźnickie miecze, miotacze płomieni, karabiny maszynowe, miotacze energii i "sokowirówki", a także wiele innych broni. Podczas walki leje się sporo krwi, która zalewa ekran i podłoże, po czym w nie wsiąka. Poza zrobieniem kałuży krwi możemy poćwiartować wrogów bądź odciąc im jakąś kończynę. Odetniesz głowę, wróg nie żyje, odetniesz mu rękę w której trzymał splówę ten zacznie błagać o litość. Uwaga! Jeśli zabijesz wroga błagającego o litość dostaniesz więcej punktów, dlatego też radzę unicestwiać w jak najbrutalniejszy sposób wszystko to co jest bezbronne. Czasami będziemy mogli wykonać finishera, albo użyć bardzo drastycznej w użyciu broni jak np. znanej z Dig Dug pompki. Wbijając końcówkę pompki w ciało wroga możesz zacząć mu wpompowywać w głowę powietrze, aż w końcu ta pęknie niczym balon. Sokowirówka natomiast niczym sprzęt do aborcji wsysa przeciwników do środka gdzie obrotowe ostrza niczym te z miksera rozcinają ciało przeciwnika tak, a żeby zrobić z jego flaków coś w rodzaju soku. Zapomniałem dodać, że poza kałużami krwi i pociętymi zwłokami na planszach będą widoczne wyszarpane z worgów wnętrzności ( bijące ostatkiem sił serce, wątroba, jelita czy nawet mózg ). Im więcej punktów zdobędziesz za walkę tym bardziej drastyczne dla bohatera będzie zakończenie.  Wiem, przedstawiłem grę uczącą zabijania, ale tak naprawdę przesłaniem gry jest czynienie dobra. Przesłanie owo będzie przekazane na wzór moralnej przestrogi, tak więc wzorem Planety Małp czy serialu Po Tamtej Stronie będzie ukazane wiele psychicznych scen w których bohater cierpi choć nie tylko. Wyobraźcie sobie scenę ukazującą krzyż św. Piotra na którym płonie ukrzyżowany satanista, scenę z sumieniem głównego bohatera, które chce go unicestwić za popełnione zło czy w końcu scenę z Katolickim Kapłanem który chcąc potępić jednego z bohaterów z znęcanie się nad zwierzętami w imię nauki szydzi i drwi z niego, przy czym pozwala osłabionym Nietoperzom Wampirom wypić część swojej krwi.

Oczywiście KT miał być wydany tylko ze względu na dobry start mojej kariery. Oczywiście nnie jestem pewien czy uda mi się ją rozpocząć, ale mam nadzieję, że to się uda.
Oczywiście to miała być jedyna tak brutalna gra jaką chciałem zrobić, bo podobnie jak Sega czy Nintendo chciałem robić gry rodzinne i już mam kilka konceptów ( Jimmy & Kivi, Monster's Lord, Phoenix Square ).

BOHATEROWIE:

Jimmy & Kivi miała być serią ( wiecie, nudziło mi się :lol:  ) platformówek opowiadającą o grupie stworzeń chcących naprawić świat i wykorzenić z niego całe zło jakie na nim się panoszy. W pierwszej części owa grupa składa się tylko z 3 osób. Są nimi Jimmy, Kivi i Falka.
Jimmy to łowca przygód który dla odrobiny szmalu jest wstan ie zrobić szybko, nawet posunie się do szaleństwa. Ale pomimo tego jest pozytywna postać. Kiedy wymyślałem Jimmy'ego chciałem by on miał wiele cech takich jak Crash Bandicoot, Harry Pitfall czy Ace Ventura.
Kivi to zkolei wierny pies Jimmy'ego. Ma takie same umiejętności jak Jimmy i jest wstanie pójść za swoim kumplem nawet na koniec świata. Tak, to wierny kompan. Niejednokrotnie przydawała się jego pomoc gdy Jimmy miał kłopoty.
Falka natomiast jest wilczycą, która opłaca naszych bohaterów by ci uwolnili świat od zła. Co prawda nie jest ona grywalną postacią, ale jako mentor jest świetna.
Ich pierwszym wrogiem jest pewien człowiek. Niejaki John Patterson. Johny chciał być niegdy filantropem i dobroczyńcą, ale został on oszukany przez swoich wspólników, upokorzony na oczach całego świata, a jego twarz okaleczona ( od tamtej pory nosi maskę ). W wyniku tych tragicznych zdarzeń zakłada syndykat ( Black Star ), który ma mu pomóc w zemszczeniu się na świecie za odrzucenie jego osoby.

