Autor Wątek: Mortal Kombat 9  (Przeczytany 170438 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #560 dnia: Kwietnia 24, 2011, 11:35:27 am »
A jak odblokować Quan-Chi?
Za przejście story mode dostaje się Quan Chi i Cyber Sub Zero

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #561 dnia: Kwietnia 24, 2011, 11:57:52 am »
Hacker reveals Mortal Kombat DLC character, Scarlet


el becetol

  • Gość
Odp: Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #562 dnia: Kwietnia 24, 2011, 14:36:48 pm »
jak dla mnie to najlepsza bijatyka w którą grałem od czasu tekkena 3. ilość contentu, tfu, kontentu, jest powalająca. gram trzy dni, przeszedłem story, 175 walk w challenge tower, odblokowałem grubo ponad połowę krypty, a nie widziałem jeszcze wszystkich fatali, ani jednego bablity, nie wspominając od tego że nawet nie zacząłem tego od czego zaczyna się każdą bijatykę - czyli practice i sprawdzenia ciosów, a potem przechodzenia ladder każdym po kolei. no i jeszcze cały online został, którego nie da się na razie sprawdzić. na chwilę obecną daje tej grze dychę, ale to ocena wstępna, bo gra mnie wgniotła w ziemie. jak online odpali to się zobaczy czy gra ma wystarczająco głębi na maksymalną ocenę. btw. zjebała mi się klawiatura więc nie będę się rozpisywał, wracam grać  8)

ps. trofeum gain mastery of all fighters  :lol: :lol: :lol:
żeby zrobić mastery jednej postaci trzeba:

-100 victories
-100 -alities
-150 x-rays
-10,000 pints of blood spilled
i
-24 hours of playtime

24 godziny razy 28 postaci równa się 672 godziny. lolzord. odpuszczam  8)

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #563 dnia: Kwietnia 24, 2011, 14:50:09 pm »
24 godziny razy 28 postaci równa się 672 godziny. lolzord. odpuszczam  Cool
A odpalenie practice daną postacią i zostawienie na 24h wchodzi w grę?

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 136
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #564 dnia: Kwietnia 24, 2011, 15:11:47 pm »
Ja już nowgo mortala oceniłem w dziele oceny gier na Xboxa360
Kompletnie sie nie zgadzam z twoją opinią..

Nie mam jeszcze wszystkiego w MK zaliczonego, więc narazie się rozpisywał nie będę
Gdybym jednak miał oceniać już teraz, gra dostałaby 10-
(Ale też jakimś fanatykiem bijatyk nie jestem bo jedyne które mi sprawiały radochę to seria MK i Tekken)

Gra ma tylko dwie wady moim zdaniem:
- wszystkie "dobre" postacie ludzkie są bez charakteru. (W porównaniu z filmowymi odpowiednikami wyglądają żałośnie..) Na przykład taki Raiden:
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
- widać kompresję na filmikach w story mode (ps3)
I tyle. no może jeszcze szkoda, że bossowie są niegrywalni.. Cała reszta to czysty miód :)

(A po dłuższym ograniu stwierdzam, że tylko smoke, goro i kahn są przegięci- nawet kintaro jest nieźle zbalansowany :p )
 
Czyli sądząc po twojej ocenie jest to jedna z najlepszych gier w jakie w życiu grałeś? Ja taką ocena moge wystawic tylko grze perfekcyjnej a taką MK dla mnie nie jest.

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #565 dnia: Kwietnia 24, 2011, 15:43:59 pm »
Czyli sądząc po twojej ocenie jest to jedna z najlepszych gier w jakie w życiu grałeś?
Tak  :)
Jak na bijatykę ta gra jest moim zdaniem niemal doskonała. Wiadomo, że zawsze można oczekiwać więcej- więcej ciosów, postaci, fatali itd.. Ale z takim podejściem nigdy się człowiek nie doczeka gry na dychę.

pachu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 10-12-2006
  • Wiadomości: 2 886
  • Reputacja: 20
Odp: Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #566 dnia: Kwietnia 25, 2011, 16:53:02 pm »
Ale wam zazdroszczę, ja musiałem uiścić 300zł mandatu i nie ma na Mortala :(
Ograł ktoś dość dobrze moich ulubieńców - Noob'a i Ermac'a ? Bo czytałem na necie, że Noobem ciężko się postarać o coś naprawdę fajnego ?

