Autor Wątek: Killzone 3  (Przeczytany 629827 razy)

0 użytkowników i 10 Gości przegląda ten wątek.

sieq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-09-2006
  • Wiadomości: 2 850
  • Reputacja: 16
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #360 dnia: Maja 24, 2010, 10:56:04 am »
ŁOT? Chodzi o to że jak ruszasz padem to obrazek staje się widoczny jakby pod kątem?

Mrocz

  • Gość
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #361 dnia: Maja 24, 2010, 11:10:08 am »
ŁOT? Chodzi o to że jak ruszasz padem to obrazek staje się widoczny jakby pod kątem?

Taaa... Też mam czasem takie wrażenie, że ten obrazek jest w 3D...

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #362 dnia: Maja 24, 2010, 11:38:31 am »
Wkurza mnie ten cały hype na 3D. Kiedyś był hype na FHD ale na szczęście deweloperzy poszli po rozum do głowy i wolą tworzyć w 720p, bo mogą zaoszczędzoną moc przeznaczyć na inne graficzne bajery. Teraz temat powraca jak bumerang tyle, że w postaci 3D. Malo kto ma sprzęt aby z tego skorzystać, ale producenci ostro się w to pchają. Szansa na konkretne dopracowanie KZ3 pod względem graficznym oddala się przez takie pierdoły. Nie jestem w stanie tego zrozumieć. To samo zapewne będzie z GT5. :-?
Myslisz, ze ktos by kupowal telewizory 3D jakby nie mogl ich uzywac? Po to robia filmy, gry oraz stacje tv w 3D by zwiekszyc popyt na telewizory - logiczne. A o oprawe sie nie martwcie. Po pierwsze 3D nie jest mocozerne! [nie czytajcie jakis glupich serwisow], a po drugie tryb 2D nie cierpi przez 3D, baa moze nawet zyskac, bo tworcy uznaja, ze fajnie jakby podzielic klatki w 3D zamiast zmieniac rozdzialke - wtedy tryb 2D dostaje 60 fps :), co jest wazniejsze dla mnie. Ale nie liczcie na 60 fps w Killzone 3, zbyt wiele usprawnien wprowadzili by to mogli zmiescic w 60Hz.

A multi na pewno bedzie kozackie i w koncu bede mogl w nie grac przez Move. Precyzja bedzie zajebista, a tylko to w multi sie liczy ;] [no i FPS'y, ale tu nie mam wyboru :p]

Cytuj
Macie pomysły co możnaby jeszcze usprawnić lub dodać do tego silnika?
Bo wygląda na to, że ta gra będzie już szczytem możliwości PS3...
Wiele rzeczy, wiecej real-time swiatel, lepsze shadowmapy [juz confirmed], MLAA, prawdziwe wolumetryczne oswietlenie, a nie sciemniane jak w KZ 2 [bo god-rays byly np w hangarze czy na pustyni], wiecej iskier i particles, lepsza geometria, poprawione shadery [halo GOW 3 :)], woda z fizyka, lepsze przejscia animacji, lepsze efekty krwi, alpha textures w wyzszej rozdzielczosc, prawdziwy HDR, a nie bloom itd itp
« Ostatnia zmiana: Maja 24, 2010, 11:57:36 am wysłana przez KKRT »

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #363 dnia: Maja 24, 2010, 11:46:51 am »
Cytuj
Macie pomysły co możnaby jeszcze usprawnić lub dodać do tego silnika?
Bo wygląda na to, że ta gra będzie już szczytem możliwości PS3...
Wiele rzeczy, wiecej real-time swiatel, lepsze shadowmapy [juz confirmed], MLAA, prawdziwe wolumetryczne oswietlenie, a nie sciemniane jak w KZ 2 [bo god-rays byly np w hangarze czy na pustyni], wiecej iskier i particles, lepsza geometria, poprawione shadery [halo GOW 3 :)], woda z fizyka, lepsze przejscia animacji, lepsze efekty krwi, alpha textures w wyzszej rozdzielczosc, prawdziwy HDR, a nie bloom itd itp

