Autor Wątek: Mirror’s Edge Catalyst  (Przeczytany 64428 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Mirror's Edge
« Odpowiedź #80 dnia: Czerwca 10, 2014, 01:07:04 am »



Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Mirror's Edge
« Odpowiedź #81 dnia: Grudnia 17, 2014, 08:35:13 am »
http://www.gamerheadlines.com/2014/12/ea-replied-fan-petition-remove-anita-sarkeesian-mirrors-edge-2-game-development/#

Cytuj
EA has replied to a fan petition about Anita Sarkeesian’s involvement with Mirror’s Edge 2 development on Change.org.

Just a short while ago, EA replied to a fan petition that wanted to “Remove Anita Sarkeesian from Mirror’s Edge 2 game development”, stating that the petition itself was based on false information.

“Anita Sarkeesian has no credibility or experience in game development. She is merely a self proclaimed critic and her opinions should offer no sound foundations in the development of this or any game. She has no experience in the industry.”
“Anita does not speak for gamers, female or otherwise, on the difficulty or appeal of games. She only offers personal insights catering to her own agenda. In fact, she went so far as to say that women needed a whole new “simplified” control set for this game, based on her personal experiences, passing them off as the opinion of the female gaming community.”


The petition also stated that at one time Anita Sarkeesian even spoke against her status as a gamer. However once the petition was only a little over 2,000 signatures away from its goal of 50,000 signatures, EA stepped in and revealed that “This petition is based on inaccurate information. EA is not working with Anita Sarkeesian on development of Mirror’s Edge“.

This petition may have been started due to a rumour that was spread back near the start of November which claimed that EA had hired Anita Sarkeesian to work with DICE on Mirror’s Edge 2 and that DICE had to use all of her ideas.

Skąd w ogóle info, że ona uczestniczyła w produkcji gry? Nie mam pojęcia. Chyba ktoś sobie jaja zrobił.

Mrocz

  • Gość
Odp: Mirror's Edge
« Odpowiedź #82 dnia: Grudnia 21, 2014, 14:57:37 pm »
A kto to w ogóle? To ta dupa co na Kickstarterze zbierała na gry i reportaż o stereotypach kobiet w grach? (jakoś mi się skojarzyła)

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Mirror's Edge
« Odpowiedź #83 dnia: Grudnia 21, 2014, 15:07:26 pm »
Ta, to ona.

http://en.wikipedia.org/wiki/Anita_Sarkeesian
Cytuj
Canadian-American feminist, media critic and blogger. She is the author of the video blog "Feminist Frequency" and the video series Tropes vs. Women and Tropes vs. Women in Video Games, which examine tropes in the depiction of women in popular culture.

In 2012, Sarkeesian was targeted by an online harassment campaign following her launch of a Kickstarter project to fund the Tropes vs. Women in Video Games series. At the same time, supporters donated over $150,000 to the project, far beyond the $6,000 she had sought. The situation was covered extensively in the media, placing Sarkeesian at the center of discussions about misogyny in video game culture and online harassment.

Mrocz

  • Gość
Odp: Mirror's Edge
« Odpowiedź #84 dnia: Grudnia 22, 2014, 12:43:41 pm »
To niezłą kichę byśmy dostali gdyby to ona brała udział przy projekcie gry :lol: Dobrze, że gracze pilnują takich szczegółów ;) Oby jak najmniej tego kwasu w grach ;)

lupinator

  • Gość
Odp: Mirror's Edge
« Odpowiedź #85 dnia: Grudnia 22, 2014, 13:10:41 pm »
To niezłą kichę byśmy dostali gdyby to ona brała udział przy projekcie gry :lol: Dobrze, że gracze pilnują takich szczegółów ;) Oby jak najmniej tego kwasu w grach ;)
Chuj już  z tą kretynką, ale przez jedną osobę raczej wiele by się nie zmieniło no i gracze pilnują takich gówien, a coraz bardziej pozwalają się jebać w dupę na tylu frontach, że taki Ubisoft zacznie niedługo produkować własny lubrykant, bo nie opłaca się kupować z zewnątrz.

lupinator

  • Gość
Odp: Mirror's Edge
« Odpowiedź #86 dnia: Maja 06, 2015, 00:38:25 am »


Premiera na początku kalendarzowego 2016.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Mirror's Edge
« Odpowiedź #87 dnia: Maja 06, 2015, 00:40:14 am »
Właśnie wrzucałem 8)

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Mirror's Edge
« Odpowiedź #88 dnia: Maja 06, 2015, 00:44:56 am »
remake?

