Autor Wątek: Halo: Reach  (Przeczytany 99198 razy)

0 użytkowników i 11 Gości przegląda ten wątek.

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #160 dnia: Lutego 14, 2010, 23:19:01 pm »


Co mi się jednak nie podoba, to grafika. Jest średnia, nie jest to nawet poziom Resistance2. W sumie dzieło Insomniac wypada przy nowym Halo sporo lepiej, a jest to gra z 2008 roku. Nawet w sumie nie liczę na wielką poprawę grafiki, bo nie tylko o nią w grach chodzi. Ostatnio jak umarło mi ps3 sporo zagrywam się na psx w pierwszą część Spyro, na gacku w Resident Evil 4, a na xboxie w Splinter Cell 3.


LOL Takich bzdur to już dawno nie czytałem, wyciągniętych na podstawie filmiku który ukazuję HR w fazie Alpha   :roll:
 Bioshock (2007r) wygląda lepiej od Resi2, woda, tekstury, oświetlenie. Radzę zmienić okulistę, albo dilera, bo masz poważny problem z oczami. To co Bungie pokazało na tym filmiki, na Resi2 nie zostawia nawet suchej nitki.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #161 dnia: Lutego 14, 2010, 23:58:40 pm »
Mam nieodparte wrażenie, że podświadomie czujesz, że Halo Reach nie wygląda tak jak powinno i dlatego na każdym kroku podkreślasz, że to wersja alpha, co zresztą już jakiś czas temu zrobiło się zabawne  8)

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #162 dnia: Lutego 15, 2010, 00:49:48 am »
To co pokazali na filmiku w zupełności mi wystarcza, jeżeli będzie wszystko to co obiecują, będzie Epic! KZ2 z alphy do końcowego produktu sporo zyskał na wyglądzie, czemu więc z HR miało by być inaczej ? Na filmiku widać, że jest jeszcze sporo do zrobienia.

Patosław

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 18-01-2008
  • Wiadomości: 5 930
  • Reputacja: 147
  • Demons Souls <3
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #163 dnia: Lutego 15, 2010, 01:58:30 am »
Ja odnoszę wrażenie, że to wy nie jesteście w stanie pojąć, że jest to wersja alpha i trzeba to co chwile przypominać.
A mnie się nie podoba, i wygląda jak jakiś ubogi Crysis :P Do tego jest mniejsza rozdziałka, to na dużym TV będzie baardzo widoczne.

No bo 1152x720 , a 1280x720 to przepasc jak chu*

Napisałem - na duzym ekranie.

No to chyba masz przekątną ekranu grubo ponad 150cali, nic tylko pozazdrościć.

Zapowiada się świetna gra. Bardzo lubiłem na pierwszym boxie pograć w Halo1 i 2. Grywalnościowo na pewno będzie górna półka, to samo mogę powiedzieć o mega klimatycznych miejscówkach i ogólnym "dizajnie" świata. Muzyka również wypada genialnie, ale to już jak w każdej części.

Co mi się jednak nie podoba, to grafika. Jest średnia, nie jest to nawet poziom Resistance2. W sumie dzieło Insomniac wypada przy nowym Halo sporo lepiej, a jest to gra z 2008 roku. Nawet w sumie nie liczę na wielką poprawę grafiki, bo nie tylko o nią w grach chodzi. Ostatnio jak umarło mi ps3 sporo zagrywam się na psx w pierwszą część Spyro, na gacku w Resident Evil 4, a na xboxie w Splinter Cell 3.

Wracając do HR - na pewno będzie to "Boska" gra:)

Litości.
« Ostatnia zmiana: Lutego 15, 2010, 02:03:56 am wysłana przez Patosław »

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #164 dnia: Lutego 15, 2010, 02:04:55 am »


Co mi się jednak nie podoba, to grafika. Jest średnia, nie jest to nawet poziom Resistance2. W sumie dzieło Insomniac wypada przy nowym Halo sporo lepiej, a jest to gra z 2008 roku. Nawet w sumie nie liczę na wielką poprawę grafiki, bo nie tylko o nią w grach chodzi. Ostatnio jak umarło mi ps3 sporo zagrywam się na psx w pierwszą część Spyro, na gacku w Resident Evil 4, a na xboxie w Splinter Cell 3.


