Autor Wątek: PlayStation Move  (Przeczytany 177706 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

el becetol

  • Gość
Odp: PlayStation Move
« Odpowiedź #200 dnia: Maja 27, 2010, 02:19:28 am »
Miejmy nadzieje. Eye toy nie był w tym zły. Na oficjalnych prezentacjach Natala na razie nie widzę różnicy.

Ps. W Eye Toy Play można było sobie zeskanować głowę. Pamietam jakie wrażenie na mnie to zrobiło, odwzorowanie mojej papy było praktycznie idealne,w żadnej grze na ps2 nie było tak pięknych twarzy jak moja. Co nie.
Aż dziwne że nigdzie tego nie zastosowali. Taki import idealnie odtworzonych twarzy do wszelakich gier w których jest edytor postaci powinien być standardem. Może jeszcze do tego powrócą.

 

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: PlayStation Move
« Odpowiedź #201 dnia: Czerwca 01, 2010, 17:50:03 pm »
Sony: PS Move Reaction Time Is 22 Milliseconds
Cytuj
In a community-based interview over on the official PlayStation website, Mark Green of Sony Computer Entertainment Europe has said the reaction time for the PlayStation Move is just 22 milliseconds.

Reaction times have been spoken about a lot in recent times, and not just for Move, but Microsoft's Project Natal as well.

"So I can tell you that it is accurate to the nearest millimetre, precise in motion tracking and likewise in seeing where the controllers are in 3D space." said Green. "Its reaction time, from movement to delivering to the screen, is just 22 milliseconds and on screen it is pixel precise".

He added: "To put that in perspective the system is five times faster than that of a typical human’s reflexes!"

PlayStation Move is set to launch later this year, with a price still to be announced - though it has been confirmed the device will be less than $100. More will be shown at the E3 conference in just two weeks time.

http://connectedconsoles.com/ps3-Sony-PS-Move-Reaction-Time-Is-22-Milliseconds.cfm


Krzych Ayanami

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2004
  • Wiadomości: 1 261
  • Reputacja: 2
Odp: PlayStation Move
« Odpowiedź #202 dnia: Czerwca 01, 2010, 18:39:20 pm »
A jakie opóźnienie ma pad?

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: PlayStation Move
« Odpowiedź #203 dnia: Czerwca 01, 2010, 20:44:50 pm »
Takie same. Tylko w grach opoznienie wzrasta jeszcze.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: PlayStation Move
« Odpowiedź #204 dnia: Czerwca 04, 2010, 22:10:36 pm »

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: PlayStation Move
« Odpowiedź #205 dnia: Czerwca 04, 2010, 22:21:54 pm »
Ja pier*olę gra dla casuali a baba i tak nie potrafi w to grać....ehhh kobiety.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: PlayStation Move
« Odpowiedź #206 dnia: Czerwca 05, 2010, 07:54:55 am »
PS Move will cost less than 60 €:

Cytuj
It confirms us to Sony that packs works in manifolds to content all the users who want to acquire their new control system

New the peripheral one for Playstation Move (the controller with sensor of movements for Playstation 3) will arrive in autumn at a PVP inferior (approximated) from 60€.

The company has confirmed an extensive catalogue of packs, although the basic one will include a Move controller, camera PS Eye and a disc of demonstrations.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: PlayStation Move
« Odpowiedź #207 dnia: Czerwca 07, 2010, 18:34:53 pm »

czokapik

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 21-12-2008
  • Wiadomości: 504
  • Reputacja: 0
Odp: PlayStation Move
« Odpowiedź #208 dnia: Czerwca 07, 2010, 19:02:24 pm »
czyli żeby pobawić się w łucznika będę musiał kupić 2 różdżki ?