Wychodzi na to, że KZ2 jest strasznie ubogim graficznie tytułem. :P

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #364 dnia: Maja 24, 2010, 11:50:05 am »
Cytuj
Macie pomysły co możnaby jeszcze usprawnić lub dodać do tego silnika?
Bo wygląda na to, że ta gra będzie już szczytem możliwości PS3...
Wiele rzeczy, wiecej real-time swiatel, lepsze shadowmapy [juz confirmed], MLAA, prawdziwe wolumetryczne oswietlenie, a nie sciemniane jak w KZ 2 [bo god-rays byly np w hangarze czy na pustyni], wiecej iskier i particles, lepsza geometria, poprawione shadery [halo GOW 3 :)], woda z fizyka, lepsze przejscia animacji, lepsze efekty krwi, alpha textures w wyzszej rozdzielczosc, prawdziwy HDR, a nie bloom itd itp

Wychodzi na to, że KZ2 jest strasznie ubogim graficznie tytułem. :P
Nie, to możliwości PS3 są tak olbrzymie, że jeszcze tyle rzeczy można dodać/poprawić  :P

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #365 dnia: Maja 24, 2010, 12:11:37 pm »
ŁOT? Chodzi o to że jak ruszasz padem to obrazek staje się widoczny jakby pod kątem?

Dokładnie , bardzo ciekawe złudzenie optyczne :P

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #366 dnia: Maja 24, 2010, 12:35:26 pm »
Wiele rzeczy, wiecej real-time swiatel, lepsze shadowmapy [juz confirmed], MLAA, prawdziwe wolumetryczne oswietlenie, a nie sciemniane jak w KZ 2 [bo god-rays byly np w hangarze czy na pustyni], wiecej iskier i particles, lepsza geometria, poprawione shadery [halo GOW 3 :)], woda z fizyka, lepsze przejscia animacji, lepsze efekty krwi, alpha textures w wyzszej rozdzielczosc, prawdziwy HDR, a nie bloom itd itp

Hmm.. Wydaje mi się, że na bank dostaniemy teraz wszystko co wymieniłeś (no może nie licząc wody z fizyką.. Bo i po co mieliby to robić skoro właściwie do wody nie podchodzimy w ogóle..).
Ale.. jak to więcej real-timeowych świateł?  :o Przecież już w KZ2 w zasadzie większość świateł była dynamicznych i chwalili się że właściwie nie mają ograniczeń w ich ilości, bo mogą wstawiać świateł dynamicznych tyle ile mają ochotę..
Ja w każdym bądź razie lepszego oświetlenia już nie wymagam po tej generacji (jeśli dodadzą godrays to będzie perfekcja jak dla mnie. Po metro2033 napaliłem się strasznie na ten efekt  :oops: Mają to zaimpelentować w nowej wersji UE3, także jeśli gearsy3 będą miały ten efekt a KZ3 nie.. To będzie wstyd :P)

Aaa.. I w hangarze oraz na pustyni nie było godrays przecież.. Zwykłe beamki światła jakich wiele w całej grze, z godrays to nie miało nic wspólnego.. A jeśli nawet miało to udawać ten efekt to niebardzo im to wyszło :P

sieq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-09-2006
  • Wiadomości: 2 850
  • Reputacja: 16
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #367 dnia: Maja 24, 2010, 12:42:09 pm »
ŁOT? Chodzi o to że jak ruszasz padem to obrazek staje się widoczny jakby pod kątem?

Dokładnie , bardzo ciekawe złudzenie optyczne :P
Bo napisałeś wcześniej tak jakbyś nie wiedział że przez ruszanie padem się tak dzieje  ;)

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #368 dnia: Maja 24, 2010, 12:49:03 pm »
Cytuj
Aaa.. I w hangarze oraz na pustyni nie było godrays przecież.. Zwykłe beamki światła jakich wiele w całej grze, z godrays to nie miało nic wspólnego.. A jeśli nawet miało to udawać ten efekt to niebardzo im to wyszło
To sa wlasnie god-rays i tak to sie nazywa. Nie wazne, czy one sa baked czy real-time, czy moze real-time, ale przenikaja przez obiekty, to nadal sa god-rays. w UE watpie by to bylo, moze zrobia cos ala RDR, ale jedynie GOW 3 ma cos takiego, ze wiekszosc swiatel jest wolumetryczna i daje real-time god-rays, ktore nie przenikaja przez obiekty.