LOL Takich bzdur to już dawno nie czytałem, wyciągniętych na podstawie filmiku który ukazuję HR w fazie Alpha   :roll:
 Bioshock (2007r) wygląda lepiej od Resi2, woda, tekstury, oświetlenie. Radzę zmienić okulistę, albo dilera, bo masz poważny problem z oczami. To co Bungie pokazało na tym filmiki, na Resi2 nie zostawia nawet suchej nitki.
resistance 2 faktycznie nie powala. czytajac porownania do gow 2 spodziealem sie czegos lepszego(do gow2 sporo brakuje) ale jednak nowe halo rowniez nie powala

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #165 dnia: Lutego 15, 2010, 02:24:49 am »
Ja odnoszę wrażenie, że to wy nie jesteście w stanie pojąć, że jest to wersja alpha i trzeba to co chwile przypominać.

Z tym, że ludzie mają mylne wrażenie, że wersja alpha (o różnego rodzaju pre-alpha nie wspominając) = wszystko może się jeszcze zmienić. Tak nie jest. Wersja Alpha to wersja programu, która jest już testowana wewnątrz firmy, gdzie poprawiane są błędy itp. Jasne, coś może jeszcze ulec zmianie, coś może zostać zoptymalizowane, poprawione, dodane kilka efektów itp., ale jakichś naprawdę wielkich zmian nie należy się spodziewać.
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

Mantis

  • ZMP-owiec
  • ****
  • Rejestracja: 29-06-2006
  • Wiadomości: 303
  • Reputacja: 3
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #166 dnia: Lutego 15, 2010, 09:13:29 am »


[/quote]

LOL Takich bzdur to już dawno nie czytałem, wyciągniętych na podstawie filmiku który ukazuję HR w fazie Alpha   :roll:
 Bioshock (2007r) wygląda lepiej od Resi2, woda, tekstury, oświetlenie. Radzę zmienić okulistę, albo dilera, bo masz poważny problem z oczami. To co Bungie pokazało na tym filmiki, na Resi2 nie zostawia nawet suchej nitki.
[/quote]

Czyli już nie można wyrażać swojego zdania? :) Gra na prawdę mi się podoba i wiem, że będzie hit, o czym nie szczędziłem napisać. Jednak grafika jest dla mnie lipna, oczekiwałem sporo więcej. Tylko, że ja nie żyję samą grafiką, a Ty chyba tak, bo moje plusy wypisane już nawe nie raczyłeś zauważyć 8)

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #167 dnia: Lutego 15, 2010, 12:21:02 pm »
Zdanie to jedno, a stek bzdur to drugie, na przyszłość warto czasem zastanowić się nad tym 2x co ma się zamiar napisać. Ziomuś a poco komentować oczywiste rzeczy ?!  :roll: Co do grafika, to na tym forum jest pierdyljard więcej osób dla których grafika to główna karta prze targowa, wnerwia tylko fakt, że ludzie często widzą to co chcą widzieć n/p Ty. HR w ruchu wygląda kozacko, a tak nie wiele nam pokazano, beta w mają ukaże jak ta gra będzie w pełni wyglądać, trzeba czekać.