wsciekly_blondyn

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2004
  • Wiadomości: 4 054
  • Reputacja: 25
Odp: Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #567 dnia: Kwietnia 25, 2011, 21:43:49 pm »
Po kilku dniach ostrego grania na wstepie moge powiedziec ,ze to jest najlepsza bijatyka na ta generacje konsol (jak na razie)
Na poczatku proponowal bym wszystkim  wejsc w opcje trening-tutorial i zapoznac sie z systemem walki i tu wracamy do podstaw(MK I II III czuc ten klimat)  ciosy spacjalne nie zostaly zmienione zostalo po staremu tylko wykonanie sie zmienilo (np.Liu i jego rowerek jest teraz nieco trudniejszy do wykonania)
sa kombosy podstawowe dla danej postaci lecz sa slabe i krotkie i ,zeby cos konkretnego zrobic to trzeba w PRAKTISIE troche  godzin przegrac ,ale wiadomo ,ze na zywym przeciwniku lepiej trenowac.
Animacja daje rade  jest lepsza niz to co nam prezentowano jeszcze rok temu  ,widac ,ze ciosy zwylke roznia sie w wiekszosci u naszych zawodnikow.
Akcje x-ray mozna jeszce przedluzac kombosem o ile jeszcze oponentowi zostalo cos hp :D
I tu przy GAMEPLAYU stawiam duzy plus jest bardzo dobrze.
Tu bedzie nastepny plus muzyka w Mortalu niszcy doslownie i w przenosnie jako ,ze posiadam sprzecik denona i ''pare'' glosnikow to muzka i odglosy w grze brzmia kapitalnie  i o ile odsluchiwanie trakow z aren wczesniej wybiorczo na youtubie nie robilo jakiegos wiekszego to w grze jako calosc robi wrazenie  jest morocznie i czuc tu Mortalowy Klimat odglosy lamanych kosci ,wyprowadzanych ciosow naprawde ,ze jeszcze raz to napisze  robi wrazenie.
Podkladane glosy po fajterow naprawde brzmi swietnie szcegolnie w trybie story glos Scorpiona mnie rozjebal tak samo jak Quan Chi.
Jesli chodzi o grafike jest dobrze postacie wykonane swietnie ,a juz te niektore drugie stroje to robia wrazenie tak jak areny jedyny minus to grafa w story mode na zblizeniach silnik "anrila'' nie daje rady i nasycenie kolorow w ps3 jest slabsze niz wna iksie ,ale za to sa szybsze loadingi :P
Tym czym ta gra rozpierdale reszte konkurencji to masa trybow   story ,challange tower ,testy czy tag  team ,ktory moim zdaniem jest najlepszy w tej grze moze dlatego ,ze spedzilem  w nim najwiecej czasu grajac z bratem, a jescze zostaje zabawa w krypcie i multi ,ktorego jeszcze nie sprawdzalem...
Nowy mortal  ma takie pierdolniecie jak x-ray Starajkera dostalem to czego chcialem ,a nawet jeszcze wiecej i smialo moge powiedziec ,ze jesli ma wychodzic duzo dlc to biore wszystkie.
Jesli SF4 dostaje oceny w granicach 9 oczek to MK9 powinien dostac wiecej gdyz nie dosc ,ze jest lepsza bijatyka to jest jeczcze lepsza ...GRĄ
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
ps.Jesli chodzi o masterowanie jakis zawodnikow to Nooba musialem sobie odpuscic :evil:  fajne ma cosy specjalne ,ale dżaglowac nim ciezko
Ermac juz duzo lepszy ,ale on nie dla mnie ja gram

 Nightwolfem
 
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

pachu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 10-12-2006
  • Wiadomości: 2 886
  • Reputacja: 20
Odp: Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #568 dnia: Kwietnia 25, 2011, 23:56:07 pm »
Gitara, trzymam Cię wściekły za słowo, chociaż już po demku wiedziałem, że to po prostu gra zajebiście dobra. Wie ktoś, czy we Wrocku w Empiku lub MM jest Mortal, a jak tak to w jakich cenach ??

el becetol

  • Gość
Odp: Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #569 dnia: Kwietnia 26, 2011, 09:54:36 am »
24 godziny razy 28 postaci równa się 672 godziny. lolzord. odpuszczam  Cool
A odpalenie practice daną postacią i zostawienie na 24h wchodzi w grę?

