Autor Wątek: PS2 i FFX  (Przeczytany 19196 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

kafei

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 11-11-2003
  • Wiadomości: 53
  • Reputacja: 0
PS2 i FFX
« dnia: Czerwca 26, 2004, 20:04:03 pm »
Niedawno kupiłem PS2 razem z FFX. W czasie gry zauważyłem sporadyczne chrupnięcia animacji w czasie walki, głównie w czasie przyzywania aeonów. Zdarzyło się to ledwo kilka razy ale o ile mi wiadomo z FFX nie powinno być takich problemów. Poza tym wydaje mi się, że loadingi trochę się przedłużają a przy wczytywaniu danych słychać charakterystyczne, głośne stukanie. Mam jeszcze GC i chodzi dużo ciszej. Wybaczcie głupie pytania ale nie znam się na tym i chciałbym wiedzieć czy sprzęt jest w porządku.

Humulus

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 27-04-2004
  • Wiadomości: 295
  • Reputacja: 1
PS2 i FFX
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwca 27, 2004, 06:27:43 am »
Hmmm, minimalne chrupnięcia animacji przy pzyzywaniu Aeonów to norma ale niepokojące jest to "stukanie", o którym piszesz. Coś może być nie tak z czytnikiem w konsoli. Nie wspomniałeś czy kupiłeś konsolę nową czy używaną bo to dość istotne. W nowej taka sytuacja byłaby conajmniej dziwna. Takie stukanie może być objawem rozstrojonego lasera (loadingi i bootowanie konsoli są dłuższe, a niektóre gry w ogóle nie chcą się wczytywać). Daras miał podobny problem - zajrzyj do działu Help.
"Lose yourself in a jungle of ambient sound" - CoLD SToRAGE "Canada"

BAA

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 16-01-2004
  • Wiadomości: 14
  • Reputacja: 0
PS2 i FFX
« Odpowiedź #2 dnia: Lipca 02, 2004, 14:41:35 pm »
Ja zauwazylem ,ze na PS2 bardzo czesto zdarzaja sie chrupneicia animacji wlasnie w momencie doczytywania czegos (np. Aeon). Teraz gram w SSX3 i wlasnie podczas zmiany jakiejs piosenki na inna w trakcie jazdy gra potrafi hrupnac. Pojejrzewam, ze piracka plyta jeszcze pogarsza sprawe.