Wiadomość scalona: Lutego 15, 2010, 13:04:42 pm

Halo Reach (listopad)
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Halo Reach (luty)
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
« Ostatnia zmiana: Lutego 15, 2010, 13:04:42 pm wysłana przez Soul »

tninja

  • Proletariusz
  • *****
  • Rejestracja: 27-05-2008
  • Wiadomości: 360
  • Reputacja: 11
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #168 dnia: Lutego 15, 2010, 14:52:29 pm »
Zdanie to jedno, a stek bzdur to drugie, na przyszłość warto czasem zastanowić się nad tym 2x co ma się zamiar napisać. Ziomuś a poco komentować oczywiste rzeczy ?!  :roll: Co do grafika, to na tym forum jest pierdyljard więcej osób dla których grafika to główna karta prze targowa, wnerwia tylko fakt, że ludzie często widzą to co chcą widzieć n/p Ty. HR w ruchu wygląda kozacko, a tak nie wiele nam pokazano, beta w mają ukaże jak ta gra będzie w pełni wyglądać, trzeba czekać.

Wiadomość scalona: Lutego 15, 2010, 13:04:42 pm

Halo Reach (listopad)
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Halo Reach (luty)
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)


Soul na tych obrazkach z lutego nie ma progresu, jesli dobrze pamietam z filmiku Bungie,nasz bohater dostaje w dupe i mamy blur.Oswietlenie na pierwszym obrazku lepsze,dlatego bo za gruntem chyba wyladowal rzucony granat.Wlasnie co do filmiku na mnie najlepsze wrazenie,zrobil motyw gdy bohater smigam tym wozem a z nieba, nawala konkretny deszcz.Nie wiem na co ludzi narzekaja mi sie tam juz wszystko podoba(mam na chacie U2),aby tylko AI kompanow dawalo rade i bedzie gites

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #169 dnia: Lutego 15, 2010, 15:08:32 pm »
Hę jest, zmieniony hud, broń wygląda ładniej i oświetlenie wreszcie daje znać osobie.

tninja

  • Proletariusz
  • *****
  • Rejestracja: 27-05-2008
  • Wiadomości: 360
  • Reputacja: 11
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #170 dnia: Lutego 15, 2010, 15:20:15 pm »
Hę jest, zmieniony hud, broń wygląda ładniej i oświetlenie wreszcie daje znać osobie.
Hud, to swiadczy o postepie,moze w trakcie kampani bedzie zmiana bohatera i kolor huda sie zmieni.Co do oswietlenie ,moim zdaniem kwestia sytuacji i uchwycenie odpowiedniego momentu

Mantis

  • ZMP-owiec
  • ****
  • Rejestracja: 29-06-2006
  • Wiadomości: 303
  • Reputacja: 3
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #171 dnia: Lutego 15, 2010, 17:33:32 pm »
Zdanie to jedno, a stek bzdur to drugie, na przyszłość warto czasem zastanowić się nad tym 2x co ma się zamiar napisać. Ziomuś a poco komentować oczywiste rzeczy ?!  :roll: Co do grafika, to na tym forum jest pierdyljard więcej osób dla których grafika to główna karta prze targowa, wnerwia tylko fakt, że ludzie często widzą to co chcą widzieć n/p Ty. HR w ruchu wygląda kozacko, a tak nie wiele nam pokazano, beta w mają ukaże jak ta gra będzie w pełni wyglądać, trzeba czekać.

Wiadomość scalona: [time]Luty 15, 2010, 13:04:42 pm[/time]

Halo Reach (listopad)
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Halo Reach (luty)
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)


Ja nadal twierdzę swoje. Halo Reach wygląda średnio i nie jest to moje jakieś uwidzenie. A twoje zdanie jest trochę mało wiarygodne, bo widać, że jesteś w tej grze zakochany :P Halo Reach masz niemal wszędzie.

W Halo Reach bardzo chcę zagrać i rozpierdziela mnie w drobny mak klimat tej pozycji. Jestem straszliwie ciekaw tego co się wydarzy w trakcie przechodzenia trybu dla pojedyńczego gracza.

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #172 dnia: Lutego 15, 2010, 17:44:13 pm »
http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-halo-reach-alpha-analysis-blog-entry

Nie ja jeden uważam, że HR wygląda b,dobrze. Nawet polygamia napisała, że HR wygląda IMPONUJĄCO.

