Autor Wątek: PlayStation Move  (Przeczytany 171732 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15

Wuher

  • Sekretarz wojewódzki
  • *****
  • Rejestracja: 20-05-2004
  • Wiadomości: 1 622
  • Reputacja: 5
Odp: PlayStation Move
« Odpowiedź #721 dnia: Listopada 07, 2010, 20:45:43 pm »
Tak bo udawanie przed kamerką, że ma się w rękach kierownicę, trzymając powietrze jest zdecydowanie lepszym rozwiązaniem.

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: PlayStation Move
« Odpowiedź #722 dnia: Listopada 24, 2010, 11:25:21 am »
Czy to prawda, że Echochrome II spadło na bliżej nieokreślony termin w 2011? Jest jakieś oficjalne info?

punisher85

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 12-01-2008
  • Wiadomości: 1 058
  • Reputacja: 7
Odp: PlayStation Move
« Odpowiedź #723 dnia: Listopada 24, 2010, 12:17:04 pm »
ogólnie odnoszę wrażenie,że ktoś w sony zapomniał że move miał już premierę

tropik79

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 23-12-2008
  • Wiadomości: 621
  • Reputacja: -7
  • Who's the boss?!
Odp: PlayStation Move
« Odpowiedź #724 dnia: Listopada 24, 2010, 12:21:54 pm »
Coś obstawiam, że zarówno Move jak i Kinect to będzie komercyjny megafail.
Początkowe podniecenie powoli mija i znowu wraca szara rzeczywistość, choć trzeba się wstrzymać przyjamniuej do gwiazdki z oceną potencjału sprzedaży.
(L)

Mrocz

  • Gość
Odp: PlayStation Move
« Odpowiedź #725 dnia: Listopada 24, 2010, 12:30:59 pm »
Coś obstawiam, że zarówno Move jak i Kinect to będzie komercyjny megafail.
Początkowe podniecenie powoli mija i znowu wraca szara rzeczywistość, choć trzeba się wstrzymać przyjamniuej do gwiazdki z oceną potencjału sprzedaży.

Mam podobne odczucia... Mam wrażenie, że kamerkę do PS 3 wykorzystam praktycznie tylko w GT5... Bo takie Killzone 3 czy inne FPS'y spokojnie na padzie będą grywalne... Sam nie wiem.

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: PlayStation Move
« Odpowiedź #726 dnia: Listopada 24, 2010, 12:47:51 pm »
wszystko zależy od softu. sprzęt jest zajebisty, ale ile można grać w pingla.

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: PlayStation Move
« Odpowiedź #727 dnia: Listopada 27, 2010, 21:56:02 pm »



o_0

lupinator

  • Gość
Odp: PlayStation Move
« Odpowiedź #728 dnia: Listopada 27, 2010, 22:00:34 pm »
Szkoda, że gra jest właśnie po całości je**na za sterowanie.

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: PlayStation Move
« Odpowiedź #729 dnia: Listopada 28, 2010, 01:43:25 am »
Czy w tym roku wychodzi jakiś wartościowy tytuł wspierający move?  (Socom?)  Bo chciałbym kupić sobie ten sprzęt, ale nie po to żeby zbierał kurz  :-? 
A może których z nowych fpsów ma możliwość gry za pomocą move? Black Ops/MoH ?

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: PlayStation Move
« Odpowiedź #730 dnia: Listopada 28, 2010, 02:41:10 am »
A może których z nowych fpsów ma możliwość gry za pomocą move? Black Ops/MoH ?
Za pozno Move wyszlo by zaimplementowali takie sterowanie w nich. W tym roku wyjdzie tylko Under Siege.

punisher85

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 12-01-2008
  • Wiadomości: 1 058
  • Reputacja: 7
Odp: PlayStation Move
« Odpowiedź #731 dnia: Listopada 28, 2010, 09:49:42 am »
Szkoda, że gra jest właśnie po całości je**na za sterowanie.

właśnie tego nie kapuje, je**li tą grę w każdej recenzji a tutaj na filmiku widać,że interpretacja naszych ruchów jest idealna. Może po prostu recenzenci w realu to cianiasy :P

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: PlayStation Move
« Odpowiedź #732 dnia: Listopada 28, 2010, 14:04:42 pm »
Szkoda, że gra jest właśnie po całości je**na za sterowanie.

właśnie tego nie kapuje, je**li tą grę w każdej recenzji a tutaj na filmiku widać,że interpretacja naszych ruchów jest idealna. Może po prostu recenzenci w realu to cianiasy :P
Koleś wolno sobie macha, może gra się gubi przy szybszym uderzaniu.

