Wkurza mnie ten cały hype na 3D. Kiedyś był hype na FHD ale na szczęście deweloperzy poszli po rozum do głowy i wolą tworzyć w 720p, bo mogą zaoszczędzoną moc przeznaczyć na inne graficzne bajery. Teraz temat powraca jak bumerang tyle, że w postaci 3D. Malo kto ma sprzęt aby z tego skorzystać, ale producenci ostro się w to pchają. Szansa na konkretne dopracowanie KZ3 pod względem graficznym oddala się przez takie pierdoły. Nie jestem w stanie tego zrozumieć. To samo zapewne będzie z GT5.
Myslisz, ze ktos by kupowal telewizory 3D jakby nie mogl ich uzywac? Po to robia filmy, gry oraz stacje tv w 3D by zwiekszyc popyt na telewizory - logiczne. A o oprawe sie nie martwcie. Po pierwsze 3D nie jest mocozerne! [nie czytajcie jakis glupich serwisow], a po drugie tryb 2D nie cierpi przez 3D, baa moze nawet zyskac, bo tworcy uznaja, ze fajnie jakby podzielic klatki w 3D zamiast zmieniac rozdzialke - wtedy tryb 2D dostaje 60 fps
, co jest wazniejsze dla mnie. Ale nie liczcie na 60 fps w Killzone 3, zbyt wiele usprawnien wprowadzili by to mogli zmiescic w 60Hz.
A multi na pewno bedzie kozackie i w koncu bede mogl w nie grac przez Move. Precyzja bedzie zajebista, a tylko to w multi sie liczy ;] [no i FPS'y, ale tu nie mam wyboru :p]
Macie pomysły co możnaby jeszcze usprawnić lub dodać do tego silnika?
Bo wygląda na to, że ta gra będzie już szczytem możliwości PS3...
Wiele rzeczy, wiecej real-time swiatel, lepsze shadowmapy [juz confirmed], MLAA, prawdziwe wolumetryczne oswietlenie, a nie sciemniane jak w KZ 2 [bo god-rays byly np w hangarze czy na pustyni], wiecej iskier i particles, lepsza geometria, poprawione shadery [halo GOW 3
], woda z fizyka, lepsze przejscia animacji, lepsze efekty krwi, alpha textures w wyzszej rozdzielczosc, prawdziwy HDR, a nie bloom itd itp