Autor Wątek: Forza Motorsport 3  (Przeczytany 251429 razy)

0 użytkowników i 10 Gości przegląda ten wątek.

r44kim

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 08-06-2009
  • Wiadomości: 26
  • Reputacja: 0
Odp: Forza Motorsport 3
« Odpowiedź #360 dnia: Czerwca 10, 2009, 20:33:12 pm »
A Wy wciąż przynudzacie o tych porównaniach tutaj.

Ale ok, nie zapominajcie o jednym - obok siebie można zestawić dwa modele, które wydają się identyczne. Gdy zerkniemy jednak na siatkę, okaże się, że jeden ma dwa razy więcej polygonów od drugiego. Osobiście jednak wątpię w to, żeby tak było w przypadku Forzy, gdyż oznaczało by to jedno - partactwo ludzi modelujących auta(co po prostu nie mieści mi się w głowie). Dlatego też uważam, że to raczej tylko puste słowa - o ile jesteście pewni, że wozy w GT5P i Forzie 2 mają po tyle polygonów ile napisaliście. Ja sam już nie pamiętam takich szczegółów.

sorry ale ja tak to zrozumialem

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 814
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Forza Motorsport 3
« Odpowiedź #361 dnia: Czerwca 10, 2009, 20:38:13 pm »
Pisze jasno - gdyby okazało się, że samochody w Forza 3 mają naprawdę tak dużo polygonów tylko dlatego, że ktoś nie umie zrobić porządnej siatki (czyt. ograniczyć ilość polygonów do minimum), to było by partactwem.

r44kim

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 08-06-2009
  • Wiadomości: 26
  • Reputacja: 0
Odp: Forza Motorsport 3
« Odpowiedź #362 dnia: Czerwca 10, 2009, 20:43:07 pm »
Pisze jasno - gdyby okazało się, że samochody w Forza 3 mają naprawdę tak dużo polygonów tylko dlatego, że ktoś nie umie zrobić porządnej siatki (czyt. ograniczyć ilość polygonów do minimum), to było by partactwem.

a co ma jedno wspulnego z drugim? niech biora tyle poly na mesha ile im sie chce, a co jesli wpierdola 200 razy tyle poly a shadery beda z dupy i refleksy beda z dupy textury beda z dupy to co nadal musi wygladac lepiej niz niz GT?? 
 Ostrzeżenie na 7 dni za wulgarne słownictwo

phenix

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 23-03-2009
  • Wiadomości: 70
  • Reputacja: 0
Odp: Forza Motorsport 3
« Odpowiedź #363 dnia: Czerwca 10, 2009, 20:44:21 pm »
Odnosi się do samochodów.

Cytuj
"Part of our perfectionism is how we capture the cars," Greenawalt said. "We are car freaks, we want to capture that, we want to show these cars off, we want to worship them."

Forza Motorsport 3 features ten times more polygons in each car model and four times the texture resolution than found in Forza 2 he said. The game delivers these astonishing realistic graphics while calculating physics at 360 frames per a second.

"Our new graphics engine pushes the 360 in new ways, ways it has never been pushed before," Greenawalt said.

A słyszeliście już o opcji cofania czasu (chyba o ostatnie 5 sekund)? Z jednej strony to ułatwienie z drugiej nie pasuje mi to do Forzy :P.

Aha wiec to samochody :D moze poszlo to na wnetrze? 8), a co do cofania czasu, jak ktos nie bedzie chcial, nie musi z tego korzystac! :>, ale w sumie to dobrze, ze nie bedzie trzeba calego wyscigu restartowac po kraksie :)

r44kim

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 08-06-2009
  • Wiadomości: 26
  • Reputacja: 0
Odp: Forza Motorsport 3
« Odpowiedź #364 dnia: Czerwca 10, 2009, 20:47:45 pm »
Odnosi się do samochodów.

Cytuj
"Part of our perfectionism is how we capture the cars," Greenawalt said. "We are car freaks, we want to capture that, we want to show these cars off, we want to worship them."

Forza Motorsport 3 features ten times more polygons in each car model and four times the texture resolution than found in Forza 2 he said. The game delivers these astonishing realistic graphics while calculating physics at 360 frames per a second.

"Our new graphics engine pushes the 360 in new ways, ways it has never been pushed before," Greenawalt said.