Wybacz, ale nie chce mi się co jakiś czas robić nowego siga, nie wyciągaj pochopnych wniosków.

Cytuj
Hud, to swiadczy o postepie,moze w trakcie kampani bedzie zmiana bohatera i kolor huda sie zmieni.Co do oswietlenie ,moim zdaniem kwestia sytuacji i uchwycenie odpowiedniego momentu

HUD będzie niebieski, zmieniona go już w fazie developingu, nie wiem, ale ja widzę różnicę w screenach które wkleiłem, nie jakąś ogromną ale widoczną gołym okiem. Sam model broni jest dużo bardziej szczegółowy....oświetlenie tez już teraz jest bardzo dobre (na zdjęciu widać jak ładnie pociski z needlera rozświetlają otoczenie).

Cytuj
A twoje zdanie jest trochę mało wiarygodne, bo widać, że jesteś w tej grze zakochany Razz Halo Reach masz niemal wszędzie.

Aha, czyli każdy kto ma jakiegoś avatar/sig z gry,  zdanie takiej osoby jest mało wiarygodne.....ok, dobrze wiedzieć.
« Ostatnia zmiana: Lutego 15, 2010, 17:53:53 pm wysłana przez Soul »

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #173 dnia: Lutego 15, 2010, 20:53:07 pm »
No to chyba masz przekątną ekranu grubo ponad 150cali, nic tylko pozazdrościć.

Tak, mieszkam w kinie.

Patosław

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 18-01-2008
  • Wiadomości: 5 930
  • Reputacja: 147
  • Demons Souls <3
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #174 dnia: Lutego 15, 2010, 21:33:08 pm »
Cytuj
Z tym, że ludzie mają mylne wrażenie, że wersja alpha (o różnego rodzaju pre-alpha nie wspominając) = wszystko może się jeszcze zmienić. Tak nie jest.

Pewnie, wiem o tym doskonale, ale pomimo tego wiele rzeczy może jeszcze ulec poprawie. Co mnie boli to zaczyna się to samo co z Killzone2 i oglądanie całej gry na gifach. Tyle, że tam fani konsoli Sony siedzieli z chujem w łapie, tutaj za to wylewają swoje gorzkie żale jaka to ta gra jest brzydka. Pomijam już fakt, że połowa z tu komentujących nawet w nowe Halo zagrać nie ma zamiaru, ale jako, że piksel w lewym górnym rogu wydaje się trochę zbyt beżowy to wypada oborę zrobić.

No to chyba masz przekątną ekranu grubo ponad 150cali, nic tylko pozazdrościć.

Tak, mieszkam w kinie.

Uważaj bo Maximmus może przejść się na Avatara.
« Ostatnia zmiana: Lutego 15, 2010, 21:35:42 pm wysłana przez Patosław »

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #175 dnia: Lutego 15, 2010, 22:30:18 pm »
Halo Reach HD screen grabs

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Druchal

  • Sekretarz wojewódzki
  • *****
  • Rejestracja: 08-07-2005
  • Wiadomości: 1 523
  • Reputacja: 21
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #176 dnia: Lutego 15, 2010, 22:40:52 pm »
Dla mnie to wygląda zbyt sterylnie i nie widzę tu nic co mógłbym określić słowem imponujące. Ale już taki styl tej serii.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #177 dnia: Lutego 15, 2010, 23:48:29 pm »
Cytat: Master_666  Dzisiaj o 20:53:07Cytat: Patosław  Dzisiaj o 01:58:30No to chyba masz przekątną ekranu grubo ponad 150cali, nic tylko pozazdrościć.Tak, mieszkam w kinie.Uważaj bo Maximmus może przejść się na Avatara.

Zaproszenie już wysłane ;)

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #178 dnia: Lutego 16, 2010, 07:03:15 am »
Z tego co pamiętam to Halo3 mialo super tekstury na pierwszym etapie(jungla) to może w H:R bedzie tego więcej :D.