Może i tak, ale to i tak daje konsole włączoną non stop przez miesiąc. No i potem jeszcze wszystkimi porobić te zwycięstwa i fatale.

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Co chwilę rozwala mnie jaka ta gra jest dopracowana i ile ma smaczków dla fanów.

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #570 dnia: Kwietnia 26, 2011, 11:23:07 am »
Po wygraniu którejś z ukrytych walk dostaje się kostium postaci z którą się walczyło, czy nic?

Trzeci odcinek serialu  :) Nawet Ed Boon się pojawił..

el becetol

  • Gość
Odp: Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #571 dnia: Kwietnia 26, 2011, 11:45:48 am »
Po wygraniu którejś z ukrytych walk dostaje się kostium postaci z którą się walczyło, czy nic?

Nie wiem bo dostałem w dupę. :oops: Ale za wygranie rundy 2000 monet. Ciekawe ile za flawlessa by było.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 136
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #572 dnia: Kwietnia 26, 2011, 12:15:35 pm »
Nie dostaje się żadnego stroju Madman.

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #573 dnia: Kwietnia 26, 2011, 12:25:35 pm »
Ale lipa.. Pozostaje czekać na dlc  :-?

wsciekly_blondyn

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2004
  • Wiadomości: 4 054
  • Reputacja: 25
Odp: Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #574 dnia: Kwietnia 26, 2011, 17:54:27 pm »

Jeszcze kilka sekretow w krypcie :P

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #575 dnia: Kwietnia 26, 2011, 18:37:52 pm »
Są już jakieś combo movies ?  :roll:

wsciekly_blondyn

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2004
  • Wiadomości: 4 054
  • Reputacja: 25
Odp: Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #576 dnia: Kwietnia 26, 2011, 19:26:06 pm »
Są już jakieś combo movies ?  :roll:
Sa ,ale tylko z  praktisa


Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #577 dnia: Kwietnia 26, 2011, 19:31:20 pm »
Coś dla noob'a? Jeżeli działają w prac, to i vsie się sprawdzą.

wsciekly_blondyn

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2004
  • Wiadomości: 4 054
  • Reputacja: 25
Odp: Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #578 dnia: Kwietnia 26, 2011, 20:51:53 pm »
Coś dla noob'a? Jeżeli działają w prac, to i vsie się sprawdzą.

pachu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 10-12-2006
  • Wiadomości: 2 886
  • Reputacja: 20
Odp: Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #579 dnia: Kwietnia 28, 2011, 15:23:43 pm »
Maaaam!!! i gram :)
Wszystko już w sumie zostało powiedziane w tym temacie gra na 10. Nie wiem za co mam się zabrać, tyle trybów :P :roll:

el becetol

  • Gość
Odp: Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #580 dnia: Kwietnia 28, 2011, 16:00:26 pm »
Te kombo movies powyżej można olać bo są robione w praktyce na nieskończonym pasku ex.

Trochę sobie wczoraj posiedziałem i faktycznie postaciami takimi jak Ermac można bez problemu wbijać mid screen komba na ponad 30% (bez exów), a pod ścianą to juz w ogóle bajka. Noobem jest dużo trudniej. Sam postanowiłem dopracować Strykera, jakoś najbardziej mi pasuje styl "police brutality".  8) Mam juz kilka kombosów na koło 35 % (mid screen bez exów) i ścian na 40%, ale jeszcze słabo ze skutecznością. Trzeba jeszcze poćwiczyć zanim ten online wróci.

Ogólnie tak jak patrzyłem wyrywkowo na kilka postaci to mają po jednej sensownej wybitce, dwie wybitki z przeprogramowanych kombosów i jednego sensownego stojącego mida do rozbijania niskich bloków... i o to będą się rozbijać walki online. Sam postanowiłem nie używać ex wersji ciosów, wole zbierać do x-raya. Został mi jeszcze tower do skończenia i ladder 5 osobami, potem się porządniej wezmę za practice




Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #581 dnia: Kwietnia 29, 2011, 18:53:52 pm »
Oglądałem raptem kilka Babylity i muszę powiedzieć, że dają radę. Miałem banana na ryju :) (np. Sub-zero i Kano).