TRYBY GRY:

Dobra, tyle z fabuły. Jaki jest przebieg gry?? Już mówię. Jest kilksa trybów ( Story, Mirror, Arcade, Survival, Time Attack, Battle, Tournament, Strategy, Championship, Challenge, Head to Head, Online, Board Game, Casino Games, Camera Action i Minigames ).

SINGLE PLAYER:

Tryby Story, Mirror i Arcade pozwalają nam na grę nawet we 2 graczy ( od czwartej części będzie możliwość gry we 4 graczy ). Są one platformówką z elementami bijatyk, strzelanin, zręcznościówek, przygodówek, RPG'ów, smaochodówek i gier logicznych.

TRENING:

Najpierw musimy przejść poziom trenigowy na którym możemy testować swoje umiejętności, nowe gadżety i broń. Najpierw przechodzimy tylko podstawowe treningi. Wraz z postępami w grze pojawi się możliwość ( wzorem Ape Escape ) odblokowania kolejnych sekscji, aczkolwiek przechodzenie ich nie jest obowiązkowe.

LEVELE:

Po ukończeniu treningu przechodzimy do baz wypadowych. W nich podobnie jak to było w Spyro jest część skarbów do uzbierania i portale do poszczególnych leveli. Na każdej z plansz jest do uzbierania jedna kryształowa kóla. Za uzbieranie ich wszystkich z każdego poziomu odblokowujemy portal do boss-levelu, a po jego ukończeniu mamy dostęp do następnej bazy wypadowej. Poza tym na każym z leveli są jeszcze ze skarbów różnokoloerowe artefakty i gem-coins. Uzbieranie ich da nam dostęp do sekretnych plansz i niektóych bonusów czy sekretów. Zapomniałem dodać, że nie wszystkie poziomy są w pełni trójwymiarowe. A to dlatego, że chciałem urozmaicić swój koncept dorzucając levele 2,5D. Będą to ścieżki w stylu tych z Crasha czy Wario World, oraz levele a'la Bomberman Hero czy poziomy w stylu platformówek 2D.
Na nich znajdziemy do wykonania wiele misji, zadań, zagadek logicznych i minigier zręcznościowych za które otrzymamy nie tylko wyżej wspomniane skarby, ale i części do up-graedu niektórych pojazdów jakimi będą się poruszać bohaterowie ( myśliwce, jeepy, batyskafy, śmigłowce, mechy itp. ), nową broń, gadżety czy w końcu nowe życia i energię. Poza tym możemy strzelić sobie time triala czy pobijać własne rekordy punktowe ( jak w grach arcade ). Na swojej drodze napotkamy nie tylko przeciwników i bossów, ale NPC i postacie, które nam pomogą. Ponadto na każdym levelu znajdą się wzorem innych platformerów bonusy i sekrety. Ale żeby odblokować je będzie się czasami trochę namęczyć

WALKA:

Walka będzie się odbywać naturalnie w czasie rzeczywistym, poza tradycyjnym wirowaniem, skakaniem po głowach i waleniem uszami ( Blender Bros. ), włosami ( Shantae ) etc. będzie można używać też sztuk walki i innych technik walki. Będzie też można używać broni białej, palnej, magicznej i ładunków wybuchowych, a także elementów otoczenia, ataków specjalnych i power-upów, a także uzbrojenia poszczególnych pojazdów czy ataków jakie posiadają zwierzaki, które ujeżdżamy ( bez skojarzeń proszę!!! ).

