a co ma jedno wspulnego z drugim? niech biora tyle poly na mesha ile im sie chce, a co jesli wpierdola 200 razy tyle poly a shadery beda z dupy i refleksy beda z dupy textury beda z dupy to co nadal musi wygladac lepiej niz niz GT??
Ostrzeżenie na 7 dni za wulgarne słownictwo
Nie rozumiem jakby o co chodzi. Zastanawialiście się skąd taka ilość polygonów. Napisałem, że nie zawsze ilość przekłada się na jakość i podałem przykład. Jednocześnie zaznaczyłem, że wątpię żebt tak bylo w przypdaku Forza 3. Ty jednak wyciągasz z tego dziwne wnioski.
To ile polygonów wrzucą na auta ma znaczenie, szczególnie jeśli zestawimy to z tym co napisałem poprzednio - za dużo polygonów na samochody, to za mało na inne rzeczy takie jak otoczenie.
A i czy ja coś wspomniałem o GT?
Trochę żenada w grze, która aspiruje do miana symulacji, Gridowe to i pod "prawie casualową" publiczkę. ;/
Dokładnie. Z jednej strony nie trzeba restartować wyścigu. Z drugiej nie pasuje do charakteru gry.