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #582 dnia: Kwietnia 29, 2011, 22:11:42 pm »
Oglądałem raptem kilka Babylity i muszę powiedzieć, że dają radę. Miałem banana na ryju :) (np. Sub-zero i Kano).
to ja jeszcze nie widziałem a gre mam już ponad tydzień :P

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #583 dnia: Kwietnia 29, 2011, 22:17:09 pm »
Kupiłbym szpila, ale z tak chujowym onlajnem nie bedzie co robic po ukonczeniu singla.
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

Patosław

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 18-01-2008
  • Wiadomości: 5 929
  • Reputacja: 147
  • Demons Souls <3
Odp: Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #584 dnia: Kwietnia 29, 2011, 22:56:51 pm »
Dobra pograłem trochę, wszystko spoko, ale opinie, że to najlepsza bijatyka? Przecież to jest jakaś herezja.

Story mode i wszystkie te tryby single player może i są zajebiste, ale nie oszukujmy się, to tylko dodatek do bijatyki.

O balansie jeszcze nie można powiedzieć nic, ta gra dopiero co wyszła, minie trochę czasu zanim ludzie ograją się na poważnie i wtedy dopiero będzie można o tym rozmawiać. Kod sieciowy z tego co mi wiadomo jest równie wyje**ny jak w grach od SNK.


« Ostatnia zmiana: Kwietnia 29, 2011, 23:29:59 pm wysłana przez Patosław »

wsciekly_blondyn

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2004
  • Wiadomości: 4 054
  • Reputacja: 25
Odp: Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #585 dnia: Kwietnia 30, 2011, 08:55:37 am »
Oglądałem raptem kilka Babylity i muszę powiedzieć, że dają radę. Miałem banana na ryju :) (np. Sub-zero i Kano).
Wyglad malego Kratosa  i Cyber Sub'a mnie rozjebal
 :rotfl:

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #586 dnia: Kwietnia 30, 2011, 18:46:43 pm »
„Przeszedłem” Mortal Kombat
Challenge tower, story mode, ladder i inne pierdoły pozaliczane :]
Więc się wypowiem, bo może akurat ktoś się jeszcze waha przed kupnem.

Gdybym miał wystawić ocenę byłoby to 10-

Grafika 9
Wiele elementów jest jedynie dobrych (część fxów w słabych rozdzielczościach, średnie shadery i tekstury), ale podczas rozgrywki wszystko wygląda ładnie i spójnie. Elementy które odgrywają kluczową role w grze są bardzo dobrze wykonane. Krew wygląda i zachowuje się świetnie -na jednej z aren stając pod cieknącą z wnęki krwią, można zobaczyć jak odbija się ona od postaci stopniowo ją plamiąc.. W dodatku krew przeciwnika zostaje na naszej postaci. Fajnie to wygląda po walce z Reptilem, gry np Millena ma całą zielną gębę od jego "krwi"  :P , na postaciach zostają obrażenia, które nie tylko zmieniają tekstury na zakrwawione, ale i podmieniają cały model postaci na zniszczony. Kończyny latają w powietrzu a krew chlapie na ekran, co sprawia że ta stylizowana grafika jest bardzo przyjemna w odbiorze.
Dźwięk 9
Przed premierą nasłuchałem się jakichś promujących grę techniawek, które mi osobiście bardzo się nie podobały.. Dlatego byłem nastawiony raczej mało optymistycznie. Jednak utwory w samej grze nie są utrzymane w tych klimatach i co za tym idzie, świetnie pasują do tego co dzieje się na ekranie. Niektóre kawałki są rewelacyjne. Dźwięki łamanych kości, trzepoczących ubrań i chlapiącej krwi też wykonane są równie dobrze.
Grywalność 10
Może i system walki nie jest rozbudowany w takim stopniu jak chociażby ten z tekkena.. Ale to nie przeszkadza w tym by był równie grywalny. Mam już dziesiątki godzin gry za sobą i jedynie trzy postacie opanowałem w zadowalającym stopniu. Co chwila jednak odkrywam nowe możliwości łączenia ciosów w combosy, więc z radością stwierdzam, że opanowanie systemu walki na poziomie godnym „hardcorowego gracza”, zajmie jeszcze sporo czasu :)
Postacie wydają się być też dobrze zbalansowane, bo nie licząc bossów, bodajże tylko smoke wydał mi się przegięty.

