0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.
Each of these can be turned on or off individually based on your preferences:* Navigation prompts* Interaction prompts* Waypoint markers* Threat icons* Threat health meters* Mini-map* Mini-map rotation* Reticle feedback* Journal updates* Pick-up notifiers* Light gem* Object highlight* Loot glint* Lockpick helper* Frame search helper* Garrett narrated hints* Health meter (on, off, or fade over time)* Focus meter (on, off, or fade over time)* Ammo counter (on, off, or fade over time)
Custom Difficulty SettingsYou can create your own custom difficulty level by toggling on any (or all!) of the following mods:Base difficulty: easy, normal or hardClassic Thief Mods* Chapter Save Only: manual saves and checkpoint auto-saves are disabled.* No Focus: the use of Focus is completely disabled and no Focus Points are earned.* Stealth Takedowns Only: you cannot perform combat Takedowns and Takedowns from above.* No Reticle: no aiming reticle is displayed when drawing the bow.Legendary Thief Mods* Specialty Arrows Only: only Blunt, Water, Fire and Rope Arrows are available.* No Resources: food (health) and poppy flowers (Focus) are not consumable.* It Hurts Not: if you take any damage, the mission is failed.* Expensive Tools: the cost of arrows, tools, food and poppies is greatly increased.* Slowed Movement: running and walking speeds are reduced.Ultimate Thief Mods* Iron Man: if you die or fail a mission, you lose your game and must restart from the beginning.* No Upgrades: non-critical upgrades are disabled.* No Kills or Knockouts: if a human or animal is killed or stunned, the mission is failed.* No Alerts: if a human or animal detects you, the mission is failed.
Iron Man: if you die or fail a mission, you lose your game and must restart from the beginning.
Mam tylko nadzieje, że to wszystko będzie współgrało z wykonaniem i mechanika gry.
Po tej kanonadzie hejtu musieli coś zrobić. Niestety, nie sądzę, że wyłączanie HUDu wpłynie na AI, które mocno zubożało.
W nowym Thief za pomocą touchpada będziemy mogli wybierać przedmioty w ekwipunku. Również dioda nie pozostała bez znaczenia w nowym dziele. Dioda będzie zmieniała kolor na biały, gdy będzie padało na nas światło, a pozostanie niebieska, gdy będziemy w cieniu. Będzie to pomocne, jeśli tylko będziemy grali w ciemnym pokoju. Żeby zobaczyć w dzień światło diody trzeba przecież odwrócić kontroler, albo przysłonić diodę palcami co jest dość kłopotliwe w takich grach. Jednak sam pomysł wykorzystania „light bar’a” jest ciekawy i na pewno przypadnie do gustu wielu osobom.
Tylko baterię zżera. Nie wiem, po ch** Sony się w to bawi. Dla łapania przez kamerkę? Słaby powód.
Gdzies bylo porownanie. Pad z podlaczonym LEDem -> ~8h (+/- bo nie pamietam dobrze), pad z odlaczonym LEDem -> 22h (tez +/-)
Cytat: Lem++ w Grudnia 29, 2013, 15:42:59 pmGdzies bylo porownanie. Pad z podlaczonym LEDem -> ~8h (+/- bo nie pamietam dobrze), pad z odlaczonym LEDem -> 22h (tez +/-) To jakiś kosmiczny ten LED od Sony Powinna być opcja, żeby wyłączyć ten szajs.
Jak dioda po prostu świeci to co za problem rozkręcić pada i odpiąć (jeśli możliwe) badź ujebać kabelek?
Rozkręcać pada, żeby wyłączyć świecącą diodę
No dobra, ale nie widzisz farsy w tej całej sytuacji? mam rozebrać sprzęt i dobrać się do jego bebechów, żeby zmienić coś na co narzeka pewnie 90% użytkowników konsoli?
rozebrać sprzęt
Cytat: tytacz w Grudnia 30, 2013, 19:48:57 pmrozebrać sprzętTo jest farsa.
Cała operacja zajęła by może z 3 minuty. Ja bym tego nie robił z innego względu - gwarancja.
I nie wierzę w sumie w to, że dioda zużywa 60% baterii.