Co do swiatel to chodzilo mi o takie co daja cienie, ich nie jest tak wiele w KZ 2, jest sporo, ale nie jest to ilosc jak w GOW 3. NIe dopisalem tez baked GI [bo na real-time nie ma co liczyc] i dobrego podswietlenia i HDR'a z wybuchow/swiatel ala Uncharted 2 czy GOW 3.
« Ostatnia zmiana: Maja 24, 2010, 12:50:58 pm wysłana przez KKRT »

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #369 dnia: Maja 24, 2010, 13:06:34 pm »
Cytuj
Aaa.. I w hangarze oraz na pustyni nie było godrays przecież.. Zwykłe beamki światła jakich wiele w całej grze, z godrays to nie miało nic wspólnego.. A jeśli nawet miało to udawać ten efekt to niebardzo im to wyszło
To sa wlasnie god-rays i tak to sie nazywa. Nie wazne, czy one sa baked czy real-time, czy moze real-time, ale przenikaja przez obiekty, to nadal sa god-rays. w UE watpie by to bylo, moze zrobia cos ala RDR, ale jedynie GOW 3 ma cos takiego, ze wiekszosc swiatel jest wolumetryczna i daje real-time god-rays, ktore nie przenikaja przez obiekty.
A no to spoko. Myślałem, że "god-rays" nazywane są tylko tego typu światła liczone w real-timie a nie każdy statyczny snop światła jaki widać w grze.
Takie właśnie real-timowe god-rays mają być dodane wraz z nową wersją silnika UE (to oficjalne informacje), także raczej w Gearsach trzecich też to dodadzą. (chociaż nie wiem na jaką skale będzie to działać.. Bo raczej na poziom GOW3 nie ma co liczyć)

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #370 dnia: Maja 24, 2010, 13:53:43 pm »
Cytuj
Cytuj
Macie pomysły co możnaby jeszcze usprawnić lub dodać do tego silnika?
Bo wygląda na to, że ta gra będzie już szczytem możliwości PS3...
Wiele rzeczy, wiecej real-time swiatel, lepsze shadowmapy [juz confirmed], MLAA, prawdziwe wolumetryczne oswietlenie, a nie sciemniane jak w KZ 2 [bo god-rays byly np w hangarze czy na pustyni], wiecej iskier i particles, lepsza geometria, poprawione shadery [halo GOW 3 :)], woda z fizyka, lepsze przejscia animacji, lepsze efekty krwi, alpha textures w wyzszej rozdzielczosc, prawdziwy HDR, a nie bloom itd itp
mogliby dodać jeszcze ssao

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #371 dnia: Maja 24, 2010, 14:00:38 pm »
Ja tam wolę 5szt dodatkowych broni i dodatkowe serwery w multi niż jakieś ssao  ;)

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #372 dnia: Maja 24, 2010, 15:47:54 pm »
ŁOT? Chodzi o to że jak ruszasz padem to obrazek staje się widoczny jakby pod kątem?

Dokładnie , bardzo ciekawe złudzenie optyczne :P
Bo napisałeś wcześniej tak jakbyś nie wiedział że przez ruszanie padem się tak dzieje  ;)

Bo w sumie nie wiedziałem :D

sieq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-09-2006
  • Wiadomości: 2 850
  • Reputacja: 16
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #373 dnia: Maja 24, 2010, 17:22:57 pm »
Szczerze to z początku pierwsze 2 włączenia też nie skojarzyłem tego faktu z działaniem żyroskopów w padzie  :grin: Później się skapnąłem hehe

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #374 dnia: Maja 24, 2010, 18:03:05 pm »






http://uk.ps3.ign.com/articles/109/1092173p3.html

W linku zdjęcia w rozdzielczości 1280x720.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #375 dnia: Maja 24, 2010, 18:12:48 pm »
Po tych 3 screenach już sie nie boje o oprawe. A tobie Plissken jakaś nagroda powinna sie należeć za tyle informacji przez te lata :D.

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #377 dnia: Maja 24, 2010, 18:23:19 pm »
PS3 pociągnie taką rozdzielczość?!!  :o Wiedziałem, że jest lepsze od Xboxa o 100 razy, ale żeby aż tak?

Oficjalna zapowiedź:
http://www.vg247.com/2010/05/24/killzone-3-becomes-official/

Szykują się zajebiste lokacje :D.
« Ostatnia zmiana: Maja 24, 2010, 18:26:30 pm wysłana przez tytacz »

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #378 dnia: Maja 24, 2010, 18:31:26 pm »
To bullshoty wysylane przez Sony do gazet i portali by sobei przeskalowali to jak chca i do czego chca ;]

BTW bedzie dzungla oraz dzwiek zrobiony technika podobna do Bad Company 2 :) oraz lvl'e beda gdzies okolo 10 razy wieksze ;p

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #379 dnia: Maja 24, 2010, 18:42:17 pm »
lvl'e beda gdzies okolo 10 razy wieksze ;p
Mam nadzieję, że tu chodzi o levele w singlu?

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #380 dnia: Maja 24, 2010, 18:44:56 pm »
Skoro mają dodać pojazdy to raczej chodzi też o multi.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #381 dnia: Maja 24, 2010, 18:49:22 pm »
Skoro już się biorą za powiększanie map , to chyba powinni też zwiększyć liczbę graczy , bo będzie pusto jeśli mapy takie wielkie mają być , a ludzi nadal tyle samo.

Marins

  • Gość
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #382 dnia: Maja 24, 2010, 18:53:30 pm »
No to się zaczyna KillZown3d  :o

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #383 dnia: Maja 24, 2010, 18:55:47 pm »
Skoro już się biorą za powiększanie map , to chyba powinni też zwiększyć liczbę graczy , bo będzie pusto jeśli mapy takie wielkie mają być , a ludzi nadal tyle samo.
NIE!!!!

Po co zwiększać ilość graczy?
16 to optymalna liczba i tyle wystarczy(wiem, że raczej będzie tak jak w K2 - 32 osoby, ale w 16 jest po prostu idealnie).
Z Hands On IGNu:
Cytuj
nothing's being said of multiplayer or co-op right now
IMO mapy w multi będą tej samej wielkości co w K2.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #384 dnia: Maja 24, 2010, 19:10:03 pm »
Ale panowie z IGN nie napisali nic na temat zniszczalnego otoczenia :> hmm...

Mrocz

  • Gość
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #385 dnia: Maja 24, 2010, 19:23:35 pm »
NIE!!!!

Po co zwiększać ilość graczy?
16 to optymalna liczba i tyle wystarczy(wiem, że raczej będzie tak jak w K2 - 32 osoby, ale w 16 jest po prostu idealnie).

No właśnie 32 graczy było w oryginalnym Battlefield 2 gdzie mapy były ogromne, i pustki nie było... Skoro KZ 2 obsługiwał już 32 graczy, to nawet zwiększając mapy efektów ubocznych nie będzie... A pojazdy dla trójki w trybie multi dobra sprawa... Gdyby ich nie dali zastanawiałbym się nad sensem trybu sieciowego w trójce skoro byłby taki sam jak w dwójce... Tutaj będzie kompletna zmiana, i coś nowego w serii... ( a i tak pewnie będzie opcja ich wyłączenia )

blach0r

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 26-06-2007
  • Wiadomości: 5 558
  • Reputacja: 26
  • PSN id: purePwnerer
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #386 dnia: Maja 24, 2010, 19:28:02 pm »
W BF2 było o tyle fajno, że zależnie od ilości graczy każda mapa miała trzy warianty wielkości (dla 64, 32 i 16 graczy).

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #387 dnia: Maja 24, 2010, 19:31:42 pm »
Nie wiem co Was wzięło na porównywanie multi Killzona do Battlefielda.
To są dwa zupełnie różne typy rozgrywki - nie wyobrażam sobie, by GG zrezygnowało z genialnych patentów jakie wprowadzili przy okazji K2 i stworzyli coś zupełnie innego.

Co do 32 graczy na mapach - w Killzonie uważam to za zły pomysł. Rozgrywki 8v8 są najbardziej taktyczne, mapy również w większości były zbalansowane pod tą ilość graczy(w zasadzie tylko Pyrrus nadawał się na powiedzmy - 24 graczy).

cytat z playstation blog
Cytuj
“We always refer to multiplayer as ‘the other half of the game’,” he said, “meaning that it’s just as important to us as single player. It’s an area on which we have key individuals working and I can promise true innovation. Right now we’re looking through all of the feedback we received on Killzone 2, particularly around accessibility.”

