Autor Wątek: Halo: Reach  (Przeczytany 99150 razy)

0 użytkowników i 10 Gości przegląda ten wątek.

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #40 dnia: Stycznia 20, 2010, 10:24:40 am »
Halo Reach - Direct Feed Screens
http://www.allgamesbeta.info/2010/01/halo-reach_19.html














To Halo: Reach będzie chodziło w rozdzielczości 800x450?  :D

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #41 dnia: Stycznia 20, 2010, 12:01:56 pm »
Słabe te screeny, niska rozdzielczość itp Trzeba czekać na lepszą jakość, a najlepiej na jakiś kolejny filmik.
« Ostatnia zmiana: Stycznia 20, 2010, 12:06:52 pm wysłana przez Soul »

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #42 dnia: Stycznia 20, 2010, 12:07:33 pm »

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #43 dnia: Stycznia 20, 2010, 12:15:31 pm »
Ale bieda jesli chodzi o grafike.

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #44 dnia: Stycznia 20, 2010, 12:46:32 pm »

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #45 dnia: Stycznia 20, 2010, 12:53:17 pm »
Soul, nie kompromituj się bardziej niż zwykle...

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #46 dnia: Stycznia 20, 2010, 13:05:27 pm »
Nie wiesz do czego dążę, co mam na myśli, przynęta łyknięta. A Ty mógł byś być bardziej miły.
« Ostatnia zmiana: Stycznia 20, 2010, 13:17:58 pm wysłana przez Soul »

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #47 dnia: Stycznia 20, 2010, 13:07:58 pm »
Jestem miły - jeszcze nigdzie nie pojechałem tych screenów z Halo: Reach, nie wspomniałem, że 40 dynamicznych źródeł światła przy 230 w Killzone 2 to śmiech na sali, itd... ;)

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #48 dnia: Stycznia 20, 2010, 13:23:02 pm »
Ale mi pojechałeś  :(

ps ludzkie oko nie jest wstanie wypatrzeć tych 20-40 źródeł światła, o 230 już nawet nie wspomnę.  Po trailerze z VGA można śmiało stwierdzić, że postacie oraz twarze wyglądają lepiej niż w KZ2.
« Ostatnia zmiana: Stycznia 20, 2010, 13:24:49 pm wysłana przez Soul »

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #49 dnia: Stycznia 20, 2010, 23:03:49 pm »
Trailer z VGA to mega ściema i chyba każdy bez klapek na oczach zdążył to zauważyć.

Ludzkie oko nie jest w stanie wypatrzeć 20-40 źródeł światła? No to się uśmiałem. Oczywiście najlepiej jak źródła światła da się policzyć na palcach jednej ręki drwala-alkoholika, a dynamiczne cienie generuje tylko jedno z nich, jak ma to miejsce w większości gier na klocku - wtedy Soul na pewno wypatrzy wszystkie. Ja natomiast wolę, kiedy każda żarówka, każdy wybuch, każdy wystrzał generuje światło, ale najwidoczniej dla niektórych co za dużo, to nie zdrowo.

Odgryzania się na poziomie gimnazjum tylko pogratulować.

Mrocz

  • Gość
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #50 dnia: Stycznia 20, 2010, 23:36:49 pm »
Przyznam, że słabo to wygląda :/ Jak Halo 3 i tyle :/ Spodziewałem się naprawdę porządnej grafiki po tym tytule... Nie powiem, i tak może wyjść bardzo dobra gra. Gdyż podoba mi się, że świat nie jest już taki bajkowy jak w trylogii Halo... Wygląda mroczniej i poważniej. To jest na plus. Dobry Coop (mam nadzieje, na split screen bo wtedy zagram sobie z kumplem :D ) i będzie gitara.

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #51 dnia: Stycznia 21, 2010, 09:18:23 am »
Cytuj
Trailer z VGA to mega ściema i chyba każdy bez klapek na oczach zdążył to zauważyć.

Może jakiś konkretne argumenty, a nie na zasadzie ściema bo ja tak mówię.

Cytuj
Ludzkie oko nie jest w stanie wypatrzeć 20-40 źródeł światła? No to się uśmiałem. Oczywiście najlepiej jak źródła światła da się policzyć na palcach jednej ręki drwala-alkoholika, a dynamiczne cienie generuje tylko jedno z nich, jak ma to miejsce w większości gier na klocku - wtedy Soul na pewno wypatrzy wszystkie. Ja natomiast wolę, kiedy każda żarówka, każdy wybuch, każdy wystrzał generuje światło, ale najwidoczniej dla niektórych co za dużo, to nie zdrowo.