Który będzie gorszy od wersji na pecety, bo nie będzie obsługiwał PhysyX :lol:  Jak Borderlands

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Mirror's Edge
« Odpowiedź #89 dnia: Maja 06, 2015, 00:50:38 am »
Reboot nie remake. Gra będzie się działa przed jedynką.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Mirror's Edge
« Odpowiedź #90 dnia: Maja 06, 2015, 08:05:27 am »
Reboot nie remake. Gra będzie się działa przed jedynką.
Co nadal nie wyklucza możliwości powtórzenia się sytuacji otrzymania przez nowe ME "ekskluzywnych" dodatków nVidii, typu rozbitego szkła, poruszających się tkanin i wiatru.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Mirror's Edge
« Odpowiedź #91 dnia: Maja 06, 2015, 08:51:17 am »
Reboot nie remake. Gra będzie się działa przed jedynką.
Co nadal nie wyklucza możliwości powtórzenia się sytuacji otrzymania przez nowe ME "ekskluzywnych" dodatków nVidii, typu rozbitego szkła, poruszających się tkanin i wiatru.



A tak na serio, to jasne, że może tak być.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Mirror's Edge
« Odpowiedź #92 dnia: Maja 06, 2015, 11:26:08 am »
I zapewne będzie. Moc PS4 to jedno, pieniążki nvidii drugie.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Mirror's Edge
« Odpowiedź #93 dnia: Czerwca 08, 2015, 21:46:59 pm »
EA potwierdza Catalyst poprzez twitta. Na razie nie wiadomo czy to podtytuł gry, czy osoby twór/gra/apka itp.

https://twitter.com/mirrorsedge/status/607989375423664128

« Ostatnia zmiana: Czerwca 08, 2015, 22:01:14 pm wysłana przez Ryo »

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Mirror's Edge
« Odpowiedź #94 dnia: Czerwca 09, 2015, 19:15:17 pm »
http://www.mirrorsedge.com/?utm_campaign=med-social-us-ic-fb-mecannounce-prev-site-ramp&utm_source=facebook&utm_medium=social&sourceid=med-social-us-ic-fb-mecannounce-prev-site-ramp&cid=39308&ts=1433868324905&sf38568173=1#blog

Cytuj
Hello everyone,

Two years ago we revealed that we were making a new Mirror’s Edge™. Last year, we gave you a behind the scenes look into some of the early progress we had made. And though we haven't said much else in all that time, we have been listening. Thank you for your incredible passion and your patience. I'm excited to tell you that it's paid off — by this time next week, you will have finally seen more of the game at E3.

Mirror’s Edge has always had a special place in the hearts of all of us at DICE. The first game had a lot of promise. It was unlike anything else in terms of the gameplay and style — it had a unique soul. But as much as we loved that game, we knew it could be more. So that’s what we have set out to do as we introduce Mirror’s Edge to a new generation.

The team has spent a lot of time re-evaluating every aspect of the game and making it a new experience. This is not a sequel, this is not Mirror's Edge 2. We have landed on a vision that honors the first game — pushing the boundaries of first person movement and diving deeper into the story behind our heroine Faith — but also brings a lot of great new, interesting gameplay and features to the experience for our players.

So on behalf on the entire team here at DICE, we can’t wait to show you what we have been pouring our heart and soul into. We can’t wait to introduce you to Mirror’s Edge™ Catalyst.

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: Mirror's Edge
« Odpowiedź #95 dnia: Czerwca 09, 2015, 19:20:05 pm »
Jaram sie. 8)
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Mirror’s Edge Catalyst
« Odpowiedź #96 dnia: Czerwca 09, 2015, 20:42:33 pm »


CZEKAM 8) Moja ukochana gra :cry: :mad: 8)

« Ostatnia zmiana: Czerwca 09, 2015, 21:19:11 pm wysłana przez Ryo »

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Mirror’s Edge Catalyst
« Odpowiedź #97 dnia: Czerwca 10, 2015, 19:34:40 pm »
Będzie komiks wprowadzający do gry.

https://www.pixeldynamo.com/news/entertainment/2015/06/10/67303/mirrors-edge-exordium-comic-works-dark-horse/
Cytuj
Prequel comics have been all the rage these days to tie in to upcoming games, and the collaboration between DICE and Dark Horse will be no different. Mirror’s Edge: Exordium will explore Faith’s origins, leading us up to the events of Catalyst when it releases.