Ilość dodatków i trybów gry jest przytłaczająca. Mnóstwo czasu zajęło mi wykupienie całej krypty, odkrycie fatali i wyzwań w challenge tower. Inni twórcy bijatyk powinni brać przykład z tej gry. Tryb fabularny dla mnie, z perspektywy fana, był bardzo udany i sprawiał masę radochy. Gra jest trudna i miejscami bardzo wymagająca. Warto też wspomnieć o tym, że twórcy ukryli w nowym mortalu sporo smaczków dla fanów- ukryte walki z postaciami, „toasty!” itd.
Jeśli miałbym wymienić minusy, znalazłyby się wśród nich jedynie graficzne niedoróbki o których wspomniałem wcześniej i mimo wszystko brak grywalnych bossów w trybie VS i pozostałych postaci przewijających się w grze.
Żadna bijatyka od czasu Tekkena 3 nie sprawiła mi tyle radochy.
 
Marsz do sklepu po swoją kopię gry.  ;)

luk

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 06-05-2007
  • Wiadomości: 171
  • Reputacja: 0
  • PSN: splintersPL
Odp: Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #587 dnia: Maja 01, 2011, 12:43:41 pm »
Ja już wtopiłem swoje 130zł na mortala, bo trafiłem na jakiegoś dziada(computronix45) na allegro, który kusił wyjątkowo niską ceną :/ Mam nadzieję, że za drugim razem gra przyjdzie. Łącznie Mortal mnie kosztował 310zł ! Swego czasu Tekken 3 mnie sponiewierał. Jak mortal chodź w połowie będzie tak dobry to sram na te 300zł. Wkrótce widzimy się online :D

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 136
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #588 dnia: Maja 01, 2011, 17:45:33 pm »
„Przeszedłem” Mortal Kombat
Challenge tower, story mode, ladder i inne pierdoły pozaliczane :]
Więc się wypowiem, bo może akurat ktoś się jeszcze waha przed kupnem.

Gdybym miał wystawić ocenę byłoby to 10-

Grafika 9
Wiele elementów jest jedynie dobrych (część fxów w słabych rozdzielczościach, średnie shadery i tekstury), ale podczas rozgrywki wszystko wygląda ładnie i spójnie. Elementy które odgrywają kluczową role w grze są bardzo dobrze wykonane. Krew wygląda i zachowuje się świetnie -na jednej z aren stając pod cieknącą z wnęki krwią, można zobaczyć jak odbija się ona od postaci stopniowo ją plamiąc.. W dodatku krew przeciwnika zostaje na naszej postaci. Fajnie to wygląda po walce z Reptilem, gry np Millena ma całą zielną gębę od jego "krwi"  :P , na postaciach zostają obrażenia, które nie tylko zmieniają tekstury na zakrwawione, ale i podmieniają cały model postaci na zniszczony. Kończyny latają w powietrzu a krew chlapie na ekran, co sprawia że ta stylizowana grafika jest bardzo przyjemna w odbiorze.
Dźwięk 9
Przed premierą nasłuchałem się jakichś promujących grę techniawek, które mi osobiście bardzo się nie podobały.. Dlatego byłem nastawiony raczej mało optymistycznie. Jednak utwory w samej grze nie są utrzymane w tych klimatach i co za tym idzie, świetnie pasują do tego co dzieje się na ekranie. Niektóre kawałki są rewelacyjne. Dźwięki łamanych kości, trzepoczących ubrań i chlapiącej krwi też wykonane są równie dobrze.
Grywalność 10
Może i system walki nie jest rozbudowany w takim stopniu jak chociażby ten z tekkena.. Ale to nie przeszkadza w tym by był równie grywalny. Mam już dziesiątki godzin gry za sobą i jedynie trzy postacie opanowałem w zadowalającym stopniu. Co chwila jednak odkrywam nowe możliwości łączenia ciosów w combosy, więc z radością stwierdzam, że opanowanie systemu walki na poziomie godnym „hardcorowego gracza”, zajmie jeszcze sporo czasu :)
Postacie wydają się być też dobrze zbalansowane, bo nie licząc bossów, bodajże tylko smoke wydał mi się przegięty.