A słyszeliście już o opcji cofania czasu (chyba o ostatnie 5 sekund)? Z jednej strony to ułatwienie z drugiej nie pasuje mi to do Forzy :P.

Aha wiec to samochody :D moze poszlo to na wnetrze? 8), a co do cofania czasu, jak ktos nie bedzie chcial, nie musi z tego korzystac! :>, ale w sumie to dobrze, ze nie bedzie trzeba calego wyscigu restartowac po kraksie :)

ja wiem w sumie lubilem ten stresik 20 restartoow na 1 zakrecie ;)

Tarniak

  • Gość
Odp: Forza Motorsport 3
« Odpowiedź #365 dnia: Czerwca 10, 2009, 20:51:57 pm »
Cytuj
A słyszeliście już o opcji cofania czasu (chyba o ostatnie 5 sekund)? Z jednej strony to ułatwienie z drugiej nie pasuje mi to do Forzy Razz
Trochę żenada w grze, która aspiruje do miana symulacji, Gridowe to i pod "prawie casualową" publiczkę. ;/

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 814
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Forza Motorsport 3
« Odpowiedź #366 dnia: Czerwca 10, 2009, 20:53:16 pm »
a co ma jedno wspulnego z drugim? niech biora tyle poly na mesha ile im sie chce, a co jesli wpierdola 200 razy tyle poly a shadery beda z dupy i refleksy beda z dupy textury beda z dupy to co nadal musi wygladac lepiej niz niz GT?? 
 Ostrzeżenie na 7 dni za wulgarne słownictwo

Nie rozumiem jakby o co chodzi. Zastanawialiście się skąd taka ilość polygonów. Napisałem, że nie zawsze ilość przekłada się na jakość i podałem przykład. Jednocześnie zaznaczyłem, że wątpię żebt tak bylo w przypdaku Forza 3. Ty jednak wyciągasz z tego dziwne wnioski.

To ile polygonów wrzucą na auta ma znaczenie, szczególnie jeśli zestawimy to z tym co napisałem poprzednio - za dużo polygonów na samochody, to za mało na inne rzeczy takie jak otoczenie.

A i czy ja coś wspomniałem o GT?

Trochę żenada w grze, która aspiruje do miana symulacji, Gridowe to i pod "prawie casualową" publiczkę. ;/

Dokładnie. Z jednej strony nie trzeba restartować wyścigu. Z drugiej nie pasuje do charakteru gry.
« Ostatnia zmiana: Czerwca 10, 2009, 20:55:00 pm wysłana przez Zielarz »

phenix

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 23-03-2009
  • Wiadomości: 70
  • Reputacja: 0
Odp: Forza Motorsport 3
« Odpowiedź #367 dnia: Czerwca 10, 2009, 20:58:32 pm »
Cytuj
A słyszeliście już o opcji cofania czasu (chyba o ostatnie 5 sekund)? Z jednej strony to ułatwienie z drugiej nie pasuje mi to do Forzy Razz
Trochę żenada w grze, która aspiruje do miana symulacji, Gridowe to i pod "prawie casualową" publiczkę. ;/

Tak jak pisalem, chcesz to korzystasz, nie chcesz to nie uzywasz tego, tak samo ma sie sprawa ze "wspomagaczami" i zniszczeniami w forzie, chcesz grasz jak casual, ale jak lubisz hardcore wylaczasz wszystko i wtedy naprawde gra wymaga wiele. Restart po kraksie, albo cofasz sie, te 5-10 sekund i jedziesz dalej, nie widze w tym nic zlego :>

ubol

  • Sekretarz wojewódzki
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2005
  • Wiadomości: 1 537
  • Reputacja: 16
  • PSN: urytuPL
Odp: Forza Motorsport 3
« Odpowiedź #368 dnia: Czerwca 10, 2009, 21:03:10 pm »
Tak jak pisalem, chcesz to korzystasz, nie chcesz to nie uzywasz tego
Co nie zmienia faktu że w tej serii pasuje to tak samo jak kupa do tortu.

r44kim

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 08-06-2009
  • Wiadomości: 26
  • Reputacja: 0
Odp: Forza Motorsport 3
« Odpowiedź #369 dnia: Czerwca 10, 2009, 21:06:45 pm »
1: nie rozumiem dlaczego panuje przekonanie ze nie mozliwe jest zeby auta mialy 10 razy wiecej poly (ktos ma jakis dowood na to chetnie poczytam)

2: oczywiscie ze ma znaczenie ile poly idzie na auto ale grafika to roownierz shadery + textury + swiatlo + filtrowanie + AA +post processing  itd itd. To ze cos ma wiecej poly nie znaczy ze autoamycznie musi wygladac nie wiadomo jak.