POSTACIE:

Z początku jak już wspomniałem w trybie Story będą tylko 2 postacie grywalne, ale z czasem ( czyli w sequelach :] ) dojdą nowi bohaterowie. Każdy z nich będzie miał swoją historię, styl walki, parametry ( siła, szybkość i wysokość skoku ), ekwipunek i specjalne zdolności. Dla przykładu Lila Loo będzie mogła manipulować czasem ( tak jak to było w Blinxie czy Viewtiful Joe ), Haru będzie mógł się transformować w różne bestie, a Henry będzie szybko biegał ( jak Sonic ). Z czasem będzie je można rozwijać nabijając punkty doświadczenia. Tak więce będziemy sobie mogli nabijać takie statystyki jak siła, szybkość, wysokość skoku, wtajemniczenie czy beast points. Część nowych zdolności dla nich będziemy dostawać za pokonanie przeciników i bossów, poprawne wykonanie niektórych zadań i minigier ( choć część z nich będzie leżeć luzem, albo leżeć w sklepie ), choć i tak niektóre z nich będą dostępne po nabiciu punktów wtajemniczenia. Czym są natomiast punkty Beast Points zapytacie. Już mówię. Za zdobycie 3 kamieni Dark & Light Angel Stones bohaterowie przemienią się w potwory, a wraz z nabijaniem tej statystyki będzie można przy następnym zebraniu w/w kamienii przemienić się w silniejszego potwora.

POZOSTAŁE TRYBY:

Tu powiem krótko, minigry, minigry i jeszcze raz minigry. W trybach Battle, Tournament, Strategy, Championship i Board Game będą minigry takie jak te z Mario Party czy Crash Bash, ale poza nimi pojawią się też wyścigi gokartów, parodie różnego rodzaju sportów, gierki logiczne i losowe, wszelakiej ( dosłownie ) maści strzelanki i bijatyki a’la Power Stone czy Super Smash Bros, bilard, kręgle, strzałki, minigolf i pinballe. Tryb Head to Head też oferuje minigry, ale przy użyciu jednego pada. Online to gra przez sieć, Camera Action umożliwia grę przy pomocy kamer cyfrowych, a Mini Games to minigry dla 4 graczy przy czym tutaj gracze nie rywalizują ze sobą, ale współdziałają.

DODATKI:

Będą to oczywiście rankingi dotyczące każdego trybu, edytor poziomów, aren, tras , stołów pinballowych i muzyki do poziomów naszej produkcji. Do tego jeszcze dorzućmy tryb fun corner gzie będziemy mogli odblokowywać filmy z trybu Story, śmieszne scenki niezwiązane z fabułą z gry, artworki, szkice i zdjęcia, a także sound test ( ścieżki dźwiękowe z gry plus bonusowe melodyjki ).

Bo jak nie to naślę na Was swojego kota. Już on się Wami zajmie!!!;PPPPP

joseph11

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 25-08-2005
  • Wiadomości: 91
  • Reputacja: 0
Świeże pomysły
« Odpowiedź #29 dnia: Września 17, 2005, 18:14:08 pm »
MÓJ POMYSŁ:
Otóż ja chciałbym zagrać w grę która byłaby najbliższym zbliżeniem normalnego życia. Najlepiej żeby to było RPG. w tej grze musiałoby być owzględnione wszystko. Od tego co jadamy do tego że sprzedajemy dragi na przykład tak jak to w życiu gangsterskim bywa. Twierdze że taka gra wciągnęła by mnie najbardziej
barca rulez!!

Aras

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 03-08-2005
  • Wiadomości: 919
  • Reputacja: 1
  • Hige!
Świeże pomysły
« Odpowiedź #30 dnia: Września 17, 2005, 19:46:10 pm »
@Joshimitsu,czy warto było się tak produkować nad postem którego nikt nie przeczyta :lol:  :?:
Pokaż mi jak spamisz, a powiem Ci jakim jesteś człowiekiem

joshimitsu

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 13-12-2004
  • Wiadomości: 234
  • Reputacja: 0
Świeże pomysły
« Odpowiedź #31 dnia: Września 28, 2005, 13:18:55 pm »
Cóż, żeby Blink nie mówił, że moje pomysły są do kitu pozwolę zaprezentować je sobie jeszcze raz. A więc zapnijcie pasy!!!

Mój concept czyli Jimmy'ego i Kiviego już znacie, ale niewiele wiecie o tej grze, dlatego też poniżej zamieszczę wyczerpujący opis ( a jak nie starczy miejsca to napiszę następne posty, o! ).