Ohtar

  • Gość
Odp: PlayStation Move
« Odpowiedź #733 dnia: Listopada 28, 2010, 14:27:36 pm »
Szkoda, że gra jest właśnie po całości je**na za sterowanie.
Może po prostu recenzenci w realu to cianiasy :P

x2


Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: PlayStation Move
« Odpowiedź #734 dnia: Grudnia 09, 2010, 23:43:05 pm »

Ohtar

  • Gość
Odp: PlayStation Move
« Odpowiedź #735 dnia: Grudnia 10, 2010, 17:22:04 pm »
Nowa przystawka do Move: Sharp Shooter
http://blog.eu.playstation.com/2010/12/09/playing-with-the-playstation-move-sharp-shooter/?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+SCEEBlog+%28blog.eu.playstation.com%29

Nie wiem czy chodzenie przy pomocy navi jest w ten sposób wygodne.

IMO najlepiej wyglądający bzdet udający broń długą.

darsyn

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 136
  • Reputacja: 5
Odp: PlayStation Move
« Odpowiedź #736 dnia: Grudnia 15, 2010, 11:41:28 am »
Czy pomoże mi ktoś znaleźć dane techniczne PLAYSTATION EYE? Potrzebny mi rozmiar matrycy i ogniskowa obiektywu.
Przed tv mam tylko 1,2 - 1.5m i w większość gier na move nie da się komfortowo grać więc chcę zmienić obiektyw w kamerce, żeby miała większe pole widzenia. Ceny obiektywów do kamer zaczynają się od 25 PLN a PS EYE od 45 więc warto spróbować.

el becetol

  • Gość
Odp: PlayStation Move
« Odpowiedź #737 dnia: Grudnia 15, 2010, 12:15:27 pm »
Czy pomoże mi ktoś znaleźć dane techniczne PLAYSTATION EYE? Potrzebny mi rozmiar matrycy i ogniskowa obiektywu.
Przed tv mam tylko 1,2 - 1.5m i w większość gier na move nie da się komfortowo grać więc chcę zmienić obiektyw w kamerce, żeby miała większe pole widzenia. Ceny obiektywów do kamer zaczynają się od 25 PLN a PS EYE od 45 więc warto spróbować.

Jak rozumiem chcesz przymocować obiektywy z kamery do playstation eye?
Najpierw spróbuj ulicznego fish eye z wizjera do drzwi, będzie Cie to kosztować kolo 8-15 zł i nie trzeba rozkręcać PS Eye, wystarczy tasma klejąca. Pod znakiem zapytania stoi tylko łapanie ostrości, bo taki konwerter ogarnie ci spokojnie pokój z 1,5 m. Sam PS Eye ogarnia 75 stopni (btw. maksymalna rozdziałka to 640x480, a z tymi danymi można obliczyć ogniskową obiektywu, ale nie pamiętam wzoru), po fisheye powinieneś mieć 160-180 stopni (zależy od matrycy). Obiektyw który dawał by Ci takie pokrycie pewnie by nie kosztował 25 złotych, tylko kilka stów ;)

Tu masz tutka.
« Ostatnia zmiana: Grudnia 15, 2010, 12:17:20 pm wysłana przez el becetol »

darsyn

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 136
  • Reputacja: 5
Odp: PlayStation Move
« Odpowiedź #738 dnia: Grudnia 15, 2010, 12:32:02 pm »
Mi chodzi o wymianę obiektywu. Musi być bez zniekształceń więc fisheye odpada. Matryca podobno ma 1/3", jeżeli kąt widzenia to 75 stopni to z wyliczeń wyjdzie ogniskowa 3,5mm. Kupię obiektyw od kamerki przemysłowej 1/3" z ogniskową 2,8mm (koszt 30pln) wyjdzie kąt widzenia 100 stopni co w moim przypadku wystarczy. Dziś rozbiorę kamerkę i upewnię się co do rozmiaru matrycy.