DICE is taking close ownership of the comic to prepare fans for the game, with the studio’s Narrative Director Christofer Emgard writing the script and in-house artists Mattias Haggstrom, Robert Sammelin, Henrik Sahlström, Erik Persson, and Emgard again providing art.

Mirror’s Edge: Exordium will run for six issues beginning September 9.


Devilek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 05-07-2005
  • Wiadomości: 8 220
  • Reputacja: 73
Odp: Mirror’s Edge Catalyst
« Odpowiedź #98 dnia: Czerwca 10, 2015, 21:17:11 pm »
Niech się nie zajmują głupotami tylko dawać mi tu szybko tego szpila :mad:
Yeahh, me and hate that's an odd couple

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Mirror’s Edge Catalyst
« Odpowiedź #99 dnia: Czerwca 11, 2015, 08:42:38 am »
To nie będą głupoty, GOŚCIU :mad:

Info.
Cytuj
Mirror’s Edge: Exordium #1
Christofer Emgard (W) Mattias Haggstrom, Robert Sammelin, Henrik Sahlstrom, Erik Persson (A)Robert Sammelin (Cover)
$3.99, 32 pages
On sale September 9

Ma być 6 komiksów. Zakładając, że jeden na miesiąc to mamy premierę gry w okresie 1 lutego - 31 marca 2016.

Okładka:

« Ostatnia zmiana: Czerwca 11, 2015, 09:35:59 am wysłana przez Ryo »

Mrocz

  • Gość
Odp: Mirror’s Edge Catalyst
« Odpowiedź #100 dnia: Czerwca 11, 2015, 10:55:45 am »
Mam wrażenie, że główna bohaterka zbrzydła.

Z delikatnej azjatyckiej urody dostała jakieś mongolskie rysy.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Mirror’s Edge Catalyst
« Odpowiedź #101 dnia: Czerwca 11, 2015, 11:04:49 am »
Poczekajmy do twarzy z ingame, bo na różnych artach może różnie wyglądać.

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: Mirror’s Edge Catalyst
« Odpowiedź #102 dnia: Czerwca 11, 2015, 11:09:28 am »
Mam wrażenie, że główna bohaterka zbrzydła.

Z delikatnej azjatyckiej urody dostała jakieś mongolskie rysy.
Pewnie ruska od putina.  :troll:

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Mirror’s Edge Catalyst
« Odpowiedź #103 dnia: Czerwca 11, 2015, 12:34:56 pm »
Tej grze przydałby się po części otwarty świat, bo w jedynce biegło się tylko przed siebie przez pare godzin i nagle boom, koniec gry..
Widziałbym to w takiej formie, że same misje miałyby podobną konstrukcję do tego co w pierwszej części, ale żeby włączyć kolejną misję trzebaby się dostać na drugi koniec miasta, biegnąc po dachach i uliczkach (tych drugich szczególnie brakowało.) To + sidequesty typu ściganie/śledzenie kogoś i byłaby naprawdę dobra giera. Ale pewnie znowu będzie liniowo i krótko  :-?

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Mirror’s Edge Catalyst
« Odpowiedź #104 dnia: Czerwca 11, 2015, 12:50:07 pm »
Widziałbym to w takiej formie, że same misje miałyby podobną konstrukcję do tego co w pierwszej części, ale żeby włączyć kolejną misję trzebaby się dostać na drugi koniec miasta, biegnąc po dachach i uliczkach (tych drugich szczególnie brakowało.) To + sidequesty typu ściganie/śledzenie kogoś i byłaby naprawdę dobra giera.
Też to tak widzę. Dostarczanie paczek na czas itp.