Ilość dodatków i trybów gry jest przytłaczająca. Mnóstwo czasu zajęło mi wykupienie całej krypty, odkrycie fatali i wyzwań w challenge tower. Inni twórcy bijatyk powinni brać przykład z tej gry. Tryb fabularny dla mnie, z perspektywy fana, był bardzo udany i sprawiał masę radochy. Gra jest trudna i miejscami bardzo wymagająca. Warto też wspomnieć o tym, że twórcy ukryli w nowym mortalu sporo smaczków dla fanów- ukryte walki z postaciami, „toasty!” itd.
Jeśli miałbym wymienić minusy, znalazłyby się wśród nich jedynie graficzne niedoróbki o których wspomniałem wcześniej i mimo wszystko brak grywalnych bossów w trybie VS i pozostałych postaci przewijających się w grze.
Żadna bijatyka od czasu Tekkena 3 nie sprawiła mi tyle radochy.
 
Marsz do sklepu po swoją kopię gry.  ;)

Za grafe u Ciebie spodziewałem się mniejszej noty ;). Natomiast grywalność 10 to ma gra, w którą jak gram to nic mnie nie interesuje, absolutnie nic (nawet czynności fizjologiczne schodzą na dalszy plan, oczywiście w granicach rozsądku). A jedyna giera jaką grałem w życiu z takim pokładem rajcowności była piłka Konami Winning Eleven 4 (mortal jej do pięt nie dorasta). Z oceną się nie zgadzam (przesadziłeś zdecydowanie). Bardzo dobra giera, ale w żadnym wypadku nie wybitna.

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #589 dnia: Maja 01, 2011, 18:44:23 pm »
Pisząc o grafice zwracałem głównie uwagę na to jak wiele technologicznie skomplikowanych bajerów twórcy musieli osiągnąć. Zauważ, że tutaj postać to nie tylko oteksturowany model 3d, ale też osobny model dobrze wyglądającego szkieletu/kości, modele organów wewnętrznych, oraz osobny model ukazujący same mięśnie. Ponadto każdy z tych modeli poddany zostaje deformacjom, kości się łamią, ubrania rozdzierają, przetarta skóra odsłania mięśnie aż do kości a pęknięta czaszka ukazuje mózg. U niektórych postaci oczy są podpuchnięte pod koniec walki, rozerwana skóra na policzkach odsłania szczękę itd.. Nawet po podpaleniu skóra zmienia się na zwęgloną. 
O ile w innych bijatykach postać to jeden oteksturowany model, tak tutaj do jednej postaci przygotowano co najmniej 5 modeli, zwykły, mięśni, kości i zniszczonych ubrań/skóry oraz organów wewnętrznych. W dodatku postacie plamią się podczas walki krwią/kwasem przeciwnika.. Więc takie rzeczy po prostu wypada docenić :P O ile zgadzam się z tym, ze wiele elementów jest wykonanych jedynie poprawnie, tak te które są kluczowe dla mortal kombat, zrobiono rewelacyjnie.

Kilka screenów z elementami o których pisałem. Żądam takich detali w nowym God of War. W końcu Kratos miał teraz okazję się trochę podszkolić 8):
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

No i o ile nad grafiką można się spierać, tak nad subiektywną oceną całości już nie bardzo, także wg mnie nowy mortal kombat to gra prawie doskonała, wg ciebie daleko jej do tego. I tyle, gusta :)

Gregory

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 31-01-2006
  • Wiadomości: 95
  • Reputacja: 0
  • X360
Odp: Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #590 dnia: Maja 01, 2011, 21:26:07 pm »
ja dla tej gierki specjalnie zmieniłem pada na nową wersje z poprawionym krzyżakiem (X360)... Nie wiem jak bym w to grał na starym padzie... Gałką za bardzo się nie da a krzyżak w starej wersji to dramat...

Ile jest zadan w challenge tower? Jestem teraz jakos na 130 wyzwaniu...