Nie nie pisales nic o GT ale widze ze panuje przekonanie ze nie moze miec tyle poly bo GT wyglada lepiej wiec nie moze miec wiecej poly niz GT. Jezeli uzyli 10 razy tyle poly aby osiagnac efekt koncowy widac tyle potrzebowali dlaczego nazywac to partactwem, a i otoczenie wyglada ladniej wiec widac starczylo jeszcze i na to.

Tarniak

  • Gość
Odp: Forza Motorsport 3
« Odpowiedź #370 dnia: Czerwca 10, 2009, 21:08:14 pm »
Cytuj
A słyszeliście już o opcji cofania czasu (chyba o ostatnie 5 sekund)? Z jednej strony to ułatwienie z drugiej nie pasuje mi to do Forzy Razz
Trochę żenada w grze, która aspiruje do miana symulacji, Gridowe to i pod "prawie casualową" publiczkę. ;/

Tak jak pisalem, chcesz to korzystasz, nie chcesz to nie uzywasz tego, tak samo ma sie sprawa ze "wspomagaczami" i zniszczeniami w forzie, chcesz grasz jak casual, ale jak lubisz hardcore wylaczasz wszystko i wtedy naprawde gra wymaga wiele. Restart po kraksie, albo cofasz sie, te 5-10 sekund i jedziesz dalej, nie widze w tym nic zlego :>
Ale takie zagrania uściślają target dewelopera, co może wpłynąć negatywnie na symulacyjny charakter gry. Powyłączasz to i owo, fakt, ale już dwójka była łatwiejsza do opanowania niż seria GT nawet na hardcorowych ustawieniach. Jeśli pójdą tym tropem, będzie bieda. Oby nie.

Mogą mieć nawet miliard polygonów, tylko co z tego, skoro wyglądają porównywalnie, a z zewnątrz nieco gorzej od samochodów z GT5:P?

Unlimited

  • Gość
Odp: Forza Motorsport 3
« Odpowiedź #371 dnia: Czerwca 10, 2009, 21:15:16 pm »
Dla mnie to może być prawdą, wiadomo że mają być dachowania, więc i pewnie więcej części będzie ulegało uszkodzeniu, zarówno mechanicznych jak i tych visualnych. Przecież polygony to nie tylko zew. bryła samochodu,a le też to co w środku(pod karoserią). :cool:
« Ostatnia zmiana: Czerwca 10, 2009, 21:17:00 pm wysłana przez Unlimited »

phenix

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 23-03-2009
  • Wiadomości: 70
  • Reputacja: 0
Odp: Forza Motorsport 3
« Odpowiedź #372 dnia: Czerwca 10, 2009, 21:16:49 pm »
Cytuj
A słyszeliście już o opcji cofania czasu (chyba o ostatnie 5 sekund)? Z jednej strony to ułatwienie z drugiej nie pasuje mi to do Forzy Razz
Trochę żenada w grze, która aspiruje do miana symulacji, Gridowe to i pod "prawie casualową" publiczkę. ;/

Tak jak pisalem, chcesz to korzystasz, nie chcesz to nie uzywasz tego, tak samo ma sie sprawa ze "wspomagaczami" i zniszczeniami w forzie, chcesz grasz jak casual, ale jak lubisz hardcore wylaczasz wszystko i wtedy naprawde gra wymaga wiele. Restart po kraksie, albo cofasz sie, te 5-10 sekund i jedziesz dalej, nie widze w tym nic zlego :>
Ale takie zagrania uściślają target dewelopera, co może wpłynąć negatywnie na symulacyjny charakter gry. Powyłączasz to i owo, fakt, ale już dwójka była łatwiejsza do opanowania niż seria GT nawet na hardcorowych ustawieniach. Jeśli pójdą tym tropem, będzie bieda. Oby nie.

Mogą mieć nawet miliard polygonów, tylko co z tego, skoro wyglądają porównywalnie, a z zewnątrz nieco gorzej od samochodów z GT5:P?