Ale pewnie znowu będzie liniowo i krótko 
Nie sądzę tym razem. Kminili 5 lat, więc raczej polecą w stronę modnego open world. Co zresztą sugerują arty z gry. Ucieczka przez miasto przed helikopterami np.

bo w jedynce biegło się tylko przed siebie przez pare godzin i nagle boom, koniec gry..
Prawdziwy runner poniżej godziny widział napisy 8)
« Ostatnia zmiana: Czerwca 11, 2015, 12:51:57 pm wysłana przez Ryo »

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Mirror’s Edge Catalyst
« Odpowiedź #105 dnia: Czerwca 14, 2015, 18:47:49 pm »
« Ostatnia zmiana: Czerwca 15, 2015, 09:03:32 am wysłana przez Ryo »

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Mirror’s Edge Catalyst
« Odpowiedź #106 dnia: Czerwca 15, 2015, 23:28:39 pm »
Update strony:
http://www.mirrorsedge.com/

Cytuj
The main story is told through a series of linked missions, but in between them players have total freedom to explore the city and run races, solve puzzles and more. For example “Dash”, is a type of race where you need to get from point A to B as quickly as possible. This will challenge both your ability to move fluidly and keep your momentum up, as well as your efficiency in navigating the city. There are also environmental puzzles, like the “Billboard Hack” where the challenge lies in finding your way up to the billboard so that you can hack it and display your runner tag instead of the corporate propaganda.

Piękne:


<iframe width="853" height="480" src="//www.youtube.com/embed/HYrK1rnux2M?fs=1&start=" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Mirror’s Edge Catalyst
« Odpowiedź #107 dnia: Czerwca 16, 2015, 00:40:04 am »
Masakra zajebiście to wygląda :o Jest na co czekać 8)


Trailer w  lepszej jakości i z napisami pl:
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Mirror’s Edge Catalyst
« Odpowiedź #108 dnia: Czerwca 17, 2015, 10:13:11 am »
Bardzo fajnie wygląda i się rusza ten mirrors edge.
Super że potwierdzili też otwarte miasto  :) Czekam na dłuższy gameplay.

btw. W oryginale główna bohaterka była ładniejsza  :P

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Mirror’s Edge Catalyst
« Odpowiedź #109 dnia: Czerwca 17, 2015, 10:17:54 am »
Fajnie, że w końcu budżet pozwala na cut-scenki na godnym poziomie, a nie słabe flashowe animacje.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Mirror’s Edge Catalyst
« Odpowiedź #110 dnia: Czerwca 17, 2015, 10:38:12 am »
Czekam na dłuższy gameplay.
No właśnie ludzie mieli ogrywać na targach i jakoś nie wrzucają gameplaya :mad:

Fajnie, że w końcu budżet pozwala na cut-scenki na godnym poziomie
W końcu mogli Morgana Freemana zrobić :P

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Mirror’s Edge Catalyst
« Odpowiedź #111 dnia: Czerwca 17, 2015, 11:52:02 am »
http://www.polygon.com/2015/6/16/8791399/mirrors-edge-catalyst-no-guns-ea-electronic-arts

Cytuj
"In Mirror's Edge Catalyst, you won't be using any guns at all," senior producer Sara Jansson told Polygon in an interview today at E3. "We've completely removed that aspect of the game. You can't even pick them up."

Cytuj
"Faith will fight, but she doesn't kill," said Jansson. "Now the fighting is more of an extension of the movement. It builds on the flow. It fits a lot better with the game mechanics. When Faith is in flow, when she stitches together move after move without failing and keeps her momentum going, she's actually invulnerable to bullets. That can keep her out of harm's way. It's only when she stops that she can get hurt."

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Mirror’s Edge Catalyst
« Odpowiedź #112 dnia: Czerwca 17, 2015, 20:52:34 pm »
Cipeczka Jansson opowaida o gierce:
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Grali 13 minut i opowiadają (IGN):
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Hackowanie billboardów i przejścia kamery do TPP przy finiszerach. Trza zobaczyć, by ocenić, ale prawdopodobnie jest to ten moment na trailerze, gdzie Faith w przyciemnionym pomieszczeniu odbija się od ściany i nokautuje przeciwnika.

Interesujący wywiad Eurogamera:
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Nie całe miasto dostępne od początku, o wiele więcej ruchów i przejść z jednego do drugiego, wyścigi na czas z innymi graczami (nie chciał powiedzieć czy ghosty, czy przeciwnicy widziani w czasie rzeczywistym), jakieś gadżety (?).