Shaman

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 03-09-2006
  • Wiadomości: 523
  • Reputacja: 3
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #179 dnia: Lutego 16, 2010, 09:57:05 am »
Bo pierwszy etap w Halo 3, to jedyny który ładnie wyglądał;).

Maugan Ra

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 10-04-2009
  • Wiadomości: 1 179
  • Reputacja: 0
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #180 dnia: Lutego 16, 2010, 14:54:52 pm »
Czy tego chcecie czy nie nadciąga najlepsza gra tej generacji :) baaa dekady  :dance:

a $onyboje moga tylko  :cry_anim:że nie dla nich :)

North

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 23-12-2008
  • Wiadomości: 1 013
  • Reputacja: 1
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #181 dnia: Lutego 16, 2010, 15:00:52 pm »
Uważaj, bo zaatakuje Cię Sołny Difens Fors!

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #182 dnia: Lutego 16, 2010, 19:21:22 pm »
Czy tego chcecie czy nie nadciąga najlepsza gra tej generacji :) baaa dekady  :dance:

a $onyboje moga tylko  :cry_anim:że nie dla nich :)

E tam, widać, że żartujesz  :shifty:

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #183 dnia: Lutego 16, 2010, 19:28:39 pm »
Chopaki się potną, tak się starali a SDF ich zignorowało:/

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #184 dnia: Lutego 16, 2010, 20:04:19 pm »
Bungie on Halo Reach's graphics: "we realised that we needed to compete against quite a number of other titles"
http://galaxynextdoor.com/post/392974719/bungie-on-halo-reachs-graphics-we-realised-that-we

Cytuj
Marcus Lehto, Creative Directer behind Halo Reach has admitted that Halo 3 wasn’t the visual jump the series needed to be - but aims to fix that with Halo Reach.

In a new interview with Eurogamer, Lehto talks up how Reach will raise the bar for the Halo franchise like it needs to be. With all the talk about Bungie’s new tech, they admitted they know they have some stiff competition out there.

    “Well… we realised that we needed to compete against quite a number of other titles,” admits Lehto, the subtext being that Halo hasn’t been a visual powerhouse for some years now. “It really did require us to rebuild nearly everything across the board.”

It’s nice to hear that Bungie knows that fans have been expecting more from the series and is putting all of their hearts into making Reach the best Halo yet.

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #185 dnia: Lutego 17, 2010, 09:09:53 am »

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #186 dnia: Lutego 17, 2010, 10:13:33 am »
Może z tego coś bedzie bo trójka zawiodla graficznie(nie licząc pierszego poziomu).Singel też byl dużo slabszy od Halo1,2.

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #187 dnia: Marca 03, 2010, 12:04:48 pm »
Material z bety Halo Reach, wyglada calkiem fajnie


Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #188 dnia: Marca 03, 2010, 23:00:33 pm »
Obejrzałem filmik na XBLu, graficznie jest ładnie, ale nie powala lepiej niż H3, jeżeli SP tak będzie wyglądał to ja dziękuje ;( Reszta, prócz jetpacków jak najbardziej OK, Bungie przez 3 ostatnie gry potrafiło trzymać poziom w MP to i tu powinno się im udać :) No nic pozostaje czekać na betę.  No i fakt taki że to cały czas alpha.


Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

http://www.bungie.net/News/content.aspx?type=topnews&link=Reach_MPTrailer <- HD

http://mikeandcheese.com/2010/03/03/the-analysis-of-halo-reach-multiplayer-trailer/
« Ostatnia zmiana: Marca 04, 2010, 14:19:49 pm wysłana przez Soul »

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 654
  • Reputacja: 253
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #189 dnia: Kwietnia 06, 2010, 15:33:37 pm »
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
O wyższości jednego koloru nad drugim  :grin:

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 8 000
  • Reputacja: 132
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #190 dnia: Kwietnia 17, 2010, 11:37:00 am »
http://www.gametrailers.com/episode/gametrailers-tv/89?ch=1&sd=1_hd

Wywiad i gameplay z bety multiplayera, graficznie szału nie robi żadnego, na temat rozgrywki się nie wypowiadam bo fanem multi w halo nie jestem  ;)

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #191 dnia: Kwietnia 18, 2010, 23:33:43 pm »
New Halo: Reach 3D Screenshot Shows Air Assassination
http://www.nobleactual.com/post/526932449/air-to-air-action

Cytuj
There’s almost nothing better than jetpacking up in the air and landing a sweet assassination on another high flyer.  It’s so sweet we made a cool little turnaround for you all!  Enjoy!

http://downloads.bungie.net/videos/onthewingsoflove.mov

pokrytyśniegiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-08-2006
  • Wiadomości: 4 163
  • Reputacja: 4
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #192 dnia: Kwietnia 21, 2010, 12:34:10 pm »
Grafika stoi na dobrym poziomie, nie powala na kolana ale też nie kuje w oczy. To co najbardziej liczy się w tej grze, to multiplayer. Dla bety Reach kupie ODST i Live. Jestem pełen optymizmu, że dostaniemy najlepsze sieciowego fpsa.

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #193 dnia: Kwietnia 21, 2010, 13:25:05 pm »
Pamietajmy ze H:R ma byc sandboxem i tak wlasnie trzeba to oceniac, jesli bedziemy mieli wiekie otwarte przestrzenie to nie mozemy liczyc na uber grafike pelna detalii, ale i tak z tego co pokazano gra prezentuje sie solidnie. Halo jak to Halo tu tylko liczy sie perfekcyjny gameplay i niesmiertelne multi, pewnie i tym razem tak bedzie.

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #194 dnia: Kwietnia 21, 2010, 13:38:04 pm »
Pamietajmy ze H:R ma byc sandboxem i tak wlasnie trzeba to oceniac, jesli bedziemy mieli wiekie otwarte przestrzenie to nie mozemy liczyc na uber grafike pelna detalii, ale i tak z tego co pokazano gra prezentuje sie solidnie. Halo jak to Halo tu tylko liczy sie perfekcyjny gameplay i niesmiertelne multi, pewnie i tym razem tak bedzie.
Chcialbys, zeby byl sandboxem :P Sandboxem to jest Far Cry 2, Just Cause 2, Red Dead Redemption czy Assasins Creed. Halo Reach bedzie mialo wieksze tereny i tyle. Poza tym GOW 3 pokazuje, ze nawet na wielkich lvl'ach mozesz miec duzo detali.

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #195 dnia: Kwietnia 21, 2010, 13:53:23 pm »
Pamietajmy ze H:R ma byc sandboxem i tak wlasnie trzeba to oceniac, jesli bedziemy mieli wiekie otwarte przestrzenie to nie mozemy liczyc na uber grafike pelna detalii, ale i tak z tego co pokazano gra prezentuje sie solidnie. Halo jak to Halo tu tylko liczy sie perfekcyjny gameplay i niesmiertelne multi, pewnie i tym razem tak bedzie.
Chcialbys, zeby byl sandboxem :P Sandboxem to jest Far Cry 2, Just Cause 2, Red Dead Redemption czy Assasins Creed. Halo Reach bedzie mialo wieksze tereny i tyle. Poza tym GOW 3 pokazuje, ze nawet na wielkich lvl'ach mozesz miec duzo detali.