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: PlayStation Move
« Odpowiedź #209 dnia: Czerwca 08, 2010, 13:11:27 pm »
Dwa artykuły o tym o czym już dawno mówiłem:
http://www.ps3blog.net/2010/03/24/did-sony-really-need-the-sub-controller/
http://n4g.com/news/538801/is-this-how-playstation-move-should-be/com
czyi, że oba kontrolery powinny mieć świecącą część i czujniki wychylenia. Teraz to albo możemy używać dwóch Move-ów i strzelać z łuku za ich pomoca jak to widać w prezentacjach, albo mieć jeden Move i jeden subkontroler i móc chodzić swobodnie i strzelać jak w Socom-ie. Nie mozna robić obu rzeczy, bo albo mamy dwa śledzone punkty, albo jeden i gałkę do poruszania. Nie można zrobić np. Fable gry, gdzie chodzisz swobodnie za pomoca gałek, a jak trzeba strzelić z łuku to robisz to jak na prezentacji, albo jak chcesz walczyć mieczem i tarczą to za pomoca dwóch kontrolerów - niestety nie da się tak. Według mnie Sony tutaj zjebało całkowicie i ograniczyło zastosowanie i możliwości nowej technologii.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: PlayStation Move
« Odpowiedź #210 dnia: Czerwca 08, 2010, 13:43:34 pm »
No Lag: PS Move - Pre-E3 SOCOM Hands-On
http://ps3.nowgamer.com/video/play/993/no-lag-ps-move-pre-e3-socom-hands-on

Cytuj
Hands on with SOCOM 4 - no visible lag. The soft movement at the edges of the screen is intentional.

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: PlayStation Move
« Odpowiedź #211 dnia: Czerwca 08, 2010, 16:34:26 pm »
Ale w pewnym momencie gra dropnela fps'y. Ogolnie strasznie wolne ruchy wykonywal ten gracz, wiec ciezko ocenic lag, ale na 100% lag nie bedzie wiekszy niz na padzie w grach, a do tego mozg latwiej precyzyjne sterowanie kompensuje, wiec grac powinno sie znaczniej plynniej i wygodniej.


Ogolnie wolalbym, ze by Socom 4 mial zsynchronizowany celownik z kamera, ale rozumiem, ze taka byla intencja tworcow ;]
« Ostatnia zmiana: Czerwca 08, 2010, 16:38:10 pm wysłana przez KKRT »

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: PlayStation Move
« Odpowiedź #212 dnia: Czerwca 08, 2010, 16:40:01 pm »
Ale w pewnym momencie gra dropnela fps'y. Ogolnie strasznie wolne ruchy wykonywal ten gracz, wiec ciezko ocenic lag, ale na 100% lag nie bedzie wiekszy niz na padzie w grach, a do tego mozg latwiej precyzyjne sterowanie kompensuje, wiec grac powinno sie znaczniej plynniej i wygodniej.


Ogolnie wolalbym, ze by Socom 4 mial zsynchronizowany celownik z kamera, ale rozumiem, ze taka byla intencja tworcow ;]
może w opcjach będzie?

Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
Odp: PlayStation Move
« Odpowiedź #213 dnia: Czerwca 08, 2010, 16:40:11 pm »
No to teraz czekam na jakiegoś zajebistego FPS-a, combo z tą różdżką zapowiada się całkiem wporzo 8)

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: PlayStation Move
« Odpowiedź #214 dnia: Czerwca 08, 2010, 16:41:24 pm »
Jest jeden problem. Jak obracać się postacią w sposób równie szybki jak na padzie? Tymi pałeczkami to raczej niemożliwe.

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: PlayStation Move
« Odpowiedź #215 dnia: Czerwca 08, 2010, 16:51:34 pm »
Jest jeden problem. Jak obracać się postacią w sposób równie szybki jak na padzie? Tymi pałeczkami to raczej niemożliwe.
Mysle, ze na padzie bedziesz mial wlasnie synchronizacje celownika z kamera jak w np Uncharted, bo inaczej po prostu byloby niezbyt grywalnie.

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: PlayStation Move
« Odpowiedź #216 dnia: Czerwca 12, 2010, 10:52:23 am »
Jest jeden problem. Jak obracać się postacią w sposób równie szybki jak na padzie? Tymi pałeczkami to raczej niemożliwe.
Mysle, ze na padzie bedziesz mial wlasnie synchronizacje celownika z kamera jak w np Uncharted, bo inaczej po prostu byloby niezbyt grywalnie.
Niemożliwa jest synchronizacja z kamerą, bo nie można by było zrobić obrotu o 360 stopni. Dlatego IMO Sony zjebało nie dając analoga do różdżki (oraz nie dając świecącej kulki do subkontrolera)

Pokaz możliwości Mova:



Czekam na taką grę jaka jest pokazana w okolicach 5:00. Taka przygodówka z elementami strzelania. Chodzisz, manipulujesz przedmiotami, rozwiązujesz jakieś zagadki, korzystasz z narzędzi różnych, od czasu do czasu strzelasz.
Tylko nie wiem czy bez drugiej gałki da się zrobić taką grę. Bo lewym analogiem można by chodzić, prawym obracać kamerę, a różdzką, albo różdżkami manipulować rękami.

