Zeby wyjac miecz ze skaly, musisz po pierwszym podejsciu (za pierwszym nigdy nie wyciagniesz, chocbys mial wszystko wymaksowane) miec strength wieksze o 5, health o 2 i toughness o 3.
Co do gry, jest zayebiscie wciagajaca, ma mase ciekawych rozwiazan i ukrytych smaczkow ale za to ma dwie potezne wady, za latwa (w czasie gry nie zginalem ani razu, a miksturki kupowalem chyba z dwa razy) i stanowczo za krotka. 13 godzin na skonczenie watka glownego to chyba jakas kpina. Otworzenie reszty demon gate'ow, odnalezienie silver keyow, poteznych broni, skonczenie sidequestow potrafi zajac troche czasu, ale zostaje pewien niedosyt po glownym watku fabularnym. Szkoda, ta gra miala wielki potencjal, ktory przez niecierpliwosc ludzi z Microsoftu nie zostal wykorzystany. Pod koniec roku ma wyjsc Fable: The Last Chapters, podobno tak miala wygladac gra - zobaczymy co z tego bedzie.