« Ostatnia zmiana: Maja 24, 2010, 19:34:47 pm wysłana przez A-n »

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #388 dnia: Maja 24, 2010, 19:36:35 pm »
Dla mnie te pojazdy to ryzykowna sprawa. jakoś nie lubię , gdy z fps'a robi się tps i jeżdżę sobie czołgiem zabijając przeciwników...moim zdaniem to kompletnie nie pasuje do fps'ów.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #389 dnia: Maja 24, 2010, 19:36:49 pm »
http://blog.eu.playstation.com/2010/05/24/killzone-3-announced-and-playable-in-3d/

Cytuj
Killzone 3 picks up where its predecessor left off and it’s a much grander experience in terms of scale and ambition. There will be more variety, more enemy types, massive environments and a broader vision of the planet Helghan and its many terrains. The presentation closed with a beautifully violent video montage of the Brutal Melee attacks, which are the new close range attacks.

Cytuj
I caught up with Hermen after his presentation to ask how community feedback has shaped Killzone 3.

    “As you may know, we are always in close contact with the Killzone community,” he said. “The response to Killzone 2 has been fantastic but there is a general response that it had too many ‘corridors’. We have to temper that with the knowledge that many players really enjoy that gameplay style. Our plan is to solve this dilemma with huge variation in gameplay styles.

    We had plenty of variety in Killzone 2 but much of it was introduced in the second half of the game. This time around, right from the start every new level has its own distinct feel.”

Cytuj
The level playable at the show was set in an arctic environment and introduced a number of new gameplay elements. One of the most eye-catching is the new jet packs: first you must fight off three Jetpack Troopers, who are quick and heavily armed. Once you defeat them, you discover a spare jetpack that you can strap yourself into. It works like an exaggerated jump, allowing you to soar high into the air and use the forward thrust twice before having to land, and opens up the possibilities for platforming and aerial combat.

Cytuj
“If you remember, the Jetpack Troopers were in Killzone Liberation on PSP and we’ve always wanted to bring them back,” explained Hermen. “When you include aerial combat you obviously need plenty of space so the much bigger levels in Killzone 3 have presented us with the opportunity to include this enemy.”

Cytuj
The story is an important part of the Killzone experience so I asked him to set the scene. Warning: there’s a Killzone 2 spoiler in his response.

    “We recognise how important the story is in Killzone games,” he replied, “and we’re making great leaps forward with character development and the quality of the dialogue and the writing. We’re going all-out to make Killzone 3 a rounded experience on all fronts.

    So with Visari gone, there’s a power vacuum on Helghan where figures like Stahl, the head of the Helghan weapon producer, are vying for power. Essentially, the surviving ISA soldiers are caught in the middle of a catfight when what they really need is to get the hell off the planet and return to Vekta.

    On the ground, this political situation changes the nature of the conflict. The Helghan are now in the ascendency and they are bringing a great deal of new technology to the fray. The result for the player is that you’ll be encountering new weapons and enemy types with their own distinct behaviour.”

Cytuj
Finally, I was told beforehand that we wouldn’t be mentioning multiplayer at this particular event but I knew you wouldn’t forgive me if I didn’t at least broach it, so I asked how much of the team’s energy is going into this component.

    “We always refer to multiplayer as ‘the other half of the game’,” he said, “meaning that it’s just as important to us as single player. It’s an area on which we have key individuals working and I can promise true innovation. Right now we’re looking through all of the feedback we received on Killzone 2, particularly around accessibility.”

I mamy logo:



 :P

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #390 dnia: Maja 24, 2010, 19:38:04 pm »
Trailer na bank jeszcze przed E3 pokażą. Pozostaje pytanie co ujawnią na imprezie :P.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #391 dnia: Maja 24, 2010, 19:39:02 pm »
Pozostaje pytanie co ujawnią na imprezie :P.
MP. 8)

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 8 000
  • Reputacja: 132
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #392 dnia: Maja 24, 2010, 21:03:11 pm »
o E3 się nie martwię, sony ma bardzo dużo do pokazania.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #393 dnia: Maja 24, 2010, 22:11:52 pm »
Killzone 3: Listen to the entire reveal presentation from Amsterdam
http://www.vg247.com/2010/05/24/killzone-3-listen-to-the-entire-reveal-presentation-from-amsterdam/

Cytuj
We’ll cut a long story short. We went to Amsterdam last week to interview Guerilla and play Killzone 3. We spoke to studio managing director Hermen Hulst and played the game in both 2D and 3D. The original embargo for coverage from the event was June 1, but thanks to leaks from the US press over the weekend (sincere, heartfelt thanks for that), the embargo was brought forward this afternoon. A lot. To today.

You’ve probably already seen a few hands-on pieces (there’s one on IGN and Eurogamer’s just gone live) but you’ll have to wait until tomorrow for ours. We’ll have the interview with Hermen for you as soon as we can, but in the meantime you can find audio of Hermen’s entire demo below.

There’s a ton of information in there, and it’s well worth a listen.

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #394 dnia: Maja 24, 2010, 22:40:40 pm »
Killzone 3: Listen to the entire reveal presentation from Amsterdam
http://www.vg247.com/2010/05/24/killzone-3-listen-to-the-entire-reveal-presentation-from-amsterdam/
Czyli z tego co słyszę, po śmierci Visariego dwóch najpotężniejszych i najbardziej wpływowych ludzi na Helghanie walczy o dominację? Brzmi interesująco  :)
Fajna muza na końcu podczas prezentacji walki wręcz  :D
Wspomniał też coś jeszcze o tym, że to pre-alpha, także raczej premierę w tym roku można wykluczyć...

EDIT: Nooo i świetnie, nie zmienili sterowania względem Killzone 2 :
Cytuj
The controls are the same. I just picked it up and started playing it. The particle effects and general level of detail were properly fucking nuts.

I’ll write it all up in the morning.
« Ostatnia zmiana: Maja 24, 2010, 22:49:34 pm wysłana przez Madman »

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #395 dnia: Maja 25, 2010, 06:48:13 am »
First Killzone 3 Trailer on E3 or earlier

Cytuj
Now officially announced Killzone 3, there are also some more details out so that 100% true! Thus, Killzone 3, but in full 3D games, and there will be plenty of snow levels in the game down. Furthermore, the levels almost as large as 10 × in Killzone 2, and is just as hard on the single player to multiplayer. On the official PlayStation blog, people can go with their questions about the game, and a few of them have been answered.

When can we expect the first trailer/teaser???
James Gallagher: Hmm not entirely sure but, if I was to hazard a guess, I suggest E3 if not before.

Will the 3D games be playable in 2D or will there be 2 different versions released?
James Gallagher: I didn’t go into that much technical detail, I’m afraid, but here is a quote from Hermen: “Implementing 3D is a bit of work for our engine guys but it’s very doable – it’s actually easier for us than you would think and we’re already at the stage in our development where we can switch it on and off. It’s important to get it right but we’re quite lucky in that the Killzone universe, with so much going on all of the time, lends itself well to 3D.”

At this rate there'll be nothing left to announce at E3 At this rate there'll be nothing Left to announce at E3
James Gallagher: There’s plenty left, rest assured. Lots of games and surprises.

And what about with the controls? 'Have you fixed the controls? not to say the KZ2 controls were bad i just prefered the KILLZONE 1 controls."
James Gallagher: Here’s a quote from Herman that I didn’t use in the end: “We received a lot of feedback on the controls, with button lag and controller layout being popular points of discussion, so we’ve had a close look at those points.” Hope that he.

Wiadomość scalona: [time]Maj 25, 2010, 06:52:06 am[/time]
Killzone 3 scheduled for 2011 release
http://www.playstationuniversity.com/killzone-3-scheduled-for-2011-release-3853/

Cytuj
Killzone 3 is set to release for the PlayStation 3 in 2011, as revealed by Guerilla Games’ managing director, Hermen Hulst, at the game’s press unveiling in Amsterdam.

Wiadomość scalona: [time]Maj 25, 2010, 06:57:42 am[/time]
Eurogamer preview:
http://www.eurogamer.net/articles/killzone-3-hands-on?page=2

Cytuj
Suspiciously bright blue sections of pipe become apparent at structurally important areas of the rig, perfectly showcasing Killzone's use of a minimal palette to focus attention. A few brief bursts of fire shatter these fragile supports and the rig begins to detonate and crumble, folding into the icy seas below. The Intruder sweeps away, rocking under enemy fire - a Helghan dropship swerves into its path, raking the convoy of Intruders before being nailed by Sev and Rico's swingeing firepower.

This is all gameplay, not cut-scene, although scripted sequences weave seamlessly in and out. It's empowering stuff, this death from above malarkey, and a tangible essence of vengeance permeates the scene.

Cytuj
As you'll see in the interview with Guerrilla's lead producer published tomorrow, feedback from the series' vocal community has been a very important part of the development of Killzone 3. Guerrilla has taken on board a lot of the difficult and sometimes cutting responses from its audience, and made sure that the same criticisms cannot be levelled again.

Cytuj
Killzone's weaponry still retains the sense of weight, impact and effect established in the second chapter, with the hardware feeling suitably futuristic without losing its solid military credentials. It's not quite gun-porn, but chattering away with the armaments we're given is a satisfying experience. From what I can tell, most of the arsenal from KZ2 makes a reappearance, although we're told that the behind-the-scenes numbers have undergone substantial tweaking.

Cytuj
It gives us an excellent chance to appreciate the scale of the new level, which has a footprint around ten times larger than the average Killzone 2 equivalent. It's not all there to explore, this particular example is largely comprised of open sea and fractured ice, but the expanses offer a welcome respite from the rat-tunnel claustrophobia of Pyrrhus.

Killzone isn't moving into open world territory, however. As Hulst is keen to point out, "To make sure it's spectacular we've also loaded it up with lots of epic cinematic moments and explosive set-pieces. So aside from the sheer scale, the first three minutes of this level contain more set pieces than the entire first level of KZ2."

Cytuj
Controls are light and agile.

Wiadomość scalona: Maja 25, 2010, 07:57:48 am
Oficjalna zapowiedź:
http://www.vg247.com/2010/05/24/killzone-3-becomes-official/
Tutaj w języku polskim:

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
« Ostatnia zmiana: Maja 25, 2010, 07:57:48 am wysłana przez Snake_Plissken »

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #396 dnia: Maja 25, 2010, 08:24:49 am »
widac wplyw ND na prawe - snieg wyglada bardzo podobnie do tego z U2

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #397 dnia: Maja 25, 2010, 09:32:25 am »
Ja naprawdę liczę, że na E3 pokażą jakieś levele przypominające środowiskiem ziemię. Owszem gra zapowiada się na kolejnego graficznego killera, kolejny tytuł ex dla PS3, który powiększy przepaść względem konkurencji, ale ja mam dosyć tej szarości i jednolitych barw. Rozumiem, że to dodaje klimatu ale mimo wszystko chcę zobaczyć jak GG potrafi oddać środowiska pełne zieleni itp. Jakaś dżungla, ogrody itp. by się przydały.

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #398 dnia: Maja 25, 2010, 09:56:44 am »
Jakaś dżungla, ogrody itp. by się przydały.
Już potwierdzili, że będzie dżungla...

Killzone 2's Controls Didn't Fail...Killzone 3 Shouldn't Change Them

http://www.ironstarmovement.com/profiles/blogs/killzone-2s-controls-didnt

Cytuj
Let’s admit it; Killzone 2’s controls were subject to scolding because gamers have become lazy. Games like Call of Duty have made multiplayer shooters so accessible that they’ve sacrificed the authenticity and nature of the battlefield; the fact of the matter is, if you have any faith in realism you won’t be complaining about not being able to accurately spray your opponents 5 yards away by aiming down the sights. Guerrilla did try to supplement the cries of some gamers with title patches, but it was clear that unless that game was totally changed they wouldn’t be able to satisfy those looking for a different shooting experience.

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #399 dnia: Maja 25, 2010, 10:20:22 am »
Ja naprawdę liczę, że na E3 pokażą jakieś levele przypominające środowiskiem ziemię. Owszem gra zapowiada się na kolejnego graficznego killera, kolejny tytuł ex dla PS3, który powiększy przepaść względem konkurencji, ale ja mam dosyć tej szarości i jednolitych barw. Rozumiem, że to dodaje klimatu ale mimo wszystko chcę zobaczyć jak GG potrafi oddać środowiska pełne zieleni itp. Jakaś dżungla, ogrody itp. by się przydały.
Cytuj
Już potwierdzili, że będzie dżungla...
Tylko, ze to bedzie dzungla jednak na Helganie. Nie trafimy raczej w trojce na Vekte, bo z tego co napisali w paru hands-on Killzone 3 konczy sie walka w kosmosie.