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: PlayStation Move
« Odpowiedź #217 dnia: Czerwca 12, 2010, 13:30:29 pm »
Cytuj
Niemożliwa jest synchronizacja z kamerą, bo nie można by było zrobić obrotu o 360 stopni 
Jak to nie? Myszką daje rade to i tu by dało.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: PlayStation Move
« Odpowiedź #218 dnia: Czerwca 12, 2010, 14:03:00 pm »
Move raczej nie będzie służył do celowania w konkretny punkt ekranu, a jego ruch będzie się przekładał na ruch celownika jak ruch myszy. Spokojnie więc będzie można jedno z drugim zsynchronizować.

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: PlayStation Move
« Odpowiedź #219 dnia: Czerwca 12, 2010, 15:46:43 pm »
Cytuj
Pokaz możliwości Mova:

Wow, koncowka byla naprawde konkretna.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: PlayStation Move
« Odpowiedź #220 dnia: Czerwca 12, 2010, 15:58:47 pm »
Cytuj
Pokaz możliwości Mova:

Wow, koncowka byla naprawde konkretna.
Cięcie kataną bambusów i drzwi podczas zatrzymanego czasu było luks.

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: PlayStation Move
« Odpowiedź #221 dnia: Czerwca 12, 2010, 20:54:39 pm »
Cytuj
Niemożliwa jest synchronizacja z kamerą, bo nie można by było zrobić obrotu o 360 stopni 
Jak to nie? Myszką daje rade to i tu by dało.
Ehh.. juz to tłumaczyłem 3 lata temu fanom Wii.

Jak grasz w fpp-y myszką to podczas obrotów kamery, podnosisz myszkę (czyli wtedy nie działa) i dlatego możemy grać w fpp-y, inaczej w pewnym momencie myszka by nam ze stołu spadła (jakbysmy chcieli cały czas obracać się w lewo). W Move nie można "wyłaczyć" śledzenia, by powrócić do pozycji neutralnej. Nie chce mi się tłumaczyć więcej, więc zastanówcie się dokładnie, wyobraźcie sobie jak to działa, a zrozumiecie.

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: PlayStation Move
« Odpowiedź #222 dnia: Czerwca 12, 2010, 21:05:00 pm »
Piter to zalezy tylko wylacznie od sensitivity, wiem, bo sam tak gram na myszce, nie potrzebuje jej podnosic nigdy. Poza tym gra nie musi zczytywac miejsca w ktore celujesz, a tylko rotacje wanda, wtedy mozesz sobie spokojnie go przemieszczasz w 3 plaszczyznach, nie ruszajac rotacji. Pamietaj, ze tutaj masz 6 plaszczyzn.

Zreszta nawet na prezentacji tej co wkleiles masz tryb FPP i synchronizacje kamery z Move.

- 1:36

A w ogole w tym filmiku 2:01 [akcja z reka] to magia totalna :P Genialne maja biblioteki.
« Ostatnia zmiana: Czerwca 12, 2010, 21:08:45 pm wysłana przez KKRT »

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: PlayStation Move
« Odpowiedź #223 dnia: Czerwca 12, 2010, 21:11:12 pm »
Cytuj
Niemożliwa jest synchronizacja z kamerą, bo nie można by było zrobić obrotu o 360 stopni  
Jak to nie? Myszką daje rade to i tu by dało.
Ehh.. juz to tłumaczyłem 3 lata temu fanom Wii.