Czym jest J&K:

J&K to platformer z elementami bijatyk, strzelanin, przygodówek, action RPG'ów i gier logiczno-zręcznościowych. Dzieli się ona na tryby takie jak Story, Mirror, Arcade, Battle, Tournament, Championship, Challenge, Team Battle, Checkmate, Board Game, Makrogames, Mikrogames, Minigames, Camera Action, Head to Head i Online.

Bohaterowie:

Jako, że planuję sequele tej serii ( ot tak z nudów, ale błagam, nie śmiejcie się!!! ) przedstawię nie tylko te z pierwszej części, ale zaprezentuję jeszcze kilka planowanych na sequele. W trybach story, arcade i mirror w pierwszej części możemy grać jedynie dwójką bohaterów czyli Jimmym i Kivim.

-postacie grywalne

Jimmy: Jimmy to sympatyczny koleżka. Żyje on dzięki niebezpiecznym misjom na które nasz łowca przygód idzie z podniesioną głową. Jakby tego było mało ma on głowę pełną szalonych pomysłów i wystający zgryz.  Z myślą o forsie posunie się nawet do największego szaleństwa.
Kivi: Uczłowieczony pies, który nieraz jeden wyciągał swojego kompana ( czyli Jimmy'ego ) z kłopotów. Ma on podobne umiejętności co jego partner.

-umiejętności bohaterów

Nasi bohaterowie potrafią świetnie walczyć z licznymi wrogami jakich spotkają na swojej drodze. Znają świetnie techniki stosowane w wolnej amerykance, choć urozmaicają je chwytami znanymi z kreskówek co pomaga im powalić na łopatki niejednego oponenta. Ale walka nie jest ich jedyną umiejętnością. Bowiem gracze kierując zarówno Jimmym jak i Kivim mogą podnosić przedmioty a następnie je przenieść w inne miejsce, postawić bądź rzucić nimi ( np. w przeciwnika ), potrafią też przesówać przedmioty. Ale to nie wszystko co oni potrafią. Innymi ich umiejętnościami są wspinanie się po słupach, linach, lianach, łańcuchach ( i kołysanie się na tych 3 ostatnich ), drabinach oraz przemieszczanie się p znanych z innych gier kratkach pod któymi nasi herosi będą zwisać. Ponadt potrafią oni używać różnych gadżetów, broni ( białej, palnej, magicznej i łądunków wybuchowych ) i jakby tego było mało czasami są wstanie kierować różnego rodzaju pojazdami i jeździć na zwierzekach jakie napotkają na swojej drodze.

-ilość graczy

Tutaj krótko. W grze moze brać udział dwoje graczy jednocześnie. Jeden będzie mógł grać Jimmym, drugi Kivim i co ciekawe jeśli któryś z graczy zrezygnuje bądź zostanie odpięty pad od konsoli jeden z bohaterów może zostać przełączony na bot lub sleep mode. Co ciekawe drugi gracz może w każdej chwili włączyć się do gry nawet jeśli nie przeszedł pierwszych poziomó z partnerem. Innowacją olbrzymią tutaj jest to, że gracze mogą poruszać się niezależnie od siebie. Co mam na myśli?? Ano to, że gracze mogą zwiedzać 2 różne poziomy na raz! Pierwszy gracz może np. pójść do 2 etapu, a drugi może odwiedzić nawet ostatni level ( o ile ten jest odblokowany ).

- czarne charaktery

W grze spotkamy niejednego łajdaka czasami będziemy musieli obić mordy punkom, dresom i innym zdegenerowanym łajzom z ulicy, ale czasami będziemy musieli stawić czoła bandzie robotów, żołnierzy, cyborgów i mutantów pracujących dla organizacji Black Star. Szczególnie niebezpieczni będą wojownicy ninja zwani cieniami tygrysa.

-więcej o oponentach

Przeciwnicy mają różny wygląd, taktykę walki i inteligencję. Jedni ( np. małe zwierzątka ) będą się zachowywać jak przeciwnicy z klasycznych platformerów ( takich jak Crash Bandicoot czy Megaman ), ale inni będą nieco bardziej zaawansowani.... Cóż, nie wszyscy. Wspomniani wyżej członkowie subkultur i innych band chuligańskich są głupi jak 2 buty nie do pary, a skolei członkowie syndykatu BS są bardzo inteligentni. Nie zdziwcie się jak będą oni się chować w trudno dostępnych zakamarkach, osłaniać kolegów, ściągać ich z lini Waszego strzału, zasłaniać słbaszego kolegę przed Waszym atakiem na który owi dobrzy koledzy są uodpornieni.

