Przecież nie może być tak, że postać po wybiciu przez Yoho kolegi Yuki będzie inaczej się zachowywać niż, gdy knee jest JS. Tak samo sprawa ma się z floatami. Niby przy DLC ma być inaczej, ale już O,m-ShRm,BC ma to inaczej wyglądać....
Toż to oni by grę tworzyli przez lat 16.
Animacja juggles (i nie tylko zresztą) w VF jest sztywniejsza, niż u takiego DoA (nie znaczy to, że gorsza), ale na pewno nie żałosna, jak KRTT twierdzi.
Co do upadków, to KRTT nie liczy flipów.... A podobne upadki....
sigh....wygląda na to, że tylko animacja GT5 ma aprobatę u niego.
Animacja MK, jest specyficzna. Podobnie sprawa przy SF IV wygląda. Niby wszytko płynnie, ładnie, ale przy niektórych ciosach, grający ma wrażenie jakby to była generacja PSX i ogólnie dana gra otrzymała tylko nową szatę, a płynność pozostała ta sama - tu dobrym przykładem jest SSF2T HD.
Niemniej, idzie się przyzwyczaić, i ogólnie całość robi bardzo pozytywne wrażenie.
Zobaczycie, że w ogólnym rozrachunku MK w kwestii grafiki wypadnie porządnie, pomimo faktu, że animacja momentami wygląda gorzej niż w pierwszym DoA na sprzętach sprzed dwóch generacji.