Śmiech to zdrowie, więc śmiej się ile możesz, wydaje mi się, że na raz wypatrzeć te 20-40 źródeł jest naprawdę ciężko, o 230 już nie wspomnę. Szczerze nie interesuje mnie jak to jest z większością gier na klocku, X360 graficznie jakoś bardzo nie odbiega od PS3 i mam nadzieje, że takie gry jak Alan Wake & Halo Reach przekonają mnie, że tak właśnie jest. I, że jak się chce to można,   screeny nie powalają. Każda gra ma te lepsze i te gorsze, sztuką jest podejść do tego z dystansem, a nie oceniać i snuć teorie na podstawie screenów. Ja tak już od dawana nie robią, bo lata spędzone w tym środowisku nauczyły mnie tego. Filmik z VGA totalnie pozamiatał i tego się trzymam, czekam na więcej takich materiałów i na BETE, która już niebawem ruszy w tedy wszystko się okaże.


Cytuj
Odgryzania się na poziomie gimnazjum tylko pogratulować.

Ciężki człowiek z Ciebie, nie od dziś to wiadomo, fajnie, że udało mi się Cię rozśmieszyć, widać brakuje Ci tego.
« Ostatnia zmiana: Stycznia 21, 2010, 09:22:02 am wysłana przez Soul »

_Music

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 07-07-2005
  • Wiadomości: 7 703
  • Reputacja: 0
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #52 dnia: Stycznia 21, 2010, 12:24:23 pm »
Panowie, spokojnie.
Bo zaraz wyjdzie że ktoś tu jest fanbojem.

Unlimited

  • Gość
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #53 dnia: Stycznia 21, 2010, 12:58:15 pm »
Eeee, przecież na tym filmiku nic nie widać. Panowie spokojnie, graficznie wg. mnie i tak najładniejszą grą na X360 będzie Alan Wake. Zresztą filmiki tylko to potwierdzają.

Odnośnie ilości źródeł światła, to przy gęstej atmosferze jaka jest np. w KZ2 ciężko to wszystko wyłapać, i myślę że o to chodziło Soulowi, więc można spokojnie się z nim zgodzić. Po prostu skupiamy się na epicentrum wydarzeń, reszta tylko stanowi tło, oczywiście lepiej żeby to tło wyglądało lepiej niż gorzej. 8)

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #54 dnia: Stycznia 21, 2010, 13:05:04 pm »
Dokładnie, lepiej bym tego nie ujął  8)

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #55 dnia: Stycznia 21, 2010, 13:11:03 pm »
Ok - poczekamy z krytyką do czasu ukazania się lepszych materiałów.

@Soul - proponuje wrzucić napis HALO jeszcze do nicka, bo coś słabo widoczne jest twoje przywiązanie do tej marki  ;)

« Ostatnia zmiana: Stycznia 21, 2010, 13:20:26 pm wysłana przez A-n »

Castor Krieg

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 4 450
  • Reputacja: 26
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #56 dnia: Stycznia 21, 2010, 15:49:24 pm »
Cytuj
Edge's Conclusion - " Though it'll be easy to call what we've seen simply tweaks to experinces we've played before, one thing's already clear: as the culmination of all Bungie has created for the series, Reach has every chance of being the best Halo yet"

Jak ja się cieszę, że nie gram w FPSy. Znowu to samo tylko ze zmienioną nazwą...NIE, Bungie PROTESTUJE:

Cytuj
- Bungie are keen to stress that Halo Reach isn't Halo 4, it's not the continuation of Master Chief's story, nor the start of a new trilogy but a "standalone game"

Bla bla bla, jesteśmy zbytnimi tchórzami aby powiedzieć prawdę, że jest to kolejny skok na kasę więc tutaj nasza notka PR.

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #57 dnia: Stycznia 21, 2010, 15:57:53 pm »
Ja wszystko rozumiem, ale nie widziec zrodel swiatla? To tak jakby powiedziec, ze nie widac postaci. Przeciez o to chodzi 'w swietle' by bylo je widac lub by dzieki niemu bylo widac.

Te gorsze screeny? Plz, kazde z tych screenow w takim razie sa gorsze. Poza tym mi tez sie podobal trailer z VGA, ale widze, ze mylilem sie do opinii, ze Halo spowaznialo, te screeny pokazuja, ze to dalej ten sam kicz i nawet kolorystycznie niewiele sie zmienilo - szkoda.
Co do samych screenow to postaci sa bardzo ladne, ale to by bylo na tyle. Otoczenie jest okropne i puste, a cienii praktycznie nie ma, efektow tez nie widac innych niz te z Halo 3, narazie jest slabo, tzn na poziomie Halo 3 to troche niezbyt fajnie wyglada po tylu latach developingu silnika.

