"spróbuj sobie poemulować na 3Ghz procku grę na PS2"
człowieku nie myl pojęc!! tak samo sprobuj emulawac na procku 4GHZ gre z XBOX...
emulacja nie ma nic wspólnego z porównaniem macy procesora
tak samo dlaczego emulatory SUPER NINTENDO chodzą w pełnym 100% dopiero na procesorze min. 600MHZ, skoro procek w super nintendo ma 4MHZ...
nie zanasz sie i nie mow nakich głupot
xbox wyswietla ok 60mln polygonów /s a ps2 15mln...
szybszy procesor, szybszy procesor graficzny, 2x wiecej RAMU (+kompresja 6:1)+ detale jak HDD, karta sieciowa, multitap. itd
widze ze jestes tak oślepiony swoim ps2 ze prawda do cibie nie dochodzi...
gdyby ps2 była tylko 10-30% wolniejsza od ps2 to NIE BYŁOBY TAKIEJ ROŻNICY jaka jest obecnie w grach, a doom3 i riddick by spokojnie były na ps2 (lekkie ciecia), ale tak nie jest. nawet FAR CRY wyjdzie TYLKO na xbox, bo ps2 NIE POCIĄGNIE GRY!! (poczytaj sobie w
www.ign.com)
roznica miedzy xbox a ps2 to "PRZEPAŚC TECHNOLOGICZNA" (cytat z czaspisma PSXEXTREME jak Coś!!)
a god of war i mgs3 mam w domu na ps2. i co z tego? god of war - marne textury, marne obiekty (dobre jak na standard ps2)
mgs3 - to samo, marne textury, i wszystko "żółto-zielone" - widac ze musieli oszczedzać pamiec na palecie kolorów.
a GT4... TRIKI PROGRAMISTYCZNE, sztuczne cienie, odbicia sztuczne (prerenderowane wczesniej osobno dla kazdej textury...)
ludzie dajcie sobie na luz, macie tylko w domach ps2 i klapki na oczach..
moze jeszcze EMOTION ENGINE 300MHZ bedzie za 2 lata super wydajny
i bedzie "oczywiscie" tylko truche gorszy od procesora w XBOX360 lub w najnowszych PC
poszukaj dobrze w necie, a znajdziesz testy i benchmarki gdzie ewidentnie "emotionengine
" 300Mhz jest odpowiednikiem P2/P3 400-450MHZ...