Jak grasz w fpp-y myszką to podczas obrotów kamery, podnosisz myszkę (czyli wtedy nie działa) i dlatego możemy grać w fpp-y, inaczej w pewnym momencie myszka by nam ze stołu spadła (jakbysmy chcieli cały czas obracać się w lewo). W Move nie można "wyłaczyć" śledzenia, by powrócić do pozycji neutralnej. Nie chce mi się tłumaczyć więcej, więc zastanówcie się dokładnie, wyobraźcie sobie jak to działa, a zrozumiecie.

sporo zrozumiałem, ale ty chyba nie skumałeś o co mi chodzi. Pokażę na prostym przykładnie--weź długopis do ręki, skieruj na wprost ekranu--chcesz żeby celownik w raz z kamerą się obrócił w prawo--wychylasz lekko długopis w prawo, nie musisz machać całą ręką czy samemu się obracać, samym nadgarstkiem wychylasz w prawo, masz dość obracania--nakierowujesz z powrotem na wprost. Można? można i nie trzeba żadnego wyłączenia śledzenia.

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: PlayStation Move
« Odpowiedź #224 dnia: Czerwca 12, 2010, 21:58:13 pm »
Cytuj
Niemożliwa jest synchronizacja z kamerą, bo nie można by było zrobić obrotu o 360 stopni 
Jak to nie? Myszką daje rade to i tu by dało.
Ehh.. juz to tłumaczyłem 3 lata temu fanom Wii.

Jak grasz w fpp-y myszką to podczas obrotów kamery, podnosisz myszkę (czyli wtedy nie działa) i dlatego możemy grać w fpp-y, inaczej w pewnym momencie myszka by nam ze stołu spadła (jakbysmy chcieli cały czas obracać się w lewo). W Move nie można "wyłaczyć" śledzenia, by powrócić do pozycji neutralnej. Nie chce mi się tłumaczyć więcej, więc zastanówcie się dokładnie, wyobraźcie sobie jak to działa, a zrozumiecie.

sporo zrozumiałem, ale ty chyba nie skumałeś o co mi chodzi. Pokażę na prostym przykładnie--weź długopis do ręki, skieruj na wprost ekranu--chcesz żeby celownik w raz z kamerą się obrócił w prawo--wychylasz lekko długopis w prawo, nie musisz machać całą ręką czy samemu się obracać, samym nadgarstkiem wychylasz w prawo, masz dość obracania--nakierowujesz z powrotem na wprost. Można? można i nie trzeba żadnego wyłączenia śledzenia.
No tak, masz racje, można tak. Zwracam honor.

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: PlayStation Move
« Odpowiedź #225 dnia: Czerwca 13, 2010, 08:01:12 am »
30 minut z Move

http://www.dailymotion.pl/video/xdnb7t_sony-move-im-vorab-praxistest_videogames

Prezentacja wszystkich gier z zestawu Sport Champions oraz Move Party.


SONY musi pokazać jakiegoś konkretnego szpila, bo te popierdółki są fajne - ale nie wystarczą.

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: PlayStation Move
« Odpowiedź #226 dnia: Czerwca 14, 2010, 10:06:05 am »
SONY musi pokazać jakiegoś konkretnego szpila, bo te popierdółki są fajne - ale nie wystarczą.
Wystarczyłaby prezentacja Killzone 3 przy użyciu Move  8)

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: PlayStation Move
« Odpowiedź #227 dnia: Czerwca 14, 2010, 15:44:44 pm »
Kolejny pokaz możliwości Move-a:
http://uk.ps3.ign.com/articles/109/1096921p1.html

ps: move ma wibracje?
« Ostatnia zmiana: Czerwca 14, 2010, 15:54:34 pm wysłana przez Piter_neo »

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: PlayStation Move
« Odpowiedź #228 dnia: Czerwca 14, 2010, 16:08:46 pm »
Ma

maertin

  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2009
  • Wiadomości: 1 722
  • Reputacja: 4
  • !
Odp: PlayStation Move
« Odpowiedź #229 dnia: Czerwca 15, 2010, 11:44:58 am »

Don't mess with the best, 'cause the best don't mess!

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: PlayStation Move
« Odpowiedź #230 dnia: Czerwca 15, 2010, 12:07:28 pm »
http://www.time.com/time/video/player/0,32068,95776942001_0,00.html

I jeszcze jeden pokaz.
Widać, że gościu jest w szoku jak widzi jakie możliwości i jaki potencjał ma move.

Poza grami, move ma ogromne możliwości jako narzędzie dla grafików do modelowania. Jak dla mnie, jakby to połączyć z zBrushem to byłoby to bardzo ułatwiało by proces modelowanie elementów.
« Ostatnia zmiana: Czerwca 15, 2010, 12:21:15 pm wysłana przez Piter_neo »

maertin

  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2009
  • Wiadomości: 1 722
  • Reputacja: 4
  • !
Odp: PlayStation Move
« Odpowiedź #231 dnia: Czerwca 15, 2010, 12:53:28 pm »
Zastanawia mnie o co chodzi z tym wpisem na Polygamii:
http://polygamia.pl/Polygamia/1,107162,8015266,Gdzie_jest_Move_.html

Ktoś ma jakieś teorie? info? Cokolwiek, co rzuca jakieś światło na ten tajemniczy cytat?

Don't mess with the best, 'cause the best don't mess!

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 330
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: PlayStation Move
« Odpowiedź #232 dnia: Czerwca 15, 2010, 13:01:08 pm »
Ja chce pokaz Move+Rising i jestem przekonany do kupna tej zabawki. :)

Agst07

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 21-03-2006
  • Wiadomości: 708
  • Reputacja: 0
  • Visca el Barca!
Odp: PlayStation Move
« Odpowiedź #233 dnia: Czerwca 15, 2010, 13:05:29 pm »
Jak dla mnie jasnym jest, że Move musi być najpierw pokazywane u Sony. Dlatego w ogóle mnie nie dziwi, że jeszcze na żadnej konferencji różdżki nie było.

Wiadomość scalona: [time]Czerwiec 16, 2010, 01:34:47 am[/time]
Cena Move w europie:
    * PlayStation Move motion controller – Available as a standalone for 39.99 euros (MSRP)
    * PlayStation Move, PlayStation Eye and starter disc – 59.99 euros
 Subcontroller: 29.99 euros.
PlayStation Eye: 29.99 euros.

Spodziewałem się, że jeśli w US 99$ to u nas 99euro. Miłe zaskoczenie.
http://blog.eu.playstation.com/2010/06/15/this-changes-everything-playstation-move-available-15th-september-2010/
« Ostatnia zmiana: Czerwca 16, 2010, 01:36:51 am wysłana przez Agst07 »

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: PlayStation Move
« Odpowiedź #234 dnia: Czerwca 16, 2010, 09:04:04 am »
Ja kamerkę już mam. Pytanie tylko czy działa dobrze, bo pare razy jebła mi mocno z półki. Mam wrażenie, że w nocy obraz zbyt mocno szumi. Move chce kupić więc mam nadzieję, że wszystko z nią w porządku.

Magiq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-12-2005
  • Wiadomości: 2 814
  • Reputacja: 66
Odp: PlayStation Move
« Odpowiedź #235 dnia: Czerwca 16, 2010, 09:12:25 am »
Cieszy mnie że to naprawdę działa, jęśli będzie rzeczywiście tak precyzyjne jak twierdzą to ja to biorę :)
I nie mogę się doczekać takiego choćby Time crisis na move  :D
Aha i dobrze że z nazwą nie zakombinowali  :lol:

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: PlayStation Move
« Odpowiedź #236 dnia: Czerwca 16, 2010, 14:02:37 pm »

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: PlayStation Move
« Odpowiedź #237 dnia: Czerwca 16, 2010, 15:01:46 pm »
Fajna nuta leciała przy pokazie Move. :)

Magiq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-12-2005
  • Wiadomości: 2 814
  • Reputacja: 66
Odp: PlayStation Move
« Odpowiedź #238 dnia: Czerwca 18, 2010, 09:37:47 am »
    * Podstawowy kontroler Move - 149 zł
    * Subkontroler wymagany do części gier - 99 zł
    * Kontroler, kamera i płyta z demami - 219 zł

http://polygamia.pl/Polygamia/1,107162,8030453,Znamy_polskie_ceny_Move.html?bo=1

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
Odp: PlayStation Move
« Odpowiedź #239 dnia: Czerwca 18, 2010, 09:40:45 am »
    * Podstawowy kontroler Move - 149 zł
    * Subkontroler wymagany do części gier - 99 zł
    * Kontroler, kamera i płyta z demami - 219 zł

http://polygamia.pl/Polygamia/1,107162,8030453,Znamy_polskie_ceny_Move.html?bo=1

Czyli pewnie za 349 PLN bedzie zestaw kontroler+sub kontroler+kamera+gra - calkiem tanio.