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #58 dnia: Stycznia 21, 2010, 16:10:09 pm »
Ja wszystko rozumiem, ale nie widziec zrodel swiatla? To tak jakby powiedziec, ze nie widac postaci. Przeciez o to chodzi 'w swietle' by bylo je widac lub by dzieki niemu bylo widac.

Te gorsze screeny? Plz, kazde z tych screenow w takim razie sa gorsze. Poza tym mi tez sie podobal trailer z VGA, ale widze, ze mylilem sie do opinii, ze Halo spowaznialo, te screeny pokazuja, ze to dalej ten sam kicz i nawet kolorystycznie niewiele sie zmienilo - szkoda.
Co do samych screenow to postaci sa bardzo ladne, ale to by bylo na tyle. Otoczenie jest okropne i puste, a cienii praktycznie nie ma, efektow tez nie widac innych niz te z Halo 3, narazie jest slabo, tzn na poziomie Halo 3 to troche niezbyt fajnie wyglada po tylu latach developingu silnika.
Czy Halo: Reach nie miało być czasem na zupełnie nowym silniku?

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #59 dnia: Stycznia 21, 2010, 16:42:48 pm »
No i jest, pisanym od podstaw pod X0.

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #60 dnia: Stycznia 22, 2010, 07:33:29 am »








Tango

  • Gość
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #61 dnia: Stycznia 22, 2010, 17:22:04 pm »
Gra jest dalej na starym silniku z HALO3  :evil:

http://polygamia.pl/Polygamia/1,95336,7484483,Halo__Reach_wycisnie_z_Xboksa_wszystkie_soki.html

Cytuj
Engine Halo 3 został "wybebeszony" celem usprawnień, Bungie "przewróciło w każdy kamień".

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #62 dnia: Stycznia 23, 2010, 00:40:03 am »
Garść newsów osobiście wygrzebana z artykułu w Edge:
-BR'ka nie koniecznie wyleciała z gry, może jednak się pojawić
-Bronie najprawdopodobniej zgubią rozrzut znany z Halo3, powrócić ma coś w stylu hit-scana znanego z H2 online
-Bardzo możliwe, że wyleci natychmiastowy assassin, zastąpić go ma animacja (Bungie zastanawia się jeszcze nad tym czy ma być widziana z trzeciej perspektywy)
-Misje będą bardziej zróżnicowane, będziemy wykonywać różne zadanie wspólnie z różnymi członkami naszej drużyny
-Zmiana elementów zbroi nie zmieni naszych możliwości, mogą to zrobić tylko te nowe equipementy zwane armor abilities
-Ze starego engine'a został tylko sam szkielet zarządzający grą (a nie jak mówią niektórzy - szczególnie na Polygamii - całość), na który nałożone zostało całkowicie nowe mięsko (grafika, AI, elementy gameplayu)
-Radar jest teraz trójwymiarowy - pokazuje też czy ktoś znajduje się nad/pod nami

Just got the magazine so I thought id summarise it for everyone.

-Reach is 70 percent complete.

-They gutted the old engine and left "no component untouched" when improving it.

-Now players will look the same throughout multiplayer, coop and singleplayer.

-Hints there will be power drain and grav lift armour abilities..

-There is a 3d radar and the HUD can now highlight various environmental features and overlay information about them.

-Night vision returns to Reach (as seen in ODST)

-On the pause screen it mentions "grades and credits" but Bungie wont discuss them yet. Probably to do with the character customization system

-The AR leaves smoke and sparks when it fires. Explosions have been completely redone for Reach. They are apparently, huge, dirty and lingering.

-Green marine monocle returns. WIN

-Bungie were disappointed with the reaction of people to the halo 3 marine, so theyve brought back the flavour of the halo 1 marine.

-The Facial animation will be consitant throughout the game and look just like the trailer.

-Mongoose return confirmed

-Assassinations (by holding down melee) will feature in multiplayer and the instant assassination of past halos may not be featured at all. Bungie is using the Beta to decide how it will feature.

-Huge landscapes - but you can visit each area. In coop you may see your buddy fighting a long way off in the distance.
Teleportation is far less strict.

-Bungie is bending the Xbox as far as it will bend and really pushing the hardware.

-Tung says there will be some big surprises in campaign.

-The game features rain which will leave covered areas dry and vice versa.

-Elite AI has been improved a lot. They might be doing something like fixing a door and then something may attack them, but once they have dealt with the threat theyll go back to what they were doing before.






