To wina gry. Wytlumacz mi w takim razie czemu MW 2 i BO byl/jest takim lag-festem na PC? Wina PC?
PSN i XBL korzystaja z innych protokolow i innych systemow, wiec kod sieciowy jest troche inny, ale nadal obie gry opieraja sie na p2p. Poza tym z tego co widze to problemy sa glownie z serwerami Activision i netcodem.
Tez troche korzystalem z feature'u zwanego PSN i dziwne, ze w wiekszosci gier nie mialem problemow, a gralem w MW 1, BC 2, Wipeout, KZ 2, MAG. Jesli tamte gry dzialaja w porzadku, to czemu niby problemy BO to problemy PSN? Jesli PSN by powodowal problemy [co jest praktycznie fizycznie niemozliwe] to inne gry tez by cierpialy.
Naprawde nie rozumiem ludzi, ktorzy probuja sobei uzasadnic oplaty za XBL. A to, ze gra chodzi lepiej na X0 i XBL to pewnie dlatego, ze byla na pod ta platforme pisana i na niej testowana.
Wiadomość scalona: [time]Listopad 26, 2010, 11:47:49 am[/time]A teraz niech ktoś mi powie jak to działa. 10 lat temu grało się w multi na modemie w Blooda, a później w quake 1, czy Unreala i wszystko działało spoko. Teraz mamy kilkaset razy szybsze łacza, dużo lepsze algorytmy transferu danych i ogólnie telekomunikacyjne, są specjalne platformy online jak Live czy PSN, a gry tak czy siak lagują w multi. Nie mogę tego pojąć.
Proste- brak dedykow, algorytmy przeciw hakierskie, ktore utrzymuja polaczenie z serwerem matka, statystyki update'owane real-time z serwerem matka, algorytmy synchronizacji p2p by kazdy mial podobna, wzglednie plynna rozgrywke, systemy ochrony przez wyjsciem hosta itd. Do tego bardziej zaawansowane mechanizmy kolizji i hitboxy.