Autor Wątek: Kingdom Under Fire:Circle of Doom  (Przeczytany 4751 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

skunek

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 25-09-2005
  • Wiadomości: 141
  • Reputacja: 0
Kingdom Under Fire:Circle of Doom
« dnia: Grudnia 20, 2007, 17:49:47 pm »
Jest to Hack n slash z elemenami cRPG.Zrezygnowano z elementow RTS-a co uwazam za dobry pomysl.
Grafika na screenach i filmikach prezentuje sie wybornie! w polaczeniu z duza iloscia przeciwnikow na ekranie bedzie na czym zawiesic oko.Sześć profesji do wyboru,roznorodne lokacje(generowane losowo) cooperative dla 4 graczy czyni z tego tytulu lakomy kasek.
Gra pierwotnie miala trafic na Xboxy 360 i pc-ty ale z tej ostatniej wersji póki co zrezygnowano i gra powstaje tylko na wylacznosc xboxa.Dodam jeszcze ze juz sie pojawila na torrentach w wersji pal

http://69.93.187.146/galeria%5Cgaleria_duze%5C174222609.jpg
http://69.93.187.146/galeria%5Cgaleria_duze%5C174221687.jpg
http://69.93.187.146/galeria%5Cgaleria_duze%5C174220703.jpg

polecam takze obadac gre w ruchu:
http://www.gametrailers.com/player/28836.html
« Ostatnia zmiana: Grudnia 20, 2007, 17:52:01 pm wysłana przez skunek »

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
Odp: Kingdom Under Fire:Circle of Doom
« Odpowiedź #1 dnia: Grudnia 20, 2007, 17:51:53 pm »
widzialem trailery w HD i powiem ze calkiem calkiem to wyglada...w japonii chyba juz premiera na XO byla:D

Arcan

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 06-09-2005
  • Wiadomości: 24
  • Reputacja: 0
Odp: Kingdom Under Fire:Circle of Doom
« Odpowiedź #2 dnia: Grudnia 25, 2007, 00:37:32 am »
Heh pamietam jak zagrywałem sie w poprzednia strategiczna ''czesc'' tej gry jeszcze nie piecyku. Jak widac seria poszła w troszke innym kierunku ale wyglada to niezle i moze byc ciekawe. Odczuwam juz lekki przesyt Fpsów. Nie wiem jak wy ;))

szpynda

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 28-01-2007
  • Wiadomości: 165
  • Reputacja: 0
Odp: Kingdom Under Fire:Circle of Doom
« Odpowiedź #3 dnia: Grudnia 25, 2007, 15:29:13 pm »
Faktycznie czuć przesyt FPSami. Teraz sytuację ratuje jedynie Mass Effect. Dobrze, że powstaje taki tytuł bo urozmaici to trochę wybór. Graficznie ładnie i pewnie dla miłośników gatunku miło będzie pograć. Mi się marzy coś bardziej w stylu Dungeon Siege. MS mógłby w końcu wydać na światło dzienne jakąś mychę i klawę do X0.

Arcan

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 06-09-2005
  • Wiadomości: 24
  • Reputacja: 0
Odp: Kingdom Under Fire:Circle of Doom
« Odpowiedź #4 dnia: Grudnia 26, 2007, 01:54:00 am »
Szpynda - Nie zapominajmy o Assassin’s Creed (chociaż nie jest exclusivem) ;)

Gomez

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 02-08-2006
  • Wiadomości: 512
  • Reputacja: 1
Odp: Kingdom Under Fire:Circle of Doom
« Odpowiedź #5 dnia: Grudnia 26, 2007, 09:00:21 am »
Grałem tylko w strategie na PC i z tego co pamiętam klimat, świat, jedostki były w porządku może się skusze na KUF:CoD.

AZAKIEL

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 14-02-2006
  • Wiadomości: 111
  • Reputacja: 0
Odp: Kingdom Under Fire:Circle of Doom
« Odpowiedź #6 dnia: Stycznia 08, 2008, 09:06:20 am »
Włąśnie zacząłem grać (1 dzień)  i powiem że nawet nawet  8-)

W grze można łączyć ze sobą za pomocą jakiejś magicznej  syntezy przedmioty w celu otrzymania jednego lepszego lub gorszego (synthesis) , jest sporo kombinacji połączeń, synteza + rozwój postaci (podoba mi sie system ze skill pointsami) daje duzo frajdy.

Jesli ktos bedzie sie bawił syntezą wklejam poniżej to co znalazlem na forach (english), na szczęscie wynik syntezy mozna zobaczyć przed zatwierdzeniem więc nie tak jak np w  grze MU:

---------------------KOF synthesis tips------------------------


-same attribute item adds up the level( fire lvl1 + fire lvl1 => fire lvl2, lvl1 + lvl2 => lvl3)

-some attributes cancel each other (fire lvl1 + ice lvl 1 => fire lvl0 + ice lvl0)

-synthesis costdoubles each time you perform syntesis
(so you better be strategic keeping the cost down)

-set the itemyou want to keep at first synthesis slot (dagger + ring => dagger, hammer + mace => hammer)
(so better hp, sp items must come first)

-item + red portion(small) empty the last option slot, (medium) empty last two, (large) empty last three slot

-item + white portion empties all slot

-weapon + orange portion=> increase damage 30% (better use it at high level weapon like 1000)

-armor + sky blue portion=> increase health 20%

-item + electric shocking devise => increase otion slot

-SP generating item + SP generating item => increase SP generating rate

-armor + SP generatin item => SP consumption decrease

-weapon + low SP weapon => SP consumtion decrease (100 SP consumpting hammer + 20 SP hammer => 60 SP hammer)
(going back toact one casual dificulty and gettinglow level weaponsis one way to reduce your SP usage)

-option weapon syntesis decrease HP and damage
that means no option weapon doesn't effect HP and damage
so the best strategy is:
no option high damage weapone + high lvl item

em, there are tons of more methodsof systhesis I can't think of right now, but hope it helps

--------------------

empty weapon + armour = SP consumption reduction without touching any other stats

this is one of the best features in the game. It allows you to get strong characters right from the start. My level 37 Reigner is using a 505 Att weapon cause I managed to reduce the consumption to only 100+ SP

--------------------

Synthing with a defibulator gives items extra ability slots by the way.

