Autor Wątek: Call of Juarez: Więzy Krwi  (Przeczytany 12920 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Soul hunter 16

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-04-2007
  • Wiadomości: 5 787
  • Reputacja: 60
  • Two different souls in one body.Which one is mine?
Odp: Call of Juarez: Więzy Krwi
« Odpowiedź #80 dnia: Lipca 07, 2009, 23:16:41 pm »
Juz nie bądzmy tacy zachlanni. Wygląda dobrze, jest z czego być dumnym w końcu pierwsza polska firma zaczyna sobie świetnie radzić na rynku światowym. Wiedzmin, Call of juarez, oby reszta produkcji trzymała taki poziom. A tego Crysisa 2 zostawmy w spokoju :D

wini

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 12-09-2006
  • Wiadomości: 951
  • Reputacja: 2
  • GTA V
Odp: Call of Juarez: Więzy Krwi
« Odpowiedź #81 dnia: Lipca 07, 2009, 23:18:53 pm »
Wygląda lepiej niż Crisis 2 :D
Bez jaj :o Co nie zmienia faktu, że to kawał porządnego kodu. Coś pięknego, że to autorski silnik polskiej ekipy :cool:

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Call of Juarez: Więzy Krwi
« Odpowiedź #82 dnia: Lipca 07, 2009, 23:41:25 pm »
jest z czego być dumnym w końcu pierwsza polska firma zaczyna sobie świetnie radzić na rynku światowym.

Co najmniej druga firma - CD-Projekt RED oraz Techland ;). Ale w przeszłości było więcej polskich gier, które mniej bądź bardziej wybiły się na światowym rynku (TopWare i jego seria Earth 21xx, People Can Fly z Painkillerem czy Metropolis z Teenagent i Gorky 17/Odium).
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

Soul hunter 16

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-04-2007
  • Wiadomości: 5 787
  • Reputacja: 60
  • Two different souls in one body.Which one is mine?
Odp: Call of Juarez: Więzy Krwi
« Odpowiedź #83 dnia: Lipca 07, 2009, 23:51:30 pm »
A no właśnie bo Wiedzmin nie jest z Techlandu :D Moj bląd ;)

pokrytyśniegiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-08-2006
  • Wiadomości: 4 163
  • Reputacja: 4
Odp: Call of Juarez: Więzy Krwi
« Odpowiedź #84 dnia: Lipca 09, 2009, 11:40:47 am »
Chrome Engine 4:
Living Environment video
http://gamersyde.com/stream_chrome_engine_4_living_environment_video-11966_en.html

Wygląda lepiej niż Crisis 2 :D
Na tym silniku chodzą Więzy Krwi? Ciekawe ile kosztuje PC, który pociągnie coś takiego.

blancjaone

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 10-12-2004
  • Wiadomości: 2 946
  • Reputacja: 1
Odp: Call of Juarez: Więzy Krwi
« Odpowiedź #85 dnia: Lipca 09, 2009, 13:07:32 pm »
Dobra, ale zrozum Sylvan, że nie wszyscy gracze to goście, którym chce się w to wszystko bawić.
Jest dużo ciekawszych rzeczy, wystarczająco dużo czasu traci się już na granie.
W związku z tym mam to wszystko w dupie, kupuję grę i gram.

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Call of Juarez: Więzy Krwi
« Odpowiedź #86 dnia: Lipca 09, 2009, 13:20:54 pm »
Wydaje mi się, że Sylvanowi chodziło po prostu o to, że wbrew wszelkim przekonaniom [w światku konsolowym], dobry PC do grania wcale nie kosztuje fortuny. No, ale od tego typu dywagacji są inne tematy.
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 666
  • Reputacja: 253
Odp: Call of Juarez: Więzy Krwi
« Odpowiedź #87 dnia: Lipca 09, 2009, 14:32:40 pm »
Dobrze, sam to zaproponowałem - tylko, że kontekst CoJ się pojawiał cały czas (przy najmniej u mnie).

Ale wracając do tematu ( w pełni), jak wam się podoba, nasza urocza dama? Przyrównując ją do tych lalek z balonami większymi od głowy (SCIV), czy kanji  plastyku z DoA, ale nawet nie, to trzeba przyznać , iż wypada nad wyraz dobrze. W tym roku, chyba jeszcze tylko ta urocza brunetka z Uncharted 2, może z nią w szranki stawać.
I co sądzicie o zakończeniu, podobało się?