el becetol

  • Gość
Odp: PlayStation Move
« Odpowiedź #739 dnia: Grudnia 15, 2010, 13:20:34 pm »
Ok, daj znać jak poszło. Mam pewne obawy, ponieważ ogniskowa w obiektywnie kamery 2.8 mm to ekwiwalent jakiś 40 mm dla pełnej klatki, czyli wątpie żeby to ogarnęło postać z 1.5 metra, z takiej odległości ogarniał by pewnie z 1,30 metra w poziomie i poniżej metra w pionie, ale mogę się mylić. Druga sprawa to ostrość, obiektywy od kamer przemyslowych najczęściej nie mają regulacji ostrości tylko mają ustaloną jakąś stałke (np. od 4 metrów do nieskończoności), wątpie też aby te z regulacją ostrości udało się ustawić na ostrzenie z półtora metra.

ubol

  • Sekretarz wojewódzki
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2005
  • Wiadomości: 1 537
  • Reputacja: 16
  • PSN: urytuPL
Odp: PlayStation Move
« Odpowiedź #740 dnia: Grudnia 19, 2010, 17:26:56 pm »
Opłaca się kupić starter kit za 220zł, kumpel chce sprzedać tylko nie wiem czy warto. Niby nówka, 20 min tylko używane.

Ohtar

  • Gość
Odp: PlayStation Move
« Odpowiedź #741 dnia: Grudnia 19, 2010, 17:29:48 pm »
Opłaca się kupić starter kit za 220zł, kumpel chce sprzedać tylko nie wiem czy warto. Niby nówka, 20 min tylko używane.

Chyba się opłaca, bo ja np. teraz w żadnym sklepie nie mogłem znaleźć. A jak były to w bundlach z grami (start the party...) albo z navi-stickiem.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: PlayStation Move
« Odpowiedź #742 dnia: Grudnia 19, 2010, 18:17:45 pm »
Utarguj się na 200 zł.
Choć w sumie i tak się opłaca, bo w empikach na przykład będzie za 259 zł. ;)

Ohtar

  • Gość
Odp: PlayStation Move
« Odpowiedź #743 dnia: Grudnia 20, 2010, 08:36:56 am »
Ja byłem w sobotę, szef w niedzielę po sklepach w Wawie jeździł i nigdzie nie ma O_O.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: PlayStation Move
« Odpowiedź #744 dnia: Grudnia 20, 2010, 08:39:36 am »
Od dziś lub jutra ma być dostępny w empikach, prawdopodobnie będzie tak również z innymi sieciami. ;)

sieq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-09-2006
  • Wiadomości: 2 842
  • Reputacja: 16
Odp: PlayStation Move
« Odpowiedź #745 dnia: Grudnia 20, 2010, 20:49:19 pm »
MOVE idzie teraz jak ciepłe buły! Ja czekam na styczeń aż zacznie się wyprzedaż niechcianych prezentów na allegro  :)

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: PlayStation Move
« Odpowiedź #746 dnia: Grudnia 20, 2010, 21:41:08 pm »
Ja we czwartek miałem okazję pograć trochę (z 5-7 minut) na move i...cholerstwo jest strasznie czułe, mnie już sterowanie w menu sprawiało problem, nie wyobrażam sobie np grania w Killzone na tym, oczywiście to pewnie kwestia wprawy, ale czułość jest porażająca.
W pingla wpie**ol dostałem od NPC, ale co się dziwić, jakimś dobrym graczem nie jestem zwłaszcza że chyba ze 2 lata już nie widziałem paletki i stołu.

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: PlayStation Move
« Odpowiedź #747 dnia: Stycznia 29, 2011, 21:19:49 pm »
Kuzynek podrzucił mi Move na jakiś czas, pomimo strasznie małego pokoju, a właściwie bardzo małej przestrzeni do poruszania w celowniczki jak DS:E czy The Shoot (choć ten ma dziwną kalibrację), Echochrome, Tumble, a nawet w Start the Party idzie grać.
Jeśli nie ma się zamiaru skakać przy ping pongu czy czymś takim (choć przy oszukaniu kalbracji też dało radę grać...ale to nie o to chodzi) to move nadaje się nawet do małego pokoju, co mile mnie zaskoczyło.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: PlayStation Move
« Odpowiedź #748 dnia: Stycznia 30, 2011, 12:40:40 pm »
To niewątpliwie duży plus. Wczoraj graliśmy na dwóch player'ów w pingla i kamera spokojnie radziła się z ruchami obu kontrolerów na małej przestrzeni. Ja polecam ze Sports Champions "dysk" i "bocce" bo dają najwięcej frajdy.

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: PlayStation Move
« Odpowiedź #749 dnia: Stycznia 30, 2011, 13:55:08 pm »
To niewątpliwie duży plus. Wczoraj graliśmy na dwóch player'ów w pingla i kamera spokojnie radziła się z ruchami obu kontrolerów na małej przestrzeni. Ja polecam ze Sports Champions "dysk" i "bocce" bo dają najwięcej frajdy.
i tutaj musze sie z Tobą zgodzić, te dwie gry idealnie symulują zabawe na świeżym powietrzu.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: PlayStation Move
« Odpowiedź #750 dnia: Stycznia 30, 2011, 14:10:58 pm »
Ja mam Bocce w rzeczywistości, ale nie mam tak równego terenu. :P Poza tym na zimę Move i te gierki idealnie się nadają. Fizyka w tych grach faktycznie daje radę.

darsyn

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 136
  • Reputacja: 5
Odp: PlayStation Move
« Odpowiedź #751 dnia: Stycznia 30, 2011, 14:54:06 pm »
Kuzynek podrzucił mi Move na jakiś czas, pomimo strasznie małego pokoju, a właściwie bardzo małej przestrzeni do poruszania w celowniczki jak DS:E czy The Shoot (choć ten ma dziwną kalibrację), Echochrome, Tumble, a nawet w Start the Party idzie grać.
Jeśli nie ma się zamiaru skakać przy ping pongu czy czymś takim (choć przy oszukaniu kalbracji też dało radę grać...ale to nie o to chodzi) to move nadaje się nawet do małego pokoju, co mile mnie zaskoczyło.

Ja też miałem problem z kalibracją (mały pokój) i musiałem oszukiwać . Stojąc przed kamerką w odległości 1,5m i opuszczając rękę z move do dołu kulka znikała z pola widzenia kamerki. Rozwiązałem ten problem wyrzucając oryginalny obiektyw z pseye (ogniskowa 3,5mm) i montując obiektyw od kamery przemysłowej (zmienna ogniskowa 2,8-11mm). Kąt widzenia kamerki poszerzył się z 77' do 85'. Można teraz szaleć przed kamerką i grać w 2 osoby.




Dzięki zmiennej ogniskowej mogę zrobić zooma, który świetnie sprawdza się w GT5 do headtrackingu. Duuużo większa czułość i precyzja w wykrywaniu ruchu głowy.




el becetol

  • Gość
Odp: PlayStation Move
« Odpowiedź #752 dnia: Stycznia 30, 2011, 15:28:52 pm »
Hehe, nieźle to wygląda  8)

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: PlayStation Move
« Odpowiedź #753 dnia: Stycznia 30, 2011, 17:05:06 pm »
Pograłem w Time Crisis i precyzja jest naprawdę duża. SOCOM może być wypasiony jeśli w 100% wykorzysta potencjał urządzenia. Mogliby dodać prosty celownik do Move w postaci nakładki na kontroler. Nie chce kupować jakiegoś dziwnego pistoleciku, a taka nakładka z celownikiem spokojnie by mi wystarczyła. Czemu jeszcze nikt na to nie wpadł.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: PlayStation Move
« Odpowiedź #754 dnia: Stycznia 30, 2011, 19:31:31 pm »
Zasadniczo Move to nie GunCon i nie służy do celowania w ekran, a do sterowania kursorem.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: PlayStation Move
« Odpowiedź #755 dnia: Stycznia 30, 2011, 20:07:56 pm »
W takich grach jak SOCOM czy Modern Combat:Domination to się zgadza, bo musisz trzymać drugi kontroler. Natomiast w The Shoot czy Time Crisis celowanie jak z broni przynosi dużo lepsze efekty i daje więcej frajdy. Przed chwilą skończyłem grać w triala MC:D i to była tragedia. Kompletnie sobie nie radziłem grając za pomocą Move. Niby jest bardzo precyzyjnie, ale taka gra jest strasznie trudna.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: PlayStation Move
« Odpowiedź #756 dnia: Stycznia 30, 2011, 20:29:10 pm »
A jak w tych grach wygląda kalibracja? Dałoby się to tak ustawić, żeby można było faktycznie "celować" w ekran - np. przy kalibracji wskazując narożniki?

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: PlayStation Move
« Odpowiedź #757 dnia: Stycznia 30, 2011, 21:10:08 pm »
Kalibracja w Time Crisis wygląda tak, że celujesz w kilka punktów, które wskazuje ekran, po czym pojawia się celownik odpowiadający temu jak skalibrowałeś kontroler. Wtedy możesz sprawdzić jak precyzyjnie tego dokonałeś, bo celownik wodzi za ruchami kontrolera. Ja przyłożyłem Move do oka tak, że widziałem jedynie kawałek świecącej kulki i faktycznie celownik poruszał się dokładnie tam gdzie celowałem. Niektóre gry pokazują jak daleko masz siedzieć aby uzyskać jak najlepszy efekt kalibracji. W Time Crisis lepiej siedzieć bliżej, bo zauważyłem, że z dalszej odległości celownik nieco rozjeżdża się z miejscem gdzie faktycznie celujesz. Im bliżej krawędzi ekranu tym bardziej był przekłamany cel. Jednak to i tak była różnica kilku mm. W The Shoot działa to sprawniej (przynajmniej takie odniosłem wrażenie).

Przed chwilą ukończyłem demo Dead Space:Extraction i jestem pod wrażeniem (nie grafiki, bo ta ssie strasznie). W Modern Combat:D musiałem trzymać kontroler na wprost, bo przy kalibracji za nic nie chciało mi go ustawić tak jak było mi wygodnie (wiadomo, że siedząc przed tv, nie będziesz miał Move centralnie na wprost, bo to niewygodne i trzymasz go lekko pod kątem do góry). Natomiast Dead Space bez problemu skalibrowałem kontroler tak jak chciałem, a precyzja sterowania naprawdę mnie zaskoczyła (headshoty sadziłem bez problemu). Fajne są patenty użycia Move w tej grze (przekręcanie o 90 stopni w celu zmiany trybu broni, ciachanie kilofem itp.). Naprawdę tutaj sterowanie wręcz wciąga w grę.

Ogólnie widać, że wykorzystanie precyzji i wygody kontrolowania gier za pomocą Move zależy od samych deweloperów, bo niektórzy robią to z głową, a inni na odwal się. Jak na razie Sporst Champions (Bocce i Dysk), Thumble i Dead Space najlepiej wykorzystują Move. Jestem ciekawe jak to będzie z SOCOM'em.

Wiadomość scalona: Stycznia 30, 2011, 21:29:49 pm
PS. Jeśli chcecie sprawdzić jak precyzyjnie można symulować sport za pomocą Move, to ściągnijcie sobie trial Hustle Kings. Robi wrażenie. Tylko polecam najpierw przejść szkolenie, bo to tytuł, który profesjonalnie podchodzi do tematu.
« Ostatnia zmiana: Stycznia 30, 2011, 21:29:49 pm wysłana przez BoBaN »

Morfi

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 21-12-2009
  • Wiadomości: 3 904
  • Reputacja: 82
  • Bend the Universe!
Odp: PlayStation Move
« Odpowiedź #758 dnia: Lutego 10, 2011, 16:46:30 pm »
Myślałem, że karabinowa przystawka do PS Move od Sony to będzie kawałek plastiku, ale nieźle mnie zaskoczyli  :roll:

http://gameonly.pl/news/move-z-sharp-shooter-przy-killzone-3-i-socom-4-to-podstawa

Ogur

  • Gość
Odp: PlayStation Move
« Odpowiedź #759 dnia: Lutego 10, 2011, 16:51:32 pm »
Myślałem, że karabinowa przystawka do PS Move od Sony to będzie kawałek plastiku, ale nieźle mnie zaskoczyli  :roll:

http://gameonly.pl/news/move-z-sharp-shooter-przy-killzone-3-i-socom-4-to-podstawa

Muszę zmienić gacie.  :o