Autor Wątek: awaria pstwo  (Przeczytany 4840 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Derek

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 18-06-2005
  • Wiadomości: 1 480
  • Reputacja: 0
  • Czego nie wiesz?
awaria pstwo
« dnia: Stycznia 10, 2006, 22:35:56 pm »
Nie wiem który mi usunoł temat! :evil:  ale mniejsza z tym.

Czemu w sklepach pracują IDIOCI!!! gdy oddawałem ps2 na gwarancje chciałem dać sprzedawcy paragon to powiedział ze nie jest potrzebny. Dziś dzwoni do mnie idiota i mówi ze w serwisie nie zaczną robić konsoli do puki nie dostaną paragonu.!!! Boże i termin zwrotu mojej ps2 się wydłuza przez takiego typa bosshhe. musiałem to napisac.

ÓFO

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-09-2004
  • Wiadomości: 1 837
  • Reputacja: 1
  • ale mi ręce gównem śmierdzą :x
awaria pstwo
« Odpowiedź #1 dnia: Stycznia 10, 2006, 23:01:04 pm »
Tak to się chwlą że ma się gwarancję, a jak przychodzi co do czego to udają głupich(udają :?:  :D ).

van dall

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 03-12-2004
  • Wiadomości: 174
  • Reputacja: 0
awaria pstwo
« Odpowiedź #2 dnia: Stycznia 10, 2006, 23:01:24 pm »
Niemają prawa żądać od ciebie paragonu - dokumentem właściwym do ewentualnego reklamowania towaru jest karta gwarancyjna.

Niektórzy sprzedawcy próbują robić klientów w balona chcąc paragonu lub faktury vat ale takie praktyki są niezgodne z polskim prawem. Najlepiej powołaj się na prawo konsumenta albo kodeks cywilny to odrazu ostudzi ich zapędy  :mrgreen:

Don

  • Gość
awaria pstwo
« Odpowiedź #3 dnia: Stycznia 10, 2006, 23:14:29 pm »
No i pociesz się tym, że gwarancję uwzględniaja. Bo z tego co pamiętam, to miałes obawy co do tego... :)

Derek

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 18-06-2005
  • Wiadomości: 1 480
  • Reputacja: 0
  • Czego nie wiesz?
awaria pstwo
« Odpowiedź #4 dnia: Stycznia 10, 2006, 23:26:34 pm »
Cytuj
No i pociesz się tym, że gwarancję uwzględniaja. Bo z tego co pamiętam, to miałes obawy co do tego... Smile


Don no wiesz może mieli dopiero do konsoli zaglądać a ty zobaczyli że nie ma paragonu xD. I nie był bym do końca pewny czy uwzględnili. jak myślisz?

van dall

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 03-12-2004
  • Wiadomości: 174
  • Reputacja: 0
awaria pstwo
« Odpowiedź #5 dnia: Stycznia 10, 2006, 23:28:41 pm »
Cytat: "Derek"
jak myślisz?

Wiem że to nie do mnie ale... myśle żebyś zadzwonił do nich i powiedział że jak się nie wezmą za naprawianie to będą mieli na głowie federacje konsumentów xD

Inaczej się nie przekonasz  :lol:

_invictus

  • Gość
awaria pstwo
« Odpowiedź #6 dnia: Stycznia 11, 2006, 07:16:42 am »
Cytat: "Van Dall"
Niemają prawa żądać od ciebie paragonu

poczytaj nową ustawe o niezgodności towaru z ub. roku, się przekonasz czy aby na pewno

barman

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 13-04-2005
  • Wiadomości: 231
  • Reputacja: 0
awaria pstwo
« Odpowiedź #7 dnia: Stycznia 11, 2006, 14:07:21 pm »
Cytuj
Van Dall napisał:
Niemają prawa żądać od ciebie paragonu

Maja prawo żądac dowód zakupu czyli paragon :P Tylko wtedy gwarancja jest ważna :twisted:

van dall

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 03-12-2004
  • Wiadomości: 174
  • Reputacja: 0
awaria pstwo
« Odpowiedź #8 dnia: Stycznia 11, 2006, 14:32:14 pm »
W tamtym roku miałem taki przypadek z telefonem komórkowym. Przesiałem paragon (albo sprzedawca zapomniał mo go wręczyć  :roll:  ). Telefon się zepsuł ale nie reklamowałem go w miejscu zakupu bo salon już nie istniał tylko w autoryzowanym serwisie. Niechcieli go przyjąć żądając paragonu. Dowiadywałem się w kilku miejscach i staneło na tym że "dokumentem właściwym do ewentualnego reklamowania towaru jest karta gwarancyjna".

Łatwo nie było ale ostatecznie musieli ten telefon przyjąć... i przyjeli  :twisted: