Moje wrażenia z multi na podstawie pierwszego dnia(20lvl).
Wady:
- LAGI(wieczorem nie dało się grać)
- framerate, 60 klatek w tej grze nie ma i nic mnie do tego nie przekona,
- dźwięk - gram na słuchawkach i jestem w szoku. Przeciwnicy poruszają się bezgłośnie bez Ninja PRO, lokalizacja źródła dźwięku jest gorsza niż w CoD4, bronie bez wyrazu - ogólnie dźwięk ssie straszliwie.
- respawny na małych mapach w domi to nieporozumienie, gracze drużyny przeciwnej pojawiają się dosłownie na naszych oczach. Do tego punkty w Domi są przejmowane zbyt szybko, bardzo często dochodzi do przejęcia wszystkich przez jeden team i robi się chaos. Częściowo wynika to z kolejnej wady, którą są...
- gracze, rozumiem że nowa gra, nieznane mapy - ale kampa jest w tej grze straszliwa,
- wyposażenie - dla normalnego gracza całkowicie nieprzydatne, nie mam zamiaru biegać jak ciota z kamerami, czujnikami ruchu, gejmorami, itd. Na S&D spotkałem sie już z trzema(!) kamerami pilnującymi jednego BSa - podchodzisz do planta, w każdym rogu kamera - zero graczy przeciwnika. Ci siedzą z tyłu i tylko czekają aż zaczniesz podkładać lub obrócisz się plecami. Public S&D z tymi gównami będzie niegrywalny.
- sterowanie, jak dla mnie za wolne, gram na czułości 10, która odpowiada mniej więcej poziomowi 6-7 z CoDów od IW.
- nóż jest przegięty, w swej podstawowej formie działa jak commando mini, trochę mniejszy zasięg ale i tak zdecydowanie zbyt duży.
- do tego mniejsze i większe problemy z party, matchmakingiem, theather mode, itd.
Zalety:
- recoil,
- statystyki, dodatki, masa rzeczy do odblokowania, które zapewnią sporo zabawy,
- fizyka granatów jest znacznie lepsza niż we wcześniejszych CoDach,
- mapy, Nuketown to porażka, ale reszta wygląda całkiem grywalnie,
- mnogość trybów
- perki nie wydają się być przesadzone jak w poprzednich CoDach, ale to może jeszcze się zmienić.
Podsumowując:
gra ma potencjał na bycie bardzo dobrym tytułem w multi. Jednak Treyarch musi załatać/poprawić błędy, które w tej chwili niszczą rozgrywkę. Wczoraj na serwerach(wersja PS3) w szczytowym momencie było ponad 800 tysięcy ludzi. Część problemów wynika pewnie z obciążonych serwerów, ale sporo jest też do poprawy w temacie mechaniki i gameplayu.
CoD4 też początkowo był niegrywalny - Treyarch strasznie się chwali, że słucha graczy. Teraz, po premierze gry mają szansę to udowodnić...
Wiadomość scalona: [time]Listopad 10, 2010, 10:25:28 am[/time]PS3 is confirmed to run at 540p, Xbox runs at 720p native on BO.
PS3 version also runs at 30 frames, whereas the xbox version is 60 frames consistently.
Nie wiem ile w tym prawdy, ale nadal nie mogę uwierzyć, że kupiłem to gówno.
Jeśli to się potwierdzi...
Włączając grę, moje pierwsze wrażenie było takie, że gram w Battlefielda - już wiem dlaczego.
Jeśli framerate nie wynika z obciążenia serwerów to mamy do czynienia z wybrakowanym produktem.
Dla mnie definicją CoDa w multi jest 60 klatek, które czuć na każdym kroku w serii MW.
W BO mamy coś pomiędzy - nie wygląda mi to na zalockowane 30fps, framerate skacze, musimy poczekać na dokładną analizę...