dla mnie kluczowe w jego wypowiedzi jest "after spending a few hours"
na początku po przetestowaniu jednej i drugiej gry byłem zdania że SC owszem jest lepszą symulacją ale GT5p ma znaczeni przyjemniejszy model jazdy, i większość wieczoru spędziłem w GT5p... teraz moje zdanie jest takie że GT5p jest po prostu taki trochę zabawkowy - model jazdy ma spoko, bardzo przyjemnie się jeździ, dobrze oddaje to co dzieje się z samochodem. tyle że poziom ogólnej sytuacji jest na niskim poziomie w porównaniu do SC - przede wszystkim nie czuć że jedziemy 400-konnym wozem, nie musimy szanować wozu, nie ma dobrej reakcji na zmianę obciążenie, margines błędu jest ogromny itd. sam fakt że w GT5p po dwóch kółkach możemy jeździć Ferrari jak seicetnto mamy już powinien o czymś świadczyć
w SC trzeba najpierw się nauczyć jeździć, stopniowo zdobywać doświadczenie, ale właśnie po paru godzinach przyjemność z czystego i szybkiego kółka jest znacznie większa niż obcowanie z GT5p. potwierdzić to może Unlimited który obserwował moje postępy z kierownicą
ps1. od razu zaznaczam że to co piszę nie koniecznie każdy potwierdzi - ja mam inne oczekiwania od wyścigów niż większość społeczeństwa, np. koledzy z pracy co jeżdżą na kierownicach wolą GT5p czy NFS: Shift, bo nie chcą się przy SC frustrować, wolą przyjemnie pojeździć bez zbytniego wczuwania się... nie każdy lubi walczyć przede wszystkim z własnym sobą i umiejętnościami... nie wiem BoBan ile czasu spędziłeś przy SC ale jeśli było to parę wyścigów to daj jej szansę
ps2. to wszystko co piszę odnosi się oczywiście tylko do chwili obecnej - czyli możemy porównać ze sobą GT5p i SC. pełnej wersji Gran Turismo nie ma, GT5: Academy nie działa. ale po tym co piszecie to pełne GT5 nie pozostawi złudzeń kto rządzi na rynku...