Wrzucę dodatkowo tutaj, aby wszyscy widzieli.
Trochę informacji:
- główny bohater ma na imię Murphy;
- nie ma on żadnego związku z The Order, Alessą, Jamesem czy kimkolwiek innym - to jego historia;
- będzie można podejmować decyzje, które wpłyną na późniejszy kształt historii (w artykule podana jest przykładowa sytuacja, kiedy gracz może zdecydować czy pomóc ścigającej Murphy'ego policjantce czy też pozwolić jej spaść z krawędzi);
- w grze ogromną rolę będzie odgrywać woda, towarzysząca alternatywnej wersji miasta - zdarzy się niejednokrotnie, że jej poziom sięgnie pasa;
- alternatywny świat ma być bardziej nieprzewidywalny. Tutaj twórcy wypominają Shattered Memories to, że za każdym razem kiedy miasto się zmieniało, można było liczyć na sekwencję ucieczki;
- alternatywny SH postawi na odkrywanie nowych terenów, a nie przechodzenie przez przemodelowane, ale poznane już pomieszczenia;
- wszystkie informacje, notatki, wskazówki będą zapisywane na mapie;
- walka będzie przypominać klasyczne części - Murphy nie jest wyszkolonym żołnierzem i jego ciosy będą nieprecyzyjne. Zawsze będzie można spróbować uciec od ścigających nas stworów;
- brak inwentarza - gracz będzie mógł nosić przy sobie tylko jedną broń naraz. Arsenał będzie składał się z przypadkowo napotkanych narzędzi (które będą niszczyć się w miarę zadawanych ciosów);
- za pasek zdrowia posłuży plama krwi na plecach Murphy'ego leczona za pomocą jednego przycisku (coś jak Dead Space);
- pojawią się bossowie, a wraz z nimi mechanika QTE ku spotęgowaniu dramaturgii starć;
- powrócą statyczne ujęcia kamery znane z klasycznych części. Gracz przez większość gry będzie w stanie dowolnie manewrować kamerą, ale czasami włączą się z góry ustalone ujęcia;
- powrócą stopniowane zagadki (normal, hard);
- do eksploracji zostanie oddana zupełnie nieznana część miasta, także raczej nie odwiedzimy starych śmieci (samo miasto podobno jest bardzo duże).
Dzięki :*
Mam nadzieję, że nie masz nic przeciwko temu, że wrzuciłem te skany na forum Silent Hill?
Oczywiście, że nie.