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: Call of Juarez: Więzy Krwi
« Odpowiedź #88 dnia: Lipca 09, 2009, 17:20:26 pm »
Chrome Engine 4:
Living Environment video
http://gamersyde.com/stream_chrome_engine_4_living_environment_video-11966_en.html

Wygląda lepiej niż Crisis 2 :D
call of juarez wyglada barddzo podobnie do tego tech demka. nieraz grafa byla lepsza od crysisa a przy tym bardzo dobrze zoptymalizowana (2-3 razy mnejsze wymagania od crysisa). na karcie za 300 zl na max detalach animacja ani razu mi nie spadla ponizej 30 fps. jedyne co mnie troche wkurzalo to za duzy lod-obiekty ukazywaly sie zbyt blisko a textury w duzej odleglosci sie za mocno rozmywaja .
Cytuj
Bez jaj Surprised Co nie zmienia faktu, że to kawał porządnego kodu. Coś pięknego, że to autorski silnik polskiej ekipy Cool
nie wiem jak wyglada crysis 2 ale od prezentacji cryengine3(na ktorym bedzie crysis2)wyglada zdecydowanie lepiej.
« Ostatnia zmiana: Lipca 09, 2009, 17:22:51 pm wysłana przez Wulfen »

wini

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 12-09-2006
  • Wiadomości: 951
  • Reputacja: 2
  • GTA V
Odp: Call of Juarez: Więzy Krwi
« Odpowiedź #89 dnia: Lipca 12, 2009, 12:36:19 pm »
Polskie napisy w pirackiej kopii na XO

Widać ile by było zachodu z wrzuceniem ich do wersji konsolowych :lol:

Od wczoraj mam grę i jest świetna, ładna, szybka i przyjemna strzelanka z fachowym klimatem.

Prorok81

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 02-06-2009
  • Wiadomości: 41
  • Reputacja: 0
  • Wylamek nie uznaje!
Odp: Call of Juarez: Więzy Krwi
« Odpowiedź #90 dnia: Lipca 13, 2009, 16:55:37 pm »
No chcialem sobie pyknac ale moja wypozyczalnia tej gry nie ma a jezdzic po miescie i szukac to mi sie za bardzo nie chce.  66$ to troche za duzo na ta gre a nawet dema nie bylo wiec nie wiem z czym to sie je.  Po filmikach widac, ze przecietniak. 

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: Call of Juarez: Więzy Krwi
« Odpowiedź #91 dnia: Lipca 13, 2009, 16:58:16 pm »
Poziom trudności very hard jest naprawde very hard... dawno nie widziałem takiej ciężkiej gry

Prorok81

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 02-06-2009
  • Wiadomości: 41
  • Reputacja: 0
  • Wylamek nie uznaje!
Odp: Call of Juarez: Więzy Krwi
« Odpowiedź #92 dnia: Lipca 13, 2009, 19:08:11 pm »
Poziom trudności very hard jest naprawde very hard... dawno nie widziałem takiej ciężkiej gry

Czyli strzelasz i goscie biora tony kul na klate?  Czy tez prubuja cie flankowac, uciekaja, stosuja jakies taktyki???  Bo jak to pierwsze to sobie odpuszcze. 

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: Call of Juarez: Więzy Krwi
« Odpowiedź #93 dnia: Lipca 13, 2009, 20:29:17 pm »
Raczej wystawiasz łeb i juz leżysz!! Dwa pierwsze etapy to masakra ale potem jakos idzie :cool:

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 666
  • Reputacja: 253
Odp: Call of Juarez: Więzy Krwi
« Odpowiedź #94 dnia: Lipca 19, 2009, 14:22:55 pm »
No chcialem sobie pyknac ale moja wypozyczalnia tej gry nie ma a jezdzic po miescie i szukac to mi sie za bardzo nie chce.  66$ to troche za duzo na ta gre a nawet dema nie bylo wiec nie wiem z czym to sie je.  Po filmikach widac, ze przecietniak. 

Po filmikach na też nie mam ochoty na kaczkę w sosie slodko kwaśnym.

Gra jest bardzo dobrą strzelanina FPS. Ale przecież są różne gusta. Są magazyny, które dały Kz2 całe 6/10. Pożądna gra. Lepsza od dobrej części pierwszej.