Wiadomość scalona: Stycznia 23, 2010, 09:57:09 am
Bungie: Screenshots Are From A Pre-Alpha Build

http://n4g.com/xbox360/News-462672.aspx
« Ostatnia zmiana: Stycznia 23, 2010, 09:57:09 am wysłana przez Soul »

Tango

  • Gość
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #63 dnia: Stycznia 23, 2010, 18:51:58 pm »
Cytuj
-Ze starego engine'a został tylko sam szkielet zarządzający grą (a nie jak mówią niektórzy - szczególnie na Polygamii - całość), na który nałożone zostało całkowicie nowe mięsko (grafika, AI, elementy gameplayu)

Nie wierze. Narazie zadne screeny tego tez nie potwierdzaja.

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #64 dnia: Stycznia 23, 2010, 19:23:43 pm »
A polygami wierzysz  :lol: W przyszłym tygodniu mają pokazać te screeny ze skanów GameInformer'a i Edge'a (i te co pokazało EB Games) w wysockiej rozdzielczości.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #65 dnia: Stycznia 23, 2010, 19:28:21 pm »
Stary silnik graficzny z całkiem nową grafiką, co zresztą jest pokazane na screenach  :lol:

Soul, błagam... Nikomu nie trzeba wierzyć - to po prostu widać!

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #66 dnia: Stycznia 23, 2010, 21:33:59 pm »
No widać screeny z pre alphy, wyjdzie beta się oceni, na dzień  dzisiejszy wierze zagranicy, anie Polskiej polygami, która jest mocno fanbojska.

Trailerowi z VGA mówi sam za siebie.
« Ostatnia zmiana: Stycznia 23, 2010, 23:18:35 pm wysłana przez Soul »

Tango

  • Gość
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #67 dnia: Stycznia 24, 2010, 07:33:41 am »
A polygami wierzysz  :lol: W przyszłym tygodniu mają pokazać te screeny ze skanów GameInformer'a i Edge'a (i te co pokazało EB Games) w wysockiej rozdzielczości.

Wierze wlasnym oczom   :roll:

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #68 dnia: Stycznia 24, 2010, 08:56:36 am »
Filmik chyba też widziałeś  :roll: a screeny są z pre alphy  :roll:

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #69 dnia: Stycznia 24, 2010, 12:58:46 pm »
Soul, coś dla Ciebie, na pulpit ;)

(forum zmniejszyło, tapetka jest w większej rozdziałce)
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #70 dnia: Stycznia 24, 2010, 20:48:17 pm »
« Ostatnia zmiana: Stycznia 25, 2010, 22:02:47 pm wysłana przez Soul »

Unlimited

  • Gość
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #71 dnia: Stycznia 25, 2010, 10:57:19 am »
Ładnie to wygląda. 8)

Krzych Ayanami

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2004
  • Wiadomości: 1 261
  • Reputacja: 2
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #72 dnia: Stycznia 25, 2010, 16:08:23 pm »
Do pośmiania się ze świata Halo:


Mnie ręce opadły jak to zobaczyłem...

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #73 dnia: Stycznia 25, 2010, 16:59:40 pm »
Równie epickie, ale kolorystyka nietrafiona.

Mrocz

  • Gość
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #74 dnia: Stycznia 25, 2010, 17:16:55 pm »
Do pośmiania się ze świata Halo:


Mnie ręce opadły jak to zobaczyłem...

Widziałem, to... Mała tragedia...

Ale bardziej mnie bawi, że to Anime ma być wydane na Blu-Ray :lol: (czujecie analogie? :lol: )

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #75 dnia: Stycznia 25, 2010, 17:34:37 pm »
Ale bardziej mnie bawi, że to Anime ma być wydane na Blu-Ray :lol: (czujecie analogie? :lol: )
Halo na PS3. :angel:

Krzych Ayanami

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2004
  • Wiadomości: 1 261
  • Reputacja: 2
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #76 dnia: Stycznia 25, 2010, 17:52:14 pm »
O tym nie pomyślałem  ;) .
Swoją drogą to coś wyjdzie u nas, chociaż na DVD.

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #77 dnia: Stycznia 25, 2010, 19:33:59 pm »
Dobra, wynocha.





http://www.gamereactor.se/artiklar/20868/Gamereactor+spelar+Halo%3A+Reach/

Screeny pochodzą z wersji pre-alpha.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #78 dnia: Stycznia 25, 2010, 20:13:31 pm »
Teraz przy każdych screenach do samej premiery będziesz podkreślał, że to pre-alpha?

Aha, jeszcze jedno - wynocha to możesz w domu do rodziców, a nie na forum.

deepthroat

  • Gość
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #79 dnia: Stycznia 25, 2010, 20:59:49 pm »
Ktoś mógłby mi wytłumaczyć co jest złego w tym Halo Legends? Tak tylko pytam, z ciekawości.