Przeciez zamiary T10 sa znane, zaznajomic z seria graczy mniej hardcorowych, dlatego takie ulatwienia, ale jak podkresla Turn10 FM3 ciagle bedzie pozycja dla milosnikow motoryzacji i symulacji. Przeciez juz w poprzednich czesciach mozna bylo wylaczyc zniszczenia, wlaczyc linie pomocnicze itp. i jakos nikomu to nie przeszkadzalo, wiec dlaczego teraz taka "afera" sie z tego robi. Mi sie to rozwiazanie podoba, mniej restartow.

r44kim

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 08-06-2009
  • Wiadomości: 26
  • Reputacja: 0
Odp: Forza Motorsport 3
« Odpowiedź #373 dnia: Czerwca 10, 2009, 21:17:14 pm »
Cytuj
Mogą mieć nawet miliard polygonów, tylko co z tego, skoro wyglądają porównywalnie, a z zewnątrz nieco gorzej od samochodów z GT5:P?

ano widzisz to ze rozmowa byla o tym czy maja czy nie, a nie czy wyglada lepiej niz gt.

Unlimited

  • Gość
Odp: Forza Motorsport 3
« Odpowiedź #374 dnia: Czerwca 10, 2009, 21:18:11 pm »
Co do tego "cofania czasu" to ja z tego raczej nie będę korzystał, ale pewnie gracze którzy kupią tą grę dla pojeżdżenia parę kółek dla relaksu pewnie tak. Lepiej mieć wybór, niż go nie mieć.

Niebieski

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 12-09-2006
  • Wiadomości: 2 182
  • Reputacja: 1
Odp: Forza Motorsport 3
« Odpowiedź #375 dnia: Czerwca 10, 2009, 21:18:31 pm »
Nie rozumiem czepiania się cofania czasu, jak będziesz jeździł na jakimś bardziej wymagającym poziomie trudności, funkcja ta pewnie będzie zablokowana. Bardzo przydatne dla kogoś kto lubi potrenować i tym samym masterować trase.

Tarniak

  • Gość
Odp: Forza Motorsport 3
« Odpowiedź #376 dnia: Czerwca 10, 2009, 21:24:12 pm »
Cytuj
Przeciez zamiary T10 sa znane, zaznajomic z seria graczy mniej hardcorowych, dlatego takie ulatwienia, ale jak podkresla Turn10 FM3 ciagle bedzie pozycja dla milosnikow motoryzacji i symulacji. Przeciez juz w poprzednich czesciach mozna bylo wylaczyc zniszczenia, wlaczyc linie pomocnicze itp. i jakos nikomu to nie przeszkadzalo, wiec dlaczego teraz taka "afera" sie z tego robi. Mi sie to rozwiazanie podoba, mniej restartow.
Tak wiem, MILO działał real-time, a Motorstorm z E3 2005 nie był renderem. Wieloletnia styczność z tą branżą uczy jednego, wszyscy łżą na potęgę. Nie daj sobie wciskać kitów, trzeba czekać na dowód w postaci adekwatnego filmiku.

Unlimited

  • Gość
Odp: Forza Motorsport 3
« Odpowiedź #377 dnia: Czerwca 10, 2009, 21:25:46 pm »
A mojego trudu przy prezentowaniu na razie potwierdzonych tras i samochodów już nikt nie docenił :P

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 814
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Forza Motorsport 3
« Odpowiedź #378 dnia: Czerwca 10, 2009, 21:28:14 pm »
Nie nie pisales nic o GT ale widze ze panuje przekonanie ze nie moze miec tyle poly bo GT wyglada lepiej wiec nie moze miec wiecej poly niz GT.

Bo jest to pewien punkt odniesienia.

Jezeli uzyli 10 razy tyle poly aby osiagnac efekt koncowy widac tyle potrzebowali dlaczego nazywac to partactwem, a i otoczenie wyglada ladniej wiec widac starczylo jeszcze i na to.

Jeśli coś wygląda (boję się użyć tutaj tego słowa) gorzej, a zostało osiągnięte przy użyciu większej liczby polygonów, to o czymś świadczy (jest taka zasada wśród grafików).

A mojego trudu przy prezentowaniu na razie potwierdzonych tras i samochodów już nikt nie docenił :P

Ja doceniłem. Szczególnie jak zobaczyłem pewnego Mustanga ;).
 