-----------------

I found a 1,500 attack hammer while playing Extreme mode. I synthesized it with orange potions until it reaches 2,500+.

I also kept synthesizing it with armors (any will do - you can replay Normal at Forest of Embracing and those lizards tend to drop cheap armors) until its SP consumption went down to 85.

Meanwhile, I found a 3,000+ armor in Extreme mode and equip it. This one regenerates SP at a super fast speed. I equipped some other accessories (rings/ lockets) that added to the SP regeneration.

As I mentioned in another thread, my SP regenerates faster than the consumption, so I can now hack and slash without any restriction (i.e., no more need to wait and recharge SP).

---------------

If you use a yellow potion it'll increase your luck for a short time and yes, it'll add your gamertag to the item's name.

--------------

I've found most of my yellow  potions in The Hall of Arrogance.

S HIRYU
Posted 1/5/2008 9:57:02 AM
message detail    I can confirm that the Hall of Arrogance drops yellow potions. Got two there last night.

------------

If anyone finds Orange, Blue, Yellow or Gray potions keep track of what level and which enemy dropped them. So far I know...

Blue potions: Magma giants, found in the lava level

Orange potions: The Invisible, found in the 3rd level of the ice world and around the 3rd level of the 2nd region.

Also I don't think I've ever come across any colored potions in hard mode. I'm pretty sure I've only ever found them in normal mode. Can anyone confirm this?

---

found 2 blue potions in first area of City of Desolation killing blacksand soldiers on hard (level 64 1300 luck) and from the other potion drops i had i think they can drop from anything at any difficulty level

----

Synthesizing items with Yellow Potions adds your GamerTag to the item. As for Grey Potions, you should synthesize them with weapons instead since it works on a percentage basis. Although it seems like the % increase is higher on accessories, the total SP recovery will still increase much higher on a high level weapon (~700+ SP). Unless you've already synthesized your accessory until it regenerates 700 SP. XD

---

true, hall of arrogance, arcangels statues drop orange and yellow potions on a regular basis( mostly yellow) on hard

----

I got Grey Potions from those lizard enemies... right in the first level, after playing the game for about 10 minutes on normal...

---





Arcan

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 06-09-2005
  • Wiadomości: 24
  • Reputacja: 0
Odp: Kingdom Under Fire:Circle of Doom
« Odpowiedź #7 dnia: Stycznia 13, 2008, 15:44:29 pm »
Hmm ocena z Gamespot 6.0 i paru innych portali niestety nie nastraja az tak optymistycznie :( Chociaz według mnie GS troche za surowo ocena , to oceny z innych portali sa podobne co nie jest dobre...

Zeratul

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 31-08-2005
  • Wiadomości: 806
  • Reputacja: 0
  • H3&KZ2 United&Win
Odp: Kingdom Under Fire:Circle of Doom
« Odpowiedź #8 dnia: Stycznia 21, 2008, 18:39:05 pm »
no nie jest to zbyt rewelacyjna pozycja, ale fani hack n slash powinni byc zadowoleni

_ReD_

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-12-2005
  • Wiadomości: 4 959
  • Reputacja: 49
  • It is what it is
Odp: Kingdom Under Fire:Circle of Doom
« Odpowiedź #9 dnia: Lutego 16, 2008, 22:45:34 pm »
Niedlugo bede konczyl przechodzic gre na extreme Ragnierem, wiec jesli ktos chce, to po ukonczeniu moge oddac zbroje (+67000HP synt 24x) i miecz (+3000DMG synt 18x) Zarowno zbroja jak i miecz maja puste sloty wiec mozna smialo dodac do nich jakies zdolnosci i dalej rozwijac, chcialem pobawic sie ze zbroja do +100000HP i mieczem do +5000DMG ale chce teraz zagrac inna postacia, wiec jsli ktos chce dostac te przedmioty to niech zostawi GT albo wysl mi msg.


Jesli gracie w ta gre to pamietajcie ze maxymalny level dla kazdej postaci to 120, wiec nie ladujcie za duzo pkt w luck, wystarczy tak z 1500, reszte przeznaczcie na SP najlepiej ze 2000 a reszte na HP. Zarowno wymagania na SP jak i jego zuzycie i recovery mozna bardzo obnizyc dzieki syntezom. Moja zbroja wymaga tylko 100SP aby ja zalozyc a miecz zuzywa 87SP przy kazdym ataku ale recoveruje 216SP na sekunde, czyli praktycznie SP stoi w miejscu, mozna wycinac wszystko do woli :)

Mam jeszcze swietne pierscienie i naszyjniki, ale te dopiero oddam jak przejde gre wszystkimi postaciami, nie chce mi sie ich od nowa robic bo za duzo kasy i czasu poszlo na ich syntezy, bede przekazywal je z postaci na postac, a jak ukoncze wszystkimi to oddam :)

Ragnier to pierwsza postac jaka przechodze ta gre, lvl 120 i na liczniku gry jest 80H :D

Update!!!

Miecz oddalem juz ale jakby co to mam jeszcze jeden na +1680DMG a zbroje robie dalej w tej chwili ma +120000HP :)
« Ostatnia zmiana: Lutego 17, 2008, 05:46:36 am wysłana przez _ReD_ »