Teddy

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 29-06-2005
  • Wiadomości: 53
  • Reputacja: 0
Odp: Call of Juarez: Więzy Krwi
« Odpowiedź #95 dnia: Lipca 20, 2009, 11:33:41 am »
Skończyłem niedawno i jak na mój wybredny gust to gra daje radę.
Jest szybko, widowiskowo i przede wszystkim klimatycznie. Co niektórych może razić animacja postaci i ździebko kiepawy dubbing, ale grafika, dźwięk i rozgrywka powinna przykuć do samego końca (co następuje dosyć szybko, no ale taki trend).
Bierzcie (albo raczej wypożyczcie, bo metka z wersji konsolowej to lekka przesadza) w ciemno, bo w obecnym sezonie ogórkowym nic lepszego nie znajdziecie.
Czekamy na nowe Red Dead.

Wiem jak pasować do siebie mają części..

Stalker

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-01-2008
  • Wiadomości: 2 925
  • Reputacja: 1
  • Blues luz
Odp: Call of Juarez: Więzy Krwi
« Odpowiedź #96 dnia: Lipca 20, 2009, 11:35:19 am »
Call of Jaruez ma fajna grafe ale ch**owa kamere. Dziekuje.

Teddy zmniejsz sig bo dam Ci bana

Devilek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 05-07-2005
  • Wiadomości: 8 220
  • Reputacja: 73
Odp: Call of Juarez: Więzy Krwi
« Odpowiedź #97 dnia: Lipca 20, 2009, 11:36:40 am »
Call of Jaruez ma fajna grafe ale ch*** kamere. Dziekuje.

Teddy zmniejsz sig bo dam Ci bana
1. Jak może być w FPS'sie kijowa kamera?
2.  :lol: :lol: :lol: dobrzy żart
ps. zmień napis w posiadanych konsolach bo jeszcze nie masz PS3 :wink:
Yeahh, me and hate that's an odd couple

Stalker

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-01-2008
  • Wiadomości: 2 925
  • Reputacja: 1
  • Blues luz
Odp: Call of Juarez: Więzy Krwi
« Odpowiedź #98 dnia: Lipca 20, 2009, 11:40:57 am »
Call of Jaruez ma fajna grafe ale ch*** kamere. Dziekuje.

Teddy zmniejsz sig bo dam Ci bana
1. Jak może być w FPS'sie kijowa kamera?
2.  :lol: :lol: :lol: dobrzy żart
ps. zmień napis w posiadanych konsolach bo jeszcze nie masz PS3 :wink:
Ad1. Kamera na szynach , w ogole nie czujesz bohatera.
Ad2.  :lol: :lol: :lol:
Ad3. Zaplacilem juz za nia, czuje sie posiadaczem :P . kur** , kiedy to przyjdzie do domu ?  :grin:

lupinator

  • Gość
Odp: Call of Juarez: Więzy Krwi
« Odpowiedź #99 dnia: Sierpnia 03, 2009, 23:07:03 pm »
Call of Juarez: Bound in Blood - Old West Map Pack
http://www.onlinecenter.pl/5043/Aktualnosci/Call-of-Juarez-Bound-in-Blood-Old-West-Map-Pack.html

Cytuj
Ubisoft poinformował, że stworzona przez polskie studio Techland produkcja Call of Juarez: Bound in Blood otrzyma pierwszą paczkę z dodatkowymi mapami do rozgrywki wieloosobowej w czwartek, 6 sierpnia. Zestaw przyniesie cztery nowe plansze, mające nawiązywać do wydarzeń z historii Stanów Zjednoczonych: Little Bighorn, Vulture Mine, Fort Smith oraz Elmira Prison Camp. Będą działać ze wszystkimi trybami. Być może również tego dnia pojawi się na Xbox Live zapowiadana aktualizacja, która dorzuci opcję wyboru polskich napisów. Notka prasowa nie mówi nic o cenie. Niżej obrazki z DLC.]







Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Call of Juarez: Więzy Krwi
« Odpowiedź #100 dnia: Sierpnia 03, 2009, 23:12:01 pm »
A co z polska wersją na PS3? Toż to jeszcze większy fail niż brak tej wersji na obu platformach przy premierze gry  :o

Wcześniej tłumaczyli się zbyt małym rynkiem konsol w Polsce. Teraz jakie stanowisko zajmą? Xboxów jest więcej o 5 sztuk?