-czołowy czarny charakter

O tym panu można coś nie coś więcej wspomnieć i poświęcić mu więcej miejsca. Owym draniem jest John Patterson. Johny chciałbyć niegdyś filantropem i dobroczyńcą. Jednak gdy już miało być wszystko skończone jego wspólnicy go oszukali i upokożyli na oczach całego świata. Mało tego! Jego twarz została okaleczona ( od tamtej pory nosi on maskę na twarzy jak Michael Jackson ). Postanawia się więc zemścić na świecie który go odrzucił. Wykorzystując kamień czarnej magii który dostał on zniszczonego przez siebie Lucyfera ( tak, tak. Jego gniew był tak ogromny, że zniszczył całę piekło ) postanowił przejąć kontrolę nad światem.

-bossowie

Umba Umba: Jest on szamanem, którego przeraża to, że cywlizacja niszczy jego święte lasy, których jego plemię jest strażnikami. Nie cierpi on cywlizacji, któa wyniszcza zwierzęta i ich naturalne środowisko - obiekty kultu plemienia Umby.

Lila Loo & Cleo: Były one niegdyś mistrzynami zapasów amerykańskich. Niestety ich skandaliczny styl walki ( czyli znieważanie rywali poprzez siadanie im na twarzy itp. :lol:  ) i walka z Księdzem Purchawikiem przekreśliła całą ich karierę co spowodowało iż musiały szukać innego źródła zarobków. Tak więc trafiły do Black Star, gdzie ich lubieżne umiejętności zostały docenione.

Metal Tiger: Ten pan skolei jest cyborgiem. Jako dowódca oddziałów Shadow of Tigers przynosił chwałę Pattersonowi. Tyle, że w jednej akcji odniósł on poważne obrażenia. Jako, że Johny szanuje wszystkich swoich sługusów postanowił wraz z prof. N Gainem pomóc mu w przeżyciu. Niestety nie było innego wyjścia jak zaimplantować mu części robotów w miejsce uszkodzonych narządów.

Prof. N Gain: Mały, łysy i cyniczne profesorek. To właśnie on jest od zaplecza technicznego Black Star. Nasz złośliwy okularnik to złota rączka. Pracował on niegdyś nad bronią masowego rażenia dla rządu, ale został on wyrzucony z pracy. Teraz jest zły i pomaga Pattersonowi.

- co w sequelach?? W sequwlach pojawi się napewno kilka nowych postaci ( w tym także grywalnych ). Wzrośnie napewno ilość graczy i pojawią sie napewno takie bajery jak foram bestii czy rozwój parametrów i statystyk postaci. Jeśli chodzi zaś o nowe postacie grywalne pojawią się one w scenariuszu Jimmy'ego i Kiviego. Tak ja to miało miejsce w Crashu czy Spyro będziemy mogli więc grać bohaterami naprzemian, ale część innych postaci takich jak Dash czy Henry otrzymają własne scenariusze. Owe scenariusze będą się różnić napewno niektórymi miejscówkami ( exclusive places i exvclusive levels ), zadaniami do wykonania i napotkanymi postaciami ( w tym także grywalnymi ).

Tryb Story:

Tryb story jak juz wiecie jest platformówką z elementami bijatyk itp.

-poziomy

Poziomy dzielimy na poziom treningowy, bazy wypadowe, zwykłe levele, levele bonusowe i boss levele. Choć nie zabraknie też leveli ukrytych.

-trening

W poziomie treningowym gracze będą się mogli nauczyć jak poruszać się po grze i walczyć z oponentami. Będziemy mogli tautaj też testować znaleziony ekwipunek. Nie wszystko jednak będziemy mogli przećwiczyć od razu. Wraz z postępami w grze pojawią się tutaj nowe treningi, ale wracanie do nich nie będzie obowiązkowe.

-bazy wypadowe

W bazach wypadowych będziemy mogli wybierać poziomy i przechodzić do nich. Nie wszytskie jednak będą otwarte od razu, ale z czasem gdy będą odblokowane już wszystkie levele będziemy mogli zacząć grać od najlepszego save'u i przechodzić ulubione poziomy. W bazach wypadowych znajdzie się też cześć skarbów jakie bohaterowie muszą znaleźć.

-zwykłe poziomy

Zwykłe poziomy będą oczywiście full 3d, ale czasami przyjdzie nam przejść level 2.5d ( tak, tak - znajdą się tutaj odniesienia do klasycznych platformerów ). Z początku  każdy poziom jest inny. Jedne stawiają na eksplorację terenu, wykowynawie zleconych zadań. W innych zaś będzie trochę skradania, lub obijania gęb oponentów ( coś a'la beat'em upy ) lub ich ostrzeliwania. Nie zabraknie też minigier  takich jak labirynty, ucieczek przed czymś, lub kimś wielkim, kiewrowania pojazdami lub przejażdżką na zwierzakach. Z czasem jednak owe różnice zaczną się "sklejać" przez co raz będziemy zmuszeni trobić jedno i drugie na jednym levelu. Każdy poziom będzie zawierał streby bonusowe, sekrety i masę ukrytym miejsc. Jeśli chodzi zaś o te ostatnie trzeba będzie je odblokować ( zbodywając jakiś skarb lub inny przedmiot na niekiedy innym levelu ), a także spełnić jakiś warunek ( np. nie stracić ani jednego życia przed ich przekroczeniem ) itp. Na każdym poziomie znajdą się skarby które są konieczne do pełnego ukończenia gry. Są nimi Crystal Balls, Gem Coins i Artefacts. Za każdy poziom będziemy mogli też otrzymać oceny i punkty. Przy czym każdy poziom będzie posiadał własne rankingi. Na końcu każdego levelu będziemy mogli przy pomocy jednorękiego bandyty podbijać wyniki punktowe.

-punktacja

Tutaj liczą się przedewszytkim czas w jaki przebyliśmy level, sposób w jaki pokonaliśmy poszczególne przeszkody i sposób w jaki wykonaliśmy zadania. Liczą się też sposób w jaki walczyliśmy i ilość uzbieranych bibelotów jakie podnoszą odrobinę wynik punktowy.
Co do walki najmniej punktów dostaniemy używając broni magicznej i tzw. ultimate weapons. Nieco więcej otrzymamy za stosowanie broni palnej, jeszcze więcej za używanie ładunków wybuchowych, jeszcze więcej za używanie broni białej ( i za udeżanie - nie strzelanie - bronia palną ) i używanie gołych pięści. Przy czym im więcej używamy różnorodnych combosów i multupartsów tym większa będzie punktacja.

-levele bonusowe

Czasami przechodząc je będziemy zmuszeni zdobywać specjalne przedmioty by sie do nich dostać, a czasami w bazach wypadowych czy innych levelach znajdą się przejścia do nich. W nich to włąśnie będziemy mogli regenerować swoją energię, zdobyć nowy ekwipunek lub zdobyć po prostu jakiś skarb. Czasami będą one utrzymane ww konwencji labiryntu, prostego platformera, lub toru przeszkód  na któym trzeba będzie zaliczyć wyznaczone cele.

-boss levele

Tu wiadomo. Trzeba załatwić bossów. Czasami będzie to jedne boss, a czasami kilku. Gracze by ich pokonać będą musieli zazwyczaj stsować jakąś wyszukaną taktykę. Uwqazą też należy na szwędających się po ich poziomach przeciwników, którzy szukają zaczepki. Nowościa jest tutaj nowy rodzaj przeciwnika. Mianowicie Bash Bossowie. Ci przeciwnicy nie są konieczni do załatwienia, ale jeśli ich pokonamy dostaniemy nowy skarb. Trzeba to jednak zrobić przed pokonaniem pozostałych bossów. Bo gdy tamci zostaną pokonani wtedy Bash Boss nawieje z naszym skarbem.
Uwaga, czasami bossowie powrócą nawet jako zwykli przeciwnicy by nam dokopać.