« Ostatnia zmiana: Czerwca 10, 2009, 21:30:20 pm wysłana przez Zielarz »

phenix

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 23-03-2009
  • Wiadomości: 70
  • Reputacja: 0
Odp: Forza Motorsport 3
« Odpowiedź #379 dnia: Czerwca 10, 2009, 21:32:24 pm »
Film wrzucony przez Unlimited to tematu GT5, nie moge sie powstrzymac:




Ridgeeeee Racer

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Forza Motorsport 3
« Odpowiedź #380 dnia: Czerwca 10, 2009, 21:33:12 pm »
1: nie rozumiem dlaczego panuje przekonanie ze nie mozliwe jest zeby auta mialy 10 razy wiecej poly (ktos ma jakis dowood na to chetnie poczytam)

2: oczywiscie ze ma znaczenie ile poly idzie na auto ale grafika to roownierz shadery + textury + swiatlo + filtrowanie + AA +post processing  itd itd. To ze cos ma wiecej poly nie znaczy ze autoamycznie musi wygladac nie wiadomo jak.

Nie nie pisales nic o GT ale widze ze panuje przekonanie ze nie moze miec tyle poly bo GT wyglada lepiej wiec nie moze miec wiecej poly niz GT. Jezeli uzyli 10 razy tyle poly aby osiagnac efekt koncowy widac tyle potrzebowali dlaczego nazywac to partactwem, a i otoczenie wyglada ladniej wiec widac starczylo jeszcze i na to.
Masz dowod
http://propergraphics.com/3dlowpoly/Koenigsegg_video.htm
Popatrz jak wyglada render samochodu z wnetrzem zrobiony tylko z 200k poly i porownaj sobie to do swojego 1m z Forza 3.
Rozumiesz juz czemu to co napisali to bujda?

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Forza Motorsport 3
« Odpowiedź #381 dnia: Czerwca 10, 2009, 21:36:35 pm »
Jeśli z tym cofaniem czasu będzie tak, że można je wyłączyć w opcjach i dostajemy np +10% gotówki za wyścig, to jestem za :) W każdym razie osobiście nie zamierzam korzystać z tego bajeru. Forza to symulacja i mam nadzieję, że tak pozostanie.

Co do gadki o ilości poly na samochodach, to nie ma co się tym specjalnie przejmować. To tylko liczby. Jak gra wygląda każdy widzi, a tego typu gadanie wprowadza tylko zamęt.

Cytuj
ja wiem pomysl chwile wnetrza aut w gt prolog wykonane byly z 200.000 poly w wersji finalnej moga miec i z 300 -400 tys. to zostaje nam ok 700-600 na zewnatrz plus w forza masz 8 a nie 16 autek na raz na trasie. To wcale nie sa kosmiczne liczby. WG ludzi ktoorzy siedza w tej branzy kluczem do tego skoku jest wykorzystanie tesselatora w gpu x360 ktoory moze pozwolic na takie myki graficzne.
NIe ma szans. Po prostu tego nie widac na screenach, a previewy z targow to potwierdzaja, ze samochody sa gorzej zrobione od tych z GT 5:P.

posluchaj ps2 mialo mniej powera niz xbox a fury w gt wygladaly lepiej niz fury z forzy, pozatym ile czasu dlubia gt5 + doswiadczenie teamu + lepsi artysci  i masz efekt koncowy. Ale nie w tym rzecz:





fura moze miez z 5 razy tyle poly + wnetrza.
Różnica jest kolosalna :shock:
Masz więcej takich porównań?

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Forza Motorsport 3
« Odpowiedź #382 dnia: Czerwca 10, 2009, 21:37:33 pm »
Deweloperzy Forzy 3 oferowali łapówki aby lepiej wypaść w ankiecie CNET!
http://n4g.com/NewsCom-343575.aspx?CT=1

Turn 10 duuuużo straciło w moich oczach przez to. Dobrze, że sprawa wypłynęła.
« Ostatnia zmiana: Czerwca 10, 2009, 21:42:32 pm wysłana przez Piter_neo »

r44kim

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 08-06-2009
  • Wiadomości: 26
  • Reputacja: 0
Odp: Forza Motorsport 3
« Odpowiedź #383 dnia: Czerwca 10, 2009, 21:40:36 pm »
Cytuj

Bo jest to pewien punkt odniesienia.

ktoory nadal nie usprawiedliwa pogladu ze jezeli wyglada gorzej musi miec mniej poly.