Kurna Shao Khan to masakrator... Do tej pory udało mi sie go pokonac tylko Liu Kangiem i Raidenem.... na normalu.... Liu Kangiem cały czas strzelałem fire ballami i było to mega tanie a Raidenem teleport strzał w jape itd:-)

Inymi postaciami nie wiem jak go przejsc... Scorpionem nie dałem rady

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #591 dnia: Maja 01, 2011, 22:27:06 pm »
Ile jest zadan w challenge tower? Jestem teraz jakos na 130 wyzwaniu...
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Shao Khan z tego co zauważyłem najbardziej wymagający był w story mode.. Rozpocząłem ten tryb grając na hardzie i chyba z godzinę musiałem powtarzać walki z nim zanim udało mi się go rozwalić  :roll:
BTW.. Widzieliście, że gracze xboxowi mogą sobie grać bossami po zhakowaniu gry?  :mad:

(rekompensata za kratosa?  :lol:)

el becetol

  • Gość
Odp: Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #592 dnia: Maja 02, 2011, 09:58:51 am »
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Szczerze mówiąc trochę mnie nudzi ten tryb tower. Co pięć walk zmiana postaci to nawet nie chce się uczyć nowych ciosów, tylko szybko próbujesz przeleźć to podstawami, a granie na jana powoduje irytacje. Postanowiłem robić sobie 10 misji dziennie, bo jak gram w to dłużej to się czuję jakbym jakiś obowiązek spełniał, a nie grał dla przyjemności. 

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #593 dnia: Maja 03, 2011, 13:15:35 pm »
Szczerze mówiąc trochę mnie nudzi ten tryb tower. Co pięć walk zmiana postaci to nawet nie chce się uczyć nowych ciosów, tylko szybko próbujesz przeleźć to podstawami, a granie na jana powoduje irytacje. Postanowiłem robić sobie 10 misji dziennie, bo jak gram w to dłużej to się czuję jakbym jakiś obowiązek spełniał, a nie grał dla przyjemności. 
Połącz sobie granie w ladder i challange tower.. Tym zawodnikiem którym akurat przechodzisz wyzwania graj też w ladder.. Na pewno nie będzie wtedy nudno  :P

Kolejny odcinek serialu. Mam wrażenie, że każdy tworzony jest przez innego reżysera..

Legrad

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2007
  • Wiadomości: 1 012
  • Reputacja: 25
Odp: Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #594 dnia: Maja 06, 2011, 01:17:10 am »
Kilka fajnych akcji zwlaszcza ok 16 min ,zawsze mozna cos podpatrzyc  ;)


Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 136
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #595 dnia: Maja 06, 2011, 10:29:22 am »
Kilka fajnych akcji zwlaszcza ok 16 min ,zawsze mozna cos podpatrzyc  ;)


Nawet fajnie grają ;).

Powiem tylko, że Johnny jest troche za mocny, ale to dobrze bo to moja ulubiona postać :grin:. Po jego Xray jak wylądujesz przy ścianie to nawet blisko 80% energii nie twoje :o.

Przykłady:





Smoke, Cyrax, Kitana i Scorpion też konkretnie dają rade. Tym ostatnim zalicznie gry na najwyższym poziomie arcade, czy wygranie ostatniej walki w wieży wyzwań nie sprawiło mi żadnych trudności 8).









Na koniec banalne akcje Ermaca za bardzo dużo energii.





« Ostatnia zmiana: Maja 06, 2011, 12:06:35 pm wysłana przez Kyokushinman »

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #596 dnia: Maja 09, 2011, 11:48:38 am »

Jacek84

  • Gość
Odp: Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #597 dnia: Maja 09, 2011, 18:00:03 pm »
Kyokushinman jak to zobaczy to się chyba zesra tęczą.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 136
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #598 dnia: Maja 09, 2011, 19:03:04 pm »
Kyokushinman jak to zobaczy to się chyba zesra tęczą.
Nic mi się nie stało, ale lepsze one są niż 80% w wiadomo jakim dziale :troll:

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #599 dnia: Maja 09, 2011, 19:32:47 pm »
Kyokushinman jak to zobaczy to się chyba zesra tęczą.
Nic mi się nie stało, ale lepsze one są niż 100%, które wrzucałem w wiadomo jakim dziale :troll:
Fixed.