-skarby i zagadki

Są tylko 3 rodzaje skarbów. Pierwszym z nich jest kryształowa kóla. Na każdym postawowym levelu jest tylko jedna taka. Żeby zobaczyć podstawowe zakończenie potrzebne są wszystkie krystzałowe kóle.
Artfakty i Gem Coins odblokują przed nami sekretne strefy, część sekretnych leveli itp. By je zdobyć trzeba będzie uwalniać zakłądników, łapać więźniów, któzy dali nowę z pudła lub wykonywać inne zadania takie jak np. osłanianie mangusty imieniem Issabel.

-przedmioty

Innymi przedmiotami jakie bohaterowie będą zbierać są nowe życia, energia ( w postaci jedzenia bądź apteczek ), dodatkowe punkty  i power upy. Część power-upów załąduje jeden z ataków specjalnych, usprawnią część zdolności ( np. szybsze chodzenie, lub wyższe skoki albo też i fire-balle ), a część zmieni właściwości naszej broni ( literki ). Choć nie zbaraknie też ich usprawniaczy ( będą to iskry, któe zwiększą możliwości niektórych dopalaczy ). Niezabraknie też różnego rodzaju broni.

-broń

Broń dzielim yna broń biała, palną, magiczną i łądunki wybuchowe. Broń biała będzie podzielona na ostrza i narzędzia tępe. Przy czym ostrza będą się tępić i co jakiś czas trzeba je ostrzyć by te zadawały solidne obrażenia.
Broń palna będzie służyłą oczywiście do strzelania, ale nie zapominajmy o tym, że gdy nie chcemy tracić amunicji będziemy mogli udeżać nią. Ale uwaga! Przy ciężkim kalibru możemy zadawać powolne choć silne ciosy. Aha, podczas biegania w chwili strzału z bazooki lub wyrzutni rakiet postać kierowana przez nas zatrzyma się w chwili strzału.

-dodatki

Wraz z postępami w trybie story będziemy mogli odkrywać nowe postaci do multi-playera i minigry do niego. Poza tym pojawią się dodatki do trybu fan-corner.

-co w sequelach

Tu też się coś wymyśli na przyszłość jak np. nowe zadania, nowe minigry i zagadki plus takie bajery jak np. manipulacja czasem, grawitacją, przestrzenią i przechodzenie pomiędzy wymiarami. Nie zabaraknie też przy okazji debiutu takich postaci jak Dash czy Henrry ekskluzywnych miejsc dla tych postaci. Ponadto pojawi sie jak już wiecie więcej scenariuszy.

Mirror Mode:

To po prostu tryb lustrzanego odbicia dla trybu Story

Arcade Mode:

Po przejściu trybów Story i Mirror będziemy mogli przechodzić samemu lub z kolegą 10 poziomów z obydwu trybów. Będą one "wyskakiwać" losowo i  po przejściu ich wszystkich są podliczane punkty. Tutaj też są rankingi.

Mutliplayer:

W trybie multiplayer pojawią się minigry. To wszystko co powinniście wiedzieć :lol:  :P . No dobra, to nie koniec. Tryb multiplayer jest podzielony na następujące tryby: Battle, Tournament, Championship, Challenge, Chackemate, Board Game i Temam Battle.

W pierwszym z nich ( Battle ) możemy grać samotnie lub nawet we czwórkę graczy, możemy się dobierać w drużyny.

W drugim ( tournament ) przechodzimy po sobie 4 minigry, kto wygra najwięcej rund ten jest zwycięzcą,.

Championship to skolei mini-mistrzostwa. Wybieramy jedną z 6 kategorii minigier ( rumble, race, score challenge, who first, survival i handicap ) i uczestniczymi w owych mistrozstwach. Są one podzielone na eliminacje, ćwierćfinały, półfinały i finał. Pomimo iż możemy grać we czwórkę na arenie spotka się conajwyżej dwóch graczy w każdej walce.

Chackemate to już jest tryb szachów. Możemy dobrać pionki z bohaterów multi-playera i przesówać je po planszy. Jeśli spotkają się dwa "pionki" na jednym polu rozpoczyna się minigra, kto wygra ten zbbije pionka rywala.