Cytuj

Jeśli coś wygląda (boję się użyć tutaj tego słowa) gorzej, a zostało osiągnięte przy użyciu większej liczby polygonów, to o czymś świadczy (jest taka zasada wśród grafików).




OK czyli zgadzamy sie w tym ze sie nie zgadzamy. To co widzimy na ekranie to pewne reprezentacje tego czego artysci i graficy komputerowi chca osiagnac, do tego celu uzywaja modeli 3d , oswietlenia, textur,shaderoow,  post procesoow, AA itd itd nie mozna osadzac efektu koncowego wg 1 z tych czynnikow ale traktowac jako caloksztalt.

Unlimited

  • Gość
Odp: Forza Motorsport 3
« Odpowiedź #384 dnia: Czerwca 10, 2009, 21:41:14 pm »
Deweloperzy Forzy 3 próbowali przekupić CNET aby lepiej wypaść w ankiecie!
http://n4g.com/NewsCom-343575.aspx?CT=1

Turn 10 duuuużo straciło w moich oczach przez to. Dobrze, że sprawa wypłynęła.
Nie można mówić że winę ponosi całe Turn10, tylko poszczególne osoby które za to odpowiadały..takim osobą mówię stanowcze NIE!

Ps. chociaż portal też jest podejrzany ;)
« Ostatnia zmiana: Czerwca 10, 2009, 21:42:56 pm wysłana przez Unlimited »

phenix

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 23-03-2009
  • Wiadomości: 70
  • Reputacja: 0
Odp: Forza Motorsport 3
« Odpowiedź #385 dnia: Czerwca 10, 2009, 21:41:29 pm »
Deweloperzy Forzy 3 próbowali przekupić CNET aby lepiej wypaść w ankiecie!
http://n4g.com/NewsCom-343575.aspx?CT=1

Turn 10 duuuużo straciło w moich oczach przez to. Dobrze, że sprawa wypłynęła.

PlayStation LifeStyle writes... i wszystko jasne :)  zadnego potwierdzenia niema, tylko w sumie blogowa wypowiedz tej strony.
« Ostatnia zmiana: Czerwca 10, 2009, 21:43:02 pm wysłana przez phenix »

Unlimited

  • Gość
Odp: Forza Motorsport 3
« Odpowiedź #386 dnia: Czerwca 10, 2009, 21:42:32 pm »
1: nie rozumiem dlaczego panuje przekonanie ze nie mozliwe jest zeby auta mialy 10 razy wiecej poly (ktos ma jakis dowood na to chetnie poczytam)

2: oczywiscie ze ma znaczenie ile poly idzie na auto ale grafika to roownierz shadery + textury + swiatlo + filtrowanie + AA +post processing  itd itd. To ze cos ma wiecej poly nie znaczy ze autoamycznie musi wygladac nie wiadomo jak.

Nie nie pisales nic o GT ale widze ze panuje przekonanie ze nie moze miec tyle poly bo GT wyglada lepiej wiec nie moze miec wiecej poly niz GT. Jezeli uzyli 10 razy tyle poly aby osiagnac efekt koncowy widac tyle potrzebowali dlaczego nazywac to partactwem, a i otoczenie wyglada ladniej wiec widac starczylo jeszcze i na to.
Masz dowod
http://propergraphics.com/3dlowpoly/Koenigsegg_video.htm
Popatrz jak wyglada render samochodu z wnetrzem zrobiony tylko z 200k poly i porownaj sobie to do swojego 1m z Forza 3.
Rozumiesz juz czemu to co napisali to bujda?
Model wygląda przekozacko..najlepiej z wszystkiego co do tej pory widziałem, szkoda że to tech-demo możliwości i umiejętności grafików i ich stacji graficznych. :cool:

phenix

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 23-03-2009
  • Wiadomości: 70
  • Reputacja: 0
Odp: Forza Motorsport 3
« Odpowiedź #387 dnia: Czerwca 10, 2009, 21:43:42 pm »

r44kim

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 08-06-2009
  • Wiadomości: 26
  • Reputacja: 0
Odp: Forza Motorsport 3
« Odpowiedź #388 dnia: Czerwca 10, 2009, 21:43:58 pm »
1: nie rozumiem dlaczego panuje przekonanie ze nie mozliwe jest zeby auta mialy 10 razy wiecej poly (ktos ma jakis dowood na to chetnie poczytam)

2: oczywiscie ze ma znaczenie ile poly idzie na auto ale grafika to roownierz shadery + textury + swiatlo + filtrowanie + AA +post processing  itd itd. To ze cos ma wiecej poly nie znaczy ze autoamycznie musi wygladac nie wiadomo jak.

Nie nie pisales nic o GT ale widze ze panuje przekonanie ze nie moze miec tyle poly bo GT wyglada lepiej wiec nie moze miec wiecej poly niz GT. Jezeli uzyli 10 razy tyle poly aby osiagnac efekt koncowy widac tyle potrzebowali dlaczego nazywac to partactwem, a i otoczenie wyglada ladniej wiec widac starczylo jeszcze i na to.
Masz dowod
http://propergraphics.com/3dlowpoly/Koenigsegg_video.htm
Popatrz jak wyglada render samochodu z wnetrzem zrobiony tylko z 200k poly i porownaj sobie to do swojego 1m z Forza 3.
Rozumiesz juz czemu to co napisali to bujda?

o mooj boze a fury z gt maja 400k poly wiec co wygladaja 2 razy lepiej niz ten filmik? po 2 mam nadzieje ze wiesz ze to nie real time? a to spora rooznica.

Unlimited

  • Gość
Odp: Forza Motorsport 3
« Odpowiedź #389 dnia: Czerwca 10, 2009, 21:46:42 pm »
http://www.1up.com/do/previewPage?cId=3174660&p=4
Wystarczy spojrzeć na tarcze hamulcowe!!! Tak jak mówiłem, te polygony to nie tylko karoseria, ale też to co pod nią ;)

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Forza Motorsport 3
« Odpowiedź #390 dnia: Czerwca 10, 2009, 21:48:26 pm »
Deweloperzy Forzy 3 próbowali przekupić CNET aby lepiej wypaść w ankiecie!
http://n4g.com/NewsCom-343575.aspx?CT=1

Turn 10 duuuużo straciło w moich oczach przez to. Dobrze, że sprawa wypłynęła.

PlayStation LifeStyle writes... i wszystko jasne :)  zadnego potwierdzenia niema, tylko w sumie blogowa wypowiedz tej strony.
Prosze bardzo:
http://forums.forzamotorsport.net/forums/1/2631203/ShowThread.aspx

Unlimited

  • Gość
Odp: Forza Motorsport 3
« Odpowiedź #391 dnia: Czerwca 10, 2009, 21:50:54 pm »
Deweloperzy Forzy 3 próbowali przekupić CNET aby lepiej wypaść w ankiecie!
http://n4g.com/NewsCom-343575.aspx?CT=1

Turn 10 duuuużo straciło w moich oczach przez to. Dobrze, że sprawa wypłynęła.

PlayStation LifeStyle writes... i wszystko jasne :)  zadnego potwierdzenia niema, tylko w sumie blogowa wypowiedz tej strony.
Prosze bardzo:
http://forums.forzamotorsport.net/forums/1/2631203/ShowThread.aspx
Co nie znaczy tak jak mówiłem że mamy całe Turn10 za to obwiniać! ;)

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 814
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Forza Motorsport 3
« Odpowiedź #392 dnia: Czerwca 10, 2009, 21:51:24 pm »
ktoory nadal nie usprawiedliwa pogladu ze jezeli wyglada gorzej musi miec mniej poly.

Napiszę to po raz ostatni i kończe temat - skoro wygląda słabiej, a używa do tego celu więcej polygonów to świadczy o klasie ludzi odpowiedzialnych za modele. tym bardziej jeśli różnica jest aż tak kolosalna. Wtedy móżna to nazwać partactwem. Podkreślam jednak, że nie wiemy jak jest i wątpię w to, aby w taki studio jak Turn10 tak było.

OK czyli zgadzamy sie w tym ze sie nie zgadzamy. To co widzimy na ekranie to pewne reprezentacje tego czego artysci i graficy komputerowi chca osiagnac, do tego celu uzywaja modeli 3d , oswietlenia, textur,shaderoow,  post procesoow, AA itd itd nie mozna osadzac efektu koncowego wg 1 z tych czynnikow ale traktowac jako caloksztalt.

Ależ oczywiście, że te piękne auta w Forza 3, czy GT5P to nie tylko polygony. Ale teraz rozchodziło się właśnie polygony, gdyż to z nich są one w znaczący sposób zbudowane, a przynajmniej z zewnątrz.

r44kim

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 08-06-2009
  • Wiadomości: 26
  • Reputacja: 0
Odp: Forza Motorsport 3
« Odpowiedź #393 dnia: Czerwca 10, 2009, 22:08:44 pm »
skoro konczysz temat to nie ciagne tego dalej.

phenix

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 23-03-2009
  • Wiadomości: 70
  • Reputacja: 0
Odp: Forza Motorsport 3
« Odpowiedź #394 dnia: Czerwca 10, 2009, 22:13:17 pm »
Deweloperzy Forzy 3 próbowali przekupić CNET aby lepiej wypaść w ankiecie!
http://n4g.com/NewsCom-343575.aspx?CT=1

Turn 10 duuuużo straciło w moich oczach przez to. Dobrze, że sprawa wypłynęła.

PlayStation LifeStyle writes... i wszystko jasne :)  zadnego potwierdzenia niema, tylko w sumie blogowa wypowiedz tej strony.
Prosze bardzo:
http://forums.forzamotorsport.net/forums/1/2631203/ShowThread.aspx
Co nie znaczy tak jak mówiłem że mamy całe Turn10 za to obwiniać! ;)

@Piter_neo

To troche tak jak na wiecach wyborczych czestuja ludzie kielbaskami z grilla. Czy jest w tym cos zlego ? Raczej nie. No i raczej sie mocno z prawda wyminales bo napisales, ze T10 chcieli przekupic CNET, oni poprostu zachecali ludzi do glosowania na swoj produkt i obiecali za to samochod do FM2 :) Wiec Peter_neo czytaj teksty do, ktorych linkujesz a nie same naglowki :)

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Forza Motorsport 3
« Odpowiedź #395 dnia: Czerwca 10, 2009, 22:16:36 pm »
Nowy gameplay (dobra jakość):
http://gamersyde.com/stream_11582_en.html

Otoczenie wygląda bosko :cool:  Autka też niczego sobie :D

r44kim

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 08-06-2009
  • Wiadomości: 26
  • Reputacja: 0
Odp: Forza Motorsport 3
« Odpowiedź #396 dnia: Czerwca 10, 2009, 22:19:21 pm »
koncoowka wyscigu 5 miejsce O. Zborowski :D hah

ciujo82

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 19-10-2008
  • Wiadomości: 544
  • Reputacja: 0
  • Nathan
Odp: Forza Motorsport 3
« Odpowiedź #397 dnia: Czerwca 10, 2009, 22:22:14 pm »
gt5p jest ładniejsze. :D

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 814
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Forza Motorsport 3
« Odpowiedź #398 dnia: Czerwca 10, 2009, 22:24:01 pm »
Ten gość kaleczy tę grę :D.

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Forza Motorsport 3
« Odpowiedź #399 dnia: Czerwca 10, 2009, 22:25:48 pm »
Deweloperzy Forzy 3 próbowali przekupić CNET aby lepiej wypaść w ankiecie!
http://n4g.com/NewsCom-343575.aspx?CT=1

Turn 10 duuuużo straciło w moich oczach przez to. Dobrze, że sprawa wypłynęła.

PlayStation LifeStyle writes... i wszystko jasne :)  zadnego potwierdzenia niema, tylko w sumie blogowa wypowiedz tej strony.
Prosze bardzo:
http://forums.forzamotorsport.net/forums/1/2631203/ShowThread.aspx
Co nie znaczy tak jak mówiłem że mamy całe Turn10 za to obwiniać! ;)

@Piter_neo

To troche tak jak na wiecach wyborczych czestuja ludzie kielbaskami z grilla. Czy jest w tym cos zlego ? Raczej nie. No i raczej sie mocno z prawda wyminales bo napisales, ze T10 chcieli przekupic CNET, oni poprostu zachecali ludzi do glosowania na swoj produkt i obiecali za to samochod do FM2 :) Wiec Peter_neo czytaj teksty do, ktorych linkujesz a nie same naglowki :)
Zauważ, że zedytowałem swojego posta 20 sekund po tym jak go napisałem. A poza tym ja linkuje do newsa z N4G, więc do nich miej jakiekolwiek pretensje.