No właśnie widziałem to ;D . Teraz zajmuje się robieniem ciała z zKulek a następnie jego sculptowanie. Głowa mi wychodzi , reszta dupnie ;/
Daj skrina jak zrobiłeś zkulki. Głównie na głowie. Ogólnie żeby siatka była dobrze zagęszczona względem detalu to powinno wyglądać tak jak poniżej. Ja dodawałem też czasem kulkę na brodzie bo można było dać więcej detalu na usta, brodę i kawałek szyii. Jak robisz w kulkach to podgląd miej ustawiony na najmniejszej ilości poly. Zrozumiesz jak one działają i skąd się biorą te dziwne wygięcia bo to wcale nie takie intuicyjne.
Potem jak robisz z tego bryłę z tego to daj zagęszczenie poly max 2 do 4, podzielisz sobie potem w geometrii jak człowiek subdivem a model będzie zajmował mniej miejsa na dysku. Będziesz miał nad nim lepszą kontrolę bo podziały na odpowiednie subdivy niewyobrażalnie wpływają na jakość całego modelu, np gładkich przejść, kolistości. Po prostu najpierw dłubiesz na niskim poziomie tworząc bazową geometrie i stopniowo przechodzisz wyżej. Modele będą bardziej gładkie i naturalniejsze.
Możesz też pobawić się w magnesy, to jest stawiasz kulke, odsuwasz ją od matki i kasujesz połączenie między nimi. Wszystko musisz oczywiście sprawdzać na podglądzie (key A).
Poka skriny men.
: 07 Sierpień 2009, 00:00:36
No i ch**, nie dałem obrazka bo się rozpędziłem. O tak zaczynaj głowy:
Ale dalej to nie rób jak ten typ bo spierdolił.