Czekam na jakiś gameplay, chociaż nagrywany kamerką :mad:


Jeszce kilka słów dorzucił Patrick Bach:

http://uk.ign.com/articles/2015/06/17/e3-2015-mirrors-edge-catalysts-campaign-has-multiplayer-features
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)


I wrażenia DualShockers z dema:
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)



Zapytałem na oficjalnym feju gry czy będzie zmienny cykl dnia i nocy oraz dynamiczna pogoda, czy zależą one od aktualnej misji. Odpowiedzieli:

Cytuj
Hello, Grzesiek. No information on this, but keep an eye on our official channels. No matter the weather though, Faith is always ready.

Ja:
Cytuj
Thanks for your answer. I'm ready too and can't wait till february.

Mirror's Edge:
Cytuj
Very glad to have you. Spread the word. Kruger won't stand a chance against the revolution.

Ja:
Cytuj
I will save the city. I promise.

Mirror's Edge:
Cytuj
The citizens of Glass are depending on you.

 :)
« Ostatnia zmiana: Czerwca 17, 2015, 23:23:31 pm wysłana przez Ryo »

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Mirror’s Edge Catalyst
« Odpowiedź #113 dnia: Czerwca 18, 2015, 08:47:33 am »
Demo z E3 nie jest do publicznego wglądu :mad: Dlaczego, Sara...

Jeszcze ważny element z tych wszystkich wywiadów i wrażeń z dema - dopóki Faith jest w ruchu nie może oberwać żadną kulą od przeciwnika. Dopiero jak się zatrzymamy jesteśmy narażeni na obrażenia.

Aha, premiera w Europie 26 lutego.
« Ostatnia zmiana: Czerwca 18, 2015, 08:51:28 am wysłana przez Ryo »

Devilek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 05-07-2005
  • Wiadomości: 8 220
  • Reputacja: 73
Odp: Mirror’s Edge Catalyst
« Odpowiedź #114 dnia: Czerwca 18, 2015, 15:53:41 pm »


Jeszcze ważny element z tych wszystkich wywiadów i wrażeń z dema - dopóki Faith jest w ruchu nie może oberwać żadną kulą od przeciwnika. Dopiero jak się zatrzymamy jesteśmy narażeni na obrażenia.

Zapowiadają się dynamiczne walki, czyli to co tygryski lubią najbardziej ;)
Do tego będzie można wykorzystać otoczenie, miodzio :)
Yeahh, me and hate that's an odd couple

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Mirror’s Edge Catalyst
« Odpowiedź #115 dnia: Czerwca 18, 2015, 23:16:23 pm »

Devilek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 05-07-2005
  • Wiadomości: 8 220
  • Reputacja: 73
Odp: Mirror’s Edge Catalyst
« Odpowiedź #116 dnia: Czerwca 18, 2015, 23:20:24 pm »
A plebs konsolowy musi czekać do lutego :(
Yeahh, me and hate that's an odd couple

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Mirror’s Edge Catalyst
« Odpowiedź #117 dnia: Czerwca 18, 2015, 23:24:41 pm »
Mogliby jakiś filmik wrzucić z tego dema, ale ponoć nie pozwalali nagrywać.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Mirror’s Edge Catalyst
« Odpowiedź #118 dnia: Czerwca 19, 2015, 08:41:23 am »
http://www.dualshockers.com/2015/06/18/in-mirrors-edge-catalyst-faith-will-get-a-proper-character-progression-more-details-shared/

Cytuj
- There will be proper character development for Faith. She won’t be the same person at the end that she was at the beginning.
- The feel of the city will change during the story. Faith will start as a green and inexperienced free runner, then during the story she will adapt to the city’s change and understand that she has to step up and fight.
- There will be more free roaming than in the first game.
- The city will open up as you progress through the story. At the beginning only a small area will be accessible, then the borders will progressively expand.
- DICE wants to make the game more accessible, but still rewarding for skilled players.
- If you don’t get the perfect timing you’ll still be able to grab on a ledge instead of just falling. If you’re skilled, your running will flow much better and will be faster.
- In the game you can springboard on any object, whereas in the first Mirror’s Edge you could only on certain objects.
- The game is not a full-fledged prequel. It won’t lead exactly to the same plot of the first game, but it will lead to Faith being the same person as she was in the first game.

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: Mirror’s Edge Catalyst
« Odpowiedź #119 dnia: Czerwca 19, 2015, 08:49:37 am »
Ogram z przyjemnoscia. 8)
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'