PS. Już wiem, piraci w kilka dni ich ośmieszyli podmieniając jeden plik, to musieli pokazać, że też mają takich zdolnych programistów  :lol:
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 03, 2009, 23:19:58 pm wysłana przez Chris »

nakimushi

  • Gość
Odp: Call of Juarez: Więzy Krwi
« Odpowiedź #101 dnia: Sierpnia 04, 2009, 01:28:53 am »
ja ostatnio mialem okazje pograc na ps3 i musze powiedziec ze gra jest naprawde na poziomie  ./ grafika jest fenomenalna momentami i zawsze trzyma wysoki poziom

gra sie tez swietnie...
naprawde jestem mile zaskoczony ta gra  :smile:

Ohtar

  • Gość
Odp: Call of Juarez: Więzy Krwi
« Odpowiedź #102 dnia: Sierpnia 16, 2009, 19:19:06 pm »
Demo podoba mi się bardzo. Fajnie broń zrobiona . Pojedynek rewolwerowy nawet ciekawy. Ot, tyle z dema. Ciekawy jestem jak się z łuku strzela, bo to rzadko spotykany oręż w fps-ach.

ciujo82

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 19-10-2008
  • Wiadomości: 544
  • Reputacja: 0
  • Nathan
Odp: Call of Juarez: Więzy Krwi
« Odpowiedź #103 dnia: Sierpnia 16, 2009, 19:37:46 pm »
najlepiej wybrać opcję "monitor" i gamma ustawić na 0,wtedy obraz wygląda zajebiście.

Kundun

  • Proletariusz
  • *****
  • Rejestracja: 20-04-2007
  • Wiadomości: 410
  • Reputacja: 0
  • ID: TalkO
Odp: Call of Juarez: Więzy Krwi
« Odpowiedź #104 dnia: Sierpnia 17, 2009, 07:21:24 am »
Mam ostatni trophy. Bardzo trudne - Untouchable (nie odnosząc dotkliwych obrażeń). :x  Pomóz mi. Jak?

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 402
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Call of Juarez: Więzy Krwi
« Odpowiedź #105 dnia: Sierpnia 17, 2009, 18:31:08 pm »
Jestem świeżo po ukończeniu dema i cóż moge powiedzieć...

Jest dobrze, a nawet lepiej niż dobrze. Graficznie robi naprawde pozytywne wrażenie, sporo ciekawych efektów (falowanie powietrza bardzo mi sie spodobało), wszystko wygląda tak jak powinno. Może troche kuleje animacja.

Gameplay naprawde dobry, ciekawie rozwiązany, kilka interesujących patentów z których najbardziej podoba mi sie ten ze zwalnianiem czasu i automatycznym namierzaniem. No i pojedynek rewolwerowców - genialny. Troszke wkurza mnie to automatyczne chowanie sie za przeszkodami, ale mozna to przezyć.

Całość sprawia jednak wrażenie gry jakby troszke niedokończonej, mam nadzieje że to tylko wina dema.
Wstępnie gra na 7+/8-.

lupinator

  • Gość
Odp: Call of Juarez: Więzy Krwi
« Odpowiedź #106 dnia: Sierpnia 17, 2009, 19:46:30 pm »
Gra jest świetna, ale kampania na lekko ponad 5 godzin to przesadnie krótki czas. A szkoda wielka, bo miodną pozycją Juarez drugi niewątpliwie jest.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 666
  • Reputacja: 253
Odp: Call of Juarez: Więzy Krwi
« Odpowiedź #107 dnia: Sierpnia 19, 2009, 20:06:24 pm »
U mnie (licznik gry) wyszło 06:14. Co ciekawe na zegarku - z zegarkiem w ręku, licznik pokazał blisko 69min więcej. Mierzyłem tak po sesji z Uncharted, ponieważ chciałem sprawdzić ile zajmie mi jej przejście.

Stąd, albo powtórki nie są wliczane, albo jakieś przekłamania się wdarły (zegarek porządny, stąd na niego winę raczej nie zrzucę). Liczyłem oczywiście czas przy komputerze (nie, nie odwiedzałem tych stron, a przy ustawieniach spędziłem tyle co - "na max wszytko").

Terminator Salvation to też 4 godziny a God of War : Chains of Olympus niewiele dłużej, ale jakoś w praktyce (pierwszy raz) , jakoś to nie przechodzi.

Poza tym Kz2 zacząłem grać 28 lutego, a skończyłem 8go marca - czas potrzebny na ukończenie ok 10 godzin. Przy CoJ zajęło mi to 4 dni (nieco dłuższe posiedzenia). Nieraz są ciekawsze, ważniejsze rzeczy, stąd jeśli ktoś jest gimnazjalistą bez kolegów, ze średnią bliską niedopuszczenia do kolejnej klasy, to i może ma takie gry na jedno posiedzenie.

Z drugiej strony nie jestem przekonany, czy gdyby "Więzy krwi" przechodziło się 40 godz. chciałoby mi się w nie bawić.

A, no i przecież dla wydłużenia rozrywki jest tryb wieloosobowy.