Board Game to już tryb gry planszowej

Challenge to tryb dla jednego gracza ( tylko! ). Musimy tu przejść 10 konkursów by wygrać. W każdym z stage'ów tego trybu rozgrywamy z losowo dobranymi przeciwnikami losowo dobrana minigrę.

Team Battle to już jest tryb dla 1-2 graczy. Zasady są takie jak w Tekkenie 3, yle, że zamiast walk rozgrywamy minigry.

-minigry tych trybów

Minigry są jak już wiecie podzielone na 6 kategorii ( dla przypomnienia: rumble, race, score challenge, who first, survival i handicap )
W minigrach z kategorii Rumble gracze ze sobą walczą. Czasami robią to na pięści, czasami używają broni palnej. Choć nie brakuje też starć w pojazadach takich jak mechy, czołgi, myśliwce i inne opancerzone wechikuły. Nie brakue też nawiązań do Ponga i Snake'a. Nie zabraknie też pinballi, wyścigów kartów, parodii tenisa, golfa czy siatkówki, oraz gier towarzyskich takich jak kręgle, bilard, strzałki, strzelnice i wiele, wiele innych.

Head to Head:

To takze mingry. Tyle, że tutaj gracze ze sobą rywalizują, ale graja jednym padem. Mogą więc grać w pingla, spychać z areny itp.

Mikro Games:

Turniej mikrogier. 4 graczy gra na przemian w różnorodnych mikro-grach. Za ukończenie każdej zawodnik otrzymuje punkt, kto otrzyma najwięcej punktów ten wygrywa.

Makro Games:

Parodie gier sportowych. Wybieramy do min. 8-osobowej drużyny postacie z powyższych trybów i rozgrywamy arcade'owy meczyk. Będą tutaj pardoie kosza, nogi i rugby - choć nie tylko.

Mini Games:

W tym trybie możemy grać samemu lub z kumplami, ale tutaj gracze nie rywalizują ze sobą, ale pomagają sobie podbiijając wyniki punktowe. Minigry są podzielone na 3 kategorie ( Time Trial, Survival i Score Challenge ).

Online:

Tutaj przy rejestracji tworzymy w specjalnym edytorze swojego bohatera. Możemy go wystawawiać do walk, wyścigów i innych zmagań. Wraz ze zwycięstwami otrzymujemy nowe dodatki, zagrania, ekwipunek i części do naszych pojazdów, które także musimy samemu stworzyć.

Level & Music Editor:

Tutaj tworzymy własne levele i muzykę do nich. Mozemy tworzyć levele przy pomocy opcji prostej ( basic ) i zaawansowanej ( advance ). Co do muzyki, jeśli się coś nie uda można wykorzystać gotowe melodie.

Camera Action:

Gierki dla Eye-Toya.


Fan Corner:

Tutaj zbieramy różne dodatki jak np. muzę z leveli, plus dodatkowe melodie ( w tym skomponowane przez nas ), filmy z trybu story, filmy zrobione przez nas, wywiady z twórcami plus śmieszne scenki z bohaterami z gry, a także nasze zdjęcia ( zrobione podczas gry ), artworki, komiksy i zdjęcia z produkcji.

Rankingi:

Do wszystkich trybów!

Muzyka:
Będą nam przygrywać lekkie rockowe kawałki plus torchę bluessa, jazzu, soulu, disco, techno, rave'u i jungle, a także popu.

Dobra, koniec mojego przydługawego postu. Napisałem go po to by mieć twarz w oczach Blinka, jego popleczników ( którzy naśmiewają się z moich conceptów ) i zarozumialców ze Świata N.

Bo jak nie to naślę na Was swojego kota. Już on się Wami zajmie!!!;PPPPP

lupinator

  • Gość
Świeże pomysły
« Odpowiedź #32 dnia: Września 28, 2005, 14:49:05 pm »
Twój post joshi powinien liczyc sie jako 15 xD
A ten pomysł jest naprawdę fajny! :D

Aras

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 03-08-2005
  • Wiadomości: 919
  • Reputacja: 1
  • Hige!
Świeże pomysły
« Odpowiedź #33 dnia: Października 03, 2005, 11:51:10 am »
ja mam taki pomysł zeby powstała gra bez loadingów :wink:
Pokaż mi jak spamisz, a powiem Ci jakim jesteś człowiekiem