Oczywiscie KKRT skonczyles juz H:R ograles wszystkie levele i wiesz najlepiej. LOL. Moze nie bedzie to uber otwarty sanbox, a moze bedzie, nie wiemy. Napewno nie bedzie to chodzenie po sznurku jak we wspomnianym przez ciebie GOW3 czy KZ2 do tego to niesamowite AI :D i ten klimacik. Znow pewnie bedzie gra roku :)
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 21, 2010, 14:02:44 pm wysłana przez LoNdEk »

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #196 dnia: Kwietnia 21, 2010, 14:06:30 pm »
Z Toba nie da sie normalnie dyskutowac. Gra jest albo sandboxem albo nie jest, nie ma czegos takeigo jak czesciowy sandbox. Bad Company 1 tez nie bylo sandboxem mimo duzych lvl'i.

Cytuj
Napewno nie bedzie to chodzenie po sznurku jak we wspomnianym przez ciebie GOW
No tak, bo mozna pojsc 500 metrow w lewo to od razu gra jest wieksza lol. Przejdz GOW 3 to zobaczyc o czym mowie jesli chodzi o wielkie lvl'e.
A o Killzone 2 nic nie wspominalem, ale oczywiscie fanbojsko musiales wyskoczyc, bo a jak. Klimat to rzecz gustu.
W ogole przeszedles juz Mass Effect'y? :>

A wlasnie wedlug Twojej argumentacji ME 1 tez powinnien byc sandboxem lol.

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #197 dnia: Kwietnia 21, 2010, 14:33:07 pm »
Z Toba nie da sie normalnie dyskutowac. Gra jest albo sandboxem albo nie jest, nie ma czegos takeigo jak czesciowy sandbox. Bad Company 1 tez nie bylo sandboxem mimo duzych lvl'i.

Cytuj
Napewno nie bedzie to chodzenie po sznurku jak we wspomnianym przez ciebie GOW
No tak, bo mozna pojsc 500 metrow w lewo to od razu gra jest wieksza lol. Przejdz GOW 3 to zobaczyc o czym mowie jesli chodzi o wielkie lvl'e.
A o Killzone 2 nic nie wspominalem, ale oczywiscie fanbojsko musiales wyskoczyc, bo a jak. Klimat to rzecz gustu.
W ogole przeszedles juz Mass Effect'y? :>

A wlasnie wedlug Twojej argumentacji ME 1 tez powinnien byc sandboxem lol.

KKRT moja argumentacj opiera sie na tym co mowi Bungie! Z toba cos nie tak jest czy co ?

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #198 dnia: Kwietnia 21, 2010, 14:46:27 pm »
Czy oni nie mowili 'more sandbox expierience' przypadkiem? Wiec nie, to nie znaczy, ze bedzie sandbox tylko, ze gra bedzie miala wieksze lvl'e - tyle...
A tak btw wklej cytat.

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #199 dnia: Kwietnia 21, 2010, 15:13:24 pm »
A tak btw wklej cytat.

http://www.xbox.com/en-US/games/h/haloreach/ nacisnij F3 i wpisz "sandbox" :D

a znajdziesz "sandbox multiplayer"

w tym podcastcie podobno tez o tym mowa:

Cytuj
“Executive Producer Joseph Tung and Sandbox Specialist Sage Merrill step into the recording booth to sound off on Halo: Reach's development process, weapon loadout, and gameplay sandbox. Also up for discussion: blazers, beards, and Luke's busy weekends.”

http://downloads.bungie.net/podcasts/Bungie_Podcast_12710.mp3


W bungie nawet pracuje gosciu ktorego job title to "sandbox designer".

sandbox design lead Sage Merrill
"In general we’ve tried to refine the sandbox..."

Cytuj
The public beta is going to include a huge chunk of Reach sandbox goodness. I think players will actually be surprised at how much is there, but in order to maintain the core game experience and get useful feedback, we needed to include a well-rounded offering. Suffice it to say there will still be surprises waiting in the final game this fall.

Tu masz caly wywiad http://gameinformer.com/b/features/archive/2010/03/31/exclusive-interview-on-the-halo-reach-sandbox.aspx

Tu masz kolejny tekst http://www.destructoid.com/x10-a-sandbox-shooter-and-whole-lot-more-halo-reach-163441.phtml